Is dat voor wat langer haar?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:20 schreef Dinamiet het volgende:
Ik kreeg trouwens van de kapper iets geweeeeldigs, keune so pure. Alleen ben bang dat dat best wel duur is..
Wat ik kreeg was voor krullend haar, tegen het pluizen. Alle lengtes.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:50 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Is dat voor wat langer haar?
Hoe lang is je haar? Iets als die foto in mijn bericht hierboven?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:50 schreef stijgende_ster het volgende:
Wat toevallig dat ie vandaag gekickt wordt! Ik heb net Andrelon SHAPER gekocht. Vanavond indoen, ben heel benieuwd.
Nee, was het maar zo.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:52 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Hoe lang is je haar? Iets als die foto in mijn bericht hierboven?
aqua van andrelonquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:14 schreef obl het volgende:
Ik gebruik vaak wax van Junior Shwarzkopff.
Dat heeft geen vieze geur zoals al die gels. En is niet echt vettig, bovendien wordt het niet gelijk superzacht.
Ik heb een opgeschoren koppie en wat stekels boven. Ik zoek eigenlijk een soort van een wax. Probleem met wax is dat het toch dikke materie blijft, dus vaak zitten er nog witte stukjes in m'n haar.
Ik dacht aan die nivea cream gel? Het moet wel lang kunnen fixeren dat dus weer wel.
Ik heb zoveeeeeel geprobeerd. Heb tig gels in de kast staan. Die nog allemaal vol zijn.
Kan iemand me helpen?
Je kan ook een bepaalde wax aanbevelen als je die goed bevalt.
Gelwax van verschillende merken heb ik btw al getest, vond ik niks.
Dax waxquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:14 schreef obl het volgende:
Dat heeft geen vieze geur zoals al die gels. En is niet echt vettig, bovendien wordt het niet gelijk superzacht.
Ik heb een opgeschoren koppie en wat stekels boven. Ik zoek eigenlijk een soort van een wax. Probleem met wax is dat het toch dikke materie blijft, dus vaak zitten er nog witte stukjes in m'n haar.
Ik dacht aan die nivea cream gel? Het moet wel lang kunnen fixeren dat dus weer wel.
Ik heb zoveeeeeel geprobeerd. Heb tig gels in de kast staan. Die nog allemaal vol zijn.
Kan iemand me helpen?
Professioneel spul gaan gebruiken. Niet van die rommel van de drogist die van alles belooft.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:14 schreef obl het volgende:
Kan iemand me helpen?
L'Oreal 'Remix' !!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:48 schreef obl het volgende:
Dax wax bij de toko? Dan heeft het zeker ook zo'n sterke geur. Daar hou ik dus totaal niet van.
Aqua van andrelon zal ik een keer gaan testen dan. Die heb ik nog niet gehad
[afbeelding]
Zoiets heb/wil ik, maar dan ook van achteren kort. Dus ik moet het wel goed kunnen fixeren, maar wil niet dat glanzende en plakkende van gel. Wax vind ik erg prettig is alleen zo dik. Zelfde effect van wax dus, alleen wat lichter dus.
Gaat goed in het haar? Ik doe normaliter altijd gel/wax op nat haar dan kan ik het goed fixeren. Dat kan goed met deze gel?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:42 schreef DubzOne het volgende:
[..]
L'Oreal 'Remix' !!!!!!!!!!
-------> [afbeelding]
wat doet die kokosvet voor je haar?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:02 schreef saaw het volgende:
mijn haar is ondertussen al zo lang dat het nietmeer irritant is en ik amper nog kapper-neigingen heb
heb alleen ff geen fototje, zal snel eens kijken
smeer er trouwens kokos-vet in de dag dat ik het heb gewassen, en de andere 2 dagen surf-gedoe van fructis was het dus 1x in e drie dagen]
zijn er hier mensen met lang[er] haar die het echt elke dag wassen? mijn haar wordt dan een soort bos hooi, schiet niet op
Heb trouwens nog nooit zo'n perfecte gel meegemaakt. Geen enkele gel leek te werken, tot ik deze vond. Dat wil wat zeggen, want na elk kappersbezoek probeerde ik een nieuwe gel. De lagoom jam is echt de verlosser onder de gels. Het geeft volume en het haar krijg je ermee in elk gewenst model. Ook blijft het goed zitten en is het windproof. Spuit er nog wat haarlak in en je haar kan niet meer stukquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:20 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Die dus, moet alleen binnenkort ff een nieuwe pot halen.
tegen pluis, en het werkt gewoon als waxquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:22 schreef foktastic het volgende:
[..]
wat doet die kokosvet voor je haar?
zou ik is moeten doen niks gebruiken. Dan staat het recht overendquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:13 schreef Emel het volgende:
tegenwoordig niets en het bevalt uitstekend.
AMEN!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:42 schreef DubzOne het volgende:
[..]
L'Oreal 'Remix' !!!!!!!!!!
-------> [afbeelding]
Als ik mijn haar een dag niet was dan wordt het een beetje vettigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:02 schreef saaw het volgende:
mijn haar is ondertussen al zo lang dat het nietmeer irritant is en ik amper nog kapper-neigingen heb
heb alleen ff geen fototje, zal snel eens kijken
smeer er trouwens kokos-vet in de dag dat ik het heb gewassen, en de andere 2 dagen surf-gedoe van fructis was het dus 1x in e drie dagen]
zijn er hier mensen met lang[er] haar die het echt elke dag wassen? mijn haar wordt dan een soort bos hooi, schiet niet op
Ik smeer het zelf ook vaak in half nat haar... dat is juist relaxed van dit spul, je kan het in droog en vochtig haar smeren. Het zit een beetje tussen gel en wax in als je het mij vraagtquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:22 schreef obl het volgende:
[..]
Gaat goed in het haar? Ik doe normaliter altijd gel/wax op nat haar dan kan ik het goed fixeren. Dat kan goed met deze gel?
Veel mensen gebruiken het idd, maar ik weet niet of een goede effect heeft op mij. Maar ik zal het wel een keer gebruiken. Geen sterke geur hoop ik?
Alleen nu issie groen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:43 schreef dady het volgende:
Vroeger zweerde ik op Remix van Loreal. Nu heb ik een nieuw wondermiddel gevonden, SHAPER van de HEMA. Heerlijk spul, werkt stukken fijner dan Remix.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |