Ow Gijs, ik voel me helemaal niet aangevallen hoor. Ik weet gewoon van mezelf dat ik af en toe wat hard kan overkomen op Intranet, dingen overdrijf of chargeer. Ik hoop niet dat het iets is waar we ruzie om krijgen. That’s all.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:07 schreef Chocobo het volgende:
Dat verhaal over die bergen
Nee met hint bedoel ik dat je vroeg wat je van je verwacht... en je hebt gelijk.... Komt een beetje corrigerent over van me en dat wil ik niet. Ieder zijn mening.... Kan zijn dat je je aangevallen voelt. Ik hou er over op![]()
Dit trek ik me dus wel aan. Ik kan de man niet maar dit is zo’n persoonlijke tragedie, dichter bij huis, waar je je wel iets bij kunt voorstellen. Wat moet dat vreselijk zijn voor die man. Chantal had een leerkracht wiens kind iets aan te longen gehad. Die is toen ook overleden, elk jaar had ze minder longinhoud tot ze tenslotte is verdronken in haar eigen vocht.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:10 schreef Chocobo het volgende:
Godver..... verre verre collega op mijn werk heeft net gehoord dat zijn 5 maanden ongeboren kindje niet in orde is. Lympheklier systeem komt niet op gang.... kindje krijgt zijn vocht niet kwijt.... het gaat sterven
Het leven is soms heel hard
Gijs totaaaaaaal niet... zo zit ik niet in elkaar. Er is niks normalers dan verschil in mening.... Ja ik weet dat je verhaal over bergen klopt maar dat is het laatste waar ik aan denk bij zo'n rampquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow Gijs, ik voel me helemaal niet aangevallen hoor. Ik weet gewoon van mezelf dat ik af en toe wat hard kan overkomen op Intranet, dingen overdrijf of chargeer. Ik hoop niet dat het iets is waar we ruzie om krijgen. That’s all.
En van die bergen klopt. Zonder aardbevingen waren er geen bergen en was deze wereld als gevolg van erosie al lang zo glad als een biljartbal geweest.
quote:
Vreselijk Gijs.... de een groeit gezond op en de ander sterf te vroeg....quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dit trek ik me dus wel aan. Ik kan de man niet maar dit is zo’n persoonlijke tragedie, dichter bij huis, waar je je wel iets bij kunt voorstellen. Wat moet dat vreselijk zijn voor die man. Chantal had een leerkracht wiens kind iets aan te longen gehad. Die is toen ook overleden, elk jaar had ze minder longinhoud tot ze tenslotte is verdronken in haar eigen vocht.
Je mag hopen dat je zelf nooit zoiets overkomt.
Jeetje Gijs..... Moeder van je vader.... sterkte de komende tijd Gijsje. We zijn er voor je.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:16 schreef kepler het volgende:
[..]
gaat erg slecht met mijn oma. Zal niet lang meer duren.
Zat er wel allang aan te komen, ze is al een aantal jaar zo dement als het achtereind van een varken. Maar dat het in 1 keer zo slecht gaat had niemand verwacht. Maar voor haar is het wel een opluchting denk ik
Kom misschien even door mijn privé-situatie. Ben eigenlijk op. Weinig geslapen dit weekend. Dan zeg ik, zoals Surfer al zei, dingen te ongenuanceerd. Ook had ik vanochtend op CNN die fanatiekelingen gezien, en dat schoot het verkeerde keelgat in. Is geen excuus, weet ik ook.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:15 schreef Chocobo het volgende:
Wat ik wil zeggen is dat ik je wat harder vond dan normaal
Sterkte Gijs. Hou oud is je oma inmiddels? Is het echt aflopend of is er nog hoop?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:16 schreef kepler het volgende:
Zat er wel allang aan te komen, ze is al een aantal jaar zo dement als het achtereind van een varken. Maar dat het in 1 keer zo slecht gaat had niemand verwacht. Maar voor haar is het wel een opluchting denk ik
bedanktquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jeetje Gijs..... Moeder van je vader.... sterkte de komende tijd Gijsje. We zijn er voor je.
82 jaren oud en het is echt aflopend. Vocht in de longen door hartfalen enzo. Ze gaan waarschijnlijk de morfine steeds ophogenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sterkte Gijs. Hou oud is je oma inmiddels? Is het echt aflopend of is er nog hoop?
Ik weet niet of ik dat had gedurfd, voor hetzelfde geld wordt je door 10 man in elkaar geslagen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:17 schreef Bastard het volgende:
Zo moet het dus gaan.. applaus voor de dappere bios medewerker.
Het is natuurlijk vreselijk voor jullie als familie, maar misschien is het een troost dat het, zoals je al zegt, voor haar waarschijnlijk een opluchting is en ze naar een betere plek gaat.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:24 schreef kepler het volgende:
82 jaren oud en het is echt aflopend. Vocht in de longen door hartfalen enzo. Ze gaan waarschijnlijk de morfine steeds ophogen
Opzich is het niet zo vreselijk, het zat er al heel lang aan te komen. En door Alzheimer was het al jaren niet mijn oma meer (geestelijk dan). Maar het blijft toch je oma...quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk vreselijk voor jullie als familie, maar misschien is het een troost dat het, zoals je al zegt, voor haar waarschijnlijk een opluchting is en ze naar een betere plek gaat.
82 jaar, mooie leeftijd. Ik hoop dat ik het mag halen.
Ja dat dacht ik dus ook.. je bent toch vrij alleen als bios medewerker, en het isnog vrijwillergerswerk ook..quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat had gedurfd, voor hetzelfde geld wordt je door 10 man in elkaar geslagen.
Pfff…hou, schei uit Gijs.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:41 schreef Dope_Nexium het volgende:
Mn opa is 99 geworden, maar het blijft kut als iemand overlijdt, maakt niet uit hoe oud.
Ook fijn, mn oom heeft longkanker en heeft niet heel lang meer (nooit gerookt), en bij mn moeder zitten ze te discusseren of er een halve of hele borst afmoet terwijl zij erbij zit..
Hoort allemaal bij t leven maar leuk is t allemaal niet.
Moguh trouwens..
Passieve behandeling.... netjes.... zou ik ook willen. Haar ademhaling zal rustiger en rustiger worden totdat ze gaat slapen Gijs.... sterkte vriendquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:24 schreef kepler het volgende:
[..]
82 jaren oud en het is echt aflopend. Vocht in de longen door hartfalen enzo. Ze gaan waarschijnlijk de morfine steeds ophogen
Mijn hemel......... dat is niet leuk Gijs......quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:41 schreef Dope_Nexium het volgende:
Mn opa is 99 geworden, maar het blijft kut als iemand overlijdt, maakt niet uit hoe oud.
Ook fijn, mn oom heeft longkanker en heeft niet heel lang meer (nooit gerookt), en bij mn moeder zitten ze te discusseren of er een halve of hele borst afmoet terwijl zij erbij zit..
Moguh trouwens..
Getver gijs... !! Sterkte man!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:16 schreef kepler het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:50 schreef Bastard het volgende:
Wat een gekut allemaal hier zeg
Ik zat afgelopen weekend vast in een lift
(Is al over geblogd)
jij ook sterktequote:Op maandag 10 oktober 2005 11:41 schreef Dope_Nexium het volgende:
Moguh trouwens..
Hahahahahaha... briljantquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:50 schreef Bastard het volgende:
(Is al over geblogd)
heb je je uitdraai van de BKR eigenlijk alquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:50 schreef Bastard het volgende:
(Is al over geblogd)
Ja mooi he..quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahahaha... briljant... niemand jou helpen ook
![]()
![]()
Die teeuwen dingen zijn ook heerlijk he...![]()
Ik heb meer medelijden met die mensen die bij je in de lift stonden. Ingeklemd tussen de liftwand en een reus die zich steeds meer aan het opwinden is.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:50 schreef Bastard het volgende:
(Is al over geblogd)
Vorige week woensdag binnen... vanaf 8 augustus op gewachtquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:58 schreef kepler het volgende:
[..]
heb je je uitdraai van de BKR eigenlijk al![]()
Gijs op ons werk stond hij ook een keer vast in de lift. Ik hoorde ineens een paar ongekende klappen in het gebouw. Dat was onze grote vriend die naar buiten wilde.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb meer medelijden met die mensen die bij je in de lift stonden. Ingeklemd tussen de liftwand en een reus die zich steeds meer aan het opwinden is.
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:02 schreef Chocobo het volgende:
Gijs op ons werk stond hij ook een keer vast in de lift. Ik hoorde ineens een paar ongekende klappen in het gebouw. Dat was onze grote vriend die naar buiten wilde.
RUSTIG RUSTIG schreeuwde de bewaker door het beton heen richting de liftschacht.
RUSTIG,.... RUSTIG,..... ik zit hier vast hoor... beter hou je je mond want ik kom er WEL uit straks hoorde ik vanaf de vierde verdieping teruggeschreeuwd worden door B.
Fantastisch
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs op ons werk stond hij ook een keer vast in de lift. Ik hoorde ineens een paar ongekende klappen in het gebouw. Dat was onze grote vriend die naar buiten wilde.
RUSTIG RUSTIG schreeuwde de bewaker door het beton heen richting de liftschacht.
RUSTIG,.... RUSTIG,..... ik zit hier vast hoor... beter hou je je mond want ik kom er WEL uit straks hoorde ik vanaf de vierde verdieping teruggeschreeuwd worden door B.
Fantastisch
wel geld terug gekregenquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vorige week woensdag binnen... vanaf 8 augustus op gewacht
Ja klein mannetje was dat inderdaad...quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie het ook al voor me... Die bewaker liep het dun langs zn benen al zeker
Mail!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja klein mannetje was dat inderdaad...
Maar ik zat er dus ook gewoon een uur in he.. en dan krijg je zon vraag "Bent u er nog meneer?"
Ik dacht dat ik gek werd dus.. zo op een maandagochtend iets voor 7 in de lift.
*PROESTquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja klein mannetje was dat inderdaad...
Maar ik zat er dus ook gewoon een uur in he.. en dan krijg je zon vraag "Bent u er nog meneer?"
Ik dacht dat ik gek werd dus.. zo op een maandagochtend iets voor 7 in de lift.
Dat heeftie dus ws te danken aan rokende mensen om zich heen, ook lekker. Je kunt alleen longkanker krijgen door roken of meeroken namelijk. Uitzonderingen als asbest en uitzaaingen daargelaten natuurlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:41 schreef Dope_Nexium het volgende:
.
Ook fijn, mn oom heeft longkanker en heeft niet heel lang meer (nooit gerookt),
Moguh trouwens..
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je kunt alleen longkanker krijgen door roken of meeroken namelijk.
Of je nu van 18 hoog of van een paar duizend meter hoog naar beneden dondert maakt volgens mij niet zo gek veel verschil.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:17 schreef Dope_Nexium het volgende:
liften zijn heerlijk als je 18 hoog woont, maarja die dingen gaan ook soms kapot. Net als bij autos en vliegtuigen gewoon niet aan denken als je erin stapt.. En gelukkig als een lift stukgaat is t iets minder erg dan een vliegtuig boven de Atlantische..![]()
Ken je beter in een vliegtuig naar beneden donderenquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Of je nu van 18 hoog of van een paar duizend meter hoog naar beneden dondert maakt volgens mij niet zo gek veel verschil.
Nee, heb ik niet. Ik ben pas later begonnen met lezen. En als ik hem had kreeg je hem ook niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Anyway, Strol. Heb je Edge nummer 100 toevallig? If so, zou je die aan mij willen verkopen?
Het gaat om deze Edge:
[afbeelding]
Het betreft hier een handgetekende cover van Miyamoto himself...
GHehe, ik zou m ook niet wegdoenquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet. Ik ben pas later begonnen met lezen. En als ik hem had kreeg je hem ook niet.Al op eBay gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |