Zet dan ff 4 streams tegelijk aanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Jah, ik zit hier ook met een dillema...
Ik ben bang als ik naar de slaapkamer kijk ik iets mis in de tuin, en anders om... LOL
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Jah, ik zit hier ook met een dillema...
Ik ben bang als ik naar de slaapkamer kijk ik iets mis in de tuin, en anders om... LOL
ikke niet iig...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:32 schreef Bocaj het volgende:
Nog eens over dat duimen van Ing.
Kennen jullie iemand in de vriendenkring die ook nog duimt op volwassen leeftijd?
Ik niet iig.
** van mij mag ze hoor maar het is wel een beetje kinderachtig! [afbeelding]
Chantal op stip, andere bewoners slapen. dat was het wel...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:34 schreef teamlead het volgende:mogguh
Is het de moeite waard om uitgebreid terug te lezen of heb ik niks gemist?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:34 schreef Sonique het volgende:
LOL, er wordt keiharde MEtal -rock in de slaapkamers gedraaid...
De bewoners zijn klaarwakker...
Strakke actie!!
dat moeten ze gewoon een keer om 7 uur doen, veel leukerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:34 schreef Sonique het volgende:
LOL, er wordt keiharde MEtal -rock in de slaapkamers gedraaid...
De bewoners zijn klaarwakker...
Strakke actie!!
Ik wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:32 schreef Bocaj het volgende:
Kennen jullie iemand in de vriendenkring die ook nog duimt op volwassen leeftijd?
Ik niet iig.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:32 schreef Bocaj het volgende:
Ik niet iig.
ik heb zelf alleen de streamverslagen gelezen hoor, ben nog net niet zo gek dat ik ook nog ff drie of vier SC topics ga doorworstelenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:34 schreef teamlead het volgende:mogguh
Ik heb m'n eigen pagina... check maar even:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:34 schreef J-net het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/bb/
alle 4 tegelijk
Lees het streamverslag maar, staat alles in.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:34 schreef teamlead het volgende:mogguh
noouja dat lijkt me logisch, ik heb echt veel lingerie, maar heb geloof ik nog geen 50 verschillende setjesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:36 schreef J-net het volgende:
Voor de verandering.... Linda in een .......ROZE.....string......
ja ja volgens mij hebben we dr hele voorraad lingerie ondertussen al voorbij zien komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |