Ik hoop dat ie er wel last van heeft, want anders staat ie in de basis tegen Milan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:11 schreef rubbereend het volgende:
hopelijk ondervindt Sibon vandaag geen last van zn wedstrijd gisteren dan hebben we tenminste nog een spits op de bank tegen AC Milan
neuh Robert staat wel in de basis aangezien die fitter is en over het algemeen de voorkeur boven Sibon krijgt,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie er wel last van heeft, want anders staat ie in de basis tegen Milan.
Wie weet vlamt ie er twee in met verwoestende schoten vaaf 20 meter..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie er wel last van heeft, want anders staat ie in de basis tegen Milan.
tegen Feyenoord heeft Robert ook een kans gekregen en mijn inziens gegrepen........... maarjaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:34 schreef fernando_redondo het volgende:
Ja want die zijn er al ooit ingevlogen.
Robert krijgt zijn eerste echte kans. Ik ben in elk geval erg benieuwd
Ik hoop het, want de Robert van Atlas is zeker een aanwinst voor PSV. En de Mexicaanse competitie is erg sterk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neuh Robert staat wel in de basis aangezien die fitter is en over het algemeen de voorkeur boven Sibon krijgt,
k vind m ook nog steeds goedquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop het, want de Robert van Atlas is zeker een aanwinst voor PSV. En de Mexicaanse competitie is erg sterk.
Het was ook een zeer optimistische kijk dat klopt, maar het zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:34 schreef fernando_redondo het volgende:
Ja want die zijn er al ooit ingevlogen.
Robert krijgt zijn eerste echte kans. Ik ben in elk geval erg benieuwd
Maar daar spelen ze ook meestal anders dan hier en een overgang naar een andere club/land/rol in het elftal kan veel doen met een speler, zie van der Vaart.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop het, want de Robert van Atlas is zeker een aanwinst voor PSV. En de Mexicaanse competitie is erg sterk.
Robert is goddelijk in 4-4-2.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar daar spelen ze ook meestal anders dan hier en een overgang naar een andere club/land/rol in het elftal kan veel doen met een speler, zie van der Vaart.
Als ik hem zie bewegen in het veld denk ik dat er wel iets in hem zit, de vraag is alleen of hij die kansen krijgt, want Kone eist vooralsnog (terecht) de hoofdrol op, dus heeft hij een paar CL-wedstrijden om zich definitief te vestigen en moet ie hopen op een mindere periode van Kone en Jan.quote:
Dan heb je wel een swingende voorhoede, als ze die achterlijke Pienaar/de Jong dansjes maar achterweg laten...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:45 schreef cultheld het volgende:
Of hij gaat met Farfán en Koné in de voorhoede spelen
Inderdaad, ik hoop dat ie nog kansen krigt en eigenlijk ga ik daar wel vanuit, transfers kunnen uit het niets komen, wardoor Guus ineens niet meer zo dik in z'n spitsen zit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:55 schreef fernando_redondo het volgende:
Een beker wedstrijd midden in een drukke periode waar je de helft van je spelers rust geeft is natuulijk niet een echte kans
Ik zie liever Koné of Jan centraal voorin, en op de vleugels is Robert totaal waardeloos, laat hem maar lekker bankzitter blijven, dat is ie niet voor niets namelijk...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:45 schreef cultheld het volgende:
Of hij gaat met Farfán en Koné in de voorhoede spelen
Hij heeft weinig kansen gekregen om zich te bewijzen. Hij is geen vleugelspeler, maar een andere rol kan hem wel degelijk goed liggen. Ik prefereer hem in ieder geval boven Sibon. Jan is momenteel niet in grootse vorm, dus kan Robert daar gebruik van maken om zich in de kijker te spelen. Ik ben ervan overtuigd dat het een goede speler kan worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie liever Koné of Jan centraal voorin, en op de vleugels is Robert totaal waardeloos, laat hem maar lekker bankzitter blijven, dat is ie niet voor niets namelijk...
Hij heeft genoeg kansen gekregen om zich te bewijzen imo, als je echt goed bent, dan pak je die kansen... Maar ik prefereer hem ook boven Sibon, dat zeker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:52 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hij heeft weinig kansen gekregen om zich te bewijzen. Hij is geen vleugelspeler, maar een andere rol kan hem wel degelijk goed liggen. Ik prefereer hem in ieder geval boven Sibon. Jan is momenteel niet in grootse vorm, dus kan Robert daar gebruik van maken om zich in de kijker te spelen. Ik ben ervan overtuigd dat het een goede speler kan worden.
Dat kun je toch niet serieus menen of wel?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg kansen gekregen om zich te bewijzen imo
tegen Feyenoord in de beker heeft hij toch meer gespeeld dan een kwart wedstrijd, hij maakte toen wel meerdere doelpunten (onterecht afgekeurdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet serieus menen of wel?
Hij heeft vrijwel geen echte kansen gekregen om zich te bewijzen.
Vorig seizoen heeft hij:
1 helft tegen TOP Oss voor de beker
1 helft tegen Willem II gespeeld voor de competitie
kwart wedstrijd tegen Olympique Lyon thuis voor de CL
15 minuten tegen AC Milan thuis voor de CL
kwart wedstrijd tegen feyenoord voor de beker
Ik vind dat te weinig om je echt te kunnen bewijzen.
In de voorbereiding in Korea was hij met afstand de gevaarlijkste aanvaller van PSV met een aantal mooie doelpunten.
Volgens mij viel Robert na een kwartier in de 2e helft in, maar kan ook goed zijn dat hij de gehele 2e helft heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tegen Feyenoord in de beker heeft hij toch meer gespeeld dan een kwart wedstrijd, hij maakte toen wel meerdere doelpunten (onterecht afgekeurd)
dat is dus 30 minuten+30 minuten verlenging = 60 minuten op de 120 is de helftquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij viel Robert na een kwartier in de 2e helft in, maar kan ook goed zijn dat hij de gehele 2e helft heeft gespeeld.
Gaat er mij in ieder geval om dat ik vind dat hij niet genoeg kansen gekregen heeft om zich echt te bewijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |