quote:Op donderdag 3 november 2005 12:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo te zien moet het meisje uit je avatar nog even oefenen met haar gel...
Heb ik nu ook een tube van staan en het werkt inderdaad erg goed. Het is trouwens wel (beperkt)waterafstotend. Ik fietste laatst door de pisregen en het haar bleef langer overeind dan met gewone gel. Op den duur ging het natuurlijk hangen, maar het was dan ook een stortbui. Goed spul. Ik vind 6,50 wel een hoop geld voor een tube gel, maar in dit geval is het het waard.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:14 schreef C2C het volgende:
die party proofgel is echt super, niet omdat het waterproof is, maar ik krijg me haar er veel beter mee
normaal als ik gewone gel in me hare smeer krijg ik allemaal van die aan elkaar geplakte plukken enzo, met partyproof heb ik dat helemaal niet.
je kunt bij de hema ook wat vergelijkbaars kopen, zo'n pot met roze spul erin.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:53 schreef arco_corleone het volgende:
even een vraagje, waar koop je dat murrays?? Gewoon bij de betere drogisterij?
Wat moet ik niet kopen?? Dat murrays of dat spul bij de Hema??quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:14 schreef retteketet het volgende:
[..]
je kunt bij de hema ook wat vergelijkbaars kopen, zo'n pot met roze spul erin.
Koop het niet! koop het niet! Je doet er gegarandeerd een uur over om het weer uit je haar te wassen... en dat iedere dag, dat zie ik niet zitten![]()
Ik ga voor de ultra strongquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:18 schreef elixer het volgende:
Die cheape gel van de Kruidvat (extra strong: in die zwarte potten. Ik vind em net iets beter dan de cheape gel van andere merken!
Koop dan murray's light. Dat is hele vette troep maar beter als die ander als je wat dikker haar hebt. Die andere (superior) is nl keihard, die moet je uitwrijven tussen je handen en dan in je haar smeren. Net of je met schuurpapaier over je haar gaat want je trekt al je haren mee zo sterk is dat spul. Zelfs haar van een meter kan je er nog mee overeind zetten. En het is niet uit te wassen trouwens, het moet er af gaan op bv de handdoek na het douchen of op je kussensloop.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:20 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
Wat moet ik niet kopen?? Dat murrays of dat spul bij de Hema??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |