abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42013496
Flauw dat je daarvoor al ontslagen wordt
pi_42128729
Silva hurt in Uruguay car crash

Striker Silva is battling serious leg and head injuries

Former Portsmouth striker Dario Silva has had his right leg amputated and remains in a serious condition following a car crash in Uruguay. He lost control of the vehicle, which hit a row of street lights.

The 33-year-old's doctor in the Montevideo hospital said: "Silva's situation is absolutely not solved. We are worried about possible infection."

Former Uruguay internationals Elbio Pappa and Dardo Pereira were also in the car but suffered minor injuries.

The doctor confirmed Silva's leg amputated from the knee down.

Silva was a member of Uruguay's 2002 World Cup squad and played 49 matches for his country, scoring 15 goals.

The striker left Portsmouth by mutual consent in February and was not attached to another club at the time of the accident

pi_42133127
Hij zou in Coma liggen volgens de Italiaanse TV (Hij is ex-Cagliari ook dus dit wordt daar ook gevolgd. Z'n auto zag er in elk geval niet best uit.....)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 27 september 2006 @ 14:42:25 #179
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42170051
Voor wat het waard is:
quote:
Vanmorgen rond half 11 is er een vechtpartij ontstaan op het Nova College in Hoofddorp. Op de MBO school kwamen een jongen, een vrouw en Romeo Castelen verhaal halen bij een andere jongen na een eerder opstootje aan het begin van de week. De rechtsbuiten van Feyenoord kwam een klaslokaal instormen en sloeg de jongen een aantal keer met de vuist. Toen het opstootje escaleerde kwamen er enkele beveiligingsmensen om de rust te doen terugkeren. Castelen had daar echter geen zin in en gooide alle computers in het klaslokaal naar de jongen toe. Na een verhoor met de politie mocht de rechtsbuiten weer naar huis toe.
Komt van een leerling van het Nova College, maar weet niet of ik het moet geloven.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 27 september 2006 @ 15:37:01 #180
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_42171682
Goed bezig.
A.M.A.B
pi_42171804
Ik las zoiets vanmiddag ook al op voetbalzone. Een scholier die het offtopic meldde in een reactie op een ander nieuwsbericht.

[ Bericht 0% gewijzigd door BobbyHill op 27-09-2006 15:47:37 ]
Woo-loo-loo!
pi_42181820
Zal wel flink overdreven zijn.
pi_42206964
Voor de goal is Romeo ook zelden slagvaardig, dus wat dat betreft denk ik dat Erasmusch gelijk heeft.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 29 september 2006 @ 09:44:29 #184
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42225344
De reactie van Romeo Castelen op het voorval:
quote:
Jongens, valt allemaal mee. Het gaat niet om mijn broertje want ik ben de jongste, het ging om mijn neefje. Ik was gewoon mee naar school, zeker niet om te vechten. Mijn neefje was gewond geraakt en wilde in eerste instantie aangifte doen. Helaas begon die gozer weer te rellen, hij is opgepakt en wij zijn later nog even naar de politie geweest voor ons verhaal.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42362467
quote:
Three Russian football fans have been given a new car by the club they support. They drove 10,000 miles to see their team Zenit St Petersburg play Luch-Energiya in the Sea of Japan but had to take the train back after their car broke down. (The Sun)
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 09:52:51 #186
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42415333
quote:
‘Ortega kampt met alcoholprobleem’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 6 oktober om 00:40

Gisterenochtend publiceerde Voetbalzone.nl nog het bericht dat Ariel Ortega vanwege een persoonlijk probleem wellicht een punt zou zetten achter zijn loopbaan als profvoetballer. Op donderdagavond is duidelijk geworden dat de 32-jarige aanvaller van River Plate met een serieus alcoholprobleem kampt en opgenomen zal worden in een afkickkliniek.

Volgens de Argentijnse sportkrant Olé staat zowel de club als trainer Daniel Passarella achter de voormalig 89-voudig Argentijns international. El Burrito maakte in 1994 zijn debuut op de voetbalvelden voor Los Millionarios.

Ortega speelde in zijn loopbaan onder meer voor Valencia, Sampdoria, Parma en Fenerbahce. In Nederland geniet de speler vooral bekendheid vanwege zijn kopstoot aan Edwin van der Sar op het WK in 1998.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:56:54 #187
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42644315
quote:
COC: doorbreek taboe in eredivisie
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 13 oktober om 15:50

De belangenorganisatie voor homosexuelen (COC, red.) heeft de KNVB opgeroepen om het taboe rond homoseksualiteit in het voetbal te doorbreken. Directeur Henk Kesler is ook door het COC uitgenodigd voor een gesprek om medewerking aan te bieden.

“Blijkbaar is het klimaat rond homoseksualiteit in het voetbal nog van dien aard dat spelers, ook bij de amateurs, nog niet openlijk voor hun homoseksuele voorkeur durven uitkomen.''

“We waren blij met de recente uitspraak van Kesler dat de KNVB wil meewerken aan een meer leefbare samenleving. Het COC vraagt om een tweesporenbeleid, waar wij nader met KNVB-directeur Kesler overleg over willen hebben en onze medewerking voor aanbieden”, aldus voorzitter Frank van Dalen.

Cijfers van het COC hebben uitgewezen dat er elk seizoen ongeveer veertig homoseksuele voetballers rondlopen in de eredivisie. Geen enkele Nederlandse prof is echter ooit uitgekomen voor zijn sexuele geaardheid.
Welke Feyenoorder meldt zich als eerste?
pi_42645494
quote:
Cijfers van het COC hebben uitgewezen dat er elk seizoen ongeveer veertig homoseksuele voetballers rondlopen in de eredivisie.
Wat zijn dat voor statistiekjes joh
pi_42645568
Wat dacht je van dat roze overhemdenclubje MONTANA.
pi_42645868
Ga nou niet happen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:55:34 #191
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42648385
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 16:30 schreef DIGGER het volgende:
Wat dacht je van dat roze overhemdenclubje MONTANA.
van een aantal daar is het toch gewoon publiek geheim...............
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_42652302
quote:
KNVB-coach Marco Bout heeft zijn selectie van de ploeg die gaat strijden om de Regions' Cup bekendgemaakt. De spelers die nu in de selectie zijn opgenomen gaan normaal gesproken de UEFA-kwalificatieronde afwerken.

Het Regions' Cup Team speelt maandag 23 oktober op het veld van VV Noordwijk tegen Aveiro Regional Football Associatio uit Portugal, woensdag 25 oktober op het veld van Legmeervogels uit Uithoorn tegen East Estonia (Estland) en op vrijdag 27 oktober op het veld van FC Lisse tegen Kristianehamn United uit Zweden. Alle duels beginnen om 19.00 uur.

De uiteindelijke selectie van Bout bestaat nu uit 19 spelers. Elf spelers zijn op de oproeplijst gezet. Zij komen alsnog in aanmerking voor selectie als een van de andere spelers alsnog afvalt. Eventuele wijzigingen kunnen zondag 22 oktober nog worden doorgevoerd, door onvoorziene omstandigheden.

De selectie is als volgt: Rydell Tuinfort (ADO'20), Daniel da Cruz (Vitesse Delft), Alexander van Dommelen (DOTO), Patrick Duarte (FC Lisse), Ivar Eltenberg (DOTO), Bart Freke (Rijnsburgse Boys), Benjamin Gomes (Tonegido), Henri de Graaf (IJsselmeervogels ), Karim El Kaddouri (Spakenburg), Diangi Matusiwa (Argon), Jordy Meester (Hollandia), Donovan Mijnals (Spakenburg), Taner Ozbek (Elinkwijk), Gijs Roelofsen (Omniworld), Gerben Jan Ruizendaal (Huizen), Willem Scherens (DWV), .Michael The (Hilversum), Michiel Valk (Geinoord) en Sjoerd van der Waal (IJsselmeervogels).

Op de oproeplijst staan: Juriën Heskes (Excelsior Maassluis), Wouter Hoof (GVVV), Gino Jubithana (Deltasport), Wim van Kippersluis (Hilversum), Mike Korssen (Elinkwijk), Stefan Mertens (Noordwijk), Peter Post (AFC), Joey Rietbroek (Katwijk), Steven Sengers (TOGR), Danny Spelde (Barendrecht) en Rik Vermeulen (FC Lisse).
www.thuisuiteten.nl
pi_42661049
Geen spelers van ASWH Mich? En waarom is Giovanni Franken van Barenrecht er niet bij?
pi_42667101
ASWH kon al niet, want het gaat om spelers uit de districten West I en West II. Wij zijn Zuid I.

Franken kan qua club wel, maar de tweede regel was dat ze niet ouder mochten zijn dan 23. Dus dan valt Franken af.

Als er geen leeftijdsbeperking was, had die selectie er anders uitgezien natuurlijk. Dan had je jongens als de broers Winter, André Kemper, Joost Kuhlmann, Erwin van der Lugt, Jacob van den Belt enzovoort kunnen selecteren.

Overigens is Sjoerd van der Waal oud-ASWH.
www.thuisuiteten.nl
pi_42718371
Aahh
pi_42718718
AUW!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_42719048
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:42 schreef Erasmusch het volgende:
Aahh
[afbeelding]
En de Zweedse Luinge liet doorspelen?
pi_42749164
Pas op!
quote:
122 Amateurclubs hebben in de nacht van zaterdag op zondag opmerkelijk bezoek gehad. Een groep genaamd Middenstip Bevrijdings Front heeft het voor elkaar gekregen om maarliefst 122 verenigingen te 'bestelen' van een middenstip.

In de omgevingen van Groningen, Breda, Leiden en Tilburg zijn de meeste middenstippen verwijderd. De M.B.F., dat hiervoor verantwoordelijk is, is tegen het 'gras misbruiken'. Zij vinden het namelijk belachelijk dat het gras vertrapt word en daarmee mishandeld word.

Op de plek waar de middenstip ontvreemd is heeft de M.B.F. een brief achtergelaten:

Gras mishandelaars, 15 Okotber 2006

Zoals u ziet is uw middenstip bevrijd. Dit is gedaan door het Middenstip BevrijdingsFront (M.B.F.) Het M.B.F. is een organisatie die opkomt voor de middenstip. Wij als organisatie zijn tegen amateurvoetbal.
Het misbruik en leed dat gras aangedaan wordt in deze tak van sport, daar treden wij hard tegen op. Het is belachelijk dat gras vertrapt en mishandeld wordt puur voor menselijk vermaak!
Daarom heeft het M.B.F. vannacht (14 op 15 oktober) 122(!) middenstippen bevrijd in Breda en omgeving, Tilburg en omgeving Groningen en Leiden.
Het M.B.F. groeit en meer bevrijders nemen de schep in hun hand!

Wat wij willen is:

-Geen noppenschoenen! Blote voeten..
-Geen overbespeling!
-Geen kalklijnen!
-En vooral ook: GEEN spelers boven de 90 kilo! ( wij bedoelen, kom op zeg!?)

Vier jaar geleden hebben wij al geprobeerd jullie barbaren in te laten zien waar jullie mee bezig zijn. Hier is toen niet naar geluisterd!
Willig onze eisen in of het zal jullie voetballers berouwen en zullen er meer bevrijdingsacties volgen!

Gras is groen en almachtig!

Getekend,

M.B.F.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 18 oktober 2006 @ 02:23:09 #199
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42760999
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
Pas op!
[..]
122 inmiddels
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:09:18 #200
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42770278
quote:
Stefan Postma

ADO Den Haag-doelman Stefan Postma, die eerder onder de lat stond bij FC Utrecht, De Graafschap en Aston Villa, heeft een tijdje geleden samen met zijn vriendin een sexvideo gemaakt. Op deze video wordt hij door zijn vriendin genomen met een strap-on dildo.

De video is >>>hier<<< te bekijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')