quote:de OpeningsPost
instructies:
- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
- verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
- kopieër alle de tekst die je nu hebt;
- post het topic;
- edit de OP gelijk;
- haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
- post opnieuw;
- KLAAR!
Dat moet een verschrikkelijk gedrocht zijn als die ook maar voor de helft op zijn vader lijktquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:14 schreef methodmich het volgende:
Er is een Reiziger-baby, hoor ik van insiders. Feli, Mike!
Neuh, Guusje doet dat liever via de pers.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:48 schreef The_Hives het volgende:
heeft Guus al met Heitinga gepraat?
Ja, natuurlijk, want Guus wil graag heel Ajax overnemen. Allemaal topspelers daar in Amsterdam.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:48 schreef The_Hives het volgende:
heeft Guus al met Heitinga gepraat?
Vanuit Australiequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Neuh, Guusje doet dat liever via de pers.
Staat gewoon op PSV.nlquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:14 schreef methodmich het volgende:
Er is een Reiziger-baby, hoor ik van insiders. Feli, Mike!
Dat is dan ook de bron van de insidersquote:
Zéker als hij voor de helft op zijn vader lijkt. Één helft normale lip, en de andere helft Reiziger-formaatquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat moet een verschrikkelijk gedrocht zijn als die ook maar voor de helft op zijn vader lijkt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:36 schreef appelsientje het volgende:
en hier weer verder... voorlopig mijn laatste denk ik
we zijn gewoon al jaren de beste in Europaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:40 schreef Spideyman het volgende:
Ik wil er graag even op wijzen dat PSV zowel absoluut als procentueel de meeste punten heeft gescoord én wedstrijden heeft gewonnen in de Champions League in vergelijking met enig ander Nederlandse club en daarvoor de meeste punten heeft gesprokkeld voor het Nederlands gemiddelde.
Of kort gezegd: TVP PSV!
en in Nederland.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we zijn gewoon al jaren de beste in Europa
quote:
quote:11/10/2005 - Krijgt PSV uitnodiging voor toptoernooi in Zuid-Afrika?
(Gepost door RvN)
Zuid-Afrikaanse media melden dat de Zuid-Afrikaanse voetballeague in de komende winter een toptoernooi wil organiseren in Zuid-Afrika tijdens de onderbreking van de Zuid-Afrikaanse competitie als gevolg van de African Nations Cup, het kampioenschap van Afrika dat in Egypte wordt gehouden. Deelnemers zouden Boca Juniors, Bayern Munchen en PSV moeten worden met daarnaast een uit competitiespelers bestaand Zuid-Afrikaans elftal.
PSV Netwerk
De vraag is echter wanneer dat precies is gepland, aangezien de competitie alweer op 15 januari start. Dat was juist tegen het zere been van PSV omdat de club daardoor een lucratief aanbod voor de winterstop moest afwijzen.
Oooh, groepjesvorming!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:00 schreef Spideyman het volgende:
Heej Cult en Rubber, heb jullie ff toegevoegd aan m'n MSN
Bos, wat is jouw MSN?
Ojaquote:
Niet meer nodigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:00 schreef Spideyman het volgende:
Heej Cult en Rubber, heb jullie ff toegevoegd aan m'n MSN
Bos, wat is jouw MSN?
Klinkt natuurlijk heel erg prachtig, maar als ik moet kiezen tussen het zijn van de club die de meeste punten heeft gepakt, en de club die 'm een keer heeft gewonnen, in de finale heeft gestaan, in de halve finale heeft gestaan en in de kwartfinale, dan kies ik toch voor het laatste. En jij ook, zonder daar een seconde over na te denken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:40 schreef Spideyman het volgende:
Ik wil er graag even op wijzen dat PSV zowel absoluut als procentueel de meeste punten heeft gescoord én wedstrijden heeft gewonnen in de Champions League in vergelijking met enig ander Nederlandse club en daarvoor de meeste punten heeft gesprokkeld voor het Nederlands gemiddelde.
Of kort gezegd: TVP PSV!
Uiteraard, maar het laat wel zien dat PSV het dus helemaal niet zo slecht doet in Europa, zoals vele media en het Ajax-kamp ons graag doen geloven.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:04 schreef twi het volgende:
[..]
Klinkt natuurlijk heel erg prachtig, maar als ik moet kiezen tussen het zijn van de club die de meeste punten heeft gepakt, en de club die 'm een keer heeft gewonnen, in de finale heeft gestaan, in de halve finale heeft gestaan en in de kwartfinale, dan kies ik toch voor het laatste. En jij ook, zonder daar een seconde over na te denken.
Lol, jij doet nou precies hetzelfde, je gebruikt statistieken om jouw mening goed te praten. Pot->ketel...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:15 schreef twi het volgende:
Qua het halen van punten niet, maar wanneer je 8 keer op rij wordt uitgeschakeld in de groepsfase krijg je dat beeld vanzelf wel. Dan kan je hoog of laag springen wat je wilt, maar het feit dat je die 8 uitshakelingen goed moet praten aan de hand van statistieken zegt in mijn ogen toch wel veel.
Bij 8 eerste ronde exita op rij kan je toch wel mee vrij veel zekerheid stellen dat het niet alleen maar pech is geweest lijkt mij....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Presteren in een toernooi als de CL blijft natuurlijk ook altijd afhankelijk van een dosis geluk/pech. Vorig jaar zat het tot AC Milan aardig mee, zo'n ontmoeting met Lyon, daar kan het dubbeltje natuurlijk ook met gemak de andere kant opvallen, en hetzelfde kan je zeggen van de ontmoeting met AC Milan.
Tuurlijk speelde geluk een factor, maar feit was wel dat Ajax in 95 de beste en best voetballende ploeg in Europa had. Een onderscheidende rol heeft het hier niet gespeeld.quote:Of de prestaties van Ajax, in 95 speelden ze steevast tegen clubs die met hele waslijsten aan blessures zaten, als tegenargument werd dan altijd geroepen dat bij Europese topclubs de bank net zo sterk is als de basis. Complete onzin natuurlijk, het is gewoon mazzel hebben. Of doorgaan met 8 punten, dat is toch ook iets wat je niet helemaal zelf afdwingt.
En met de beste overall performance kun je toch wel met vrij veel zekerheid stellen dat het niet alleen maar onkunde is geweest lijkt mij...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Bij 8 eerste ronde exita op rij kan je toch wel mee vrij veel zekerheid stellen dat het niet alleen maar pech is geweest lijkt mij....
[..]
Je onderstreept hier precies mijn punt, dat geluk/pech altijd een rol speelt. In de finale was Ajax ook gewoon slechter dan Milan, maar door een flutgoal wint Ajax, dat is nou dat geluk wat je nodig hebt.quote:Tuurlijk speelde geluk een factor, maar feit was wel dat Ajax in 95 de beste en best voetballende ploeg in Europa had. Een onderscheidende rol heeft het hier niet gespeeld.
Zoals gewoonlijk zal de waarheid bij een discussie over PSV tussen een Ajax supporter en een PSV supporter wel in het midden liggen jaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En met de beste overall performance kun je toch wel met vrij veel zekerheid stellen dat het niet alleen maar onkunde is geweest lijkt mij...
[..]
Maar kwaliteit speelt altijd nog de hoofdrol; dat vergeten zommige mensen nogal eens.....quote:Je onderstreept hier precies mijn punt, dat geluk/pech altijd een rol speelt. In de finale was Ajax ook gewoon slechter dan Milan, maar door een flutgoal wint Ajax, dat is nou dat geluk wat je nodig hebt.![]()
Uiteraard speelt kwaliteit de hoofdrol, van een 4e klasser maakt geen enkele trainer een topbclub, om maar eens een voorbeeld te noemen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:43 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk zal de waarheid bij een discussie over PSV tussen een Ajax supporter en een PSV supporter wel in het midden liggen ja
[..]
Maar kwaliteit speelt altijd nog de hoofdrol; dat vergeten zommige mensen nogal eens.....
Tuurlijk was het niet pech: er zaten ook veel flutpogingen bij. Wat wel zo is, is dat in veel jaren ook kwartfinale UEFA-Cup is bereikt. Tegenwoordig telt alleen CL nog, maar je doet wel mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Bij 8 eerste ronde exita op rij kan je toch wel mee vrij veel zekerheid stellen dat het niet alleen maar pech is geweest lijkt mij....
En hier ken je wmb dus te veel waarde toe aan de factor pech/geluk.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
en dan zie je dus dat de kwaliteit die PSV de afgelopen jaren heeft gehad zich dus wel degelijk in resultaten heeft geuit, alleen dat de geluks/pech-factor een langdurig verblijf in het toernooi verhinderde.
Dit impliceert dat jij zelf vindt dat PSV in het rijtje Juve cs behoort?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
In het rijtje Juventus, Barcelona, Real Madrid, Bayern München, Arsenal zal het daardoor niet komen, maar altijd worden gezien in de categorie Parma, Valencia, Rangers. Of dat terecht is, is de vraag, maar het is wel een feit.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |