Q postte door het slotje heenquote:
undercover modquote:
windows, spybot en virusscannerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:51 schreef nixxx het volgende:
en welkom terug marc, alles al weer geinstalleerd of alleen windows?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:55 schreef nixxx het volgende:
check, dan kan je iig weer veilig werken.. geen firewall btw?goedzo mel
* nixxx heeft de FB gecheckt
my lips are sealedquote:
Laat dan gewoon in t vervolg gewoon leuk een fobo berichtje achter en ga dat niet hier lopen spammenquote:
huh talpa... dat kijk ik niet... kijk sowieso weinig tvquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:03 schreef melismay het volgende:
Nixxx, je moet trouwens auteursrechten bij Talpa gaan vragen, ze hebben een programma met je naam gemaakt!
Ze maken een programma "de nix factor"quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
huh talpa... dat kijk ik niet... kijk sowieso weinig tv
En dan een politieke partij aanklagen, gaat he vast wordenquote:
hmm ja he.. kan ik beter talpa doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan een politieke partij aanklagen, gaat he vast worden
Ah nee, arme jijquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:15 schreef _Cara_ het volgende:
Bléh.. ik heb verloren... tegen 3 tieners kon ik niet op..![]()
quote:
En terecht, en hard hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Puh! ik neem wel revange.. ik geef me nooit zomaar gewonnen..
![]()
yep.. that's me..quote:
txs..quote:
Duidelijk. Slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:54 schreef melismay het volgende:
Nou ja, t is niet dat hier nog veel te beleven is ofzo
Ja lekker...quote:
* Frezer laat de senseo pruttelen.quote:
Morgen Viper...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:23 schreef Frezer het volgende:
Morgen Viper.
[quote]
* Frezer laat de senseo pruttelen.
Helaas alleen regular vandaag, of je moet Cafeïnevrij willen. Er is wél een snufje cacao.
* Frezer brengt een kopje mét cacao.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:30 schreef _Cara_ het volgende:
Cafeïnevrij is prima....(ik heb om 7.00 uur al 2 koppen gedronken) Anders sla ik zodadelijk op tilt..![]()
En dat snufje cacao...dat doet het m..![]()
Arme ziel....kunnen we wat voor je doen?quote:
Ik gok erop dat 'i in plaats van koffie hoestdrankjes en neusspray wil,quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Arme ziel....kunnen we wat voor je doen?![]()
Allicht dat denk ik ook. Ik moet ook niet aan koffie denken als ik me niet lekker voel..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:39 schreef Frezer het volgende:
Ik gok erop dat 'i in plaats van koffie hoestdrankjes en neusspray wil,.
of iets anders, maarja dat heeft niets te maken met verkoudheidquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik gok erop dat 'i in plaats van koffie hoestdrankjes en neusspray wil,.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:00 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
of iets anders, maarja dat heeft niets te maken met verkoudheid
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:03 schreef Frezer het volgende:
Dag GF.
[..]
, ik heb wel een vermoeden.
Dan mag je samen met Viper op het ziekenbankje.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:15 schreef melismay het volgende:
Ik had gistermorgen al keelpijn, toen zeiden mijn lieve vrienden dat het door de drank kwammaar helaas, vandaag ben ik gewoon ziek aan het worden
Agossie, nog druk ook. Hoe gaat het met de banenzoekerij?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:18 schreef melismay het volgende:
Daar heb ik dus echt geen tijd voor vandaag
Ook daar moet ik vandaag even achteraan, dat ga ik zo maar even eerst doen en dan op de bank liggen ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:23 schreef Frezer het volgende:
Hoi Marc, doei Marc,.
[..]
Agossie, nog druk ook. Hoe gaat het met de banenzoekerij?
Dan kom je dus alsnog op het bankje terecht,quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Ook daar moet ik vandaag even achteraan, dat ga ik zo maar even eerst doen en dan op de bank liggen ofzo
pfoe, als ontbijt vind ik dat te zwaar hoor, maar mijn ontbijt heb ik dan ook al om 8.30 gehad.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
Later Marc
Men neme een ei, spek, ham, tomaat en bakt daarvan enen heerlijcken uitsmijter
Nog al een schandaal, tis "4 uur, cup-a-soup" hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:41 schreef _Cara_ het volgende:
Damned.. ben vergeten nieuwe crackers te kopen..niet slim![]()
Dan maar een cup-a-soup...en een appel..![]()
haha ja klopt, maar ik moet toch wat..(.tis ook nog eentje die ik niet echt lekker vindquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:45 schreef Frezer het volgende:
Nog al een schandaal, tis "4 uur, cup-a-soup" hoor.
Nou, lekker is dat dan . . .quote:
Ik heb ook geen problemen met vandaag, met morgen waarschijnlijk ook niet,quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Vandaag is prima, vanaf half 4 iig wel
Ja, maar ik leen het niet uit, vind ik nogal smerig eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:30 schreef nixxx het volgende:
iemand met een scheermes in de zaal?
Daar hebben we Chamberlain! De laatste tijd nog met mannen met gekke snorretjes gesproken?quote:
Daar kan ik me echt wel in vinden. Hte ging allemaal weer eens fantastisch.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:35 schreef nixxx het volgende:
niet om te krassen... om me te scheren.. eikel![]()
Dat je Chamberlain herkent...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:32 schreef Frezer het volgende:
Even met Nixxx meedoen: *kras.
[..]
Daar hebben we Chamberlain! De laatste tijd nog met mannen met gekke snorretjes gesproken?
Je eikel te scheren?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:35 schreef nixxx het volgende:
niet om te krassen... om me te scheren.. eikel![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat je Chamberlain herkent...![]()
Overigens is de man ten onrechte beschuldigd van naïef gedrag, want in werkelijkheid wist hij waarschijnlijk verdomd goed dat het mis zou gaan. Hij wist echter ook dat het Britse leger nog niet tegen Duitsland op kon en heeft daarom extra tijd "gekocht".
anders is het voor haar toch ook niet prettig? net alsof ze een pleeborstel naar binnen geschoven krijgt...quote:
Precies, de zogeheten "benefit of hindsight". Doordat we nu weten wat er gebeurd is komen veel besluiten in een ander daglicht te staan, maar in de jaren dertig kon men onmogelijk Auschwitz zien aankomen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
?
Ach ja, de meerderheid in Nederland zal waarschijnlijk ook wel gedacht hebben dat het allemaal wel los zou lopen. Zelfs veel Joden in Duitsland dachten dat. Achteraf is het altijd makkelijk oordelen. Die meneer wat meer in het oosten heeft dan eigelijk een soortgelijke strategie gehanteerd als Chamberlain deed.
Zo hard gewerkt dat je daar haar hebt gekregen? Ik wil het ook niet weten trouwens,quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
anders is het voor haar toch ook niet prettig? net alsof ze een pleeborstel naar binnen geschoven krijgt...(ja ik heb gewerkt en ben duf, sue me
)
Was ook een erg flauwe opmerking van me, de schuld ligt dus in het midden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
anders is het voor haar toch ook niet prettig? net alsof ze een pleeborstel naar binnen geschoven krijgt...(ja ik heb gewerkt en ben duf, sue me
)
huh waren we met een sandwich bezig... niets van gemerkt ;')quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Was ook een erg flauwe opmerking van me, de schuld ligt dus in het midden.![]()
Het topic neem zo wel een erg ranzige wendig idd, verstandig om er even tussen uit te knijpen,quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:47 schreef nixxx het volgende:
huh waren we met een sandwich bezig... niets van gemerkt ;')
Jou missen we atijd Q. Altijd.quote:
Ja, je zou bijna gaan denken dat het singles was.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het topic neem zo wel een erg ranzige wendig idd,
Vroegah,quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, je zou bijna gaan denken dat het singles was.![]()
hmmmmm. ben toch meer voor het lieve..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:24 schreef Breetai het volgende:
Ranzig? Ik vind het heir altijd veels te lief.
Mag ook anders af en toe. Ik weet niet of iedereen dat weet uit te houden?
welke film g je kijken? en belangrijker met wie? en hoe heet ze? en is ze leuk? en ... blablabla... ik probeer het een beetje op singles te laten lijken... lukt het?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:36 schreef Breetai het volgende:
Ik ga straks naar het filmhuis. Daar zal wel geen voetbal voorbij komen.
gelukkigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:40 schreef _Cara_ het volgende:
Nee het lukt niet echt....
En ik zit hier tussen een stel halve garen...
kom hier ook eens wat drank brengenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:57 schreef _Cara_ het volgende:
Nou het forum gaat ook niet echt snel..komt me goed uit...![]()
Ik ga eens kijken of ze wat nodig hebben....drank of zo..![]()
wekker verweg zetten en ook je telefoon af laten gaan en ver weg leggen.. verder emmers koud water naast je bed zodat je met je nog suffe kop met beide voeten in het koude water plenst.. daar word je wel wakker vanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga morgen proberen om 8 uur op te staan
Leuk geweest? Je bent met mevrouw Pheno nog een paar dagen weg geweest ofzo?quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:09 schreef Pheno het volgende:
Ja, 2 dagen pleitos. Maandag trouwen en een beetje in in EIndhoven rondgehangen.
Dinsdag naar de efteling
Nee, ze hebben hier zitten kijken met een man of 8...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:30 schreef Frezer het volgende:
Achja, ze lopen weer druk te doen achter een bal,. Dan ga je toch naar bed _Cara_
En is het nu afgelopen ofzo, omdat iedereen binnen komt vallen?
Nou nou wat een drukte! Als ze veel lawaai produceren zal het wel lastig slapen zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee, ze hebben hier zitten kijken met een man of 8...
Krijg die maar eens de deur uit... ik sluip dadelijk stiekum naar boven en ga lekker slapen.. lekker puh!!
De film heette 'Code 46'. Ik vond 'm wel mooi. Gebeurde niet echt veel spannende dingen maar het laat je wel ff nadenken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:38 schreef nixxx het volgende:
welke film g je kijken? en belangrijker met wie? en hoe heet ze? en is ze leuk? en ... blablabla... ik probeer het een beetje op singles te laten lijken... lukt het?
Dag Pheno, weer naar de vrouw (quote:
Nog steeds ??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Even een update: ik ben ....
*tromgeroffel*
... nog steeds vrijgezel!![]()
Alle singles zaten toch hier??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:56 schreef CherryLips het volgende:
*tromgeroffel*
... nog steeds vrijgezel!
Neem een voorbeeld aan Pheno, dan stap je over pak em beed 2 jaar in het huwelijksbootje.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:56 schreef CherryLips het volgende:
*tromgeroffel*
Goed zo, dan kan ik nog even het topic terugvinden. Vandaag shopaanval gehad in Den Haag en nu lamme armen van het tillen en zo'n ¤ 550 armerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:00 schreef melismay het volgende:
* melismay doet het licht lekker weer aan!
Een paar truien, een winterjas, een paar overhemden, schoenen... laat de winter maar komenquote:
Je geeft mij geen kans!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:56 schreef CherryLips het volgende:
*tromgeroffel*
Ha Beach, ja gaat de goede kant op. Nog geen resultaat geboekt recentelijk, maar op persoonlijk vlak gaat het nu gewoon stukken beter waardoor het steeds makkelijker wordt stappen te ondernemen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:34 schreef Beach het volgende:
BttD, ik weet sinds de reeks dicht is niet meer hoe het gaat met je, dus bij deze:
wil het nog een beetje lukken?
Dat kan nog net.. gezellig..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:51 schreef Frezer het volgende:
Goedemorgen.
Ik doe met je mee _Cara_:. Wat heb je gedroomd dan, als ik vragen mag?
Nog niet geheel zelfstandig, maar daar werk ik aan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:56 schreef Frezer het volgende:
Je rijdt motor? Leuk! Het was idd heerlijk weer gisteren, en vandaag ziet er ook weer best oke uit, lente!.
Werkze straks, je kan wel lekker laat beginnen!
Ah, je hebt (nog) een privé chaufeur,quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:01 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nog niet geheel zelfstandig, maar daar werk ik aan.Voorlopig zit ik nog ff achterop...
![]()
En nu ben ik idd weg.. tot laters..en iedereen hard werken vandaag.... want anders....
![]()
![]()
Verkeerde topic tochquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:56 schreef CherryLips het volgende:
*tromgeroffel*
Ja, dat mag.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:12 schreef Jumparound het volgende:
ik vind Q tof, mag dat?
Moet ik nu dekking zoeken?quote:
Hahaha je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor...dit geldt voor diegene die moelijk op gang komen....dat is dus inclusief mezelfquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:05 schreef Frezer het volgende:
[quote]
Ah, je hebt (nog) een privé chaufeur,. Succes met het lessen!
/[quote]
Ja, een vriendenclubje van 7 man...
[quote]
Hard werken? Dat bepaal ik nog altijd zelf, daar doe je niks aan!![]()
Reller!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:22 schreef Jumparound het volgende:
* Jumparound gooit een blikkie naar BreaktotheDance
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hahaha je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor...dit geldt voor diegene die moelijk op gang komen....dat is dus inclusief mezelf![]()
Want ik mag van mezelf nu tot 12.30uur niet meer op FOK! komen....![]()
dussss tadaaaaa!
Kinky!quote:
Bij jou thuisquote:
Spam!quote:
*start Monthy Python muziekjequote:
Goh, dat was al eerder bekendquote:
Tja, daar kan ik weinig aan doenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:41 schreef Godlike02 het volgende:
Aannemen mans achternaam bij huwelijk
Pheno! Ze hebben het over je
Dank u. Ik weet alleen momenteel niet waar over te zeuren,quote:
Wat zeur je toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen loopt hier maar te zeuren
kan dit topic niet gewoon dicht dan ofzo
Ben het hélemaal met je eens...gewoon ff doorposten en een nieuw topic maken..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen loopt hier maar te zeuren
kan dit topic niet gewoon dicht dan ofzo
En dan wel eens wat positiefs een keer?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ben het hélemaal met je eens...gewoon ff doorposten en een nieuw topic maken..![]()
JA....! Goed plan..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
En dan wel eens wat positiefs een keer?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan wel eens wat positiefs een keer?
Jij kunt toch vast wel iets leuks verzinnen..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:38 schreef nixxx het volgende:
volgende topic zeveren we wel ipv zeuren
hey ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:38 schreef Frezer het volgende:
[..], het lijkt lente buiten, en ik mag dadelijk naar buiten
.
Ga je verkleed?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:39 schreef nixxx het volgende:
hey ik ookzal wel raar nagekeken worden denk ik
Schietclub op het station van Den Bosch las ik? Je hebt toch geen rare plannen he?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey ik ookzal wel raar nagekeken worden denk ik
jup, camo broek, khaki hemd, kisten en in den haag komt er nog een baret bijquote:
den haag.. en ja heel rare plannenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Schietclub op het station van Den Bosch las ik? Je hebt toch geen rare plannen he?.
Ben je wel voorzichtig..?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
den haag.. en ja heel rare plannen
maaar... dan gaat alle lol eruitquote:
OW Man... Cool, kan ik naast lopen .. heb ook zo'n broek aan..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
jup, camo broek, khaki hemd, kisten en in den haag komt er nog een baret bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |