abonnement Unibet Coolblue
pi_31700923
Het is dus een kladschilder die te jong is gestorven en waarvan Gellius kan genieten en zelfs vorige week genoten heeft.
Nou, dat schiet wel op.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_31701050
Ho-ho. Z wil er óók van genieten. Dat zegt toch wel iets.

Overigens heeft de kladschilder ooit in het gevang gezeten, meen ik. Dit bij wijze van vrijpostige hint.
pi_31701128
Zoiets suggereerde Z ook al. Is hij een parodieur die ten onrechte voor vervalser werd aangezien?
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_31701202
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:54 schreef Vliegvrager het volgende:
Zoiets suggereerde Z ook al. Is hij een parodieur die ten onrechte voor vervalser werd aangezien?
Zèg. Ga je mond spoelen.
pi_31701239
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:57 schreef Gellius het volgende:

[..]

Zèg. Ga je mond spoelen.
Hoho. Één vrijpostige hint is tot daar aan toe, maar meneer Gellius hoeft natuurlijk niet de hele boel gelijk over te nemen. Het is en blijft Z's plaatje
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_31701336



Meneer zat even in het gevang omdat z'n werk niet werd begrepen. Of eigenlijk werd hij verdacht van iets anders, maar dat bleek niet waar te zijn dus gooide 'ze' het maar op z'n werk.
Aldus.
pi_31701346
quote:
Hoho. Één vrijpostige hint is tot daar aan toe, maar meneer Gellius hoeft natuurlijk niet de hele boel gelijk over te nemen. Het is en blijft Z's plaatje
*Grmbl* Misschien zijn plaatje, maar niet zijn schilder.
pi_31701768
Zeg Gellius, blijf je hints geven?
Aldus.
pi_31701813
Het is jouw plaatje, Z.
pi_31701902
Maar als je het leuk vindt wil ik nog wel een hintje plaatsen hoor .
pi_31702240
'n Braakje anders?

.
pi_31702645
Mooi, mooi.

Doe dan ook nog maar een hintje.
Aldus.
pi_31702725
M'neer is overleden aan -waarschijnlijk- een variant van de vogelgriep, waar iedereen nu zo benauwd voor is.
pi_31702909
In die tijd wisten ze nog niks van ophokken hè. Dan krijg je dat jonge sterven. Net goed. 't Was een viezerik.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_31703041
Ik heb in de NRC gelezen dat de Spaanse griep inderdaad een variant van de vogelgriep is. Amerikaanse wetenschappers hadden mbv van een paar organen op sterk water (van aan de Spaanse griep overleden soldaten) en een goedgeconserveerde begraven Inuit vrouw( ben nog opzoek naar een foto ) het virus weer tot leven gebracht. En geconstateerd dat het een 'vogelgriepvirus' was.
Aldus.
pi_31703060
Niet! Niet! Hij was geen viezerik, hij was een onbegrepen kunstenaar met een verfijnd gevoel voor verzenuwde erotiek!
pi_31703248
Een beetje ongehuwd samenwonen, en dan ook nog es masturberende jonge meisjes schilderen...
En in plaats van netjes te sneuvelen in WOI, zoals het een gezonde vent betaamt, een beetje gaan liggen overlijden aan de vogelgriep.
Als dat geen viezerik is, weet ik het niet meer. Nou ja, een onbegrepen viezerik dan, misschien, ergens.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_31703385
Overigens zijn die leuke frisse jonge usertjes van tegenwoordig wel o-lie-dom dat ze 't nu nog niet weten, zeg.
pi_31703512
Ik zat me net af te vragen of we nu een unicum beleven: iedereen schijnt te weten wie Z's .... ehm.... 'verzenuwde eroticus' is, zonder dat meneers naam is gevallen. Is dat zo? Ik bedoel: is het een unicum?

[ Bericht 0% gewijzigd door pyl op 26-10-2005 16:45:41 ]
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_31703978
Ik heb de indruk dat de vliegenvanger en het konijn er nog niet helemaal uit zijn. Overigens is dit denk ik wel de langste reeks tussenplaatjes uit de geschiednis van RJP. Ook een mooie mijlpaal.
pi_31704623
Het is wellicht dhr. Egon Schiele?
De foto bracht me in verwarring, het leek net of het een 'beatnik' uit de 50/60 er jaren was.
pi_31704920
Nieuw plaetjen dan maar?
Ik twijfel er niet aan dat die ander goed is...
pi_31705118
Ach, kijk nou, Samuel van Houten.


Gisteren door mij nog bij de buren geplaatst!
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_31705551
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:44 schreef pyl het volgende:
Ach, kijk nou, Samuel van Houten.


Gisteren door mij nog bij de buren geplaatst!
Dat die überhaupt geraden is...bij ons...
pi_31717542
Goedemorgen, en welkom in Raad-je-Tussenplaatje, waar we, in afwachting van de verlossende hint van The_General, iedere dag weer trachten de identiteit van een obscuur persoon helemaal onderuit de vuilniszak van mevrouw Clio te achterhalen. Dit met een minimum aan slowchat en gedoe, uiteraard.

*bommerdebommerdebom*

Dan is hier het moment, en hier is de vraag:

*bommerdebommerdebom*

"Wie heeft er een tussenplaatje?"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')