De kans dat Rob inderdaad vertrekt lijkt me aardig groot, en voor de rest geloof ik die site niet veel meer dan welke complot-theorie spuiende josti dan ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:25 schreef regenworm het volgende:
Sms en bellen is niet meer nodig rob vertrek en tanja bevalt donderdag
http://bigbrother.fok.nl/blog/701/
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:25 schreef muizemeis het volgende:
[..]
van mn gehaktballen?? ze zijn nog rauw hoor..
ff gequote van die link van regenworm... het is dat ik wéét dat ik geen medium ben, maar ik zou het bijna gaan geloven...quote:Deze persoon mocht namelijk een kijkje achter de schermen hebben en heeft met de telefoon een mooi beeld vastgelegd. De foto's van de bewoners met de exit bewoners door gekruist, alleen wat blijkt, Rob is ook al doorgekruist.
Ook kon de persoon het draaiboek bekijken waarin stond dat Dido de weekopdracht heeft verpest door rook in haar gezicht te blazen, maar dat ze het volgende week nog een keer mogen proberen.
Wat ook beweerd wordt, is dat Tanja live gaat bevallen, de bevalling zou opgewekt worden en volgens Hummie kan dit gewoon. Ze heeft wel artsen geraadpleegd van te voren.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:25 schreef regenworm het volgende:
Sms en bellen is niet meer nodig rob vertrek en tanja bevalt donderdag
http://bigbrother.fok.nl/blog/701/
Ik begin langzaam te geloven dat jij gewoon Hummie bent... je weet teveel.. je wist dat het forum down zou gaan, je weet wat er gaat gebeuren.,..... geef het maar toequote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:29 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ff gequote van die link van regenworm... het is dat ik wéét dat ik geen medium ben, maar ik zou het bijna gaan geloven...
alles wat ik heb gezegd afgelopen week wordt bewaarheid!!
rob weg, opdracht mislukt, volgende week opnieuw proberen,m tanja gaat bevallen tijdens de live en desnoods wekt hummie de boel op...
Nouja...
echt niet ziet er als echt uitquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:28 schreef Sassefras het volgende:
harstikke nep die brillie site.
dat kruis is geshopt!
nou heb ff gekeken, maar die foto waar rob op is doorgestreept is volgens mij echt wel gefotoshoptquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:28 schreef teamlead het volgende:
zou dit dan waar zijn
http://www.brillie.nl/
euh...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik begin langzaam te geloven dat jij gewoon Hummie bent... je weet teveel.. je wist dat het forum down zou gaan, je weet wat er gaat gebeuren.,..... geef het maar toe![]()
ik zit hier nog ff over na te denken he... maar ik vind dit eigenlijk wel een vet grove belediging hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik begin langzaam te geloven dat jij gewoon Hummie bent... je weet teveel.. je wist dat het forum down zou gaan, je weet wat er gaat gebeuren.,..... geef het maar toe![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
euh...![]()
[naief modus]ja maar, ja maar... dan zou ik er toch niet zo mee te kóóp lopen??[/naief modus]
Kom ik overtuigend over??![]()
sanctie?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik zit hier nog ff over na te denken he... maar ik vind dit eigenlijk wel een vet grove belediging hoor
heb liever niet dat je daar grapjes over maakt, er is vast een bepaalde doelgroep die zich daar erg gekwetst door voelt
Het gekke is dat ik het ook geloof dat het zo gaat gebeuren.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:29 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ff gequote van die link van regenworm... het is dat ik wéét dat ik geen medium ben, maar ik zou het bijna gaan geloven...
alles wat ik heb gezegd afgelopen week wordt bewaarheid!!
rob weg, opdracht mislukt, volgende week opnieuw proberen,m tanja gaat bevallen tijdens de live en desnoods wekt hummie de boel op...
Nouja...
het spijt mequote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik zit hier nog ff over na te denken he... maar ik vind dit eigenlijk wel een vet grove belediging hoor
heb liever niet dat je daar grapjes over maakt, er is vast een bepaalde doelgroep die zich daar erg gekwetst door voelt
hmmmm...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:37 schreef teamlead het volgende:
[..]ja hoor....
ik zal je cover niet verraden![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hmmmm...
*argwanend teamlead bekijkt en over kin wrijft*
dat hoop ik dan maar... anders ga jíj volgend jaar het huis in!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |