abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31513628
Klopt ja. Het enige verschil is dat Koné van een andere stam komt. Kalou is katholiek, Koné is moslim.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 17 oktober 2005 @ 16:53:28 #227
125565 Dorus_
brand goed.
pi_31513642
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 20:42 schreef DIJK het volgende:
Lekker negatief. Groningen was zeker niet veel minder vandaag totdat de 2-1 viel. En nadat de 1-2 onterecht afgekeurd werd. Feyenoord heeft op het moment even de wind mee, maar dat zal echt nog wel een keer gaan veranderen hoor.

En Kone verprutste inderdaad een paar kansen, maar hij creeerde ook kansen voor andere spelers (Culina op de paal, Cocu doelpunt). Het was gewoon een goede pot tegen het bewierrookte AZ en dan ga jij een beetje lopen azijnpissen.
Bovendien, die "topspitsen" van Feyenoord verprutsten vandaag nog aardig wat meer kansen dan Kone, of zelfs heel PSV hoor.
De 1-2? Ik neem aan dat je de 0-2 bedoeld die niet afgekeurd werd maar waar voor buitenspel gefloten werd lang voordat die bal in het net lag... En dan wil ik graag even wijzen op het feit dat die grensrechter daarvoor herhaaldelijk discutabele beslissingen had in het nadeel van Feyenoord. Ik zeg een Kalou en een Kuyt die zo hadden door kunnen lopen.
Even geen signature.
  maandag 17 oktober 2005 @ 16:56:55 #228
125565 Dorus_
brand goed.
pi_31513693
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 16:46 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik heb Kalou nog nooit zo meesterlijk mannetjes op rij zien passeren en briljante passjes zien geven.
Misschien stond Kone toen met zn harde snikkel voor je televisie?

ben blij voor je dat je na 2 wedstrijden z'n kont kan kussen...
Even geen signature.
pi_31513726
Koné is beter dan Kalou vanwege zijn fysieke kracht. Hij speelt die mannetjes niet zomaar voorbij, maar gebruikt daarvoor zijn snelheid en kracht. Kalou heeft minder fysiek, maar is dan ook nog wat jonger.
We sure are cute for two ugly people.
pi_31513933
Koné is ook al zeker 25, dat scheelt.

Maar zeker een aanwinst.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31514113
Nehh daar is hij teveel voor veranderd vanaf hij bij Roda kwam tot nu. 23 misschien maar 25 niet.
pi_31514156
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 16:56 schreef Dorus_ het volgende:

[..]

Misschien stond Kone toen met zn harde snikkel voor je televisie?

ben blij voor je dat je na 2 wedstrijden z'n kont kan kussen...
Leef je in-de-kast fantasieën maar ergens anders uit, Koné is een topper
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31514176
Hebben we nog een foto van zijn begintijd bij Roda en één van nu, DIJK?
www.thuisuiteten.nl
  maandag 17 oktober 2005 @ 17:34:59 #234
125565 Dorus_
brand goed.
pi_31514254
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 17:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Leef je in-de-kast fantasieën maar ergens anders uit, Koné is een topper
Zeg ik ergens dat hij dat niet is dan...?
Even geen signature.
pi_31514290
Die had ik wel ja. Maar nu zag ik net op internet ook een foto uit zijn tijd in belgie en vond ik het verschil in ene minder groot moet ik eerlijk bekennen. Maar ze zijn bij Roda en PSV natuurlijk niet achterlijk. Een jaar of 2 kun je er nog wel af lullen, maar veel meer dan beginnen de doktoren toch wel achterdocht te krijgen denk ik. Zeker op jonge leeftijd.
pi_31514399
Ach, het is een Afrikaan. We merken het wel als hij stopt. Als hij dan officieel pas 27 of 28 is, dan weten we genoeg.
www.thuisuiteten.nl
pi_31514509
Welke spits gaat er in 2006 trouwens bij komen? Farfán is niet te houden, Sibon wordt geloost, VOH vertrekt naar het buitenland, Robert wordt verhuurd en Vonlanthen komt terug. Dan heb je Vonlanthen, Beasley en Koné over. Huntelaar maar terug halen dan?
pi_31514544
Diego Tardelli
www.thuisuiteten.nl
pi_31514857
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 17:48 schreef cultheld het volgende:
Welke spits gaat er in 2006 trouwens bij komen? Farfán is niet te houden, Sibon wordt geloost, VOH vertrekt naar het buitenland, Robert wordt verhuurd en Vonlanthen komt terug. Dan heb je Vonlanthen, Beasley en Koné over. Huntelaar maar terug halen dan?
Als huntelaar zo doorgaat denk ik dat hij naar dit seizoen welleens meteen kan verkassen naar het buitenland.. zijn goede prestaties in jong oranje en in de uefa cup zullen niet onopgemerkt blijven lijkt me

maarja als PSV hem nog voor een jaar kan halen is dat natuurlijk prima
Brett Holman
pi_31514873
quote:
Alsnog Kalou ipv Farfan. Hij heeft dan nog maar een contract van één jaar en wil vooralsnog nog steeds Nederlander worden. En Feyenoord wil er nog wel iest voor vangen lijkt me.

En op Huntelaar heeft PSV nog altijd de eerst optie, dus misschien kunnen we hem terug halen.
pi_31514921
Peru gaat toch niet naar het WK? Ik denk dat het nog wel eens mee kan vallen met Farfan dan. Tenzij hij gaat schitteren in de CL natuurlijk. Al die topclubs fixeren zich toch meestal wel een beetje op de revelaties van het WK.
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:07 schreef Neoktheone het volgende:
En op Huntelaar heeft PSV nog altijd de eerst optie, dus misschien kunnen we hem terug halen.
Is dat officiel bevestigd, of gerucht? Dat is dan wel degelijk beleid, mocht dat zo zijn.
pi_31515320
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:06 schreef endr0me het volgende:

[..]

Als huntelaar zo doorgaat denk ik dat hij naar dit seizoen welleens meteen kan verkassen naar het buitenland.. zijn goede prestaties in jong oranje en in de uefa cup zullen niet onopgemerkt blijven lijkt me

maarja als PSV hem nog voor een jaar kan halen is dat natuurlijk prima
Ik ga komend weekend maar weer eens stappen in Doetinchem: Grote kans dat ik zijn broertje dan weer spreek, maar de vraag is of hij iets los laat
pi_31515374
Wat ik trouwens wel mooi vind is dat Robert nu waarschijnlijk 90 minuten krijgt om zich te bewijzen..

het is toch nog niet wat iedereen ervan verwacht had, maar ik denk nog steeds dat het een prima spits is
Brett Holman
pi_31515408
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:31 schreef endr0me het volgende:
Wat ik trouwens wel mooi vind is dat Robert nu waarschijnlijk 90 minuten krijgt om zich te bewijzen..

het is toch nog niet wat iedereen ervan verwacht had, maar ik denk nog steeds dat het een prima spits is
Dat ben ik met je eens. Het is oneerlijk dat hij (en Ferreyra) zo weinig échte kansen hebben gekregen tot nu toe. Als Robert net zo goed speelt als destijds bij Atlas, dan ramt hij er misschien wel twee in tegen Milan.
pi_31515523
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:09 schreef DIJK het volgende:
Is dat officiel bevestigd, of gerucht? Dat is dan wel degelijk beleid, mocht dat zo zijn.
Goede vraag, ik baseer het op de geruchten.

Dat Robert de kans krijgt vind ik ook wel goed. Hij krijgt maar weinig kansen, terwijl VoH het niet zo goed doet momenteel (Koné is natuurlijk eerste keus). Ik hoop dat hij er iets moois van maakt.
pi_31517234
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:39 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Goede vraag, ik baseer het op de geruchten.

Dat Robert de kans krijgt vind ik ook wel goed. Hij krijgt maar weinig kansen, terwijl VoH het niet zo goed doet momenteel (Koné is natuurlijk eerste keus). Ik hoop dat hij er iets moois van maakt.
Robert moet gewoon een keer vanaf het begin mee voetballen.
Ik vind Hiddink soms wel vreemde beslissingen nemen eigenlijk.
Ook wat betreft Ferreyra. Wat ik van hem heb gezien, vond ik niet slecht ofzo. En die krijgt alleen in uiterste nood een kans bij Hiddink. En zo is het met Robert ook.
Ik hoop dat Robert mee doet woensdag en dat ie dan zo'n geweldige wedstrijd gaat spelen, dat hij het bij Hiddink ook heeft gemaakt.
Keep the faith!!
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:33:13 #247
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_31521293
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 19:59 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Robert moet gewoon een keer vanaf het begin mee voetballen.
Ik vind Hiddink soms wel vreemde beslissingen nemen eigenlijk.
Ook wat betreft Ferreyra. Wat ik van hem heb gezien, vond ik niet slecht ofzo. En die krijgt alleen in uiterste nood een kans bij Hiddink. En zo is het met Robert ook.
Ik hoop dat Robert mee doet woensdag en dat ie dan zo'n geweldige wedstrijd gaat spelen, dat hij het bij Hiddink ook heeft gemaakt.
Idd....Ook vreemd dat Hiddink tegen AZ toch weer voor Lamey koos en niet voor Ferreyra....snap er niet veel van
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:00:21 #248
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31522086
quote:
Vonlanthen gaat niet terug komen, let maar op, voor een aardige som gaat hij naar een leuke Bundesligaclub ofzo. Robert blijft denk k wel. En als Farfan voor dik verkocht wordt (dus meer dan 15 miljoen) dan zal er wel weer een worp gedaan worden naar Kalou en Huntelaar lijkt me een prima optie, en graag de excuses van Hiddink aan die jongen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31524265
Zaterdag weer eens gaan kijken en ik vond het een goede wedstrijd van PSV, het gevaarlijke combinatiespel van AZ werd na een lastige beginfase compleet ontzenuwd en dat vond ik een pluspunt, net zoals de makkelijke inpassing van Culina (zeker het eerste halfuur) en de groeiende Kone die de wereld aan zijn voeten heeft als ie zich zo doorontwikkeld.
Yeah baby Yeah!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 oktober 2005 @ 02:11:49 #250
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31524407
hopelijk ondervindt Sibon vandaag geen last van zn wedstrijd gisteren dan hebben we tenminste nog een spits op de bank tegen AC Milan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')