Er komt altijd een nieuw deeltje.quote:
Ik had er ook een geopendquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er komt altijd een nieuw deeltje.![]()
En die stond net boven mij. Doe jij 303.quote:
De een vindt voetbal wel leuk, de ander niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:47 schreef Dagonet het volgende:
Die andere TT was leuker.![]()
Wat boeit voetbal nou tenslotte.
eensch isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:47 schreef Dagonet het volgende:
Idd, helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:47 schreef Dagonet het volgende:
Voeg me anders toe op msn dan help ik wel effequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:47 schreef blauw_muisje het volgende:
is het nu verplicht om over nederland-macedonie te praten
en hoe zit het met dat fotoboek :S
Inderdaad maar ik quotte iets kinkies over IJsmeis en toen smeet ze m dicht!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:47 schreef Dagonet het volgende:
M3rc meld zichquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:47 schreef snopprinses het volgende:
iemand die oreokoekjes met me wilt delen?
Die uitleg van Dago en ijsmeis staat in vorig deeltje nog....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:47 schreef blauw_muisje het volgende:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:47 schreef blauw_muisje het volgende:
verkapte ik-wil-mensen-in-mijn-msn-lijst-post ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:49 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Voeg me anders toe op msn dan help ik wel effe
Je hebt gewoon teveel gezopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:49 schreef Imberr het volgende:
TPV!uuh.. PVT! nee PTV!
TVP verdomme!
sorry
ben moe
Goed hoor, zo maar eens weg van het toetsenbord, half zes gaat de wekker weer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En die stond net boven mij. Doe jij 303.
[..]
De een vindt voetbal wel leuk, de ander niet.
Hoe ist er mee Dagonet?
Neehoor, heb er genoegquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:50 schreef M3rcury het volgende:
[..]
verkapte ik-wil-mensen-in-mijn-msn-lijst-post ?
als ik je wat beter ken misgien nu nog niet !quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:49 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Sluw worquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:49 schreef Fwnk het volgende:
[..]
whehequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:50 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
als ik je wat beter ken misgien nu nog niet !
Zo hoort dat ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:49 schreef Eix het volgende:
[..]
Inderdaad maar ik quotte iets kinkies over IJsmeis en toen smeet ze m dicht!![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:50 schreef M3rcury het volgende:
[..]
verkapte ik-wil-17-jarige-meisjes-in-mijn-msn-lijst-post ?
Ah, vroeg aan de slag. Werkze morgen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goed hoor, zo maar eens weg van het toetsenbord, half zes gaat de wekker weer..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:50 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
als ik je wat beter ken misgien nu nog niet !
Imberr!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:49 schreef Imberr het volgende:
TPV!uuh.. PVT! nee PTV!
TVP verdomme!
sorry
ben moe
Altij handig zeker om mod te zijn , zegt?quote:
Het is wel een mooie wandeling.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Imberr!
* Omkiept
Pff, ik ben ook zo moe. Onze school kan niet eens de tram van het station naar het Rijksmuseum betalen.![]()
En dat is een flink stuk lopen.![]()
omgquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Imberr!
* Omkiept
Pff, ik ben ook zo moe. Onze school kan niet eens de tram van het station naar het Rijksmuseum betalen.![]()
En dat is een flink stuk lopen.![]()
Byequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goed hoor, zo maar eens weg van het toetsenbord, half zes gaat de wekker weer..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:53 schreef M3rcury het volgende:
[..]
wakker worden Fwnkals je wakker bent krigj je miss een kusje
![]()
Mwahquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:52 schreef Palau het volgende:
[..]
Altij handig zeker om mod te zijn , zegt?
Succesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:54 schreef blauw_muisje het volgende:
ik kga ff met fotoboek aan de slag
kijken of het lukt
Je aanbidt mequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:55 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Fwnk is liev
Maarja.. ik ga slaapie doenweltrusten iedereen
![]()
![]()
Imberr
Je bent te laat mên.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:55 schreef cerror het volgende:
Ooit zal ik mod worden.
Van onz tenzij men me op pub wil
Handig hoor Frans lullen , volgende keer mag je machtsmisbruik zeggenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik signaleer hier een niet te tolereren vorm van détournement de pouvoir.
Bij onz vliegt er wel eens iemand uit.quote:
trustequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:55 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Fwnk is liev
Maarja.. ik ga slaapie doenweltrusten iedereen
![]()
![]()
Imberr
Anne Frans?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:58 schreef Eix het volgende:
A'dam was dit:
5:30 wekker gaat af
6:20 Naar school fietsen, alles nog superdonker en eng.
6.45 Vertrek met de bus
10.30 (ofzo) Aankomst in Amsterdam, file van zo'n beetje Eindhoven tot A'dam.
10.30-15.00 Naar Anne Frans huis, dan Rijksmuseum, toen Van Gogh museum (al lopend vanaf CS).
15.00-18.00 Vrije tijd
En toen ben ik met nog een andere gast wat gaan rondhangen rond het Leidseplein, en toen met de tram naar Centraal getufd, daar weer een strippenkaart gekocht en toen was t al kwart op 5.
We wilden dus een tramtour door Amsterdam met die kaart maken maar we hadden dus niet genoeg tijd.![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:58 schreef Eix het volgende:
A'dam was dit:
5:30 wekker gaat af
6:20 Naar school fietsen, alles nog superdonker en eng.
6.45 Vertrek met de bus
10.30 (ofzo) Aankomst in Amsterdam, file van zo'n beetje Eindhoven tot A'dam.
10.30-15.00 Naar Anne Frans huis, dan Rijksmuseum, toen Van Gogh museum (al lopend vanaf CS).
15.00-18.00 Vrije tijd
En toen ben ik met nog een andere gast wat gaan rondhangen rond het Leidseplein, en toen met de tram naar Centraal getufd, daar weer een strippenkaart gekocht en toen was t al kwart op 5.
We wilden dus een tramtour door Amsterdam met die kaart maken maar we hadden dus niet genoeg tijd.![]()
Sorry, typfoutje. De K staat ook zo dicht bij de s hè.quote:
Snelcursus Limburgs misschien?quote:
De welbekende Anne Frans natuurlijk !quote:
Dump je me voor die 15jarige imberr.zip?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:00 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Lama.. doei lieve Fwnk
Imberr![]()
Rest
Sterkte ermeequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:00 schreef snopprinses het volgende:
Zucht..ik moet nog tot morgen wachten voordat ik mn camera mag bestellen..
dankuquote:
quote:
Anne Frans? In TRV zijn we heel blij met een uitgebreide versie van dit verslag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:58 schreef Eix het volgende:
reisverslag
Dat dekt de lading niet geheel. De gehele bestuursrechtelijke literatuur heeft het immers over détournement de pouvoir, het ontwikkelen van een eigen term met de daarmee samenhangende te verwachten babylonische spraakverwarring zal licht tot een onwenselijke situatie leiden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:57 schreef Palau het volgende:
[..]
Handig hoor Frans lullen , volgende keer mag je machtsmisbruik zeggen
Maar het betekent machtsmisbruikquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:03 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat dekt de lading niet geheel. De gehele bestuursrechtelijke literatuur heeft het immers over détournement de pouvoir, het ontwikkelen van een eigen term met de daarmee samenhangende te verwachten babylonische spraakverwarring zal tot een onwenselijke situatie leiden.
Wat betaal je daar nou voor? Kan je hem via school bestellen ofzo? Hier bij de MM kost ie 699.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:00 schreef snopprinses het volgende:
Zucht..ik moet nog tot morgen wachten voordat ik mn camera mag bestellen..
koop em bij konijnenberg, onlinequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat betaal je daar nou voor? Kan je hem via school bestellen ofzo? Hier bij de MM kost ie 699.
Wat kost zo'n kaartje normaal ? Een vriendin van mij betaald via school 30,- euro inc busreisquote:
Wat betaal je nou voor zo'n kaartje?quote:
Je zou natuurlijk kunnen edittenquote:
Lekker prijzig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
koop em bij konijnenberg, online
699 voor de body en dan nog een lens enzo erbij en geheugen
Ik koop later wel een filter en zonnekap nshit
weet ik..maar dat vind ik niet leukquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk kunnen editten
Niet dat het mij uitmaakt maar... ach laat ook maar
dat krijg je met zo'n camera'squote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lekker prijzig.Alvast veel plezier ermee.
steeds meer ja, ben ook van plan het gaan te studeren dusjaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:10 schreef Palau het volgende:
Mooie camera zal het dan wel zijn... Doe je veel met fotografie?
Dat doen er hier wel meer dus ik ben er al aan gewend intussenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:10 schreef snopprinses het volgende:
[..]
weet ik..maar dat vind ik niet leuk
Ik weet het ook nog niet zeker, ben nog aan het twijfelenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:13 schreef Palau het volgende:
Mooie studie lijkt me dat. Kga niet die kant op , maar misschien wordt het nog wel ns een hobby
gelukkig maarquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat doen er hier wel meer dus ik ben er al aan gewend intussen
Niet geheel en al. Het verbod op détournement de pouvoir, zoals vastgelegd in art. 3:3 Awb (Algemene wet bestuursrecht), houdt in dat een bestuursorgaan zijn bevoegdheid niet mag gebruiken ter bescherming van andere algemene belangen dan die waarvan de behartiging aan hem is opgedragen.quote:
Heel interessant. Kijk eens in een woordenboek, dan zie je wat ik bedoel. Daarbij komt dat misbruik van macht hetzelfde is als wat jij op het laatst beschrijft (het gebruiken van macht niet ter bescherming enz..)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Niet geheel en al. Het verbod op détournement de pouvoir, zoals vastgelegd in art. 3:3 Awb (Algemene wet bestuursrecht), houdt in dat een bestuursorgaan zijn bevoegdheid niet mag gebruiken ter bescherming van andere algemene belangen dan die waarvan de behartiging aan hem is opgedragen.
Art 3:3 Awb
Artikel 3:3
bij ons dus ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:15 schreef Jaguarized het volgende:
Je kan Fotografie bij ons als keuzevak volgen. Zit altijd supersnel vol.
Photoshop ofzo, dan zie je meteen hoeveel kleiner...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:17 schreef blauw_muisje het volgende:
m'n foto is 352 picsel groot hoe krijg ik dit kleiner?
photoshopquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:17 schreef blauw_muisje het volgende:
Paintquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:17 schreef blauw_muisje het volgende:
Irfanview.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:17 schreef blauw_muisje het volgende:
als je em naar mn mailt stuur, maak ik em wel kleinerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:19 schreef blauw_muisje het volgende:
ja ik heb dus geen photoshop kan dit niet met paint?
Wat een servicequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als je em naar mn mailt stuur, maak ik em wel kleiner
Misbruik van macht is niet dekkend omdat het ook misbruik van macht is als de ME op onschuldige voorbijgangers gaat inbeuken. Dit is echter geen détournement de pouvoir, omdat dit geen besluit in de zin van de Awb behelst. Voor een definitie van wat een besluit is, zie art. 1:3 Awb.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef Palau het volgende:
[..]
Heel interessant. Kijk eens in een woordenboek, dan zie je wat ik bedoel. Daarbij komt dat misbruik van macht hetzelfde is als wat jij op het laatst beschrijft (het gebruiken van macht niet ter bescherming enz..)
Het bestuursorgaan gebruikt de bevoegdheid tot het nemen van een besluit niet voor een ander doel dan waarvoor die bevoegdheid is verleend.
Ok met dit voorbeeld wordt het me iets duidelijker. Dank je...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:25 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Misbruik van macht is niet dekkend omdat het ook misbruik van macht is als de ME op onschuldige voorbijgangers gaat inbeuken. Dit is echter geen détournement de pouvoir, omdat dit geen besluit in de zin van de Awb behelst. Voor een definitie van wat een besluit is, zie art. 1:3 Awb.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:26 schreef Palau het volgende:
[..]
Ok met dit voorbeeld wordt het me iets duidelijker. Dank je...
you've got mailquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als je em naar mn mailt stuur, maak ik em wel kleiner
Je doet net alsof er niemand isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef Fwnk het volgende:
lalalalala
Niet? Gezellig: alweer een ben&jerry's verslaafdequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:26 schreef snopprinses het volgende:
[..]
met ben&jerry's dan wel!
anders is het geen feest
Vink nog effe de optie aan dat users mogen reagerenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:31 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
thnx maar volgus mij was het me zelf al gelukt
Dude, beter kijken men.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet? Gezellig: alweer een ben&jerry's verslaafde![]()
ik ben dé verslaafde..ook al ben ik aan het afkickenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet? Gezellig: alweer een ben&jerry's verslaafde![]()
ff kijken hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:31 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Vink nog effe de optie aan dat users mogen reageren
Je hebt een berichiequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:33 schreef blauw_muisje het volgende:
haha ik had ja bij slotje gedaan niet goed gelezen nu is ie open
bestal?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:34 schreef snopprinses het volgende:
bestal maar, bestal maar, bestal maar
Ik zag in dat kamertopic een foto van een hele piramide van lege ben&jerry's verpakkingen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:32 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik ben dé verslaafde..ook al ben ik aan het afkicken
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:37 schreef blauw_muisje het volgende:
en al 2 reactieszo'n fotoboek is best gaaf
64 pottenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zag in dat kamertopic een foto van een hele piramide van lege ben&jerry's verpakkingen?
Foto van de lesbienne-partij?quote:
3 nuquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:37 schreef blauw_muisje het volgende:
en al 2 reactieszo'n fotoboek is best gaaf
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Dude, beter kijken men.
En dat muisfiguur mag er wel wezen.
Ze is vast een femminist.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
In de kamer van snopprinses nog wel!
Ge wit da ge ut nie kan loatequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:34 schreef snopprinses het volgende:
bestal maar, bestal maar, bestal maar
Alweer in het verkeerde fotoboek gereageerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:42 schreef blauw_muisje het volgende:
ik zie nog steeds maar 2 reacties
ik bespaar jullie om niet kwestie van geduld hier neer te gooienquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:42 schreef Palau het volgende:
[..]
Ge wit da ge ut nie kan loate
Maar kga slapen. Trusten ammel.
Laterquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:47 schreef Palau het volgende:
En kwas eerst nog wel de eerste... maar nu benk echt pitten. Houdoe!
Slettebak!quote:
Ik welquote:
Nergens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:50 schreef blauw_muisje het volgende:
bedankt voor de reacties....
waar slaat die van jou op cerror?
Ik geloof dat je daar pas voor in aanmerking komt na een topic of 10 á 15 meegedaan te hebbenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:52 schreef blauw_muisje het volgende:
kan mijn plaatje trouwens niet bovenaan bij zo'n topic net als bij de meeste van jullie?
En als ze d'r leeftijd invultquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik geloof dat je daar pas voor in aanmerking komt na een topic of 10 á 15 meegedaan te hebben
Zie d'r praatje in d'r fobo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
En als ze d'r leeftijd invultDan weet ik of ze meer of minderjarig is
Ze mag het ook hier zeggen
Indien meerderjarig ook of ze vrijgezel is of niet
17 en vrijgezelquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
En als ze d'r leeftijd invultDan weet ik of ze meer of minderjarig is
Ze mag het ook hier zeggen
Indien meerderjarig ook of ze vrijgezel is of niet
Ik moet hem nog even terugzetten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:00 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
ow owkeej
haha
jouw foto is ook wel tof
die er niet is dus!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:00 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
ow owkeej
haha
jouw foto is ook wel tof
Zoals ik al zei, die moet ik nog even terugzetten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:02 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
die er niet is dus!
wrom heb jij geen foto?
`quote:
Hmmm net illegaalquote:
Ja hallo ik ga niet verder als de foto's hequote:
Dat is jammer voor je, jij als bijna dertigerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmmm net illegaalMaar ik las elders al dat je niet boven de 20 uitgaat
Jammer, weer een kans minder
wanneer doe je dat ? ben wel benieuwdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, die moet ik nog even terugzetten.
hoezo illegaal? dit mag gewoon hoor! ik mag gewoon met een jongen van 18 hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmmm net illegaalMaar ik las elders al dat je niet boven de 20 uitgaat
Jammer, weer een kans minder
Met foto 2 bedoel je ? Deelsquote:
23quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:06 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
hoezo illegaal? dit mag gewoon hoor! ik mag gewoon met een jongen van 18 hoe oud ben je dan?
23quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:06 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
hoezo illegaal? dit mag gewoon hoor! ik mag gewoon met een jongen van 18 hoe oud ben je dan?
Volgens mij kreeg ik toen geen antwoord.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Met wat?Dat vroeg je daarstraks ook al trouwens
Ik ben niet zo spectaculair hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:05 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
wanneer doe je dat ? ben wel benieuwd
iedereen negeert jequote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg ik toen geen antwoord.![]()
ja ik wilde trouwens geen boze smiley posten maar zo'n andere zo'n teleurgesteldequote:
Als je mij bedoelt, ik blijf graag anoniem op fokquote:
ik ook niet je lijkt me wel leukquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben niet zo spectaculair hoor.![]()
Profielquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:09 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
ja ik wilde trouwens geen boze smiley posten maar zo'n andere zo'n teleurgestelde
maar 23 is wel oud vind ik ben jij ook 23 gizmore?
Ik wilde in het begin ook anoniem blijven, maar ja, om de hele tijd in iedereens fotoboek te gaan reageren zonder ook maar 1 foto vond ik ook weer niet heel erg sociaalquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt, ik blijf graag anoniem op fokEn nog meer omdat ik gewoon alleen brakke foto's heb
Oh was zalmsalade weer bezig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
iedereen negeert jeHad je trouwens nog gelezen van die ene gast die je nog maar weer eens een doodsverwensing gaf en nu een paar dagen lekker de policy mag lezen? Weet zo snel alleen niet meer wie t was
Je hebt geluk dat brainster op werkweek is, dan was je meteen overspoeld met liefdesverklaringenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:12 schreef blauw_muisje het volgende:
m'n msn adres staat nu in m'n profiel
mensen die willen mogen me wel aanmelden hoor
Gizmore is jonger volgens mijquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:09 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
ja ik wilde trouwens geen boze smiley posten maar zo'n andere zo'n teleurgestelde
maar 23 is wel oud vind ik ben jij ook 23 gizmore?
Dat is toch diezelfde gast die bijna alleen maar baggertopics opent, beetje in de stijl van boomlaars?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh was zalmsalade weer bezig.Die deed ook al zo moeilijk op msn.
![]()
Als ik ooit een goede heb zet ik hem eropquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik wilde in het begin ook anoniem blijven, maar ja, om de hele tijd in iedereens fotoboek te gaan reageren zonder ook maar 1 foto vond ik ook weer niet heel erg sociaal![]()
Die komt volgende week wel terug.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat brainster op werkweek is, dan was je meteen overspoeld met liefdesverklaringen
Donequote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:12 schreef blauw_muisje het volgende:
m'n msn adres staat nu in m'n profiel
mensen die willen mogen me wel aanmelden hoor
Onderbouwing? Wetteksten?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:06 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
Jup. Die had ook een topic geopend in ONZ. En toen ging BnQ als huppeltrutje meeloopgedrag vertonen en ook een bashtopic openen in ONZ en R&P.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is toch diezelfde gast die bijna alleen maar baggertopics opent, beetje in de stijl van boomlaars?![]()
je ziet er wel grappig uit maar hoe oud ben je??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die komt volgende week wel terug.
@ muisje, foto staat in feaubeau.
20.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:15 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
je ziet er wel grappig uit maar hoe oud ben je??
Dat ze over jou zeiken dat je hier nog zit: je bent niet eens de oudste hierquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jup. Die had ook een topic geopend in ONZ. En toen ging BnQ als huppeltrutje meeloopgedrag vertonen en ook een bashtopic openen in ONZ en R&P.
Mijn educatieve kant speelt me weer partenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ga jij weer eens fijn verder spelen in WGR?![]()
Dat is niet echt een gezaghebbende bronquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:16 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
tis zo iemand op school had het uitgezocht
haha
Maar ja, de vraag is: willen wij dat al dan niet horen? Ikzelf zeg niet, maar goed, ik ben dan ook moe en daardoor niet erg in voor dat soort ONZinquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mijn educatieve kant speelt me weer parten![]()
Nummer 2 ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met foto 2 bedoel je ? DeelsIk moet nu weer werken, en zie d'r zondag als het goed is weer
(al zit ik dan ondertussen alweer in de ziektewet
Dan ga ik d'r mee uit vragen (mits ik dus niet alweer in de ZW zit
) laatste kans om het irl te vragen denk ik
Die ook ja. En cerror, moder8or en weet ik veel wie nog meer.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat ze over jou zeiken dat je hier nog zit: je bent niet eens de oudste hier
* Gizmore kijkt met een schuin ook naar DaMook
Ja hey jaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef DaMook het volgende:
JAG
PUB SlowChat #302: Morgen Nederland - Macedonië *O*
Ik ben ook moequote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar ja, de vraag is: willen wij dat al dan niet horen? Ikzelf zeg niet, maar goed, ik ben dan ook moe en daardoor niet erg in voor dat soort ONZin
17quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:22 schreef GoLLeM het volgende:
Hoe oud ben jij dan muisje?
No shit sherlock.quote:
hoezo noem je me kloon dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:26 schreef GoLLeM het volgende:
whehe ik wou gewoon ff zeggen dat je een leuke kloon bent.
Mits ik dan ga werken he, mischien zit ik na komende nacht wel weer in de zw. Dan ga ik het d'r iig op msn vragen, maar op msn komt niet zo goed (serieus) overquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nummer 2 ja.Oeh spannend ik hoop dat die date nog gaat lukken! Succes!
![]()
Ach ze mogen ons graagquote:[..]
Die ook ja. En cerror, moder8or en weet ik veel wie nog meer.
tsssquote:[..]
Ja hey jaik was even heel druk op msn he.
![]()
![]()
msnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:26 schreef GoLLeM het volgende:
whehe ik wou gewoon ff zeggen dat je een leuke kloon bent.
I second thatquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:23 schreef cerror het volgende:
Tjonge jonge, het bier gaat wel snel zeg.
En waar woon jij ergens?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:29 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
maar wel grappig best aandoenlijk eigenlijk
Waarom was dat nou mijn eerste gedachte?quote:
ja en weet ik niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:34 schreef Gizmore het volgende:
Is het nu wel of niet een kloon![]()
-edit-
en zo ja, van wie natuurlijk
Voor een IP check.quote:
ja tis druk daar hahaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Groningen.
Je bent al wel meteen populair:
Ik weet niet of ik hier goed ben maar...
Ja joh, einde van de wereld.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:41 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
ja tis druk daar haha
groningen is kei ver
haha
Is goed. Dag jongen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:47 schreef Gizmore het volgende:
Nja ik ben het zat. Hoor morgen wel of het al dan niet een kloon was
Modjes kunnen dat niet zienquote:
quote:
Valkenswaard is nog wel te doenquote:
Get to the point.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Valkenswaard is nog wel te doen(net onder eindhoven
Gewonnen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben er weer na veel bier en eend artwedstijd
Wat ? Dat ik wil neuken ? Dat zeg je toch niet zo snel tegen een meisjequote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben er weer na veel bier en eend artwedstijd
Hmmmm toevalligquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:54 schreef blauw_muisje het volgende:
ik ga slapen![]()
![]()
tot morgen misschien
Oh nee dat voorstel komt op de tweede date.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat ? Dat ik wil neuken ? Dat zeg je toch niet zo snel tegen een meisjeLeer dat nou eens
tegenstander niet op komen opdagen afgemeld met een smoes net als vorig seizoen 2 maalquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Hmmmm toevallig
Niks mischienJe bent er gewoon
Oh het is echt kampioenschap? Ik dacht gewoon voor de gein darten in de kroeg.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
tegenstander niet op komen opdagen afgemeld met een smoes net als vorig seizoen 2 maal
Inhaalwedstrijd over paar weken anders wij 3 punte,
Wij getraint vandaag nog
HIER?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:04 schreef cerror het volgende:
BIER!
nee echte wedstrijdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh het is echt kampioenschap? Ik dacht gewoon voor de gein darten in de kroeg.![]()
Eerste mag ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh nee dat voorstel komt op de tweede date.![]()
Nogmaals toevalligquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
als deze vol is ga ik wel na bed
Ook al zo'n toevalligheidquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:04 schreef cerror het volgende:
BIER!
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:07 schreef cerror het volgende:
Maar alle leuke mensen zijn al naar bed.
Is goed ben wel niet onlinequote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nogmaals toevallig![]()
Heb ik jou al op msn ? Voeg me eens toe
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eerste mag ookMaar niet vantevoren
niet !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:07 schreef cerror het volgende:
Maar alle leuke mensen zijn al naar bed.
Ok ok, op DaMook na dan.quote:
Is tochquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is goed ben wel niet onlinewant ga zo naar bed nou ja voor jou kom ik wel online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |