Da's zeker mooi voor die lengte!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:33 schreef Mano het volgende:
Wow ma_jojo, mijn streefgewicht is ook 62 maar ik ben 1.73 ..
Hehe, volgens mij heb ik mijn streefgewicht op dezelfde manier bepaald als jij: lengte in het kwadraat maal 20...quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:44 schreef ma_jojo het volgende:
ma_jojo (1.81) weegt 74,5 kg en wil graag 62,5 wegen.
Ben nu hard bezig met elke dag een paar km joggen, heel veel water drinken en praktisch alleen maar fruit eten. Niet geheel gezond, wel effectief.
Ben in een week tijd al 2,5 kg verloren..
Als je een beetje als ik bent... dan neem je koekjes bij je thee, dat kan je soppen en makkelijk opeten zonder pijn te lijden. Of snoepjes die je kan opzuigen...quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:50 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Door het laten trekken van mijn verstandskiezen over een week of twee zal ik misschien wel wat gewicht kwijtraken. Ik zal vast niet veel willen eten na het trekken van die dingen...
Het begin is altijd heel moeilijk zeg. Als je een paar dagen goed bezig bent, en je merkt dat je broeken losser gaan zitten, dan is het makkelijker volhouden. Maar als je dan weer een paar dagen slecht eet, dan is het zo verleidelijk om op die voet verder te gaan..quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:19 schreef wendy-tje het volgende:
@qarinx: 2 kilo in 3 weken is lang niet slecht hoor, hoe pak je het aan?
Hou je veel vocht vast door veel zout te eten?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:26 schreef wendy-tje het volgende:
@kleintje: vocht vasthouden lijkt me een goede verklaring, heb je soms erg zout gegeten?
Ik wel jaquote:Op donderdag 10 november 2005 11:30 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hou je veel vocht vast door veel zout te eten?
Nee nog niet maar ik ben wel van plan om vanaf 1 dec te gaan fitnessen hopelijk gaat het dan wat sneller.quote:@winstn: sport je er ook bij? Misschien is dat een betere manier om van je buikje af te komen namelijk...
En toch is dat niet echt uit de band.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:31 schreef wendy-tje het volgende:
Goedzo Ymme!
En af en toe uit de band springen mag best he!
Dat vind ik dus echt het moeilijkst, geen suiker in m'n koffie...quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:33 schreef milagro het volgende:
ook dat ene schepje suiker laten , Kleintje, scheelt echt
in het ziekenhuis afgeleerdquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:13 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt het moeilijkst, geen suiker in m'n koffie...
en dus ook voor je koffiequote:Op vrijdag 11 november 2005 11:13 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt het moeilijkst, geen suiker in m'n koffie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |