abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31534835
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 10:30 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat kun je toch niet serieus menen of wel?
Hij heeft vrijwel geen echte kansen gekregen om zich te bewijzen.

Vorig seizoen heeft hij:

1 helft tegen TOP Oss voor de beker
1 helft tegen Willem II gespeeld voor de competitie
kwart wedstrijd tegen Olympique Lyon thuis voor de CL
15 minuten tegen AC Milan thuis voor de CL
kwart wedstrijd tegen feyenoord voor de beker
Tja, wat vind jij dan echte kansen? 12 wedstrijden op rij in de basis staan?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31535274
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is weer erg overdreven. Maar je ziet zelf toch ook wel dat hij nog maar weinig serieuze wedstrijden heeft mogen spelen.
We sure are cute for two ugly people.
pi_31535321
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:58 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Dat is weer erg overdreven. Maar je ziet zelf toch ook wel dat hij nog maar weinig serieuze wedstrijden heeft mogen spelen.
Mjah, maar zo gaat dat nou eenmaal, je moet het op de training of in de weinige speeltijd die je krijgt laten zien, en dat doet Robert blijkbaar niet, simpel zat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:09:35 #279
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31535603
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

2 of 3 wedstrijden achter elkaar in de basis, dat vind ik echt kansen.

Vennegoor heeft 7 wedstrijden achter elkaar in de basis gestaan en in geen van deze duels gescoord.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31536518
Hopelijk gaat Robert het waar maken morgenavond in San Siro.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31536679
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:57 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk gaat Robert het waar maken morgenavond in San Siro.
Als hij ook maar één keer weet te scoren en Milan scoort niet, dan maakt hij zich in één klap onsterfelijk. Mooi scenario, 0-1 in de 90ste minuut
pi_31537015
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:09 schreef PyTh het volgende:

[..]

2 of 3 wedstrijden achter elkaar in de basis, dat vind ik echt kansen.

Vennegoor heeft 7 wedstrijden achter elkaar in de basis gestaan en in geen van deze duels gescoord.
Vennegoor heeft dan ook al wel iets meer krediet opgebouwd dan Robert, maar je ziet het, ook Vennegoor wordt er gewoon naast gezet als het niet loopt.

Vennegoor heeft zichzelf destijds in de basis gevochten, dat zal hij nu weer moeten doen, en datzelfde geldt voor Robert. Ik weet wel dat iedereen nog steeds hoopt dat hij een nieuwe superspits is, maar let's face it, zo langzamerhand mag het stempel "miskoop" er wel op.
pi_31537344
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 16:05 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Als hij ook maar één keer weet te scoren en Milan scoort niet, dan maakt hij zich in één klap onsterfelijk. Mooi scenario, 0-1 in de 90ste minuut
Liefst in de 90+3 minuut
pi_31538455
we zullen we weer verliezen op de italiaanse manier
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:28:00 #285
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31539665
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vennegoor heeft dan ook al wel iets meer krediet opgebouwd dan Robert, maar je ziet het, ook Vennegoor wordt er gewoon naast gezet als het niet loopt.

Vennegoor heeft zichzelf destijds in de basis gevochten, dat zal hij nu weer moeten doen, en datzelfde geldt voor Robert. Ik weet wel dat iedereen nog steeds hoopt dat hij een nieuwe superspits is, maar let's face it, zo langzamerhand mag het stempel "miskoop" er wel op.
Kom op zeg, Robert is geen miskoop. Ja Koné is de betere voetballer, maar als je hem een seizoen lang in de spits zet schiet hij er heus wel 25 in. Hij kan prima afmaken en let's face it: daar zijn spitsen voor. (r u watchin a'dam? )
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_31539739
Robert liet tegen Feyenoord goed zien dat hij makkelijk af kan ronden. Helaas werd de goal toen afgekeurd, maar dat was voor mij een teken dat hij het wel in zich heeft.
pi_31539750
ik hoop op 1-1 liefst 1-0

maar het wordt 1-2
Nothing to see here, carry on
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:48:53 #288
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31540134
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Ik weet wel dat iedereen nog steeds hoopt dat hij een nieuwe superspits is, maar let's face it, zo langzamerhand mag het stempel "miskoop" er wel op.
Ik vond dat je over het algemeen wel goede posts had maar met de onzin die je hierboven verkondigd kan ik je niet echt serieus nemen.

Hoe kun je nou iemand die nauwelijks kansen heeft gehad om zich te bewijzen een miskoop noemen
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31541449
Als hij zo goed is, dwingt ie wel af dat ie de kans krijgt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31541665
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:48 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik vond dat je over het algemeen wel goede posts had maar met de onzin die je hierboven verkondigd kan ik je niet echt serieus nemen.

Hoe kun je nou iemand die nauwelijks kansen heeft gehad om zich te bewijzen een miskoop noemen
Heel simpel, kansen moet je afdwingen. Met jouw redenatie kan je ook zeggen dat Feher geen miskoop was omdat hij nooit de kans kreeg om te spelen... Tja, dat je niet speelt is meestal omdat je niet goed genoeg bent.

Ik noem iemand een miskoop als hij niet speelt, terwijl er wel de verwachting was dat hij in de basis zou komen, Robert voldoet daar aan imo. Die is niet gehaald voor de bank in principe, maar om de strijd met Vennegoor aan te gaan vorig seizoen. Die strijd heeft hij vooralsnog verloren. Momenteel is hij gewoon de nummer 3 spits in de selectie, en dan vind ik dat je best van een miskoop mag spreken, zeker omdat we er nog flink voor betaald hebben.
pi_31543078
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:48 schreef PyTh het volgende:

[..]

Kansen moet je afdwingen. Het is niet voor niets dat iemand als Feher bijvoorbeeld nauwelijks speelminuten heeft gehad van Hiddink. Zoiets moet je afdwingen. Nu bij Willem II bewijst Feher het gelijk van Hiddink. Zelfs daar voegt hij niets toe.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31551573
0-1...
pi_31551622
1-0 (0-0)

[ Bericht 62% gewijzigd door fernando_redondo op 19-10-2005 02:38:17 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31551649
Morgen mij PSV shirt over mijn Inter shirt heen.
Of andersom
  woensdag 19 oktober 2005 @ 12:40:02 #295
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_31557116
Ik weet niet hoeveel het gaat worden maar ik VOEL dat Cocu weer gaat scoren vanavond....Laten we hopen de enige goal
pi_31557965
Ik ga voor Robert.
pi_31558364
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 13:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga voor Robert.
Ik hoop ook op Robert, maar eerlijk gezegd, wat maakt het uit. ALS PSV maar gaat scoren!
Het gaat weer een erg spannend avondje worden.
Keep the faith!!
pi_31558517
Het officiële PSV topic #133: We krijgen joden op bezoek

leuk me een leuke.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:07:15 #299
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31558714
Het officiële PSV topic #133: Anne Frank in Eindhoven
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_31559592
Of gewoon: Geen Kalou, wel Alex als Balou.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')