Als ze al Chantals kamp had gekozen, dan had ze toch al op Rob gestemd?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze vertelt alles aan Chantal door, ze heeft al een "kamp"gekozen. Ze probeert nu zoveel mogelijk informatie op te zuigen.
"Oh ja, denk je dat echt, dat meeeen je niet"
Ja Menno staat misschien niet op nummer 1, maar hij staat wel hoger in de lijst dan meneer Rob.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:57 schreef D.Rose het volgende:
Rob begint weer over dat ie graag met Menno op de bank had willen zitten
Wat een eigendunk dat ie denkt dat makkelijk te kunnen winnen
Jij kijkt alleen de tv uitzendingen waar Tanja het engeltje is zeker?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zit jij wel BB5 in Nederland te kijken?![]()
![]()
Want volgens mij heb je het over Sjankwal.
ben bang dat we zijn kop dan niet meer zien hoor, dan is ie alweer2,5 maanden van de buisquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou alleen al het feit dat je dan die verbeten rotkop van Rob in beeld kan zien als die ziet dat menno wint...
maak me gek!
Sorry maar ik vat je niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je gaat het toch niet ontkennen he?
Ik ook en dan zal de spanning en irritatie in huis alleen maar stijgen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:58 schreef milagro het volgende:
Ik hoop dat Rob blijft, puur omdat de gezichten van Tanja en Co te zien.
ff ter info, ik ben al weken geen pro-Tanja meer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen de tv uitzendingen waar Tanja het engeltje is zeker?![]()
Heb je mevrouw gehoord toen Linda zich als een slet gedroeg, oh wat genoot ze er van om mensen tegen elkaar op te stoken door wat meningen en feitjes.
als de winnaar eruit komt heb je misschien weer al de bewoners aanwezig...mooie kans om rob nog ff onsterfelijk te makenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ben bang dat we zijn kop dan niet meer zien hoor, dan is ie alweer2,5 maanden van de buis
Ik snap het wel, anders had hij meer kans om te blijven omdat er dan 4 mensen op de bank zouden ziten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:56 schreef Aventura het volgende:
Snap niet dat Rob zo zeikt over Menno's opdracht. Die kon er toch ook niks aan doen dat hij die kreeg?
Chantal heeft er 1% bijgekregen op de poll van Talpaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:01 schreef pinkplatinum het volgende:
Rob zal van niemand op de bank winnen.. alleen chantal misschien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |