abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:09:32 #1
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31329438
Pluk de dag mensen
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:09:53 #2
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31329446
The line is a dot to you!
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:10:51 #3
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31329474
Godver..... verre verre collega op mijn werk heeft net gehoord dat zijn 5 maanden ongeboren kindje niet in orde is. Lympheklier systeem komt niet op gang.... kindje krijgt zijn vocht niet kwijt.... het gaat sterven

Het leven is soms heel hard
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:11:11 #4
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31329488
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:09 schreef kepler het volgende:
Wat is er vriend
pi_31329504
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:07 schreef Chocobo het volgende:
Dat verhaal over die bergen

Nee met hint bedoel ik dat je vroeg wat je van je verwacht... en je hebt gelijk.... Komt een beetje corrigerent over van me en dat wil ik niet. Ieder zijn mening.... Kan zijn dat je je aangevallen voelt. Ik hou er over op
Ow Gijs, ik voel me helemaal niet aangevallen hoor. Ik weet gewoon van mezelf dat ik af en toe wat hard kan overkomen op Intranet, dingen overdrijf of chargeer. Ik hoop niet dat het iets is waar we ruzie om krijgen. That’s all.

En van die bergen klopt. Zonder aardbevingen waren er geen bergen en was deze wereld als gevolg van erosie al lang zo glad als een biljartbal geweest.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_31329570
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:10 schreef Chocobo het volgende:
Godver..... verre verre collega op mijn werk heeft net gehoord dat zijn 5 maanden ongeboren kindje niet in orde is. Lympheklier systeem komt niet op gang.... kindje krijgt zijn vocht niet kwijt.... het gaat sterven

Het leven is soms heel hard
Dit trek ik me dus wel aan. Ik kan de man niet maar dit is zo’n persoonlijke tragedie, dichter bij huis, waar je je wel iets bij kunt voorstellen. Wat moet dat vreselijk zijn voor die man. Chantal had een leerkracht wiens kind iets aan te longen gehad. Die is toen ook overleden, elk jaar had ze minder longinhoud tot ze tenslotte is verdronken in haar eigen vocht.

Je mag hopen dat je zelf nooit zoiets overkomt.
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:15:55 #7
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31329597
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:12 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ow Gijs, ik voel me helemaal niet aangevallen hoor. Ik weet gewoon van mezelf dat ik af en toe wat hard kan overkomen op Intranet, dingen overdrijf of chargeer. Ik hoop niet dat het iets is waar we ruzie om krijgen. That’s all.

En van die bergen klopt. Zonder aardbevingen waren er geen bergen en was deze wereld als gevolg van erosie al lang zo glad als een biljartbal geweest.
Gijs totaaaaaaal niet... zo zit ik niet in elkaar. Er is niks normalers dan verschil in mening.... Ja ik weet dat je verhaal over bergen klopt maar dat is het laatste waar ik aan denk bij zo'n ramp

Zie het al op het nieuws....

Goedemiddag dit is Lorreta Schrijvers bij RTL4. Juist is er een grote aardbeving geweest maar gelukkig was het in Pakistan,.... oh,.. en er zijn 3 bergen bij gekomen dus we kunnen weer rustig verder leven. Dit was het nieuws....

Wat ik wil zeggen is dat ik je wat harder vond dan normaal
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:16:09 #8
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31329606
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:11 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Wat is er vriend
gaat erg slecht met mijn oma. Zal niet lang meer duren.

Zat er wel allang aan te komen, ze is al een aantal jaar zo dement als het achtereind van een varken. Maar dat het in 1 keer zo slecht gaat had niemand verwacht. Maar voor haar is het wel een opluchting denk ik
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:16:50 #9
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31329616
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:14 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dit trek ik me dus wel aan. Ik kan de man niet maar dit is zo’n persoonlijke tragedie, dichter bij huis, waar je je wel iets bij kunt voorstellen. Wat moet dat vreselijk zijn voor die man. Chantal had een leerkracht wiens kind iets aan te longen gehad. Die is toen ook overleden, elk jaar had ze minder longinhoud tot ze tenslotte is verdronken in haar eigen vocht.

Je mag hopen dat je zelf nooit zoiets overkomt.
Vreselijk Gijs.... de een groeit gezond op en de ander sterf te vroeg....
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:17:34 #10
8372 Bastard
Persona non grata
pi_31329635
Wie dan Gijs

Anyway Strol.. tis al klaar verder hoor.. twas wellicht iets te hard maar dat weet je zelf wel. De toelichting is duidelijker.. hebben het er niet meer over ook.

He lekker gister naar de nieuwe bios geweest in Alphen.. parkeren 20 meter van de bios af.
Film 40 year old virging (echt hard om gelachen zo af en toe, hij is leuk)
Maar geen enkele marokkaan in de bios he.. stel opgeschoten boeren uit de omgeving waren er.
Komt er tijdens de pauze iemand binnen van de bios.. kijkt zo naar die gasten en zegt " ik wil met jou een deal maken, je gaat je poten van de stoel afhalen, en die bierflesjes ga je straks wegzetten. Dat heeft met sociaal gedrag te maken." Zegt die boer.. "euh ja meneer" Was daar met nog 10 vrienden.. en braaf zn spullen weggehaald he.
Zo moet het dus gaan.. applaus voor de dappere bios medewerker.
The truth was in here.
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:17:48 #11
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31329644
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:16 schreef kepler het volgende:

[..]

Zat er wel allang aan te komen, ze is al een aantal jaar zo dement als het achtereind van een varken. Maar dat het in 1 keer zo slecht gaat had niemand verwacht. Maar voor haar is het wel een opluchting denk ik
Jeetje Gijs..... Moeder van je vader.... sterkte de komende tijd Gijsje. We zijn er voor je.
pi_31329715
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:15 schreef Chocobo het volgende:
Wat ik wil zeggen is dat ik je wat harder vond dan normaal
Kom misschien even door mijn privé-situatie. Ben eigenlijk op. Weinig geslapen dit weekend. Dan zeg ik, zoals Surfer al zei, dingen te ongenuanceerd. Ook had ik vanochtend op CNN die fanatiekelingen gezien, en dat schoot het verkeerde keelgat in. Is geen excuus, weet ik ook.

Maar goed, nieuwe topic, nieuwe kansen. In het kort gezegd heb ik meer bij rampen dichter bij huis en waarbij bewust kwaad gedaan wordt.
pi_31329737
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:16 schreef kepler het volgende:

Sterkte Gijs. Hou oud is je oma inmiddels? Is het echt aflopend of is er nog hoop?
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:23:11 #14
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31329755
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:17 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Jeetje Gijs..... Moeder van je vader.... sterkte de komende tijd Gijsje. We zijn er voor je.
bedankt

inderdaad de moeder van mn vader. Kheb alweer de groeten gedaan Maar mijn oma is al jaren geleden overleden, Alzheimer is echt een vreselijke ziekte die ik niemand wil toewensen... Gelukkig is ze oud geworden en heeft ze een prima leven gehad, behalve de laatste jaren
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:24:01 #15
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31329771
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:22 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Sterkte Gijs. Hou oud is je oma inmiddels? Is het echt aflopend of is er nog hoop?
82 jaren oud en het is echt aflopend. Vocht in de longen door hartfalen enzo. Ze gaan waarschijnlijk de morfine steeds ophogen
pi_31329792
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:17 schreef Bastard het volgende:
Zo moet het dus gaan.. applaus voor de dappere bios medewerker.
Ik weet niet of ik dat had gedurfd, voor hetzelfde geld wordt je door 10 man in elkaar geslagen.
pi_31329855
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:24 schreef kepler het volgende:
82 jaren oud en het is echt aflopend. Vocht in de longen door hartfalen enzo. Ze gaan waarschijnlijk de morfine steeds ophogen
Het is natuurlijk vreselijk voor jullie als familie, maar misschien is het een troost dat het, zoals je al zegt, voor haar waarschijnlijk een opluchting is en ze naar een betere plek gaat.

82 jaar, mooie leeftijd. Ik hoop dat ik het mag halen.
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:34:13 #18
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31329984
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:27 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk vreselijk voor jullie als familie, maar misschien is het een troost dat het, zoals je al zegt, voor haar waarschijnlijk een opluchting is en ze naar een betere plek gaat.

82 jaar, mooie leeftijd. Ik hoop dat ik het mag halen.
Opzich is het niet zo vreselijk, het zat er al heel lang aan te komen. En door Alzheimer was het al jaren niet mijn oma meer (geestelijk dan). Maar het blijft toch je oma...

82 teken ik voor
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:40:27 #19
8372 Bastard
Persona non grata
pi_31330102
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:24 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik dat had gedurfd, voor hetzelfde geld wordt je door 10 man in elkaar geslagen.
Ja dat dacht ik dus ook.. je bent toch vrij alleen als bios medewerker, en het isnog vrijwillergerswerk ook..
The truth was in here.
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:41:54 #20
118514 Dope_Nexium
Groeien is zooo mooi!
pi_31330133
Mn opa is 99 geworden, maar het blijft kut als iemand overlijdt, maakt niet uit hoe oud.
Ook fijn, mn oom heeft longkanker en heeft niet heel lang meer (nooit gerookt), en bij mn moeder zitten ze te discusseren of er een halve of hele borst afmoet terwijl zij erbij zit..

Hoort allemaal bij t leven maar leuk is t allemaal niet.

Moguh trouwens..
Waarom besta jij?
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:42:03 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31330135
Jeetje... Het is weer een Gijsjesdag vol emotie

Kepler, sterkte...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_31330213
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:41 schreef Dope_Nexium het volgende:
Mn opa is 99 geworden, maar het blijft kut als iemand overlijdt, maakt niet uit hoe oud.
Ook fijn, mn oom heeft longkanker en heeft niet heel lang meer (nooit gerookt), en bij mn moeder zitten ze te discusseren of er een halve of hele borst afmoet terwijl zij erbij zit..

Moguh trouwens..
Pfff…hou, schei uit Gijs.

Mijn oma ligt in het ziekenhuis. Na lang onderzoek bleek ze een darmverstopping te hebben waardoor haar bloed vervuild is geraakt. Na een transfusie gaat het gelukkig weer beter met haar. Een collega is net uit het ziekenhuis en moet 2 weken rust nemen, hij had een virus op zijn hart!

Je kunt beter niet nadenken over wat een mens allemaal kan krijgen.
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:46:32 #23
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31330221
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:24 schreef kepler het volgende:

[..]

Passieve behandeling.... netjes.... zou ik ook willen. Haar ademhaling zal rustiger en rustiger worden totdat ze gaat slapen Gijs.... sterkte vriend
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:47:57 #24
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31330253
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:41 schreef Dope_Nexium het volgende:

Moguh trouwens..
Mijn hemel......... dat is niet leuk Gijs...... Ook jij veel sterkte !
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:50:43 #25
8372 Bastard
Persona non grata
pi_31330315
Wat een gekut allemaal hier zeg

Ik zat afgelopen weekend vast in een lift
(Is al over geblogd)
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: