De 1-2? Ik neem aan dat je de 0-2 bedoeld die niet afgekeurd werd maar waar voor buitenspel gefloten werd lang voordat die bal in het net lag... En dan wil ik graag even wijzen op het feit dat die grensrechter daarvoor herhaaldelijk discutabele beslissingen had in het nadeel van Feyenoord. Ik zeg een Kalou en een Kuyt die zo hadden door kunnen lopen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:42 schreef DIJK het volgende:
Lekker negatief. Groningen was zeker niet veel minder vandaag totdat de 2-1 viel. En nadat de 1-2 onterecht afgekeurd werd. Feyenoord heeft op het moment even de wind mee, maar dat zal echt nog wel een keer gaan veranderen hoor.
En Kone verprutste inderdaad een paar kansen, maar hij creeerde ook kansen voor andere spelers (Culina op de paal, Cocu doelpunt). Het was gewoon een goede pot tegen het bewierrookte AZ en dan ga jij een beetje lopen azijnpissen.
Bovendien, die "topspitsen" van Feyenoord verprutsten vandaag nog aardig wat meer kansen dan Kone, of zelfs heel PSV hoor.

Misschien stond Kone toen met zn harde snikkel voor je televisie?quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb Kalou nog nooit zo meesterlijk mannetjes op rij zien passeren en briljante passjes zien geven.

Leef je in-de-kast fantasieën maar ergens anders uit, Koné is een topperquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:56 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Misschien stond Kone toen met zn harde snikkel voor je televisie?
ben blij voor je dat je na 2 wedstrijden z'n kont kan kussen...

Zeg ik ergens dat hij dat niet is dan...?quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Leef je in-de-kast fantasieën maar ergens anders uit, Koné is een topper

Als huntelaar zo doorgaat denk ik dat hij naar dit seizoen welleens meteen kan verkassen naar het buitenland.. zijn goede prestaties in jong oranje en in de uefa cup zullen niet onopgemerkt blijven lijkt mequote:Op maandag 17 oktober 2005 17:48 schreef cultheld het volgende:
Welke spits gaat er in 2006 trouwens bij komen? Farfán is niet te houden, Sibon wordt geloost, VOH vertrekt naar het buitenland, Robert wordt verhuurd en Vonlanthen komt terug. Dan heb je Vonlanthen, Beasley en Koné over. Huntelaar maar terug halen dan?

Alsnog Kalou ipv Farfan. Hij heeft dan nog maar een contract van één jaar en wil vooralsnog nog steeds Nederlander worden. En Feyenoord wil er nog wel iest voor vangen lijkt me.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:48 schreef cultheld het volgende:
Welke spits gaat er in 2006 trouwens bij komen? Farfán is niet te houden, Sibon wordt geloost, VOH vertrekt naar het buitenland, Robert wordt verhuurd en Vonlanthen komt terug. Dan heb je Vonlanthen, Beasley en Koné over. Huntelaar maar terug halen dan?

Is dat officiel bevestigd, of gerucht? Dat is dan wel degelijk beleid, mocht dat zo zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:07 schreef Neoktheone het volgende:
En op Huntelaar heeft PSV nog altijd de eerst optie, dus misschien kunnen we hem terug halen.

Ik ga komend weekend maar weer eens stappen in Doetinchem: Grote kans dat ik zijn broertje dan weer spreek, maar de vraag is of hij iets los laatquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:06 schreef endr0me het volgende:
[..]
Als huntelaar zo doorgaat denk ik dat hij naar dit seizoen welleens meteen kan verkassen naar het buitenland.. zijn goede prestaties in jong oranje en in de uefa cup zullen niet onopgemerkt blijven lijkt me
maarja als PSV hem nog voor een jaar kan halen is dat natuurlijk prima![]()

Dat ben ik met je eens. Het is oneerlijk dat hij (en Ferreyra) zo weinig échte kansen hebben gekregen tot nu toe. Als Robert net zo goed speelt als destijds bij Atlas, dan ramt hij er misschien wel twee in tegen Milan.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:31 schreef endr0me het volgende:
Wat ik trouwens wel mooi vind is dat Robert nu waarschijnlijk 90 minuten krijgt om zich te bewijzen..
het is toch nog niet wat iedereen ervan verwacht had, maar ik denk nog steeds dat het een prima spits is

Goede vraag, ik baseer het op de geruchten.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:09 schreef DIJK het volgende:
Is dat officiel bevestigd, of gerucht? Dat is dan wel degelijk beleid, mocht dat zo zijn.

Robert moet gewoon een keer vanaf het begin mee voetballen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:39 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Goede vraag, ik baseer het op de geruchten.
Dat Robert de kans krijgt vind ik ook wel goed. Hij krijgt maar weinig kansen, terwijl VoH het niet zo goed doet momenteel (Koné is natuurlijk eerste keus). Ik hoop dat hij er iets moois van maakt.

Idd....Ook vreemd dat Hiddink tegen AZ toch weer voor Lamey koos en niet voor Ferreyra....snap er niet veel vanquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:59 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Robert moet gewoon een keer vanaf het begin mee voetballen.
Ik vind Hiddink soms wel vreemde beslissingen nemen eigenlijk.
Ook wat betreft Ferreyra. Wat ik van hem heb gezien, vond ik niet slecht ofzo. En die krijgt alleen in uiterste nood een kans bij Hiddink. En zo is het met Robert ook.
Ik hoop dat Robert mee doet woensdag en dat ie dan zo'n geweldige wedstrijd gaat spelen, dat hij het bij Hiddink ook heeft gemaakt.

Vonlanthen gaat niet terug komen, let maar op, voor een aardige som gaat hij naar een leuke Bundesligaclub ofzo. Robert blijft denk k wel. En als Farfan voor dik verkocht wordt (dus meer dan 15 miljoen) dan zal er wel weer een worp gedaan worden naar Kalou en Huntelaar lijkt me een prima optie, en graag de excuses van Hiddink aan die jongenquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:48 schreef cultheld het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |