Eerst een feauteauquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
Boh gek ik wilde een TT maken over mijn te korte haren, dat was veel sjieker geweest !
Mijn topic is veel sjieker en aangekondigt !quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
Boh gek ik wilde een TT maken over mijn te korte haren, dat was veel sjieker geweest !
Boeien, die naamtopics elke keer worden ook saai.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn topic is veel sjieker en aangekondigt !
Jahquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Eerst een feauteauof was dat die foto in deeltje 300?
![]()
he jij heb een vlooienbolquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jahw8 hierzo zijn de fotos
Voor de knipsessie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hierzo ikke met veelste korte haren als een noob maarja het is bijna herfstvakantie dus ze kunnen nog wat aangroeien
[afbeelding]
Daarom zei ik ook, een keer weer eens een ander, en géén naam-topic zorgt voor wat variatie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ik kondig mooi aan dat ik het nieuwe topic klaarzet.
Opeens komt er iemand in de reeks springen zonder het echt na te lezen en opent maar direct de nieuwe
Ik had zo'n mooie TT dan moet die ook blijven staan
Waarheen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:26 schreef B_BOY het volgende:
men zo haar heb ik ook zo man. ook iets te kort maar over 3nachtjes toch naar fackin' negerland dus dan boeit me dat geen fuck.
Ik schat AfrilollerCaquote:
Even op jouw manier: Anchillen heb je ook negers.quote:
Oh leuk, negerinnen. Hoeveel ga je er versieren?quote:
0quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh leuk, negerinnen. Hoeveel ga je er versieren?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
0
ik lees net dat er in het hotel mensen zijn die als beroep hebben tegenstander te zijn. oftewel je wilt gaan tennissen op een tennis-baan alleen je hebt geen tegenstander dan ga je ff naar de balie en je vraagt een tegenstander. dan krijg je een of andere neger mee. en die gaat dan tegen je spelen.
De LollerTillen heet dat jongenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Even op jouw manier: Anchillen heb je ook negers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |