abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32109062
Ik gok dat ik gistermorgen erg veel vocht vasthield, want 1,5 kilo kwijt in 1 dag dat kan niet!

Ben nu aan het ontbijten met 2 appels..
pi_32111695
Ik ben verhuisd uit het andere topic

Ik hoef niet zo nodig meer af te vallen, maar wil wel op dit gewicht blijven en misschien kan ik ook daar soms wel wat hulp bij gebruiken

Mijn regeltje:
miss_sly (1,65) (24,1) was 84,5 kg, is nu 65,5 kg en wil graag 65,0 kg wegen. -19,0
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_32120660
Hallo, ik zou ook erg graag mee willen doen ik ben al een klein jaartje op dieet maar de laaste kilos gaan erg moeilijk. Ik hoop dat het met wat steun en tips van andere mensen wat beter gaat. Trouwens respect voor alle mensen die al zo veel zijn afgevallen!

Mijn regel:
Winstn (1,95) (19.2) was 73,1 kg, is nu 73,1 kg en wil graag 70,0 kg wegen. -0,0

PS: 70 kilo is net ondergewicht (volgens de BMI) maar ik heb nog een aardig buikje dus ik houdt 70 kilo voorlopig maar als mijn richtpunt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Winstn op 09-11-2005 16:52:49 ]
pi_32142874
@winstn: sport je er ook bij? Misschien is dat een betere manier om van je buikje af te komen namelijk...

@miss_sly: gefeliciteerd met je gewichtsverlies tot nu toe!

@kleintje: vocht vasthouden lijkt me een goede verklaring, heb je soms erg zout gegeten?

Tsja, ik baal een beetje, ik eet geen gekke dingen meer, maar mijn gewicht stijgt toch weer. Blegh, ik wil mijn kleren gewoon passen! En mijn platte buik houden! En, en en....
pi_32142953
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:26 schreef wendy-tje het volgende:
@kleintje: vocht vasthouden lijkt me een goede verklaring, heb je soms erg zout gegeten?
Hou je veel vocht vast door veel zout te eten?
pi_32143495
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:30 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Hou je veel vocht vast door veel zout te eten?
Ik wel ja
Zout trekt immers water aan
pi_32144189
Ik had inderdaad maandagavond gesnackt. Patatjes met behoorlijk wat zout en snacks erbij.
En ja, dan heb je vet + zout.

Maar goed, heb me dinsdag en woensdag echt keurig gedragen.
En vandaag gaat het ook nog naar behoren.
Hoest op dit moment ook een stuk minder dus het scheelt weer van die keelsnoepjes. Dus ik hoop dat het er hard vanaf vliegt...
pi_32148924
quote:
@winstn: sport je er ook bij? Misschien is dat een betere manier om van je buikje af te komen namelijk...
Nee nog niet maar ik ben wel van plan om vanaf 1 dec te gaan fitnessen hopelijk gaat het dan wat sneller.
pi_32149965
Ik lees hier altijd mee. Al hoor ik echt in het dieettopic thuis.
Maar ook daar ben ik regelmatig aanwezig.

Maar iedereen moet op het moment weten hoe goed ik ben

Het gaat gewoon zo goed. Al meer dan 1 week... Afgelopen zondag heb ik 1 patatje op. En voor de rest veel groente/fruit. Daar leef ik z'n beetje op.

Aankomende zondag gaan me vriend en ik wel uit eten. Maar ik zal geen wijn bij me eten drinken, maar spa blauw. En vis gaat voor vlees. En een lekkere salade gaat er atlijd in..
Maandag dan maar weer iets beter opletten.
pi_32150020
Goedzo Ymme!

En af en toe uit de band springen mag best he!
pi_32150178
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:31 schreef wendy-tje het volgende:
Goedzo Ymme!

En af en toe uit de band springen mag best he!
En toch is dat niet echt uit de band.

Snoep wat is dat... dat kan ik wel 2,5 week niet meer op hebben
pi_32150292
Nee, precies. Niet echt uit de band, dus je doet het goed!

snoep is volgens mij gewoon vaak meer de gewoonte die je mist!
pi_32155461
Ik had net geen zin om te koken. heb ik maar wat kreukelfriet in de frituurpan gedaan. En zo opgegeten 1 bord vol, zonder mayo of iets dergelijks maar toch voel ik me nu erg schuldig.
Verder heb ik vandaag nog 1 schrijfje annas en 2 kiwi's op.
Voel me niet zo lekker, zit in een dip.
Maar dit kan gewoon echt niet, die friet
pi_32165464
Goed, ik meld me hier ook maar aan . Weeg nu 85 kilo (volgens mij nog iets minder) en wil weer terug naar 76 . Ik vermaak me dus wel. Ben 1,85 lang .

Mazzeltje is dat ik makkelijk afval.. moet ik het alleen wel volhouden .
pi_32172114
Wij hadden gisteren ook al geen zin om te koken en hebben shoarma besteld. Past op zich prima binnen mijn dieet, gewoon geen broodje erbij eten, maar wat sla.
pi_32172635
ook dat ene schepje suiker laten , Kleintje, scheelt echt
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:13:17 #92
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_32173568
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:33 schreef milagro het volgende:
ook dat ene schepje suiker laten , Kleintje, scheelt echt
Dat vind ik dus echt het moeilijkst, geen suiker in m'n koffie...
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_32173701
Het went heel snel, na een tijdje ga je het zelfs smerig vinden.
Vroeger had ik 3 scheppen suiker in mijn thee, moet er echt niet meer aan denken...
pi_32174142
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:13 schreef Qarinx het volgende:

[..]

in het ziekenhuis afgeleerd
1 week smaakt dan je thee naar heet water enkel, de 2e week proef je iets, de 3e week ben je gewoon thee, zoals thee bedoeld is aan het drinken , met smaak en zonder de suiker dus

gewoon effe doorbijten.
als je dat niet kan, is de rest ook hopeloos

kan me nu niet meer voorstellen dat ik suiker erin ooit lekker gevonden heb, 43 lang (nu ja -5 dan)

en hoe minder suiker je eet hoe minder de behoefte eraan wordt, in welke vorm dan ook.

[ Bericht 4% gewijzigd door milagro op 11-11-2005 11:40:33 ]
pi_32174479
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_32174921
Ik blijf ook gewoon lekker thee met suiker drinken Als ik voor de rest "lijn" val ik echt wel af en ik merk idd dat ik minder honger de rest van de dag heb na een kopje thee met suiker!

Ik slik tegenwoordig (dus) chroomtabletten, 's morgens op een nuchtere maag en dit werkt echt het hongegevoel wat te onderdrukken! Veel minder zin in zoetigheid enzo, of ik afval weet ik niet, ik ben er niet heel krampachtig mee bezig maar ik voel me goed
pi_32174942
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:13 schreef Qarinx het volgende:

[..]

en dus ook voor je koffie
  maandag 14 november 2005 @ 11:43:32 #98
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_32254199
Ik ben vandaag weer begonnen met goed opletten... Slechte week achter de rug!
Een vriendin zat niet lekker in haar vel, dus hebben we leuke avondjes gehouden... met bijvoorbeeld New York Pizza. En dan lopen we in de supermarkt, vindt zij kaneelroomijs ontzettend lekker.. maar krijgt ze zelf geen hap door haar keel en zit ik het gezellig op te eten. Heel fout dus!
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_32254490
Heel fout, maar wel lekker Als je het dan toch doet kun je maar beter zorgen dat je er van geniet toch?

Gisteren uit eten geweest, was ook niet helemaal volgens de regels, maar wel superlekker! Thais eten is toch wel errug aan te raden
pi_32254536
Zo, morgen 1 week bezig, maar vanmorgen vast op de weegschaal gestaan.
Die stond keurig op 63 terwijl ik gisteren en vanmorgen nog geen 'grote boodschap' kwijt ben geraakt.
Maar goed, als ik morgen nog op 63 zit dan ben ik toch een kilo kwijt in 1 week.
En ik ben weer beter, dus minder keelsnoepjes en weer meer sporten... dus ik hoop dat het er gewoon afvliegt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')