abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 oktober 2005 @ 22:47:02 #151
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_31656428
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 22:30 schreef jessie het volgende:

Janneke zegt haar naam Ze noemt zichzelf Jajn jajn

Tristan kan zijn eigen naam ook zeggen: "Tittan" En ik probeer heel hard niét te denken dat het klinkt als 'tit an'
pi_31656558
wat leuk trouwens dat fietsen van bram, karin. en hoe ze elkaar dus kunnen stimuleren he. maar bram slaapt dus ook nog in een ledikantje? hoe is 't verder met 'm?
pi_31656593
Tittan
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_31656666
oeh, had ik helemaal over jajnjajn heengelezen , maar leuk!!! en tittan, hihi achja piet noemde zichzelf eerst ook tiet.

[ Bericht 4% gewijzigd door bixister op 23-10-2005 23:16:53 ]
  FOK!fossiel zondag 23 oktober 2005 @ 23:38:14 #155
2628 Karin
pi_31656994
Zo leuk hoe ze hunzelf kunnen noemen Hier is het altijd "Bam"
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 23:00 schreef bixister het volgende:
wat leuk trouwens dat fietsen van bram, karin. en hoe ze elkaar dus kunnen stimuleren he. maar bram slaapt dus ook nog in een ledikantje? hoe is 't verder met 'm?
Ja hij slaapt nog steeds in zijn ledikantje. Moet zeggen dat ik het wel lekker vind dat hij zijn bed niet uitkan. Wij hebben een zoldertrap die heel eng is en niet weggeklapt kan worden maar waar ook geen hekje voor kan, moeten daar eerst maar eens een oplossing voor bedenken voordat het ledikantje eruit kan. Maar mogen ondertussen wel opschieten, het wordt wel krapjes in zijn ledikantje.
Met Bram gaat het lekker zijn gangetje. Het donker maakt hier heftige indruk. Hij vind het eigenlijk best wel eng en ik probeer dat wel wat minder te laten worden want over een tijdje is het natuurlijk wel heel vroeg donker. Dus vaak samen donker kijken en dan zegt Bram "donker niet leuk, beefje eng" en ik dan vertellen dat ik het wel leuk vind want dan gaan alle lichtjes branden enzo.
Vanacht lag hij opeens te huilen in zijn bedje en zowaar begon hij te vertellen wat er aan de hand was. 1 van zijn schilderijtjes boven het bed was auw. Geen idee waarom. Hij wou graag andersom in zijn bedje slapen, niet onder dat schilderijtje.

Het kleien is hier helemaal ontdekt, hij vind het prachtig! En voor de rest natuurlijk nog steeds lego en zijn autootjes. Hij heeft een paar weken geleden samen met Peet een regenboog gezien. Op zijn nijntje DVD komt ook een regenboog voor. Dus elke keer als het stukje met de regenboog komt moet ik samen met hem voor de tv gaan staan wachten tot die regenboog voorbij komt. Dan moeten we ook buiten gaan kijken waar die regenboog was en dan vertelt hij dat hij die samen met papa heeft gezien. Soms wordt dan ook nog voorgedaan hoe een regenboog doet, gaat hij op 1 been staan met zijn handjes op de grond, andere been de lucht in "kijk mama zo doet regenboog".
Soms sta ik ook versteld van wat hij onthoudt. Zo heb ik hem een paar weken geleden gewogen en trots staan klappen dat hij er goed op ging staan en verteld dat hij nu 15 kilo is. Vanavond ging hij zelf op de weegschaal staan "vijf kilo" zei hij.

We waren vanmiddag op bezoek bij mijn schoonzusje en zwager en hun 1,5 jaar oude zoontje. Wel heel grappig om dat gedrag te zien, zo herkenbaar maar het lijkt ondertussen al tijden geleden. Dat onbehouwen gedrag en gewoon absoluut niet luisteren en dan ook nog eens je moeder uitlachen als ze je probeert te corrigeren. Vanaf alle kanten op de bank proberen te klimmen en er dan bijna afvallen, dat soort dingen. Wat kan een kind in 1 jaar dan echt een hoop leren. Heel stom voorbeeldje: ze liepen alletwee met een snotneus en mijn schoonzusje rende achter mijn neefje aan om die af te kunnen vegen (hahaha ook zo herkenbaar, dan gaan ze juist de andere kant op). Ik vroeg aan Bram of hij even zijn neus wilde snuiten en hij pakt zelf een zakdoek, snuit na wat aanmoediging zelf heel goed zijn neus en ging toen op zoek naar de prullenbak "prullenbak gebleven?" Niet dat Bram altijd zo braaf is hoor Maar dit was zo leuk om te zien.
  zondag 23 oktober 2005 @ 23:48:43 #156
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_31657116
Bram dat klinkt echt als een grote jongen

Jolietje ziek ach meissie toch

Ledikantjes, gelukkig heb ik daar nog geen zorgen over klinkt enorm groot

Jajns en Tittan klinkt goed kinders

Hier ben ik vannacht best een beetje geschrokken, heb nl een klein bultje (ter grote van een erwt) ontdekt in Zoë haar linkerhand onder de pink. Dacht eerst aan een breuk omdat ik niet echt goed durfde te voelen maar zij heeft er geen last van dus lijkt me dat sterk. Voel me echt een panische moeder zo ben er nl niet gerust op, hou niet van knobbeltjes/bultjes.

Ga dus morgen ook naar de dokter om er naar te laten kijken, het voelt heel hard en beweeglijk aan dus hopelijk ben ik dan maar de hysterische moeder die het op het lopen naar de dokter zet.

Ons tweede bezoekje in een week, ach zo leert ze die man ook kennen
pi_31657120
Bix..
Wilyan heeft een éénpersoons-hoeslaken om één kort matrasje (bij zijn hoofd) en de grote (waar ie op ligt), wat er aan hoeslaken overblijft steek ik tussen de twee in en frut ik er wat onder.
Hij heeft een Junior-dekbedje in een éénpersoons-dekbedovertrek en het stuk overtrek wat ik aan de onderkant over hou sla/crea-bea ik om het overgebleven (kleine) matrasje.
Ik moet wel zeggen dat Wilyan (als het goed is) dikkere matrasjes heeft dan die van Ikea zelf.

Wilyan heeft idd ook een vangrail nodig, we treffen 'm geregeld zo (of op mogelijk nóg onmogelijkere manieren) aan in bed.
(Hij is trouwens al eens óver de vangrail heen gerold)
W ~ H ~ T
  maandag 24 oktober 2005 @ 00:06:26 #158
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_31657266
Oh, wat een schattige foto van Wilyan
Ik heb op het laatste moment niet gekozen voor het Ikea-bed en ben toch nog voor een groot bed gegaan, maar had wel al bij de Hema een keer in de aanbieding twee van die junior dekbedhoezen gekocht

En ze zijn heel schattig, maar ik heb er dus heel weinig aan. Vorige winter heb ik ze wel gebruikt, dan deed ik het dekbed er dubbel in en dan was het wat warmer voor Katja.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_31661562
echt een superschattige foto inderdaad, jonnetje! bedankt voor alle opmaak-info, handig hoor zo'n forum.

piet ligt nu voor 't eerst in z'n nieuwe bed te slapen en ik moest 'm net nog wel even opnieuw toedekken (hij is ook niet gewend om zonder slaapzak & met deken/dekbed te slapen) maar hij ligt wel lekker te slapen.

vanmorgen zijn we eerst nog in de stromende regen naar de HEMA gelopen (is een half uur lopen, en dus ook weer een half uur terug), voor zo'n juniordekbedje en wat leuke dekbedhoezen enzo. (inderdaad in de aanbieding ET! en ik had nog van die 15% stickers ook). die hoezen zitten nu in de wasmachine, maar hij wilde al zo graag in z'n nieuwe bed dat ik 't maar heb opgemaakt met oud beddegoed en een wat kleiner dekbedje dat we ook nog hadden.

anna slaapt nu ook in haar nieuwe bedje: het oude ledikant van piet. ze lag nog altijd in die 'wieg', maar die werd nu toch wat te smal voor haar. we hadden voor haar ook wel een soort van ledikantje staan maar dat is een beetje een gek ding, heel ondiep, dus voor wildebras anna durfde ik 't eigenlijk niet te gaan gebruiken. maar ja, dat bedje van piet: ik twijfelde of we dat wel meteen voor anna in gebruik moesten gaan nemen. mocht het met dat slapen van piet in z'n nieuwe bed toch niet zo goed gaan, dan kan hij nu ook niet meer terug. maar dat maakt het meteen ook wel heel duidelijk, en dat werkt meestal wel goed bij piet. dus toch de gok maar gewaagd. ze liggen allebei al uuren te slapen, dus tot nu toe gaat 't prima!
  maandag 24 oktober 2005 @ 15:31:25 #160
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_31661667
Mooi zo, bixister, dat ze al zo lang liggen te slapen! Welke hoezen heb je gekocht? Tristan heeft er 2, een met een effen turquoise kant en limegroen met gekleurde auto's, en een met rood met witte stippen en kaboutervrouwtjes en egeltjes geloof ik aan de andere kant. Ook van de Hema uiteraard!
  maandag 24 oktober 2005 @ 15:33:28 #161
24188 Belana
kloon van belana
pi_31661709
Ik denk dat ik ook maar ff ga kijken bij de hema, wij willen voor Liam ook zo'n bedje, ik vind ze zo schattig
stormy waters...
sailin'
pi_31661743
ja die met die auto's, leuk he! piet vond 't vooral erg mooi dat er ook een graafmachine op staat. en een effen blauw/groene. rood met witte stippen hadden ze helaas niet, want daar is piet momenteel wel erg dol op (hij zingt 't spillebeenliedje erg vaak). er was meer meiden- dan jongensspul. maar we kunnen hier wel even mee vooruit.
  maandag 24 oktober 2005 @ 15:36:11 #163
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_31661781
Dat dekbedhoesje van die kaboutervrouwtjes was ook voor meiden volgens mij, maar daar trek ik me niet vaak iets van aan.
pi_31661886
ik heb nog gebeld met ikea en vanaf januari komen die losse zijsteunen pas weer in 't assortiment. dus belana, als je tot dan wacht kun je er een mét zijsteun kopen.
  maandag 24 oktober 2005 @ 15:44:26 #165
24188 Belana
kloon van belana
pi_31661993
ow das goed om te weten bix Ik vind het ook vroeg zat als ie 2 is denk ik
stormy waters...
sailin'
  maandag 24 oktober 2005 @ 18:56:31 #166
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_31662891
Mocht je nou een ander bedje dan de Vikare willen, bij Prenatal verkopen ze ook losse zijsteunen zag ik laatst. Die schuif je met een kant onder het matras en kun je dus op elk bedje gebruiken.

Het bedje dat ik heb uitgekozen voor Saskia heeft zo'n ding niet nodig omdat het hoofd- en voeteneind aan de zijkanten nog met smeedwerk doorlopen. (Is een nieuw meegroeibed bij Ikea, een zwarte smeedijzeren) en dan is het stuk waar echt alleen matras zit te klein om tussendoor te vallen. Maar goed, daar gaan we volgend jaar wel eens naar kijken, voorlopig ligt ze prima in 't ledikant
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 24 oktober 2005 @ 18:59:40 #167
3011 E.T.
pi_31662911
Mocht je nou een ander bedje dan de Vikare willen, bij Prenatal verkopen ze ook losse zijsteunen zag ik laatst. Die schuif je met een kant onder het matras en kun je dus op elk bedje gebruiken.

Het bedje dat ik heb uitgekozen voor Saskia heeft zo'n ding niet nodig omdat het hoofd- en voeteneind aan de zijkanten nog met smeedwerk doorlopen. (Is een nieuw meegroeibed bij Ikea, een zwarte smeedijzeren) en dan is het stuk waar echt alleen matras zit te klein om tussendoor te vallen. Maar goed, daar gaan we volgend jaar wel eens naar kijken, voorlopig ligt ze prima in 't ledikant

Bram, je wordt echt een grote jongen!! (hoewel, neuzen snuiten gaat hier ook geweldig.. bij een snottebel wordt er zelf een zakdoek gepakt, komt ze naar me toe lopen; "NEUS" wordt er geroepen en dan snuit ze heel netjes d'r neus in de zakdoek. En ze snuit ook echt! Ik heb het nooit 'r nooit geleerd maar doet ze vanaf vorige winter uit zichzelf)

Eigen namen zeggen roels!
Zoe, sterkte morgen bij de dokter!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_31662927
http://www.pasopshop.nl verkoopt ook veel van dat soort hekjes en andere veiligheidsmaterialen.
  maandag 24 oktober 2005 @ 20:49:44 #169
61800 Rottdog
pi_31664218
E.T we zijn vanmorgen geweest

Zoë heeft dus een cyste in haar handje en zijn dus ook met twee opties naar huis gegaan. Ze willen hem wel weghalen alleen is dat bij zo'n klein kindje erg lastig (te bewegelijk) en zou ze er dus ook last van krijgen omdat het weggesneden wordt.

Gaan dus voor optie twee en dat is dat we het voorlopig maar gewoon aanzien, goed in de gaten houden. Als ze er last van krijgt of dat hij hinderlijk groter groeit kunnen we nl altijd nog op optie 1 terugvallen. Er is zelfs een kans dat het verdwijnt uit zichzelf, in ieder geval komt een cyste bij zulke kleintjes sporadisch voor en voor de invaller was het zelfs de eerste keer dat ze een kindje van een jaar trof met een cyste.

Wist wel dat wij bijzondere gevallen zijn
  maandag 24 oktober 2005 @ 21:23:08 #170
3011 E.T.
pi_31664771
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 20:49 schreef Rottdog het volgende:
E.T we zijn vanmorgen geweest
dat komt omdat 't forum zo traag is

Ondanks dat jullie van die bijzondere gevallen zijn, wel fijn dat 't relatief onschuldig is
pi_31668302
Rottdog, valt gelukkig mee dus. Spannende dingen maar weer.

Poemojn, hoe wist je dat ik op zoek was naar een goed traphekje
Toevallig stond Morris ineens bovenaan het trapje naar de stuurhut Tijd voor een hekje dacht ik zo. Maar omdat de maat afwijkt was ik al op zoek maar deze site heeft wat ik zoek
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:46:26 #172
30488 coolbabe
My little pwny
pi_31668744
Tijdens het eten zei ik "in de maneschijn" waarop Tom spontaan begon te zingen! "Maan....chijn......maan....chijn *met handen een cirkel uitbeeldt* trap...trap...trap *met handen trap-oploop beweging maakt* Echt superknap!
Hij noemt zichzelf ook Hom en weet al heel goed de verschillen tussen jou, mij, ik en jij. Heel grappig, bij Jasper duurde het tot hij 3 was voor hij dat een beetje snapte.
Eten is hier nog dagelijks een strijd, het begint zo`n beetje ons gezinsleven te beheersen en dat vind ik zó jammer! Elke dag is het opnieuw zoeken naar oplossingen om hem iets te laten eten.

Fijn dat het relatief onschuldig is Rottdog!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_31669818
Vervelend Rottdog! Hopelijk gaat-ie snel weg.

Morris 't Is boven vast ook veel leuker

Leuk dat Tom zingt

ET, dat bedje is leuk he? Myrthe en ik zijn weg van de witte variant maar we wachten er nog even mee.

Myrthe zegt tegenwoordig trouwens ook 'nee'. Ze wil niet haar slaapzak aan als ze naar bed moet 's avonds, maar als je haar laat kiezen tussen twee slaapzakken trekt ze er wel eentje aan en gaat gewoon slapen
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:11:06 #174
34891 melonovy
La Kutschie
pi_31675013
Wat goed van Janneke, en hoe jmmer het nu is dat ze die achterstand heeft, dat loopt vast wel weer in, er komt een moment dat ze de oren van je kop kletst!

Chiara noemt zichzelf vaak Jara, (en ik haar vaak Kie) maar van de week kwam er toch weer regelmatig goed Chiara uit. Yoram is wel een heel moeilijke naam voor dr, ze noemt hem Ong-ang
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:09:26 #175
24188 Belana
kloon van belana
pi_31676063
dat zingen van Tom, wat leuk! zo schattig
Rottdog, ik hoop dat het snel weg gaat...

Liam weet ook wie hij zelf is en hij kan het nog goed zeggen ook maar het is ook een makkelijke naam.
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:29:48 #176
7074 moussy
kuttekop
pi_31677837
Belana! Kijk nou! Net zoiets als jullie wiegje van Liam!

Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:34:13 #177
30488 coolbabe
My little pwny
pi_31677928
Wat een lief bedje!
Kostdat??
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:42:33 #178
24188 Belana
kloon van belana
pi_31678095
mooi idd mous
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:42:35 #179
7074 moussy
kuttekop
pi_31678096
bieden...

das altijd wel jammer vind ik.
  † In Memoriam † dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:45:16 #180
7074 moussy
kuttekop
pi_31678143
bedje Vera

Hey, volgens mij was hier ooit een topic voor, ff zoeken.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:07:39 #181
30488 coolbabe
My little pwny
pi_31678490
Van Lois, volgens mij
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:22:03 #182
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31679601
Ik vind het nogal wat. Al die kleine kindjes al in zo'n groot bed. De kindjes die ik ken sliepen allemaal ruim drie jaar in een ledikantje.

Poemojn wat lief van Myrthe zo slim doen terwijl ze eigenlijk nog zo onnozel zijn. Jolie heeft voorkeur voor een bepaalde pyjama. Als ze die niet ziet dan doet ze d'r armpjes over elkaar en roept nee! nee! (altijd twee keer) als ik dan iets anders pak moet ik eerst tien minuten gaan zitten zeggen; praaachtig he, wat is dit pak lekker zacht blabla
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:04:57 #183
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31688914
Op een avond als deze waarbij het kind om het half uur in tranen uitbarst, gaat op mysterieuze wijze om het kwartier de telefoon. blablabla Wat is er met Jolie? blablabla Ja maar dan moet je d'r toch niet op laten blablabla Nou ga eerst je kind maar naar bed brengen, ik bel je later wel weer blablabla [....] blablabla He wat is dat op de achtergrond? blablabla Nou maar Liza je laat dat kleintje toch niet huilen blablabla Ze is nog zo klein joh, ga d'r maar troosten we bellen later blablabla [...] He wat is er???? blablabla Oke dus je bent nu over de zeik omdat iedereen zich er mee bemoeit en het kind blijft huilen blablabla Niks van aantrekken blablabla Weet je wat je eens moet proberen de vijf minuten methode, succes gegarandeerd blablabla Hoezo ben je nu ineens kwaad op mij? Ik kan er niks aan doen dat er bij jou een kind huilt. Ik geef je nog wel zulk goed advies [....]

oke en wat is er nu aan de hand? Jolie voelt zich rot en jij wil niet dat ze zichzelf in de wegzit en dat ze gewoon lekker gaat slapen want anders is ze chagarijnig en moe en komt er niks meer van? blablabla Dan doe je toch gewoon wat je normaal ook doet, neem dat meisje even op schoot en leg d'r dadelijk weg, dat werkt en dat is wat je wil toch? en een klein advies, zet alsjeblieft die telefoon uit....

Zo gezegd zo gedaan, het kind slaapt na vijf minuten op schoot. Alles en iedereen tevreden.

Wat zijn mensen soms irritant zeg met meteen drie miljoen dingen die je echt moet doen en vooral niet moet doen, verwend, verpest blablablabla Jolie moet gewoon huilen, ze droomt, ze is bang dat ik soms weg ben, ze trapt met d'r beentjes heel hard (hebben zulke kleintjes groeipijn???) ze kwijlt alles onder dus er zal wel een kies komen en ze is net ziek geweest. Wat kan ik beter doen dan het voor haar zo dragelijk mogelijk te maken? Euh? Niks?

Af en toe
  † In Memoriam † dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:11:17 #184
7074 moussy
kuttekop
pi_31689045
Gewoon lekker bij je nemen en de rest van de wereld laten lullen!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:16:44 #185
61800 Rottdog
pi_31689192
Bah al die zogenaamde goede bedoelingen

Gewoon heerlijk doen wat je hart je ingeeft LB en voor de rest lekker puh
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:19:06 #186
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_31689262
groeipijnen kunnen heel goed hoor luchtbel
en doe lekker wat je zelf het beste vind voor jolie en laat de rest lekker lullen
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:28:27 #187
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31689534
Ja is ook wel zo, alleen de eerste begon met; ook jij zult er aan moeten geloven. Omdat Jolie snel doorsliep enzo. Alsof ze nooit eerder een week slecht geslapen heeft, dat doen alle kinderen toch gewoon, hoeft niet te betekenen dat het nu altijd drama is. Tsssssssk maar goed, ik ben het kwijt en het kind slaapt!
pi_31689538
lekker soms om gewoon de telefoon uit te zetten. en helemaal op zo'n moment. hopelijk slaapt jolie de rest van de nacht zonder nare dromen en is ze snel weer helemaal topfit.

myrthe met haar nee, . piet heeft een nieuw 'stopwoordje' om nee te zeggen: hij antwoordt overal (ja echt zowat overal, très puberaal ) op met "óf níet!". dus als het dan heel af en toe voorkomt dat er iets is waarop hij eigenlijk meteen 'jaaah' zou willen zeggen, komt er eerst het automatische "OF..." waarna dat snel aangevuld wordt met "wél..!" pffft.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:49:57 #189
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31690136
wat ontzettend grappig waar heeft ie dat dan vandaan?
pi_31690190
geen idee.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 00:01:14 #191
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31690453
Kinderdagverblijf vast

Jolie komt ook altijd met rare dingen van de oppas thuis. Zeker nu het herfstvakantie is en iedereen thuis en er ook nog twee kindjes van 4 en 5 jaar zijn. Gisteravond stak ze ineens d'r hand omhoog en riep uuuuuuuur! Ik hoorde vanmiddag dat het iets van WinxprinsessenSpice was om je hand in de lucht te steken en dan keihard Vuuur! te roepen. Want al is ze af en toe het vijfde wiel, als er iets gespeeld wordt met drie meisjes dan mag ze er altijd bij
pi_31690511
En ze vind het schitterend waarschijnlijk want ze onthoud het! Echt knap vind ik dat wat die ukkies allemaal oppikken op een dag he!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_31690608
hihi die jolie.
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2005 @ 00:15:38 #194
7074 moussy
kuttekop
pi_31690717
Bloom-Jolietje
pi_31690778
Jaaa pff Bo is steeds Stella want die is de baas
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 00:26:51 #196
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31690896
Zie Winx! Ik kijk wel es Totally Spies namelijk en daar kende ik het niet van. En tuurlijk vindt ze dat prachtig Jessie, hoewel ze ook prima alleen speelt daar, ze speelt graag mee. Ze daagt daardoor alleen wel alle meisjes van die leeftijd uit die we tegenkomen in winkels enzo, dat is misschien niet zo goed altijd maar ja daar komt ze wel achter
pi_31690927
Die foto in die regenjas die vind ik trouwens zoooooooooooooooo leuk!!!!
Evenals Cas met speen en dromerige blik
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:38:45 #198
61800 Rottdog
pi_31695843
Zitten hier in het Bla tijdperk van Chatman $##%$#$ reclame van de kpn
Ze is helemaal verkikkert op die vent

Ook nee is een hot item en dansen liefst de hele dag . Super dat ze nu ook haar grens aan geeft
pi_31709731
Nou vandaag minder leuk nieuws mbt Bo op de peuterspeelzaal. En ik loop er de hele dag al over te malen.
De juf wilde me even appart spreken toen ik Bo op kwam halen (ik dacht dat t over de oudercommisie ging waar ik niet in wilde ) Maar het ging voer Bo. Ze gaf aan dat ze Bo zo angstig en onzeker vond. En zo snel van slag en niet te troosten. Het kwam er eigenlijk op neer dat als het dagprogramma afwijkt ze van slag is. Vandaag gingen ze bv zingen. Dan gebruiken ze ook een casetterecorder met muziek en dat vind Bo eng. Ze wil dan niet meedoen, maar kan dat niet gewoon zeggen. Ze is dan helemaal van slag, wil niet getroost worden, ook niet door haar lievelingsjuf. Met verven hetzelfde. Eigenlijk met heel veel. Maandag was dit ook al zo. En terwijl ze dit verteld gaat Bo in de peuterspeelzaal door t lint met huilen omdat ze mij niet meer ziet. Ik er snel heen, maar ze gilde dat ze weg wilde, uit t schooltje. Ik vertelde dat ik zat te praten. Nou ja uiteindelijk ging ze even mee (Jans hobbelde er verbaasd achteraan) Ze vroegen of ze thuis ook zo onzeker was, of er iets gebeurt was ofzo? Ook had ze het heel erg over de basisschool en dat ze op heel veel schooltjes was wezen kijken (waren er maar 2) Volgens de juffen pikt ze teveel op en moeten we er op letten wat we zeggen waar ze bij is (zit wel wat in) Dit zei ze nav of ik vroeg of ze tips had. Ze vonden haar voor een bijna 4 jarige erg onzeker en angstig. En ze had erg veel structuur nodig. Zo was ze ook een beetje toen ze er net op zat. Het is wel net een week vakantie geweest en daarvoor een week ziek dus 2 weken niet geweest. Zelf gaf ik aan dat ik dacht dat het daar ook wel een beetje aan ligt. Maar dat ze dwangmatig is, dat weet ik. Geef ik al heel lang aan. Maar dat het zo'n probleem was wist ik niet. Schrok ik van, vind ik erg. Het maakt me geen hol uit wat er van mijn meisje terecht komt als ze maar gelukkig is met zichzelf.Als ze maar blij en lekker ondoordacht kind kan zijn.

Bij thuiskomst was ze dus ook heel erg van slag. Tot overmaat van ramp was de wc verstopt overal poep enzo. En toen het allemaal gemaakt was wilde ze niet meer op de wc poepen omdat ze er geen natte doekjes meer in mocht gooien (daardoor was die verstopt geeraakt) Daarvoor wilde ze niet op het potje want ze was al een grote meid. Echt helemaal van slag. Ze moest echt nodig maar heeft het opgehouden.

Eenmaal in bed ook zo'n voorbeeld van malen in haar koppie. Ze vroeg me of haar ogen bruin werden door de zon. Ik nee joh dat kan niet. Ja maar een keertje had jij dat verteld dat ze bruin werden van de zon. En vandaag scheen de zon. (ik had een keer tegen Geer verteld dat mensen in warme landen bruine ogen hadden omdat bruine ogen beter tegen de zon konden, en daar was Bo bij) Dit was al weken geleden, maar daar heeft ze dus een eigen verhaal van gemaakt en maalt in dat koppie.

Van de week ging ze boodschappen doen met Geer. Dus ik zeg voor een grapje, let jij op dat papa geen ijsjes meeneemt (die neemt pakken mee ijsverslaving ) anders krijgt die billenkoek. Grote lol. Tot ze in de supermarkt waren en Geer ijsjes pakt. Helemaal over de rooie ging ze. Boos en huilen want dat mocht niet van mama. Eenmaal thuis durfde ze ook niet te zeggen dat Geer ijsjes bij zich had. Toen Geer dat zei, zei ze gelijk, ja dat wilde papa hoor, niet ik. Als ik dan uitleg dat het een grapje was, is het weer goed.

Ik ben echt benieuwd hoe het morgen gaat.
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 23:00:48 #200
30488 coolbabe
My little pwny
pi_31710094
Wat moeilijk Jessie Je verhaal klinkt me heeeel bekend in de oren, Jasper is precies zo. Als papa heeft gezegd dat iets mag, komt hij het toch eerst aan mij vragen om het zeker te weten.
Als hij in bed ligt en er is iets aan de hand, komt hij er niet uit omdat hij bang is dat ik boos word.
Als ik vraag of hij naar me heeft geluisterd, durft hij geen antwoord te geven omdat hij denkt dat ik boos word. Het lijkt wel of ik overal boos om word maar dat is dus niet zo. Hij denkt altijd heel veel na,en maakt soms hele rare conclusies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')