quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:48 schreef ChOas het volgende:
Ik wou een topic openen!
Mijn bier smaakt niet
Mijn ephidrine is op
Mijn neus zit vol
Tranen komen uit mijn ogen
Koppijn
Niesen
Hoesten
En ik wou GODVERDOMME alleen maar een topic openen!!!
mooi gesprokenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:48 schreef ChOas het volgende:
Ik wou een topic openen!
Mijn bier smaakt niet
Mijn ephidrine is op
Mijn neus zit vol
Tranen komen uit mijn ogen
Koppijn
Niesen
Hoesten
En ik wou GODVERDOMME alleen maar een topic openen!!!
Dank je, kwam ook uit mijn hartquote:
Behalve zwaar verkouden wel, jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:54 schreef kepler het volgende:
[..]
aha je hebt hem nog kunnen vinden
alles goed gijs?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hier schat
have fun !!
[afbeelding]
beetje een nieuwe baan zoekenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:56 schreef ChOas het volgende:
[..]
Behalve zwaar verkouden wel, ja
Ben zachtjes een beetje de banenmarkt aan het verkennen (Lees aanbiedingen beoordelen)
Ben verliefd en gelukkig
Hoe is het in het Delftse ?
Daar moet je je niet door laten afschrikkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:59 schreef kepler het volgende:
[..]
beetje een nieuwe baan zoeken![]()
in Delft ook prima, alleen alle leuke vrouwtjes hebben al een vriend![]()
dat weet ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:01 schreef ChOas het volgende:
[..]
Daar moet je je niet door laten afschrikken
Heb je geen damesdisputjes in Delft? In mijn tijd was een paar biertjes daarin gieten al voldoende om flink van bil te gaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:04 schreef kepler het volgende:
dat weet ikmaar het maakt het wel een stuk moeilijker
Godver!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hier schat
have fun !!
[afbeelding]
Zo inderdaadquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je geen damesdisputjes in Delft? In mijn tijd was een paar biertjes daarin gieten al voldoende om flink van bil te gaan.![]()
Ik trek al een hele dag uit om mn kamer te gaan opruimen... Mn kamer is 16 m 2quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:41 schreef Strolie75 het volgende:
Eerste fout die je maakt is dat je het denkt "even" te doen.
Ik trek voor dat soort klussen altijd een weekend uit, met een maand voorbereidingstijd.
Goed verdunnen gijsje..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Zoooooooooo, even een vloertje vlakken voor de badkamer.
Spulletjes gehaald bij de Gamma, aanwijzingen op de verpakking gelezen. Kat in het bakkie
Moet je er ook aanleg voor hebben, tziet er niet uit![]()
waarom denk je dat ik bij volleybal ben gegaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je geen damesdisputjes in Delft? In mijn tijd was een paar biertjes daarin gieten al voldoende om flink van bil te gaan.![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 06:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Het is woendag en we gaan weer werken
Vertel? Hoe ging je gesprek gisteren? Heb je hem om je trekhaak gevouwen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:24 schreef Bastard het volgende:
nee geen zin in.. maar luchtt wel op om mn manager op zn nummer te zetten .
Zeg maar dat ik het meeste aan het woord was en dingen zei alsquote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vertel? Hoe ging je gesprek gisteren? Heb je hem om je trekhaak gevouwen?
He heeerlijk!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeg maar dat ik het meeste aan het woord was en dingen zei als
"Schei nou eens met die cijfertjes hier en balkjes daar over support overzichten en statistieken, daar ga je maar mee naar het managment, maar dat geeft nog geen beeld hoe het op support draait" [/i}
en
[i]"Ze luisteren toch niet naar je J. je mag al blij zijn dat er iemand op kijkt als je wat zegt, vervolgens loop je de kamer uit en word er een dikke vinger naar je opgestoken."
en dan nog wat
Voortaan wil ik dat we het werkoverleg in een aparte kamer houden en niet bij de telefoons..
Hij had het even zwaar, maar ik heb het beste met hem voor
Netjes zegquote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
"Schei nou eens met die cijfertjes hier en balkjes daar over support overzichten en statistieken, daar ga je maar mee naar het managment, maar dat geeft nog geen beeld hoe het op support draait" [/i}
en
[i]"Ze luisteren toch niet naar je J. je mag al blij zijn dat er iemand op kijkt als je wat zegt, vervolgens loop je de kamer uit en word er een dikke vinger naar je opgestoken."
en dan nog wat
Voortaan wil ik dat we het werkoverleg in een aparte kamer houden en niet bij de telefoons..
*zich aangesproken voelt*quote:
Wehehequote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:43 schreef Bastard het volgende:
GODVERDOMME JE GAAT TOCH GEEN KUTDREMPEL AAN LEGGEN MIDDEN IN DE SPITS?????![]()
Moguquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:43 schreef Bastard het volgende:
GODVERDOMME JE GAAT TOCH GEEN KUTDREMPEL AAN LEGGEN MIDDEN IN DE SPITS?????![]()
Gijs...we wachten nog steeds op foto's van je deuk.quote:
Dat krijg je als je pas halverwege de dag naar werk rijdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:43 schreef Bastard het volgende:
Oh jaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...we wachten nog steeds op foto's van je deuk.
Of gaat het posten daarvan net zo lang duren als het afmaken van je badkamer?
Respectquote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
en
en dan nog wat
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTTTTTquote:
Surferquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTTTTT![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:23 schreef -Struikrover- het volgende:
Dat krijg je als je pas halverwege de dag naar werk rijd
Ahuhquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh ja... die komt er nog aan gijs!!!
Jaaa ik zeker wel!! Tis niet heel spannend, maar ga zeker kijken!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SurferVanavond weer lekker voetbal kijken?
Nee, trek dat publiek niet van die wedstrijden. Wil misschien wel naar het WK van de zomer voor een aantal wedstrijden. Daar zit dan tenminste normaal publiek en niet 1000 kindertjes van de zateradgamateurs.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaa ik zeker wel!! Tis niet heel spannend, maar ga zeker kijken!
Ben jij nou wel eens bij een wedstrijd geweest van Nederland?
Ja idd... het is apart publiek daar jaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, trek dat publiek niet van die wedstrijden. Wil misschien wel naar het WK van de zomer voor een aantal wedstrijden. Daar zit dan tenminste normaal publiek en niet 1000 kindertjes van de zateradgamateurs.
Stiekem hoop ik natuurlijk op een finale tegen Duitslandquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja idd... het is apart publiek daar ja....
Heb ook wel eens geprobeerd om kaarten te krijgen maar als je geen lid bent van de supporters vereniging dan wordt het heel moeilijk!!
Maar lijkt me ook wel leuk hoor... volgend jaar een wedstrijd te zien!
Dan ga ik zelfs kijken!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stiekem hoop ik natuurlijk op een finale tegen DuitslandWord helemaal gek dan.
Serieus ... dat is behoorlijk dom!!quote:
Ik heb niet alleen op een forum een grote bekquote:
Dat zal echt niet onbewust zo opgehangen zijn hoor.. gewoon een tering werknemerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Serieus ... dat is behoorlijk dom!!
Dat heet assertief zijn Gijs. Wordt alleen jammer genoeg niet in elk bedrijf op prijs gesteld.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:11 schreef Bastard het volgende:
Ik heb niet alleen op een forum een grote bek
Dankzij je oude werk? Ik neem aan dat je niet Infonet bedoeldquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen op een forum een grote bek
Maar stond gisteren wel van mezelf te kijken
Eigenlijk is allemaal dankzij mn oude werk..
Een soort Cho dusquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:13 schreef Bastard het volgende:
Dat zal echt niet onbewust zo opgehangen zijn hoor.. gewoon een tering werknemer
Nou dan ontslaan ze me maar, eerlijk gezegd heb ik er ook weinig zin in anders.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat heet assertief zijn Gijs. Wordt alleen jammer genoeg niet in elk bedrijf op prijs gesteld.
Jawel.. aan de hand daarvan kon ik spiegelen met deze support afdeling.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dankzij je oude werk? Ik neem aan dat je niet Infonet bedoeld
uuhm neequote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ik verveel me...vertel eens wat leuks.
Mijn project van Ruimtevaart gaat over een Duitse satelliet van 12 cm doorsnedequote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:11 schreef Strolie75 het volgende:
12 cm?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn project van Ruimtevaart gaat over een Duitse satelliet van 12 cm doorsnede
Surfer's deukquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:11 schreef Strolie75 het volgende:
Gravitatiekrachten metenquote:
Ik heb trouwens een vraag voor je: iedere keer als een lancering mislukt en een satelliet verloren gaat, zoals afgelopen weekend, staat overal te lezen dat het zoveel miljoen euro en zoveel jaren werk heeft gekost. Nu lijkt het me dat de meeste kosten toch wel in research and development gaan zitten. Waarom bouwen ze er dan niet zekerheidshalve twee als ze eenmaal klaar zijn met ontwerpen? Zoveel extra zal dat toch niet kosten? Wat extra materiaal en wat meer mankracht?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gravitatiekrachten meten
Goeie vraagquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een vraag voor je: iedere keer als een lancering mislukt en een satelliet verloren gaat, zoals afgelopen weekend, staat overal te lezen dat het zoveel miljoen euro en zoveel jaren werk heeft gekost. Nu lijkt het me dat de meeste kosten toch wel in research and development gaan zitten. Waarom bouwen ze er dan niet zekerheidshalve twee als ze eenmaal klaar zijn met ontwerpen? Zoveel extra zal dat toch niet kosten? Wat extra materiaal en wat meer mankracht?
Ja, ok. Maar meestal ligt het aan de raket en niet aan de satelliet. Lijkt me de investering van een paar extra miljoen toch wel waard om een backup te hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeie vraagGeen idee eerlijk gezegd... Ik denk persoonlijk dat de sateliet zelf ook miljoenen kost want het werkt met heel fijne techniek namelijk. Elektronica en materiaal kosten zijn gigantisch. Bovendien is het wel zo dat als er iets niet goed is bij nummer 1 het zeer waarschijnlijk bij 2 ook niet goed is.
het bouwen van een satelliet (en de raket ook trouwens) is enorm duur. Alles moet driedubbel uitgevoerd worden, want als er iets kapot gaat in de ruimte dan kan je het niet repareren. En dingen die niet driedubbel uitgevoerd kunnen worden zullen dus goed gebouwd worden, met weinig tolerantie en dat soort dingen. Het is niet net als een auto die je naderhand nog even kunt repareren als blijkt dat er iets niet klopt. Alles moet ook met de hand gemaakt worden, de enige satelliet die in 'productie' ging waren de GPS-satellieten en de Galileo-satellieten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een vraag voor je: iedere keer als een lancering mislukt en een satelliet verloren gaat, zoals afgelopen weekend, staat overal te lezen dat het zoveel miljoen euro en zoveel jaren werk heeft gekost. Nu lijkt het me dat de meeste kosten toch wel in research and development gaan zitten. Waarom bouwen ze er dan niet zekerheidshalve twee als ze eenmaal klaar zijn met ontwerpen? Zoveel extra zal dat toch niet kosten? Wat extra materiaal en wat meer mankracht?
Grappig, dat is zo'n beetje de lengte van mijn doorsnee drol.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn project van Ruimtevaart gaat over een Duitse satelliet van 12 cm doorsnede
Je zou toch denken dat het intussen al een beetje gestandaardiseerd zou zijn, hoeveel van die dingen zijn al niet ontworpen en de ruimte ingeschoten?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:54 schreef kepler het volgende:
het bouwen van een satelliet (en de raket ook trouwens) is enorm duur. Alles moet driedubbel uitgevoerd worden, want als er iets kapot gaat in de ruimte dan kan je het niet repareren. En dingen die niet driedubbel uitgevoerd kunnen worden zullen dus goed gebouwd worden, met weinig tolerantie en dat soort dingen. Het is niet net als een auto die je naderhand nog even kunt repareren als blijkt dat er iets niet klopt. Alles moet ook met de hand gemaakt worden, de enige satelliet die in 'productie' ging waren de GPS-satellieten en de Galileo-satellieten.
kortom het bouwen van een satelliet is een groot deel van de kosten.
Ik mag hopen niet de doorsnede.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:57 schreef Bastard het volgende:
Grappig, dat is zo'n beetje de lengte van mijn doorsnee drol.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe James Bond, Daniel Craig!
Erg coole engelse acteur. Ik ken hem o.a. van Layer Cakequote:
nope, elke satelliet is weer anders. Nieuwe instrumenten, nieuwe productie-technieken, nieuwe materialen. Ook is de functie van elke satelliet anders en dus ook de vorm meestal. Misschien dat er in sommige Media-satellieten wel iets van een standaard zit, maar zeker niet in de wetenschappelijke satellieten. Ter vergelijking, de satelliet waar Roy nu mee werkt is 12 cm. De hubble heeft alleen al een diameter van 2.4 en een lengte van iets van 8 meter geloof ik (1100 kg zwaar)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat het intussen al een beetje gestandaardiseerd zou zijn, hoeveel van die dingen zijn al niet ontworpen en de ruimte ingeschoten?
Ah, okee.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:06 schreef kepler het volgende:
nope, elke satelliet is weer anders. Nieuwe instrumenten, nieuwe productie-technieken, nieuwe materialen. Ook is de functie van elke satelliet anders en dus ook de vorm meestal. Misschien dat er in sommige Media-satellieten wel iets van een standaard zit, maar zeker niet in de wetenschappelijke satellieten. Ter vergelijking, de satelliet waar Roy nu mee werkt is 12 cm. De hubble heeft alleen al een diameter van 2.4 en een lengte van iets van 8 meter geloof ik (1100 kg zwaar)
dat is zeker waarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ah, okee.Dan moeten ze wat meer investeren in raketten. Ze zeggen wel vaak BOEM!
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Doe es lief Gijs, met die woorden krijg je me nooit in bed
Hee, kon je geen laag asfalt in je badkamer leggen? Daar heb je wel verstand van en het is orgineel, makkelijk te onderhouden, slijtvast etc.quote:
Help die klant eens hoerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:03 schreef Bastard het volgende:
Bedankt en ik hoop snel te horen van jullie.
Groet,
Nee Gijs..
Zal ik je eens even lekker klaarpijpenquote:
en ZOAB heeft een prima waterafvoerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee, kon je geen laag asfalt in je badkamer leggen? Daar heb je wel verstand van en het is orgineel, makkelijk te onderhouden, slijtvast etc.
en je krijgt geen rare vlekken als je erop kotst!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
en ZOAB heeft een prima waterafvoer
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:23 schreef Chocobo het volgende:
Zal ik je eens even lekker klaarpijpen
Beetje moeilijk om dat op 180 graden thuis te krijgenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee, kon je geen laag asfalt in je badkamer leggen? Daar heb je wel verstand van en het is orgineel, makkelijk te onderhouden, slijtvast etc.
Kun je niet een kamion regelen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Beetje moeilijk om dat op 180 graden thuis te krijgen
Doodzonde van die tegeltjes inderdaadquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
en je krijgt geen rare vlekken als je erop kotst!
Ik zie er nog steeds niets vanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Doodzonde van die tegeltjes inderdaad
Huh.. je kon toch duidelijk de druppels zie zitten hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zie er nog steeds niets van
OOoooo.. ook geen leven hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zal ik je eens even lekker klaarpijpen
Nogalquote:
quote:The glowing ring of light around the central “X” button on each controller is split into quarters. Each quarter represents a player position. Player 1’s controller will only glow in the top-left; Player 2’s in the top right, etc. These positions also correspond to the glowing ring of light on the Xbox console. That is, if only two controllers are plugged in, then only the top half of the ring will glow. What’s cool is that if you turn the Xbox on its side, the ring will readjust, so that the top half is still the part that’s glowing. (Note: the console will only support 3 wired controllers; but wireless controllers do not hog any of the USB ports)
Holding the central “X” button will give you the option to turn the console on/off—if using a wireless controller, you can also choose to turn just the controller off. You can check the battery level of your wireless controller at any time by pressing the central “X” button. The power level will be displayed near the top of the menu that appears.
Jouw baarden heersen....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nogal
Praat ding hoor, die controller
[..]
Gecondoleerd Gijs. BLijft toch klote ook al is het aan één kant beter zo.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:33 schreef kepler het volgende:
Mijn oma is vanavond om half acht rustig overleden. Eindelijk rust voor haar! Eigenlijk ben ik er wel blij mee, want ze had gewoon geen leven meer. Ik hoop niet dat ik mijn moeder zo zie gaan later...
Gecondoleerd Gijs...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:33 schreef kepler het volgende:
Mijn oma is vanavond om half acht rustig overleden. Eindelijk rust voor haar! Eigenlijk ben ik er wel blij mee, want ze had gewoon geen leven meer. Ik hoop niet dat ik mijn moeder zo zie gaan later...
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:33 schreef kepler het volgende:
Gecondoleerd gast...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:49 schreef kepler het volgende:
bedankt. Ik heb er echt geen moeite mee, want ze was al jaren mijn oma niet meer. Maar het geeft toch een naar gevoel
Gecondoleerd gijsquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:33 schreef kepler het volgende:
Gecondoleerd gijs!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:33 schreef kepler het volgende:
quote:
Ga eens persen daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Die mensen zien er helemaal niet Japans uit!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:31 schreef silver-surfer het volgende:
Aha ... zo werkt dat dus
[afbeelding]... japanners
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:31 schreef silver-surfer het volgende:
Aha ... zo werkt dat dus
Ik ben iedere dag in overleg met de baby, maar het kind wilt nu al niet naar me luisterenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga eens persen daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ja... sterker nog... die baby duwt zichzelf eruitquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die mensen zien er helemaal niet Japans uit!
Trouwens wel grappig dat die doctor naast de vrouw gaat staan en die baby gewoon eruit lijkt te vallen.
en lachend ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... sterker nog... die baby duwt zichzelf eruit![]()
Ziet eruit als een Bijbel stripquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:31 schreef silver-surfer het volgende:
Aha ... zo werkt dat dus
Kontsex schijnt te helpenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:47 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik ben iedere dag in overleg met de baby, maar het kind wilt nu al niet naar me luisteren![]()
Inderdaad...die twee handjes die hij gebruikt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:49 schreef silver-surfer het volgende:
Ja... sterker nog... die baby duwt zichzelf eruit![]()
logisch toch, het is door de koorknaap gepostquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ziet eruit als een Bijbel stripJozef en Maria
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:05 schreef Bastard het volgende:
Wij zijn net bij verloskundige geweest .. week 36 nu. Hartje gehoord van die wiebelkont
Kleine ligt heel mooi, word een flinkerd.
Pond of 8 word verwachtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ik verwacht niks anders dan dat het een flinke wordt.
Een flinkerd ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:05 schreef Bastard het volgende:
Wij zijn net bij verloskundige geweest .. week 36 nu. Hartje gehoord van die wiebelkont
Kleine ligt heel mooi, word een flinkerd.
Godverquote:
Hmmmm... ja... toch eens proberen he!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:50 schreef Quinny het volgende:
[..]
en lachend ook
Maarre je weet nu hoe het moet dus.....
whahaha als ie dat zegt loop ik naakt weg hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Godver
Gijs, jij krijgt over 14 jaar slaag van je eigen kind... weet ik nu al!
Wel op tijd thuis zijn hé?
Stap in dan paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap!
Zegt niets hoor Sjo woog bij zijn geboorte 9 pond en moet je nu zienquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Godver
Gijs, jij krijgt over 14 jaar slaag van je eigen kind... weet ik nu al!
Wel op tijd thuis zijn hé?
Stap in dan paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap!
Moet ik het komen voordoen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:09 schreef silver-surfer het volgende:
Hmmmm... ja... toch eens proberen he!!
he lekker...quote:
Serieus????quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zegt niets hoor Sjo woog bij zijn geboorte 9 pond en moet je nu zien
Sorry schat
Nou... graagquote:
Wehehehehehehehehehequote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:11 schreef Quinny het volgende:
Sorry schat
quote:
quote:...bij mij aub..
Kreeg je een smsje van Fiona, dat het daarom snel je post veranderd hebtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nou... graag...bij mij aub..
Dus toch!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:16 schreef Quinny het volgende:
Kreeg je een smsje van Fiona, dat het daarom snel je post veranderd hebt
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kreeg je een msnje van Fiona, dat het daarom snel je post veranderd hebt
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja ik werd gewaarschuwd ja...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan heb je lang moeten nadenken over wat je moest posten, want ik had het vrij snel al veranderdquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:28 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan heb je lang moeten nadenken over wat je moest posten, want ik had het vrij snel al veranderd
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Serieus????![]()
![]()
In 30 jaar maar 1 pond aangekomen...
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Sorry schat
serieus net over mijn nek gegaanquote:
Maar goed dat ik niet geklikt hebt dus.quote:
Je zag Surfers billen vies op en neer gaanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet geklikt hebt dus.
Noooooootttjeeeeequote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Hard gelachen hierom op de vroege ochtend
Lekker hequote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je zag Surfers billen vies op en neer gaan
Surferquote:
Kan niet want ik heb blond haarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Lekker he
Quinny op de hometrainer
Ik zie nu serieus twee reuze drilpuddingen op een eettafel in Pakistan voor me.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:48 schreef Quinny het volgende:
Je zag Surfers billen vies op en neer gaan
Typisch Nederlands hé? Ze zijn al geplaatst dus waarom nog moeite doen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
SurferWat een kutwedstrijd gister he
Had niet anders verwacht overigens, geplaatst, tegen Macedonie... Dat wordt nooit wat.
Was er voetbal ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Typisch Nederlands hé? Ze zijn al geplaatst dus waarom nog moeite doen?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
Apple gaat de concurrentie aan met de Windows media centres!
[afbeelding]
Nu alleen nog op de iMac en, via een dock, de iPods maar binnenkort waarschijnlijk ook op de Mac Mini. Dat betekend dus HD recorder functionaliteit, DVD’s afspelen, foto’s kijken en mp3’s luisteren allemaal via zo’n geile kleine kubus die naast je TV staat!![]()
Het was een drama .. je zal 60 euro voor een kaartje hebben betaaldquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SurferWat een kutwedstrijd gister he
Had niet anders verwacht overigens, geplaatst, tegen Macedonie... Dat wordt nooit wat.
Dan voel je je wel genaaidquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het was een drama .. je zal 60 euro voor een kaartje hebben betaald
Had je wat anders verwacht danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het was een drama .. je zal 60 euro voor een kaartje hebben betaald
Huhquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht dan
Tis Nederland he dat speelt.. we hebben het al gehaald dus hoeven ons best niet meer te doen toch.. Ik wist al dat het gelijkspel bleef toen ik die rottert naar London hoorde gaan met een kutsmoes. (spiertje in knie verrekt) .
Stinkluciferquote:
Magere strijkplankquote:
Hoe noem je een lift voor dikke mensen? Een spektakel! ...quote:
Jammer dat je daar allemaal geen geld voor hebtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
Apple gaat de concurrentie aan met de Windows media centres!
[afbeelding]
Nu alleen nog op de iMac en, via een dock, de iPods maar binnenkort waarschijnlijk ook op de Mac Mini. Dat betekend dus HD recorder functionaliteit, DVD’s afspelen, foto’s kijken en mp3’s luisteren allemaal via zo’n geile kleine kubus die naast je TV staat!![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jammer dat je daar allemaal geen geld voor hebt
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe noem je een lift voor dikke mensen? Een spektakel! ...
Ik hou niet van auto's zoals jullie maar deze is mooooooooooooooooiiiiquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:42 schreef -Struikrover- het volgende:
Praat auto zeg
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een belachelijk mooie auto zegquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:42 schreef -Struikrover- het volgende:
Praat auto zeg
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sjo ga eens pinnenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:42 schreef -Struikrover- het volgende:
Praat auto zeg
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan?quote:
Schat je hoeft hem alleen te halen als je toevallig in de buurt komtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:46 schreef Quinny het volgende:
Sjo mag ik ook morgen naar radiomodern, heb echt geen zin om vandaag naar buiten te gaan?
De slechtste grap van deze ochtendquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
En dan?
"Uw saldo is niet toereikend, probeer Bart Smit aub"
Oke, maar ik dacht dat je hem nu wel wilde hebben na 8 weken wachtenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Schat je hoeft hem alleen te halen als je toevallig in de buurt komtAnders haal ik hem in het weekend wel hoor....
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De slechtste grap van deze ochtendmaar please zeg..... jij moet al de hele week op mijn kosten lunchen.
Stink bumb !
Leuek auto voor Batman, maar kom op, ieder normaal mens gaat daar niet in rijden...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:42 schreef -Struikrover- het volgende:
Praat auto zeg
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er uit als een geile Cubaan ! Ik wil hem !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leuek auto voor Batman, maar kom op, ieder normaal mens gaat daar niet in rijden...
Vond jou spektakel grap nou ook niet geweldig jij duitse hoer...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De slechtste grap van deze ochtendmaar please zeg..... jij moet al de hele week op mijn kosten lunchen.
Stink bumb !
Het was een google mopquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vond jou spektakel grap nou ook niet geweldig jij duitse hoer...
Ik ga vandaag boodschappen doen... ik zal ze bewaren voor je!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:57 schreef Quinny het volgende:
Zijn er trouwens mensen die boodschappen doen bij AH en geen gebruik maken van de assepoester poppekastpoppen spaaractie ?
zo ja, zouden jullie ze dan voor Daan en mij willen bewaren![]()
Ah,.. moet je mijn pas lenenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik ga vandaag boodschappen doen...
Dat etenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:53 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oke, maar ik dacht dat je hem nu wel wilde hebben na 8 weken wachten
Oh en haal maar een patatje want ik ga ook niet naar de AH vandaag. Of liever gezegd heb ik trek ik een patatje![]()
Nee gijs... ik heb 2 flessen cola nodig... dat redt je saldo nietquote:
Ik heb net weer lunch betaald voor je en nog 10 euro op mijn chip...... !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee gijs... ik heb 2 flessen cola nodig... dat redt je saldo niet
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb net weer lunch betaald voor je en nog 10 euro op mijn chip...... !
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb net weer lunch betaald voor je en nog 10 euro op mijn chip...... !
Ik verwachtte een Nazi plaatje eerlijk gezegd....quote:
Geen idee die jongenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leuek auto voor Batman, maar kom op, ieder normaal mens gaat daar niet in rijden...
Ach, tis gewoon een lelijke bak in mijn ogenquote:
Jij hebt geen geld voor die auto, maar je post er ook over.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Jammer dat je daar allemaal geen geld voor hebt
Assepoesterquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:57 schreef Quinny het volgende:
Zijn er trouwens mensen die boodschappen doen bij AH en geen gebruik maken van de assepoester poppekastpoppen spaaractie ?
zo ja, zouden jullie ze dan voor Daan en mij willen bewaren![]()
Ja, iddquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach, tis gewoon een lelijke bak in mijn ogenKun je wel aankomen met 'geen idee die jongen
' maar jij hebt ook vaak geen idee. Zeker niet als het aankomt op 'omgaan met mensen' enzo... Zonde
Ik mis jequote:
Kijk eens goed naar zijn papaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
AssepoesterJe voed toch geen mietjeuh op!!!!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:13 schreef Chocobo het volgende:
die baby![]()
http://www.dumpalink.com/media/1129105870 Attention whore
Wij zijn ook aan het sparen, hebben al 12 puntenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
AssepoesterJe voed toch geen mietjeuh op!!!!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wij zijn ook aan het sparen, hebben al 12 punten
Tip: Doe boodschappen via albert.nl, 50 euro bestellen krijg je zoiezo 12quote:
Geweldig hoe die kids denken !quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tip: Doe boodschappen via albert.nl, krijg je 7 punten gratis
Ja gijs, ze zetten het zelfs in de kast als je wil, scheelt een hoop gedoe met parkeren en winkelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga ik vanavond meteen doen.... nog nooit gedaan.... komen ze het bij je thuis brengen toch ?
Ik zei al.. ken je mee gaan lachen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:51 schreef Strolie75 het volgende:
Komt wel dichtbij nu.
Uitbraak dodelijke vogelgriep in Turkije
mensen kunnen daar toch ook dood aan gaan? op zich wel een ideequote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:51 schreef Strolie75 het volgende:
Komt wel dichtbij nu.
Doe eens op de frontpage posten ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
mensen kunnen daar toch ook dood aan gaan? op zich wel een idee
whehehe, kan ik helaasch niet ( meer )quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:58 schreef ChOas het volgende:
[..]
Doe eens op de frontpage posten ?
Ik vraag me nl. al tijden af hoe negatief die moderaties kunnen worden
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:30 schreef Strolie75 het volgende:
Als de waterkoker heel hard *PATS* zegt, begeleid door een grote blauwe flits, is dat geen goede teken wa?
Gekut ook met die moderne apparaten. Morgen gewoon kijken voor een ouderwetsche fluitketel.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:30 schreef Strolie75 het volgende:
Als de waterkoker heel hard *PATS* zegt, begeleid door een grote blauwe flits, is dat geen goede teken wa?
Gekut ook met die moderne apparaten. Morgen gewoon kijken voor een ouderwetsche fluitketel.
het zit je ook niet mee Gijsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:30 schreef Strolie75 het volgende:
Nou. Maar goed.quote:
Nooit gezien, ik hoorde van wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vanavond A Knight's Tale kijken? Is die leuk?
Mijn schoonouders zijn daar afgelopen zaterdag van teruggekomenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:51 schreef Strolie75 het volgende:
Komt wel dichtbij nu.
Eurogamer vind m net een stapje onder God of War (die Strol ook al niet echt geweldig vond) en Strol vind m nietsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou. Maar goed.
- Spartan Warrior moet ik reviewen voor Fok! dus die was voor niks. Een een flink afzeikerige review schrijven is ook wel eens leuk.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eurogamer vind m net een stapje onder God of War (die Strol ook al niet echt geweldig vond) en Strol vind m niets
Misschien word je oud Strolliebollie
De game trekt mij ook totaal niet hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee Gijs, God of War ga ik binnenkort weer gamen!
Ik heb nu een paar uurtjes Spartan gespeeld, maar dat is een hele andere game. Is op zich wel leuk gemaakt met al die eenheden maar...hoe zal ik het zeggen....spel is gewoon niet goed uitgewerkt.
Is dat die met die blonde gast, beetje komedie?quote:A Knight's Tale was trouwens wel een goede film
The Creative Assembly kan het beter bij strategie games houden. Maar goed, misschien wordt het spel straks beter.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
De game trekt mij ook totaal niet hoor
Nja, is erg apart. Is een ridderfilm met moderne tintjes. Die gevechten zijn wel mooi gemaakt!quote:Is dat die met die blonde gast, beetje komedie?
Dát zou ik nog wel eens willen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:21 schreef Strolie75 het volgende:
Samen met K3 op de bank.
Ze zijn best leuk jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dát zou ik nog wel eens willen...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 06:05 schreef -Struikrover- het volgende:Het is vrijdag, en we komen samen....
Ik zou wel eens naast Robbie willen zittenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dát zou ik nog wel eens willen...
Ja... heb het ook gezien... Robbie had een goed humeur zeg... wat een heerlijke uitzendingquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:21 schreef Strolie75 het volgende:
Wehehehehehehehe...Robbie Williams bij Paul de Leeuw. Samen met K3 op de bank.![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zou wel eens naast Robbie willen zitten
Zal je hem dan ook wel willen zoenenquote:
Jammer dat ik het niet gezien hebquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... heb het ook gezien... Robbie had een goed humeur zeg... wat een heerlijke uitzending![]()
Die bijzet tafel![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zou wel eens naast op Robbie willen zitten
Hier kan je hem ook zien, tis wel een klein schermpje maar tis het waard!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
Jammer dat ik het niet gezien heb![]()
Er is zeker niet iemand die het heeel toevallig heeft opgenomen?
Hij zag er goed uit gisteren hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zal je hem dan ook wel willen zoenen![]()
Neem een kamer aub !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hier kan je hem ook zien, tis wel een klein schermpje maar tis het waard!!
http://portal.omroep.nl/?nav=vxakjBsHEbGkRhJ
Oh ... en ik heb nog 2 assepoester bonnen voor je...
Dubbel bedanktquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hier kan je hem ook zien, tis wel een klein schermpje maar tis het waard!!
http://portal.omroep.nl/?nav=vxakjBsHEbGkRhJ
Oh ... en ik heb nog 2 assepoester bonnen voor je...
10 euro geloof ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanaf welk bedrag krijg je Assepoester bonnen dan?
Het wordt zaterdag herhaald.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:35 schreef Quinny het volgende:
Jammer dat ik het niet gezien heb![]()
Er is zeker niet iemand die het heeel toevallig heeft opgenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |