abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33314150

Geen pluis, gegarandeerd! En je doet er superlang mee
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_33502633
Oh hell no Ze hebben geen roze shaper meer bij de hema! Alleen maar groene!
Niet leuk! Grmbl.. ik wil geen groen! En in een zwart potje! Het ruikt nog wel hetzelfde, maar ik hoef het nu niet meer hoor ook al was ik jaren lang een trouwe gebruiker!

Kan iemand mij vertellen wat de taft freezing gell precies met je haar doet?

Ik kreeg trouwens van de kapper iets geweeeeldigs, keune so pure. Alleen ben bang dat dat best wel duur is..
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
pi_33502648
Remix Gel van Loreal
  donderdag 29 december 2005 @ 13:22:28 #254
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_33502674
Blauwe gel van de HEMA, da's goei spul wonne
- "I need Tipi for my bunghole" -
pi_33502694
Ik zag die Got2be zooi ergens in een reclame krantje in de aanbieding staan...
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  donderdag 29 december 2005 @ 13:49:54 #256
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_33503612
Fudge is relaxt, die geur.. mhhh caramel

Maar gebruik euh.. ja weet de naam ff niet uit mn hoofd. Groen potje van fructis.. is de beste wax. Ideale combinatie tussen hard en zacht. Serieus, beter is er niet.

Murray's is gay, dat is als je echt een dikke afro hebt ofzo of mega krullenkop, normale haarmensen hebben dat niet nodig
:r Patty Brard :r
  donderdag 29 december 2005 @ 13:50:43 #257
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_33503638
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:20 schreef Dinamiet het volgende:
Ik kreeg trouwens van de kapper iets geweeeeldigs, keune so pure. Alleen ben bang dat dat best wel duur is..
Is dat voor wat langer haar?
The truth is relative, pick one that works!
pi_33503668
Wat zou je in je haar moeten smeren om het zo te krijgen:

Loreal Remix gel? ik wil in ieder geval niet dat het gaat glanzen..
  donderdag 29 december 2005 @ 13:51:37 #259
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_33503671

Fijnste 'gel' die ik ooit gehad heb.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_33503872
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:50 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Is dat voor wat langer haar?
Wat ik kreeg was voor krullend haar, tegen het pluizen. Alle lengtes.
Mijn moeder had ook een potje, shaper heette dat geloof ik, en dat was ook voor alle lengtes
Dus neem aan van wel

Wat doet die remix gel van l'oréal met je haar?
pi_33508150
k'heb Fugd Matte Hed, Fat Hed & Fudge Unleaded Skyscraper. Het ligt aan het kapsel, wat voor spul ik gebruik.
  donderdag 29 december 2005 @ 16:14:01 #262
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_33508622
Ik heb net ANDRELON AQUA GELWAX gekocht. Ik heb half lang haar en wil dat het gewoon naar beneden hangt. Werkt deze gelwax goed voor dit model:

Of moet ik voor dit model een hele andere gel gebruiken?
  donderdag 29 december 2005 @ 17:50:51 #263
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_33511671
Wat toevallig dat ie vandaag gekickt wordt! Ik heb net Andrelon SHAPER gekocht. Vanavond indoen, ben heel benieuwd.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  donderdag 29 december 2005 @ 17:52:04 #264
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_33511700
quote:
Op donderdag 29 december 2005 17:50 schreef stijgende_ster het volgende:
Wat toevallig dat ie vandaag gekickt wordt! Ik heb net Andrelon SHAPER gekocht. Vanavond indoen, ben heel benieuwd.
Hoe lang is je haar? Iets als die foto in mijn bericht hierboven?
  donderdag 29 december 2005 @ 17:52:59 #265
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_33511736
quote:
Op donderdag 29 december 2005 17:52 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Hoe lang is je haar? Iets als die foto in mijn bericht hierboven?
Nee, was het maar zo. Matje achter (uit of niet, kan me niks schelen) en bovenop een centimeter of 5/6. Hoezo?
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_33567324
Ik gebruik vaak wax van Junior Shwarzkopff.

Dat heeft geen vieze geur zoals al die gels. En is niet echt vettig, bovendien wordt het niet gelijk superzacht.

Ik heb een opgeschoren koppie en wat stekels boven. Ik zoek eigenlijk een soort van een wax. Probleem met wax is dat het toch dikke materie blijft, dus vaak zitten er nog witte stukjes in m'n haar.

Ik dacht aan die nivea cream gel? Het moet wel lang kunnen fixeren dat dus weer wel.

Ik heb zoveeeeeel geprobeerd. Heb tig gels in de kast staan. Die nog allemaal vol zijn.

Kan iemand me helpen?

Je kan ook een bepaalde wax aanbevelen als je die goed bevalt.
Gelwax van verschillende merken heb ik btw al getest, vond ik niks.
  zaterdag 31 december 2005 @ 11:17:04 #267
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_33573067
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 01:14 schreef obl het volgende:

Dat heeft geen vieze geur zoals al die gels. En is niet echt vettig, bovendien wordt het niet gelijk superzacht.

Ik heb een opgeschoren koppie en wat stekels boven. Ik zoek eigenlijk een soort van een wax. Probleem met wax is dat het toch dikke materie blijft, dus vaak zitten er nog witte stukjes in m'n haar.

Ik dacht aan die nivea cream gel? Het moet wel lang kunnen fixeren dat dus weer wel.

Ik heb zoveeeeeel geprobeerd. Heb tig gels in de kast staan. Die nog allemaal vol zijn.

Kan iemand me helpen?

aqua van andrelon
die pot met die witte shizzle erin! die heb je nodig. fiber geloof ik
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_33584935
quote:

Kan iemand me helpen?

Dax wax Te koop bij de toko, neem dan wel die witte, want als je die rode neemt, zijn al je kleren rood
pi_33586438
Dax wax bij de toko? Dan heeft het zeker ook zo'n sterke geur. Daar hou ik dus totaal niet van.

Aqua van andrelon zal ik een keer gaan testen dan. Die heb ik nog niet gehad

Zoiets heb/wil ik, maar dan ook van achteren kort. Dus ik moet het wel goed kunnen fixeren, maar wil niet dat glanzende en plakkende van gel. Wax vind ik erg prettig is alleen zo dik. Zelfde effect van wax dus, alleen wat lichter dus.

[ Bericht 24% gewijzigd door obl op 02-01-2006 11:33:52 ]
pi_33590528
Anti pluis serum van de body shop (met druiven/grapefruit geur) Goed spul!
pi_33635056
Ik gebruik vanaf volgende week (dan is bestelling binnen) zo'n professioneel spul...

Soort dikke creme achtige substantie waar je haar perfect door blijft zitten. Bij de kapper voor 18 euro te koop, en op internet bij de groothandel voor 6 euro voor 150 ml.

Sculture C-gum heet dat. Bij me neefje getest en was perfect. Nu dus net maar besteld
JOHNNY HEITINGA
pi_33635112
quote:

Kan iemand me helpen?

Professioneel spul gaan gebruiken. Niet van die rommel van de drogist die van alles belooft.
JOHNNY HEITINGA
pi_33639901
Zoals wat?

Gaat niet alleen om de merk, maar de grote vraag is wat je erin moet smeren? Zoals 'klei' wat voor effect heeft dat?
  maandag 2 januari 2006 @ 22:00:34 #274
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_33640003
Ik had wat van de kapper in mijn haar gekregen en dat rook zo lekker dat ik een proefflesje heb gekocht.

Het is een versteviger met een verzorgende eigenschap .... Het heet Potion nr 9 ... google geeft geen plaatje.

Maar het is super spul daar valt alles in de drogist bij in het niet.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_33640046
Wax
  maandag 2 januari 2006 @ 22:05:57 #276
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_33640209
Schwarzkopf Gelwax
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_33642667
Extra strong gel van de Hema (groenblauwig), in de voorraad heb ik nog gelwax voor als het weer wat langer is.
pi_33646161
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 17:48 schreef obl het volgende:
Dax wax bij de toko? Dan heeft het zeker ook zo'n sterke geur. Daar hou ik dus totaal niet van.

Aqua van andrelon zal ik een keer gaan testen dan. Die heb ik nog niet gehad

[afbeelding]
Zoiets heb/wil ik, maar dan ook van achteren kort. Dus ik moet het wel goed kunnen fixeren, maar wil niet dat glanzende en plakkende van gel. Wax vind ik erg prettig is alleen zo dik. Zelfde effect van wax dus, alleen wat lichter dus.
L'Oreal 'Remix' !!!!!!!!!!

------->
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:02:49 #279
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_33646816
mijn haar is ondertussen al zo lang dat het nietmeer irritant is en ik amper nog kapper-neigingen heb
heb alleen ff geen fototje, zal snel eens kijken

smeer er trouwens kokos-vet in de dag dat ik het heb gewassen, en de andere 2 dagen surf-gedoe van fructis was het dus 1x in e drie dagen]

zijn er hier mensen met lang[er] haar die het echt elke dag wassen? mijn haar wordt dan een soort bos hooi, schiet niet op
an urge to help mankind overcomes me
pi_33679457
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:42 schreef DubzOne het volgende:

[..]

-------> [afbeelding]
Gaat goed in het haar? Ik doe normaliter altijd gel/wax op nat haar dan kan ik het goed fixeren. Dat kan goed met deze gel?

Veel mensen gebruiken het idd, maar ik weet niet of een goede effect heeft op mij. Maar ik zal het wel een keer gebruiken. Geen sterke geur hoop ik?
pi_33680756
Wie heeft er ervaring met producten van 'Fudge' en dan voornamelijk; de wax en Shaper?

And how about: schwarzkopf taft chaotic gum

Het moet niet opdrogen he en niet dik zijn dat je het moeilijk uit je haar krijgt zoals die troep van murray's

[ Bericht 29% gewijzigd door obl op 04-01-2006 01:16:24 ]
pi_33681296
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 14:00 schreef White_Wolf het volgende:
[afbeelding]

Lagoom!
Die dus, moet alleen binnenkort ff een nieuwe pot halen.
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:22:50 #283
114696 foktastic
U can't win 'em all
pi_33681365
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:02 schreef saaw het volgende:
mijn haar is ondertussen al zo lang dat het nietmeer irritant is en ik amper nog kapper-neigingen heb

smeer er trouwens kokos-vet in de dag dat ik het heb gewassen, en de andere 2 dagen surf-gedoe van fructis was het dus 1x in e drie dagen]

zijn er hier mensen met lang[er] haar die het echt elke dag wassen? mijn haar wordt dan een soort bos hooi, schiet niet op
wat doet die kokosvet voor je haar?
'Mevrouw, zou u wat pentahexol in het neusje van uw hondje willen spuiten? We willen alleen kijken of het brandt.'
'Nee, ik spuit die rotzooi niet in z'n neus man, echt niet! Je kijkt me zo ongelovig aan van goh waarom doe je dat nou niet?'
pi_33681578
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:20 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Die dus, moet alleen binnenkort ff een nieuwe pot halen.
Heb trouwens nog nooit zo'n perfecte gel meegemaakt. Geen enkele gel leek te werken, tot ik deze vond. Dat wil wat zeggen, want na elk kappersbezoek probeerde ik een nieuwe gel. De lagoom jam is echt de verlosser onder de gels. Het geeft volume en het haar krijg je ermee in elk gewenst model. Ook blijft het goed zitten en is het windproof. Spuit er nog wat haarlak in en je haar kan niet meer stuk
  woensdag 4 januari 2006 @ 10:43:25 #285
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_33686861
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:22 schreef foktastic het volgende:

[..]

wat doet die kokosvet voor je haar?
tegen pluis, en het werkt gewoon als wax
en het ruikt lekker
an urge to help mankind overcomes me
pi_33688818
Ik heb al best lang haar, nog ff doorzetten, ik wil dr ff doorheen!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33689118

Andrelon Aqua Fiber !

Het zit net tussen een gel en een wax in. Tot nu toe de beste modeleerpasta die ik gebruikt hebt
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_33689468
tegenwoordig niets en het bevalt uitstekend.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  woensdag 4 januari 2006 @ 14:16:07 #289
101240 Casperrrr
Slavinken.... Vogels slaan?
pi_33693846
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 12:13 schreef Emel het volgende:
tegenwoordig niets en het bevalt uitstekend.
zou ik is moeten doen niks gebruiken. Dan staat het recht overend
------> www.stilemedia.com<--------
Famos oneliners from former presidents and governores of the USA:
read my lips: NO MORE TAXES! We will hunt them down and smoke them out. I'm against racism!
pi_33694510
ik smeer nooit wat in mijn haar eigenlijk
pi_33696163
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:42 schreef DubzOne het volgende:

[..]

-------> [afbeelding]
AMEN!
pi_33696438
Standaard:
  • Crèmevoeding van Trekpleister
  • Gliss Kur Hair Repair
  • Andrelon Krullen Mouse

Indien nodig:
  • Fructis Anti Dry Force-Kuur

Soms:
  • Guhl Color Shine Foam - Rood (is volgens mij niet meer te koop)
  • Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_33696630
    Ik tegenwoordig ook minder.
    Als mijn haar nat is een beetje schuimgel, en daarna als het droog is een klein beetje wax. And thats it.
    Veel mooier.. Veel meer glans etc
      donderdag 5 januari 2006 @ 12:33:03 #294
    108508 haagse_elfje
    give me a l word
    pi_33724601
    ik gebruik dat spul van fudge gemengt met die gele gel
    don't give me that fucking bullshit
    pi_33724874
    Vroeger zweerde ik op Remix van Loreal. Nu heb ik een nieuw wondermiddel gevonden, SHAPER van de HEMA. Heerlijk spul, werkt stukken fijner dan Remix.
    pi_33724938
    Meestal die grote pot van de C1000!! . Lekker goedkoop en 't zit wel goed vinnik. Maar de laatste tijd wordt mn haar steeds langer en ben ik een beetje aan het zoeken naar iets anders, omdat het nu toch wel mooi valt zonder te veel gel dacht ik aan een soort Wax ofzo.
    pi_33725006
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 01:02 schreef saaw het volgende:

Als ik mijn haar een dag niet was dan wordt het een beetje vettig (voor mn gevoel dan). Maar het is (nog) niet echt lang te noemen, misschien net middellang.
    pi_33729954
    quote:
    Op woensdag 4 januari 2006 00:22 schreef obl het volgende:

[..]

Gaat goed in het haar? Ik doe normaliter altijd gel/wax op nat haar dan kan ik het goed fixeren. Dat kan goed met deze gel?

Veel mensen gebruiken het idd, maar ik weet niet of een goede effect heeft op mij. Maar ik zal het wel een keer gebruiken. Geen sterke geur hoop ik?
    Ik smeer het zelf ook vaak in half nat haar... dat is juist relaxed van dit spul, je kan het in droog en vochtig haar smeren. Het zit een beetje tussen gel en wax in als je het mij vraagt
    "The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
    Last.fm
    pi_33736488
    quote:
    Op donderdag 5 januari 2006 12:43 schreef dady het volgende:
    Vroeger zweerde ik op Remix van Loreal. Nu heb ik een nieuw wondermiddel gevonden, SHAPER van de HEMA. Heerlijk spul, werkt stukken fijner dan Remix.
    Alleen nu issie groen!
    Vind dat niet zo, in een zwarte pot. Lang niet zo aantrekkelijk meer.
    Ruikt nog wel hetzelfde overigens, weet niet of ie nog t zelfde werkt want heb m niet gekocht!
    pi_33740357
    L'oreal Remix ga ik zowiezo halen, maar nu ben ik benieuwd naar Shaper van Hema? Klopt het dat het erg moeilijk is om het uit je haar te krijgen?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')