Neem een kopje soep het is al vier uur geweestquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:40 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje is nog steeds boos op Hummie....
En ik ben niet eens fan van Menno....
kon zo snel niks anders vindenquote:
Kijk dat is dan wel weer erg lief!!quote:
quote:
ik denk dat ik zelf volgend jaar maar het huis ingaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:44 schreef teamlead het volgende:
[..]lijkt me top.... kan ik me alvast aanmelden?
* zich alvast verheugt op de onderonsjes in de dbk
nee... wraak.. dat is wat ze wilt en wat ze nu krijgtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:49 schreef Maurisico het volgende:
-Wat wil BB hiermee? Dat we meer symphatie voor de bewoners krijgen? De bewoners en het publiek tegen BB/ Hummy?
En Roel mag geen stijve meerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:51 schreef avonne het volgende:
Jemig, wat een gezeik dat Menno geen hoofddeksel mag.
Dan weet ik er ook nog wel een paar...
Linda mag geen korte broekjes meer
Tanja mag geen strakke truitjes meer
Natalie moet haar strings inleveren
En over dat Menno op zijn woorden moet letten...
Rob mag niet meer zeggen "ik"
Chantal mag niet meer zeggen "ik"
Lieske mag niet meer zeggen "ik ken een vriendinnetje / iemand"
Dido mag niet meer zeggen "ik ben er klaar mee"
en Natalie mag niet meer als Calimero praten, want dat is heel storend voor Calimero-liefhebbers, en -haters tegelijk
Nu Menno emails gelezen hebben, vraag ik me af wat er van het principe (afgesloten van de buitenwereld) overblijft.
Laat ze toch !
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:51 schreef avonne het volgende:
Jemig, wat een gezeik dat Menno geen hoofddeksel mag.
Dan weet ik er ook nog wel een paar...
Linda mag geen korte broekjes meer
Tanja mag geen strakke truitjes meer
Natalie moet haar strings inleveren
En over dat Menno op zijn woorden moet letten...
Rob mag niet meer zeggen "ik"
Chantal mag niet meer zeggen "ik"
Lieske mag niet meer zeggen "ik ken een vriendinnetje / iemand"
Dido mag niet meer zeggen "ik ben er klaar mee"
en Natalie mag niet meer als Calimero praten, want dat is heel storend voor Calimero-liefhebbers, en -haters tegelijk
Nu Menno emails gelezen hebben, vraag ik me af wat er van het principe (afgesloten van de buitenwereld) overblijft.
Laat ze toch !
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat ik zelf volgend jaar maar het huis inga![]()
De soep is nog niet klaar...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Neem een kopje soep het is al vier uur geweest![]()
Er zijn volwassende manieren om op iemand wraak te nemen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee... wraak.. dat is wat ze wilt en wat ze nu krijgt
Simpel; ze zijn Menno al aan het "zoeken" sinds het "25/9 incident" (toen Menno openlijk de eerlijkheid van het bel/sms systeem betrwijfelde). De geheime missie voor Menno was in feite al een no-win situatie: immuniteit en de eerstvolgende keer loopt hij kans alsnog genomineerd te worden door mensen die zich belazerd voelen door zijn homo verhaal. De pesterij nu van BB past in dit beeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:49 schreef Maurisico het volgende:
-Wat wil BB hiermee? Dat we meer symphatie voor de bewoners krijgen? De bewoners en het publiek tegen BB/ Hummy?
dat is het hopen dat dit forum nog even in de lucht blijft.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De soep is nog niet klaar...
Tis ouwerwetse soep met spliterwten enzo... Duurt nog wel een uurtje ofzo voor ik kan gaan sloeberen...
hahahaha denk het wel ja!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wordt vast een leukere BB dat dit jaar
Ligt er al ijs bij jullie??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De soep is nog niet klaar...
Tis ouwerwetse soep met spliterwten enzo... Duurt nog wel een uurtje ofzo voor ik kan gaan sloeberen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |