Ow Gijs, ik voel me helemaal niet aangevallen hoor. Ik weet gewoon van mezelf dat ik af en toe wat hard kan overkomen op Intranet, dingen overdrijf of chargeer. Ik hoop niet dat het iets is waar we ruzie om krijgen. That’s all.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:07 schreef Chocobo het volgende:
Dat verhaal over die bergen
Nee met hint bedoel ik dat je vroeg wat je van je verwacht... en je hebt gelijk.... Komt een beetje corrigerent over van me en dat wil ik niet. Ieder zijn mening.... Kan zijn dat je je aangevallen voelt. Ik hou er over op![]()
Dit trek ik me dus wel aan. Ik kan de man niet maar dit is zo’n persoonlijke tragedie, dichter bij huis, waar je je wel iets bij kunt voorstellen. Wat moet dat vreselijk zijn voor die man. Chantal had een leerkracht wiens kind iets aan te longen gehad. Die is toen ook overleden, elk jaar had ze minder longinhoud tot ze tenslotte is verdronken in haar eigen vocht.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:10 schreef Chocobo het volgende:
Godver..... verre verre collega op mijn werk heeft net gehoord dat zijn 5 maanden ongeboren kindje niet in orde is. Lympheklier systeem komt niet op gang.... kindje krijgt zijn vocht niet kwijt.... het gaat sterven
Het leven is soms heel hard
Gijs totaaaaaaal niet... zo zit ik niet in elkaar. Er is niks normalers dan verschil in mening.... Ja ik weet dat je verhaal over bergen klopt maar dat is het laatste waar ik aan denk bij zo'n rampquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow Gijs, ik voel me helemaal niet aangevallen hoor. Ik weet gewoon van mezelf dat ik af en toe wat hard kan overkomen op Intranet, dingen overdrijf of chargeer. Ik hoop niet dat het iets is waar we ruzie om krijgen. That’s all.
En van die bergen klopt. Zonder aardbevingen waren er geen bergen en was deze wereld als gevolg van erosie al lang zo glad als een biljartbal geweest.
quote:
Vreselijk Gijs.... de een groeit gezond op en de ander sterf te vroeg....quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dit trek ik me dus wel aan. Ik kan de man niet maar dit is zo’n persoonlijke tragedie, dichter bij huis, waar je je wel iets bij kunt voorstellen. Wat moet dat vreselijk zijn voor die man. Chantal had een leerkracht wiens kind iets aan te longen gehad. Die is toen ook overleden, elk jaar had ze minder longinhoud tot ze tenslotte is verdronken in haar eigen vocht.
Je mag hopen dat je zelf nooit zoiets overkomt.
Jeetje Gijs..... Moeder van je vader.... sterkte de komende tijd Gijsje. We zijn er voor je.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:16 schreef kepler het volgende:
[..]
gaat erg slecht met mijn oma. Zal niet lang meer duren.
Zat er wel allang aan te komen, ze is al een aantal jaar zo dement als het achtereind van een varken. Maar dat het in 1 keer zo slecht gaat had niemand verwacht. Maar voor haar is het wel een opluchting denk ik
Kom misschien even door mijn privé-situatie. Ben eigenlijk op. Weinig geslapen dit weekend. Dan zeg ik, zoals Surfer al zei, dingen te ongenuanceerd. Ook had ik vanochtend op CNN die fanatiekelingen gezien, en dat schoot het verkeerde keelgat in. Is geen excuus, weet ik ook.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:15 schreef Chocobo het volgende:
Wat ik wil zeggen is dat ik je wat harder vond dan normaal
Sterkte Gijs. Hou oud is je oma inmiddels? Is het echt aflopend of is er nog hoop?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:16 schreef kepler het volgende:
gaat erg slecht met mijn oma. Zal niet lang meer duren.
Zat er wel allang aan te komen, ze is al een aantal jaar zo dement als het achtereind van een varken. Maar dat het in 1 keer zo slecht gaat had niemand verwacht. Maar voor haar is het wel een opluchting denk ik
bedanktquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jeetje Gijs..... Moeder van je vader.... sterkte de komende tijd Gijsje. We zijn er voor je.
82 jaren oud en het is echt aflopend. Vocht in de longen door hartfalen enzo. Ze gaan waarschijnlijk de morfine steeds ophogenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sterkte Gijs. Hou oud is je oma inmiddels? Is het echt aflopend of is er nog hoop?
Ik weet niet of ik dat had gedurfd, voor hetzelfde geld wordt je door 10 man in elkaar geslagen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:17 schreef Bastard het volgende:
Zo moet het dus gaan.. applaus voor de dappere bios medewerker.
Het is natuurlijk vreselijk voor jullie als familie, maar misschien is het een troost dat het, zoals je al zegt, voor haar waarschijnlijk een opluchting is en ze naar een betere plek gaat.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:24 schreef kepler het volgende:
82 jaren oud en het is echt aflopend. Vocht in de longen door hartfalen enzo. Ze gaan waarschijnlijk de morfine steeds ophogen
Opzich is het niet zo vreselijk, het zat er al heel lang aan te komen. En door Alzheimer was het al jaren niet mijn oma meer (geestelijk dan). Maar het blijft toch je oma...quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk vreselijk voor jullie als familie, maar misschien is het een troost dat het, zoals je al zegt, voor haar waarschijnlijk een opluchting is en ze naar een betere plek gaat.
82 jaar, mooie leeftijd. Ik hoop dat ik het mag halen.
Ja dat dacht ik dus ook.. je bent toch vrij alleen als bios medewerker, en het isnog vrijwillergerswerk ook..quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat had gedurfd, voor hetzelfde geld wordt je door 10 man in elkaar geslagen.
Pfff…hou, schei uit Gijs.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:41 schreef Dope_Nexium het volgende:
Mn opa is 99 geworden, maar het blijft kut als iemand overlijdt, maakt niet uit hoe oud.
Ook fijn, mn oom heeft longkanker en heeft niet heel lang meer (nooit gerookt), en bij mn moeder zitten ze te discusseren of er een halve of hele borst afmoet terwijl zij erbij zit..
Hoort allemaal bij t leven maar leuk is t allemaal niet.
Moguh trouwens..
Passieve behandeling.... netjes.... zou ik ook willen. Haar ademhaling zal rustiger en rustiger worden totdat ze gaat slapen Gijs.... sterkte vriendquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:24 schreef kepler het volgende:
[..]
82 jaren oud en het is echt aflopend. Vocht in de longen door hartfalen enzo. Ze gaan waarschijnlijk de morfine steeds ophogen
Mijn hemel......... dat is niet leuk Gijs......quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:41 schreef Dope_Nexium het volgende:
Mn opa is 99 geworden, maar het blijft kut als iemand overlijdt, maakt niet uit hoe oud.
Ook fijn, mn oom heeft longkanker en heeft niet heel lang meer (nooit gerookt), en bij mn moeder zitten ze te discusseren of er een halve of hele borst afmoet terwijl zij erbij zit..
Hoort allemaal bij t leven maar leuk is t allemaal niet.
Moguh trouwens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |