Ja, maar niet ongestraftquote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:04 schreef KumA het volgende:
dat kan tegenwoordig toch ook nog?
wel als je niet gepakt wordquote:
tot ik deze opmerking las wilde ik dat altijd wel!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:08 schreef splendor het volgende:
Die lekker ruiken van het vele wassen en er van onder mooi geschoren uitzien.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:15 schreef rival het volgende:
[..]
tot ik deze opmerking las wilde ik dat altijd wel!![]()
Wat Ts zegt leek mij wel wat. totdat ik besefte dat die vrouwen vast niet elke dag onderd e douche stapten toen en het al zeker niet scheerden!quote:
Bewijs!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:18 schreef rival het volgende:
[..]
Wat Ts zegt leek mij wel wat. totdat ik besefte dat die vrouwen vast niet elke dag onderd e douche stapten toen en het al zeker niet scheerden!![]()
waarschijnlijk had jij in die tijd je ook niet zoveel gewassen en geschoren dus dan valt t waarschijnlijk niet zo op......quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:18 schreef rival het volgende:
[..]
Wat Ts zegt leek mij wel wat. totdat ik besefte dat die vrouwen vast niet elke dag onderd e douche stapten toen en het al zeker niet scheerden!![]()
oww lekker stinke met ze 2e!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:19 schreef KumA het volgende:
[..]
waarschijnlijk had jij in die tijd je ook niet zoveel gewassen en geschoren dus dan valt t waarschijnlijk niet zo op......
is dit wat robin hood bedoelde met "het aan de armen geven" ??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:23 schreef rival het volgende:
[..]
moeje robin hood maar kijken, zie ze nooit wassen!![]()
tokkies????quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:24 schreef Jeff89 het volgende:
Als ik in de middeleeuwen zou leven zou ik een bende bandieten aanvoeren.. Plunderen, moorden en een terreurbewind voeren...
Goud..
nee ook armen en benen zie ik niet gewassen worden!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:24 schreef KumA het volgende:
[..]
is dit wat robin hood bedoelde met "het aan de armen geven" ??
Fuck, dacht je dat ze in de middeleeuwen achterlijk waren? Daar werden criminelen ook gestraft en niet door middel van een luxe cel.....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:24 schreef Jeff89 het volgende:
Als ik in de middeleeuwen zou leven zou ik een bende bandieten aanvoeren.. Plunderen, moorden en een terreurbewind voeren...
Goud..
Ik zie sowieso nooit iemand zich wassen in een film, waarschijnlijk omdat de amusements waarde van een washandje niet erg hoog is.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:23 schreef rival het volgende:
[..]
moeje robin hood maar kijken, zie ze nooit wassen!![]()
Dat is gemeenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:27 schreef Gripper het volgende:
Ik wil Mona Lisa wel eens in d'r gezicht swaffelen! Kijken of ze dan nog die arrogante grijns heeft
En verder, een leuke boerendochter in een hooiberg sleuren en ook nog d'r mandje appeltjes afpakken, wat is daar verkeerd aan?
Oe, wat een gore film is dat.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:24 schreef Rainboww het volgende:
Kjk anders maar eens Flesh & Bood voor een mooi beeld van de rauwe middeleeuwen
wat een onzin. toen werd je ook in de kerkers gegooid. en dan heb je geen kabel en een eigen douche in je cel en als het echt tegen zat ging je op de pijnbank als je verdomde te bekennen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:02 schreef FuifDuif het volgende:
Zou jij in de middeleeuwen hebben willen leven, zodat je lekker in het bos mooie lekkere voorbijgangsters kunt grijpen?
Die film is gaaf, wordt tijd dat ze die weer een keer uitzenden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oe, wat een gore film is dat.
Al ziet Jennifer Jason Leigh er wel appetijtelijk uit
Gore filmquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oe, wat een gore film is dat.
Al ziet Jennifer Jason Leigh er wel appetijtelijk uit
Dan kon je nog altijd priester worden, dan mocht het welquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:33 schreef BertV het volgende:
zelfs in de vroege middeleeuwen mocht dat al niet meer van de kerk...
maar dan mag je weer alleen kleine jongetjesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dan kon je nog altijd priester worden, dan mocht het wel.
ga jij eens leren waar ONZ voor isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:01 schreef M_Frohike het volgende:
Gadverdamme wat een rot topic is dit. Ik kan niet begrijpen dat er op deze manier gesproken wordt over het verkrachten van vrouwen, alsof het stoer is of zo.
niet stoer... wel geilquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:01 schreef M_Frohike het volgende:
Gadverdamme wat een rot topic is dit. Ik kan niet begrijpen dat er op deze manier gesproken wordt over het verkrachten van vrouwen, alsof het stoer is of zo.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:47 schreef KumA het volgende:
[..]
maar dan mag je weer alleen kleine jongetjes
Helaas staat dit topic wel in GC...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:05 schreef Ferdii het volgende:
ga jij eens leren waar ONZ voor is![]()
(...)
Maar dan nog, dat we verkrachting afkeuren is slechts een product van de moraal in deze tijd. Ik weet zeker dat als het niet verboden was, jij nu ook op jacht was naar lekkere prooien.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:41 schreef Alecks het volgende:
[..]
Helaas staat dit topic wel in GC...
Dat is wellicht slechts een waardeoordeel die we alleen in deze tijd kennen. Het heeft geen enkele zin om normen en waarden van nu te projecteren op vroegere tijden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:49 schreef Tafkahs het volgende:
het stoort me een beetje dat die mensen ongetwijfeld vaak en misschien wel permanent uit hun bek zouden hebben gestonken. Gebitsverzorging was toen natuurlijk niet echt een ontwikkeld iets..
Ik had het over het verkrachten van mannen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:01 schreef M_Frohike het volgende:
Nee, dat vind ik nu weer net niet kunnenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:12 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik had het over het verkrachten van mannen.![]()
Daarom lig ik ook altijd dubbel met " groeten uit de rimboe" echt hilarisch. Huilen omdat ze een koe gaan slachten....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:07 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is wellicht slechts een waardeoordeel die we alleen in deze tijd kennen. Het heeft geen enkele zin om normen en waarden van nu te projecteren op vroegere tijden.
Hey, is dat toevallig met die paar verwende westerse jongeren die een poos in de rimboe zitten? Ik heb dat programma nog nooit gezien, maar zag gisteren een stukje tijdens de reclameblokken. Is het een aanrader om te kijken?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:14 schreef Cappy het volgende:
[..]
Daarom lig ik ook altijd dubbel met " groeten uit de rimboe" echt hilarisch. Huilen omdat ze een koe gaan slachten....![]()
*eens is*quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:24 schreef Jeff89 het volgende:
Goud..
In de middeleeuwen had je geen mooie lekkere voorbijgangers in het bosquote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:02 schreef FuifDuif het volgende:
Zou jij in de middeleeuwen hebben willen leven, zodat je lekker in het bos mooie lekkere voorbijgangsters kunt grijpen?
Echt wel. Die Marian van Robn Hood was toch best te pruimen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de middeleeuwen had je geen mooie lekkere voorbijgangers in het bos
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:11 schreef Migwi het volgende:
[..]
Echt wel. Die Marian van Robn Hood was toch best te pruimen?
1. Waarom niet? Denk je werkelijk dat de mensen van nu alleen maar zo hebben kunnen worden omdat ze in deze tijd leven? Dat lijkt mij niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de middeleeuwen had je geen mooie lekkere voorbijgangers in het bos
Dat je hier zelf in dit kuttopic nog op ingaatquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
1. Waarom niet? Denk je werkelijk dat de mensen van nu alleen maar zo hebben kunnen worden omdat ze in deze tijd leven? Dat lijkt mij niet.
2. Wederom is dat een kwestie van heersende normen over schoonheid.
Tot je de dochter van de graaf pakt of het favoriete snolletje van de burggraaf. Dan bevind je je ineens in een kooi boven de poort hangen, met je ogen uitgestoken en je rug bloedend van de 200 zweepslagen.quote:
Ik denk eerder dat vrouwen, zeker mooie niet, niet zonder bescherming door een bos gingen wandelen met al die criminelen daar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
1. Waarom niet? Denk je werkelijk dat de mensen van nu alleen maar zo hebben kunnen worden omdat ze in deze tijd leven? Dat lijkt mij niet.
2. Wederom is dat een kwestie van heersende normen over schoonheid.
Daarbij groeiden er ook bossen op plaatsen die ik liever als een open plek ziequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat vrouwen, zeker mooie niet, niet zonder bescherming door een bos gingen wandelen met al die criminelen daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |