Ik dacht dat Joost soms een clown was... maar zo te zien is Linda dat soms ookquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
Zwart/wit denken van scanman ook altijd
Ieksquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Dido is naar roddels van Chantalaan het luisteren
Ik heb een deja vu... Nee ik weet het niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:38 schreef farceman het volgende:
weet iemand hoe laat Dido weer op de stip moet staan?
Kan Roel haar weer mooi "lastig vallen"
Thanksquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
Zwart/wit denken van scanman ook altijd
Chantal is haar eigen graf aan het graven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Dido is naar roddels van Chantalaan het luisteren
Dat zou je wel denken ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:44 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't echt raar hoe Dido met haar rookverbod om gaat, continu met sigaretten bezig zijn maakt 't toch juist alleen maar moeilijker?![]()
Het is gedwongen, en het is maar voor een week. Dus dan blijf je wel dromen van sigaretten. Dido zit gewoon haar tijd uit, en zit eind van de week weer op 25 sigaretten per dag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:44 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't echt raar hoe Dido met haar rookverbod om gaat, continu met sigaretten bezig zijn maakt 't toch juist alleen maar moeilijker?![]()
Ik word er bijna vrolijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:45 schreef Gert het volgende:
Eerst Rob, dan Chantal. Misschien zijn de streams binnen twee weken wel helemaal gezuiverd van die zelfingenomen amsterdamses paupersmoelen.
Zeker weten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is gedwongen, en het is maar voor een week. Dus dan blijf je wel dromen van sigaretten. Dido zit gewoon haar tijd uit, en zit eind van de week weer op 25 sigaretten per dag.
omfgquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:47 schreef cuall het volgende:
Als jullie willen lachen moet je nu naar Talpa kijken ...Nix-factor![]()
meer lachen dan hier![]()
Lijkt me ook een bij voorbaat mislukt format. Een beetje proberen te cashen op de tenenkrommende televisie van idols. Daar was het leuk omdat die mensen werkelijk dachten dat ze iets konden, hier weet iedereen al vantevoren dat het niks wordt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:47 schreef cuall het volgende:
Als jullie willen lachen moet je nu naar Talpa kijken ...Nix-factor![]()
meer lachen dan hier![]()
De 2e ze moet veranderd worden in zijn? Of zitten er nog meer fouten in, grammatica is niet mijn sterkste kant, spelling ook niet trouwensquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:21 schreef scanman01 het volgende:
"Op dinsdag 11 oktober 2005 21:10 schreef MissX het volgende:
ze hadden menno ze haar er gewoon helemaal af moeten halen ipv dit halve gare gedoe"
Niet lullig bedoeld hoor, maar ik wil het toch even vragen. Weet je zelf ook dat er een fout zit in die zin? Het wordt heel veel op fok gedaan en ik vraag me eigenlijk af of die mensen dat ook wel weten.
Menno en Ingrid.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:51 schreef twentemeisje het volgende:
Het bejaarde koppel hebben weer een gezamenlijke ergernis gevonden.... zucht, puf, steun... wat vermoeiend....
is die kutrob nou nog niet klaar met menno-bashen...die jankjurk denkt echt dat hij helemaal het mannetje is en dat menno zijn kansen verziekt...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:50 schreef MissX het volgende:
[..]
De 2e ze moet veranderd worden in zijn? Of zitten er nog meer fouten in, grammatica is niet mijn sterkste kant, spelling ook niet trouwens
Ligt Roel nu te pitten dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:38 schreef farceman het volgende:
weet iemand hoe laat Dido weer op de stip moet staan?
Kan Roel haar weer mooi "lastig vallen"
Ik begrijp echt niet waarom Rob al tijden zo gefixeerd is op Menno. Waarom ziet hij Roel bijvoorbeeld niet als directe concurrent?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
is die kutrob nou nog niet klaar met menno-bashen...die jankjurk denkt echt dat hij helemaal het mannetje is en dat menno zijn kansen verziekt...
Zet hem dan eerst hier neer om effe de menigen te polsenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:54 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje heeft vandaag haar eerste fakepic gemaakt....
Het is natuurlijk helemaal niets bijzonders, maar het is dan ook de eerste keer dat ik in een dergelijk programma heb gewerkt.... Mag ik 'm pimpen?
(ik durf 'm niet in het fakepictopic te zetten, is daar toch iets té knullig voor vrees ik)
Rob is een sneue mongool die zich fixeerd op menno omdat menno niet met rob zijn zieke aandachtspelletjes mee wil doen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet waarom Rob al tijden zo gefixeerd is op Menno. Waarom ziet hij Roel bijvoorbeeld niet als directe concurrent?
Heeft ze ook een douchebeen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:56 schreef wickie het volgende:
Wat heeft Lieske om haar been, iets nieuws? Ze mag van de rest er niet mee in bad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |