quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:11 schreef flugeltje het volgende:
OH MY GOD....
BB gaat in mijn ogen nu écht TE ver hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iemand maakte gisteren opmerkingen over het haar van Menno... "net alsof hij een chemokuurtje heeft gehad".... Iemand die chemo had gehad heeft daarover gemaild en die mail hebben ze aan Menno voorgelezen...
Hoe zorg je ervoor dat iemand zich godsgruwelijk klote voelt over iets wat NIET zijn schuld is zeg...
![]()
Iedereen hier weet inmiddels dat ik geen fan ben van overmatig schelden... Maar in dit geval.....
HUMMIE, je bent een vuile achterbakse gore tering tyfus grafhoer!!!!
nee die heb ik net in de koelkast gezetquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:01 schreef teamlead het volgende:
[..]triest.. ik had verwacht dat ie meer ballen zou hebben
Heel erg kinderachtig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:06 schreef scanman01 het volgende:
Heeft BB wraak genomen op Menno? Beetje kinderachtig om negatieve emails te gaan voorlezen aan hem.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:13 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee die heb ik net in de koelkast gezet
En ik kom hier uiteraard ook alleen maar vanwege m'n werk-gerelateerde belangstellingquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik wil echt niet met BB geassocieerd worden![]()
Nee Cual, dit is dus NIET BB....quote:
Wordt tijd voor een noodlandingquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:08 schreef style het volgende:
Zo'n twee weken terug werd er toch al gezegd door de vroedvrouw dat de baby al ingedaald was?
ik ben hier ooit eens een geweldige foto tegengekomen van een hummie die menno over de knie aan het nemen wasquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:03 schreef teamlead het volgende:
Menno mag niet praten over wat in de dbk gebeurde
Ja die ken ik ook... was fakepic ja... alleen klopt die niet meer met zijn kapsel nuquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik ben hier ooit eens een geweldige foto tegengekomen van een hummie die menno over de knie aan het nemen was
zal wel fake topic zijn geweest
precies.. dit is gewoon een trieste poging om wraak te nemen voor 25/9..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee Cual, dit is dus NIET BB....
BB is namelijk GEEN contact met de buitenwereld... Dit is manipulatie van de ergste soort!!!
Heeft Tanja ooit negatieve reacties gekregen over haar roken en sjagerijn?
grove belediging voor KANKER patientenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:14 schreef Rams3s het volgende:
Big Brother zou hebben gezegd dat hij het haar niet mocht bedekken omdat er ook mensen zijn die vanwege andere redenen, bijvoorbeeld ziekte, kaal zijn geworden :S Juist die mensen bedekken hun haar met een petje of met een pruik. Big Brother slaat een beetje door naar mijn mening.
Die staat op wacht op de stip. En dan nog... zou ze niet komen... die vind het geweldigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Raar dat Tanja met hem komt praten en niet gogoslet Ingrid.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:06 schreef teamlead het volgende:
dit is vaag.. .ze hebben hem emails laten lezenWat voor raar spelletje wordt er nu weer gespeeld
volgens mij staat Ingrid op de stip nuquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Raar dat Tanja met hem komt praten en niet gogoslet Ingrid.
ik ben bang dat ie gelijk heeft.... Hummie doet er alles aan om hem er nu uit te krijgenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:18 schreef Marrije het volgende:
Menno denkt dat ie zijn langste tijd in het huis heeft gehad.
Dat bedoel ik nou juist, ze manipuleren en passen hun regels aan zoals zij (lees Hummie) het willen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee Cual, dit is dus NIET BB....
BB is namelijk GEEN contact met de buitenwereld... Dit is manipulatie van de ergste soort!!!
Heeft Tanja ooit negatieve reacties gekregen over haar roken en sjagerijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |