Bron?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:02 schreef Mr.Zed het volgende:
Ik mag niet met een bivakmuts op over straat, omdat ik dan niet herkenbaar ben
Loop eens met een bivakmuts op straat en zoek wat agenten op en loop er langs.quote:
Ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:08 schreef Mereltje het volgende:
Van mij mogen ze best een burka dragen, wie heeft daar nou last van
Wat past dan wel goed bij Nederland?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:07 schreef kenz het volgende:
Ik vind het een goed idee dat Verdonk dat gaat onderzoeken. Het past gewoon niet bij Nederland dat iedereen zwaar gesluierd over straat gaat.
kwestie van smaak toch, je hebt liever een kort rokje hoge hakken en laag decolete zekerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef Anpagliwin het volgende:
[..]
Ik.
Het is toch niks, hoofddoeken heb ik geen moeite mee, maar een burka waar je niks van de persoon kunt zien vind ik niet passen in deze maatschappij..
[afbeelding]
hoofddoek
[afbeelding]
burka
Bijvoorbeeld:quote:
Daar gaat het niet over, het gaat over het feit dat iedereen in Nederland verplicht een ID bij zich moet hebben en dat mensen onder een burka weer extra moeilijk doen als hun gevraagd wordt die tent even af te zetten zodat de pasfoto vergeleken kan worden met de persoon.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Wat past dan wel goed bij Nederland?
Dit?
[afbeelding]
Of dit?
[afbeelding]
Of dit?
[afbeelding]
Misschien moeten we een nationaal uniform instellen, om het risico te vermijden dat mensen in kleding gaan lopen die niet bij Nederland past.![]()
Een burqa is volgens mij ook een instrument om de vrouw te (blijven) onderdrukken. Maar dat cind jij niet erg, Mereltje? Dat die vrouwen pas naar buiten mogen als ze een tent aantrekken? En dat terwijl manlief lekker in zijn t-shirtje en zijn korte broek rondloopt? Bah, onmenselijk vind ik het.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:08 schreef Mereltje het volgende:
Van mij mogen ze best een burka dragen, wie heeft daar nou last van
Wanneer er allerlei onherkenbare personen (want wie zegt mij dat het alleen maar vrouwen kunnen zijn) over straat lopen, kunnen we meteen alle camera toezicht afschaffen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:18 schreef Mereltje het volgende:
[..]
kwestie van smaak toch, je hebt liever een kort rokje hoge hakken en laag decolete zeker![]()
Wie zegt dat ze gedwongen zijn? Er zijn ook vrouwen die dit vrijwillig doen. Dus elke vrouw met een kruisje om haar nek wordt verkeerd behandeld en mag niet stemmen, maar wel baren?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:24 schreef kenz het volgende:
[..]
Een burqa is volgens mij ook een instrument om de vrouw te (blijven) onderdrukken. Maar dat cind jij niet erg, Mereltje? Dat die vrouwen pas naar buiten mogen als ze een tent aantrekken? En dat terwijl manlief lekker in zijn t-shirtje en zijn korte broek rondloopt? Bah, onmenselijk vind ik het.
Jij snapt mijquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:25 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze gedwongen zijn? Er zijn ook vrouwen die dit vrijwillig doen. Dus elke vrouw met een kruisje om haar nek wordt verkeerd behandeld en mag niet stemmen, maar wel baren?
Dit heeft met smaak niks te maken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:18 schreef Mereltje het volgende:
[..]
kwestie van smaak toch, je hebt liever een kort rokje hoge hakken en laag decolete zeker![]()
Zowel een bivakmuts als een burqa mag dus gewoon in de gemeente Westland, behalve bij een samenscholing of ongeregeldheden. Zoals er wel meer dingen niet mogen bij een samenscholing of ongeregeldheden, die normaal wel mogen. Een fietsketting in je hand hebben bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:20 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
http://www.gemeentewestla(...)0Westland%202004.pdf
artikel 2.1.1.2
En probeer me nou niet wijs te maken dat er geen kans is op een oploop wanneer je in het westland met een burka over straat gaat.
quote:Artikel 2.1.1.2 Vermommingen e.d. bij samenscholing en ongeregeldheden
1. Het is verboden zonder redelijk doel zich te bevinden op de weg bij enig voorval, waar
wanordelijkheden ontstaan of dreigen te ontstaan of bij een tot toeloop van publiek
aanleiding gevende gebeurtenis, dan wel in of aanwezig te zijn bij een samenscholing:
a. met een ketting, knuppel, of enig ander gereedschap, voorwerp of middel waarvan,
gelet op de aard of de omstandigheid, kan worden aangenomen dat het is bestemd
voor geweldpleging tegen personen of goederen;
b. gemaskerd, vermomd of op andere wijze onherkenbaar gemaakt.
Volgens mij ben je een zeer aardig meisje.quote:
?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:29 schreef Cornerman het volgende:
Waarom doet Frankrijk er niet zo moeilijk over en zit Nederland de hele tijd te kloten over dit discussiepunt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |