Ligt Roel nu te pitten dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:38 schreef farceman het volgende:
weet iemand hoe laat Dido weer op de stip moet staan?
Kan Roel haar weer mooi "lastig vallen"
Ik begrijp echt niet waarom Rob al tijden zo gefixeerd is op Menno. Waarom ziet hij Roel bijvoorbeeld niet als directe concurrent?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
is die kutrob nou nog niet klaar met menno-bashen...die jankjurk denkt echt dat hij helemaal het mannetje is en dat menno zijn kansen verziekt...
Zet hem dan eerst hier neer om effe de menigen te polsenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:54 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje heeft vandaag haar eerste fakepic gemaakt....
Het is natuurlijk helemaal niets bijzonders, maar het is dan ook de eerste keer dat ik in een dergelijk programma heb gewerkt.... Mag ik 'm pimpen?
(ik durf 'm niet in het fakepictopic te zetten, is daar toch iets té knullig voor vrees ik)
Rob is een sneue mongool die zich fixeerd op menno omdat menno niet met rob zijn zieke aandachtspelletjes mee wil doen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet waarom Rob al tijden zo gefixeerd is op Menno. Waarom ziet hij Roel bijvoorbeeld niet als directe concurrent?
Heeft ze ook een douchebeen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:56 schreef wickie het volgende:
Wat heeft Lieske om haar been, iets nieuws? Ze mag van de rest er niet mee in bad.
Bring it on!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:54 schreef flugeltje het volgende:
Het is natuurlijk helemaal niets bijzonders, maar het is dan ook de eerste keer dat ik in een dergelijk programma heb gewerkt.... Mag ik 'm pimpen?
(ik durf 'm niet in het fakepictopic te zetten, is daar toch iets té knullig voor vrees ik)
Pimp your fakepic bling-bling stylequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:54 schreef flugeltje het volgende:
Het mág wel, als we maar niet verplicht hoeven te lachen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:54 schreef flugeltje het volgende:
Nou goed dan... Komt ie...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zet hem dan eerst hier neer om effe de menigen te polsen![]()
ebola!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:56 schreef wickie het volgende:
Wat heeft Lieske om haar been, iets nieuws? Ze mag van de rest er niet mee in bad.
Meid schiet op en posten, iedereen weet dat photoshop in het begin een moeilijk programma is, gaat om het idee en maakt niet uit of het (nog) niet zo perfect is gemaakt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:54 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou goed dan... Komt ie...
[afbeelding]
![]()
Je hebt gelijk. Maar Roel doet daar toch ook niet echt aan mee. Misschien denkt Rob dat hij Menno kan hebben en Roel weer niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Rob is een sneue mongool die zich fixeerd op menno omdat menno niet met rob zijn zieke aandachtspelletjes mee wil doen...
Je hoeft niet voor me te lachen hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |