quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:53 schreef versabommie het volgende:
ik hoop alleen al door Rob dat menno gewoon heel BB wint
kutrob!
Wat heeft eerlijkheid nou met uit je nek lullen te makenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:51 schreef noeki het volgende:
[..]
Roel (en Rob) eerlijk ??? ze lullen net zo erg uit een nek als die anderen![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hoezo solly?
Je hebt zelf Roel weer in de post gezet
Welk belang heeft hij hierbij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:53 schreef cuall het volgende:
Roel speelt het gemeen, speelt in op het gevoel van Dido, waarom vertel je het niet aan Rob, verdient hij dat niet
![]()
Ze vertelt alles aan Chantal door, ze heeft al een "kamp"gekozen. Ze probeert nu zoveel mogelijk informatie op te zuigen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:54 schreef cuall het volgende:
Goed zo Dido, hou vol
nou alleen al het feit dat je dan die verbeten rotkop van Rob in beeld kan zien als die ziet dat menno wint...quote:
Hij had het toch over Tanja?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:56 schreef milagro het volgende:
Dat vanTanja ziet Roel iig precies zoals het is, ze glundert en geniet.
Alleen Chantal hebben ze nog niet door, jammer.
Zit jij wel BB5 in Nederland te kijken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:47 schreef -Delta- het volgende:
Idd Tanja is ook gewoon een stookwijf, die vangt verhalen op en gaat dan bemoeien hier en daar. Stookt iedereen tegen elkaar op als het kan.
Ja maar het is niet fair dat ze Dido nu onder druk zetten om dingen te zeggen die ze niet wil doorbrievenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:56 schreef milagro het volgende:
Ik vind Roel een eikel, maar nu vind ik hem wel even okay.
Laat Rob en ook Dido maar weten hoe bepaalde dames in elkaar zitten, wie er nu vooral roddelt en stookt.
Dat vanTanja ziet Roel iig precies zoals het is, ze glundert en geniet.
Alleen Chantal hebben ze nog niet door, jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |