ze legt niets, zelfs geen eiquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:10 schreef versabommie het volgende:
Dido leg roel te knuffelen ?????
HEAR HEAR, ik kan het er makkelijk op !quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:13 schreef MissX het volgende:
Ik vind Ingrid zowiezo een mooie meid. En ik wou dat mijn tieten zo mooi rechtop stonden.
Heb je hulp nodig?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:13 schreef MissX het volgende:
Ik vind Ingrid zowiezo een mooie meid. En ik wou dat mijn tieten zo mooi rechtop stonden.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja precies... Ze kijken zo vrolijk de wereld in met z'n tweetjes...
Die van mij lijken altijd ietwat depressief...![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb haar moeder gezien en Ing wordt volgens mij niet mooi oud![]()
Niets is zo veranderlijk als Didoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:13 schreef twentemeisje het volgende:
God wat is Dido toch vre-se-lijk klaar met Roel of niet???
nep is per definitie lelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:16 schreef twentemeisje het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ik ben het met jou en je ietwat depressieve voorgevel eens... Ingrid heeft mooie borsten!
Ik ben er over een klein uurtjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:44 schreef flugeltje het volgende:
Heeft iemand Kribbet trouwens al gesignaleerd vandaag?
Nothing that a trip to silicon-valley won't fixquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja precies... Ze kijken zo vrolijk de wereld in met z'n tweetjes...
Die van mij lijken altijd ietwat depressief...![]()
Kribbet... WACHT....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben er over een klein uurtje![]()
Heb weer van alles gemist maar dat is altijd zo als ik niet kijk![]()
Even een dvd'tje afkijken boven.
Zoveel heb je toch niet gemist? Valt volgens mij wel mee!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je hebt nep en nep.... ik vind die van Ingrid niet direct als nep herkenbaar... Maar goed, ieder zijn eigen mening... Als ik zelf nul komma nul tiet had dan liet ik er ook wel wat aan doen...quote:
het was vandaag eenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
rob roddeld ook heel erg veel over iedereenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:20 schreef mr2004 het volgende:
Wat zit iedereen hier toch op Rob te zeiken.
Ik vind hem wel ok. Rodelt niet teveel, zegt gewoon dat hij Menno niet mag (klopt ook, met zijn sneue Ingrid geflikflooi), ruimt eens een beetje op en heeft schijt aan Tanja als het zo uitkomt.
Prima toch. Lekker laten zitten die man, Tanja eruit.
Die grote ruimte in het midden verpest alles, zonder dat je d'r tieten hebt gezien denk je al "siliconen".quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
Je kunt er van vinden wat je wilt, maar die jetsers van Ingrid zijn mooi gemaakt!
dan ben je geen kennerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:19 schreef twentemeisje het volgende:
.... ik vind die van Ingrid niet direct als nep herkenbaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |