De eerste gele kaart van Vlaar zonden ze nu juist wel uitquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:04 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Gele kaarten zendt Talpa vrijwel nooit uit. Toch vreemd, aangezien hier de rode kaart uit voorkwam.
Het blijft een vreemde zender, he dat Talpaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:07 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
De eerste gele kaart van Vlaar zonden ze nu juist wel uit![]()
Phillipquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:10 schreef IntroV het volgende:
Maar goed, wie maakte het tweede doelpunt?
Achja,Talpajax,psv gaat weer met 2 vingers in de neus kampioen worden,triest eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:48 schreef pascalheister het volgende:
mooie pot
wat een mooie acties van Koné
beetje raar dat ze de rode kaart (2x geel) van Vlaar niet laten zien, en de 2e goal ook dus niet
inderdaadquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:15 schreef Suijk het volgende:
Talpajax, die had ik nog niet gezien.
Ik vind dat ze op geen enkele manier voortrekken, overal even slecht.
Inderdaad, de goals van Ajax hebben ze vandaag ook niet uitgezondenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:15 schreef Suijk het volgende:
http://www.goalzzz.com/psv.htmlquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:22 schreef fernando_redondo het volgende:
Weet iemand waar de stream van de samenvatting komt?
Talpajax verzin ik ook zelf,ik wil nog effe zeggen dat ik een eindhovenaar en psv fan ben,ik schijt op die amsterdam tv,mijn opa had al televisie toen ze boven de rivieren nog met kaarsen verlichtten,die shit had nooit van eindhoven naar bussum en hilversum en nu aalsmeer moeten verhuizen,ik kots van noord hollanders,friezen en groningers,autistisch saai gierig volk met kapsones.eindhoven de gekste en feyenoord gun ik ook wel wat.de 3de plaats na psv en fc eindhovenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:15 schreef Suijk het volgende:
Hahahaha ja ik heb nog steeds een zwak voor Zwitserland.quote:
Racistquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:03 schreef ErikT het volgende:
Hahahaha ja ik heb nog steeds een zwak voor Zwitserland.
Die ook ja, beiden dan!quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Beasley in je hart sluiten?
Dat valt denk ik wel mee in Eindhoven, eerder Farfan denk ik.
de banner battlequote:Op zondag 16 oktober 2005 00:11 schreef WooZ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |