abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31758164
hallo, ik meng me gewoon even in de discussie

ik vind me (nu) niet meer dik of zo, is ooit wel anders geweest ( sinds enkele jaren: 1.65 en normaal 55 kilo - ik ben nu zwanger dus wel al een pakje meer ), maar ik vraag me af, grijpen jullie soms naar dieetpilletjes die je bijvoorbeeld in het kruidvat of zo kan kopen, en levert dat een resultaat op ?

een vriendin van me, die helemaal niet te dik is naar mijn mening, is nu al een week ziek door vermageringspilletjes die ze in het kruidvat heeft gekocht , ze zit al een paar dagen constant op het wc . Ze is ook wel al een paar kilo's kwijt zegt ze , kan ik geloven als je darmen continu worden leeggeperst

maar kort: gebruiken sommigen onder jullie pillen als hulpmiddeltje en wat is jullie mening erover ?
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_31766344
* kikoooooo is ook weer begonnen...
was 2 weken geleden weer 100 kilo, en toen moest bij mij de schakelaar weer om

nu inmiddels na goed opletten wat ik eet en een beetje het sporten weer opgepikt ben ik alweer 97
streefgewicht is eerst maar weer eens onder de 90 raken, daarna zien we verder
pi_31776234
weet je... 1 november... nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Want wat ik nu doe... slaat werkelijk NERGENS op!
pi_31787335
Petitlapin, ik wil evenwichtig en gezond afvallen, zodat ik niet ga jojo-en of vreetbuien krijg. Ik overweeg laxeermiddelen dus niet eens, alleen al vanwege de mogelijkheid tot verslaving. Moet er ook niet aan denken de hele dag op de wc te zitten alsof ik diaree heb ...
pi_31789184
Ik heb nog nooit dieetpillen gebruikt, weleens een crashdieet, maar uiteindelijk schiet je daar echt helemaal niks mee op. Als je stopt kom je net zo hard weer aan...
pi_31814578
ma_jojo (1.81) weegt 74,5 kg en wil graag 62,5 wegen.

Ben nu hard bezig met elke dag een paar km joggen, heel veel water drinken en praktisch alleen maar fruit eten. Niet geheel gezond, wel effectief.
Ben in een week tijd al 2,5 kg verloren. .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_31824170
Wow ma_jojo, mijn streefgewicht is ook 62 maar ik ben 1.73 ..
pi_31825276
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:33 schreef Mano het volgende:
Wow ma_jojo, mijn streefgewicht is ook 62 maar ik ben 1.73 ..
Da's zeker mooi voor die lengte!

Maar ik heb altijd zoiets van 'als ik het doe, doe ik het goed'. En ik wil nu eens een keer superslank zijn. Maar als ik op gegeven moment het te dun vindt worden en lelijk vindt, dan stop ik ermee en probeer ik op het gewicht te blijven van hoe ik mezelf nog te tolereren vind.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  maandag 31 oktober 2005 @ 09:14:55 #59
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_31830614
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:44 schreef ma_jojo het volgende:
ma_jojo (1.81) weegt 74,5 kg en wil graag 62,5 wegen.

Ben nu hard bezig met elke dag een paar km joggen, heel veel water drinken en praktisch alleen maar fruit eten. Niet geheel gezond, wel effectief.
Ben in een week tijd al 2,5 kg verloren. .
Hehe, volgens mij heb ik mijn streefgewicht op dezelfde manier bepaald als jij: lengte in het kwadraat maal 20...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_31830655
Nog 1 dag en dan begin ik weer.
Gisteren bijna alle lekkere dingen die in huis waren aan mijn schoonouders voorgeschoteld en meegegeven.
Dus.... ik hoop dat ik nu wel die knop om kan zetten!
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:17:22 #61
12913 GreatWhiteSilence
pi_31831728
Ik heb een nieuw regeltje voor mezelf bedacht: iedere keer als ik naar het toilet ga, moet ik ook wat spieroefeningen doen. Zo ga ik bijvoorbeeld een aantal keer door mijn knieen en druk ik mezelf af tegen de muur. Alle beetjes helpen, moet ik maar denken... En ik heb de stappenteller weer eens aan mijn broek bevestigd...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_31831874
Ok, het ging zo goed. 7,5 kilo eraf. Toen kermis in het dorp gehad 5 kilo eraan.
Nou dacht ik bij mezelf, dat heb ik er zo vanaf. Nou niet dus. 1 maand later nog steeds niet eraf.
Druk druk, verjaardag hier, feestje daar.
Maar vanaf vandaag word het weer streng.
Ik ga straks groenten/fruit halen. En vandaag doe ik alleen even sla en crackers eten.
Dan morgen weer iets meer. etc..
Totdat de meeste kilo's eraf zijn. En dan gewoon per dag ongeveer 4 boterhammen. 2 crackers. 2 stuks fruit. Veel groente met wat aardappels. Klein beetje vlees. En vooral veel water.
Dan moet het weer goed komen.
pi_31955405
Ik zou 1 nov. beginnen, maar door een fikse griep/verkoudheid is het er nog niet van gekomen. Heel veel fruit op en nog meer dropjes, keelsnoepjes, thee met honing of veel suiker om mijn keel te smeren.
heb niet eens de puf gehad om op de weegschaal te gaan staan. Dus ik wil maandagmorgen gaan wegen en dan begin ik!
pi_32059986
Wordt er niet meer gelijnd?
Bij mij gaat het even wat minder goed, ben dus weer wat strenger geworden....
  maandag 7 november 2005 @ 17:23:03 #65
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_32061668
jawel wendy-tje...

Alleen ben ik er niet zo actief meer mee bezig, ik ga (zoals altijd :| ) wéér beginnen met trainen...
Gezond eten daar ben ik nu een weekje of twee mee begonnen... Althans gezonder, de laatste tijd laat ik de frietpan enorm vaak uit en eet ik zelfs weer aardappels (hetzij in de wok met een ton canjunkruiden erover heen )

Door school, vakantie en sinds anderhalve maand mijn verhuizing schieten zaken niet echt op zoals ik 't graag zou willen. Maar goed ik heb eergisteren besloten dat ik er in elk geval weer wat aan ga doen! Ik heb vanaf morgen de hele week vrij en wil dat gaan besteden aan mijn kamer afmaken en aan op zijn minst 2x trainen in de fitness.

Nu ik verhuist ben loop ik veel meer, ik woon nu 5 minuten met de bus van Utrecht CS maar kan het ook in 10 minuten lopen, iets wat ik dus ook vrij vaak doe. Ik loop liever dat korte stukje naar CS toe om daar de bus naar school te pakken. Veel prettiger en zo ben ik ook nog 's buiten

Mijn huisgenoot wil ook weer af gaan vallen en samen proberen we 't er een beetje naar te maken. Helaas is bier nog altijd een verleiding die ik al bourgondiër niet echt kan weerstaan
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_32066098
Heyy, ik zie dat ik ook nog in het lijstje sta, en het is nog steeds actueel, een half jaar na mijn laatste update .
Ik ben dus helemaal niet meer met afvallen bezig geweest, maar ik wil er nu weer mee gaan beginnen. Ik wil toch die 62 KG halen.

Ik ben dus weer van de partij!
Tri State. Tri State. !
  dinsdag 8 november 2005 @ 10:06:35 #67
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_32080979
Hoi hoi,

Ik wil ook graag meedoen. Ben de laatste 2 jaar ongeveer 8 kilo aangekomen en wil die er af!
Ben nu ongeveer 3 weken bezig en ben van 61 naar 59 - 59.5 gegaan. Mijn streefgewicht is 54 kilo en ik ben 1meter60.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_32081249
Voor mij is het nu zo ver dat ik ook gewoon moet zorgen dat er niks lekkers in huis is, mijn zelfbeheersing is even onder het nulpunt gedaald. Heel bekend op zich, als ik suiker heb gehad krijg ik gewoon honger!
Gelukkig heb ik genoeg beweging op een dag, dat scheelt al wel natuurlijk.

@supreme: hoe wil je het gaan aanpakken?
@qarinx: 2 kilo in 3 weken is lang niet slecht hoor, hoe pak je het aan?
pi_32082081

Ik doe het echt goed!
Ben gewoon aangekomen sinds ik heb besloten dat er kilo's vanaf moeten!

Weeg nu 64!

Antibiotica kuur is nu op, hoef geen honing meer in mijn thee en kilo's keelsnoepjes.
Dus... IK GA BEGINNEN!
Ik wil verdorrie vrijdag al op 63,5 zitten. Ik eis dat het snel naar beneden gaat!
  dinsdag 8 november 2005 @ 10:50:38 #70
12913 GreatWhiteSilence
pi_32082091
Ik ben ook net aan het verhuizen, dus van het lijnen komt weinig. De weegschaal is ook nog niet in het nieuwe huis, dus wekelijks wegen is moeilijk.

En ik heb ook niet meer de zelfbeheersing van vroeger. Ik moet weer eens wat nieuwe technieken bedenken om mezelf in het gareel te houden.

Door het laten trekken van mijn verstandskiezen over een week of twee zal ik misschien wel wat gewicht kwijtraken. Ik zal vast niet veel willen eten na het trekken van die dingen...
pi_32082402
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 10:50 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Door het laten trekken van mijn verstandskiezen over een week of twee zal ik misschien wel wat gewicht kwijtraken. Ik zal vast niet veel willen eten na het trekken van die dingen...
Als je een beetje als ik bent... dan neem je koekjes bij je thee, dat kan je soppen en makkelijk opeten zonder pijn te lijden. Of snoepjes die je kan opzuigen...
Ik zoek dan juist redenen om veel te vreten

Heb vanmorgen 6 cractottes op, met becel light en kalkoenfilet.
Zit nu aan mijn derde kopje thee met maar 1 schepje suiker en ga nu een appel schillen...
pi_32082583
Oeh, lekker, ik heb ook een appel bij me hier... hij is alleen een beetje oud. Vanavond maar even nieuwe halen, en de rest opvoeren aan de paardjes. Die zijn wat minder kritisch dan ik
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:42:22 #73
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_32083614
Ik ben tegenwoordig weer van het ontbijt!
Sinds ik in dit nieuwe huis woon heb ik de warme bakker en de buurtsuper ontdekt, ietsie duurder, maar wel veel lekkerder! Gisteren net gebakken brood gescoord, dáár kun je mij wel mee laten ontbijten!

Voor de rest eet veel kip! Eiwitten zorgen er namelijk voor dat je geen hongergevoel hebt, in kip zitten veel eiwitten in Ik probeer gewoon lekker veel eiwitten te eten in de middagpauze en 's avonds dan heb ik daarna geen zin om iets te pakken, al moet ik 't nu nog steeds in bedwang houden :|
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_32095142
Whoei... moet zeggen dat het best lekker gaat vandaag!
Maar goed... dit is nog maar dag 1!
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:05:31 #75
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_32095342
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 10:19 schreef wendy-tje het volgende:
@qarinx: 2 kilo in 3 weken is lang niet slecht hoor, hoe pak je het aan?
Het begin is altijd heel moeilijk zeg. Als je een paar dagen goed bezig bent, en je merkt dat je broeken losser gaan zitten, dan is het makkelijker volhouden. Maar als je dan weer een paar dagen slecht eet, dan is het zo verleidelijk om op die voet verder te gaan..

Ik schrijf om te beginnen alles op wat ik eet. Ik zorg dat ik niet meer na 20.00 uur eet. Ik probeer 2 liter water te drinken op een dag. Ik koop geen slechte dingen meer, of althans, dat probeer ik.

Verder eet ik vrij normaal gewoon 3 keer op een dag en als tussendoortje een mueslireep ofzo. Eerst had ik nog ontbijtkoek, maar dat vind ik veel te lekker, dus dat heb ik ook al geschrapt.

Maar ja, vandaag heb ik dus al wel gesnoept. Was bij een vriend langs geweest en die had te lekkere dropjes.. moet weer even de wilskracht ergens vandaan halen.
pi_32109062
Ik gok dat ik gistermorgen erg veel vocht vasthield, want 1,5 kilo kwijt in 1 dag dat kan niet!

Ben nu aan het ontbijten met 2 appels..
pi_32111695
Ik ben verhuisd uit het andere topic

Ik hoef niet zo nodig meer af te vallen, maar wil wel op dit gewicht blijven en misschien kan ik ook daar soms wel wat hulp bij gebruiken

Mijn regeltje:
miss_sly (1,65) (24,1) was 84,5 kg, is nu 65,5 kg en wil graag 65,0 kg wegen. -19,0
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_32120660
Hallo, ik zou ook erg graag mee willen doen ik ben al een klein jaartje op dieet maar de laaste kilos gaan erg moeilijk. Ik hoop dat het met wat steun en tips van andere mensen wat beter gaat. Trouwens respect voor alle mensen die al zo veel zijn afgevallen!

Mijn regel:
Winstn (1,95) (19.2) was 73,1 kg, is nu 73,1 kg en wil graag 70,0 kg wegen. -0,0

PS: 70 kilo is net ondergewicht (volgens de BMI) maar ik heb nog een aardig buikje dus ik houdt 70 kilo voorlopig maar als mijn richtpunt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Winstn op 09-11-2005 16:52:49 ]
pi_32142874
@winstn: sport je er ook bij? Misschien is dat een betere manier om van je buikje af te komen namelijk...

@miss_sly: gefeliciteerd met je gewichtsverlies tot nu toe!

@kleintje: vocht vasthouden lijkt me een goede verklaring, heb je soms erg zout gegeten?

Tsja, ik baal een beetje, ik eet geen gekke dingen meer, maar mijn gewicht stijgt toch weer. Blegh, ik wil mijn kleren gewoon passen! En mijn platte buik houden! En, en en....
pi_32142953
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:26 schreef wendy-tje het volgende:
@kleintje: vocht vasthouden lijkt me een goede verklaring, heb je soms erg zout gegeten?
Hou je veel vocht vast door veel zout te eten?
pi_32143495
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:30 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Hou je veel vocht vast door veel zout te eten?
Ik wel ja
Zout trekt immers water aan
pi_32144189
Ik had inderdaad maandagavond gesnackt. Patatjes met behoorlijk wat zout en snacks erbij.
En ja, dan heb je vet + zout.

Maar goed, heb me dinsdag en woensdag echt keurig gedragen.
En vandaag gaat het ook nog naar behoren.
Hoest op dit moment ook een stuk minder dus het scheelt weer van die keelsnoepjes. Dus ik hoop dat het er hard vanaf vliegt...
pi_32148924
quote:
@winstn: sport je er ook bij? Misschien is dat een betere manier om van je buikje af te komen namelijk...
Nee nog niet maar ik ben wel van plan om vanaf 1 dec te gaan fitnessen hopelijk gaat het dan wat sneller.
pi_32149965
Ik lees hier altijd mee. Al hoor ik echt in het dieettopic thuis.
Maar ook daar ben ik regelmatig aanwezig.

Maar iedereen moet op het moment weten hoe goed ik ben

Het gaat gewoon zo goed. Al meer dan 1 week... Afgelopen zondag heb ik 1 patatje op. En voor de rest veel groente/fruit. Daar leef ik z'n beetje op.

Aankomende zondag gaan me vriend en ik wel uit eten. Maar ik zal geen wijn bij me eten drinken, maar spa blauw. En vis gaat voor vlees. En een lekkere salade gaat er atlijd in..
Maandag dan maar weer iets beter opletten.
pi_32150020
Goedzo Ymme!

En af en toe uit de band springen mag best he!
pi_32150178
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:31 schreef wendy-tje het volgende:
Goedzo Ymme!

En af en toe uit de band springen mag best he!
En toch is dat niet echt uit de band.

Snoep wat is dat... dat kan ik wel 2,5 week niet meer op hebben
pi_32150292
Nee, precies. Niet echt uit de band, dus je doet het goed!

snoep is volgens mij gewoon vaak meer de gewoonte die je mist!
pi_32155461
Ik had net geen zin om te koken. heb ik maar wat kreukelfriet in de frituurpan gedaan. En zo opgegeten 1 bord vol, zonder mayo of iets dergelijks maar toch voel ik me nu erg schuldig.
Verder heb ik vandaag nog 1 schrijfje annas en 2 kiwi's op.
Voel me niet zo lekker, zit in een dip.
Maar dit kan gewoon echt niet, die friet
pi_32165464
Goed, ik meld me hier ook maar aan . Weeg nu 85 kilo (volgens mij nog iets minder) en wil weer terug naar 76 . Ik vermaak me dus wel. Ben 1,85 lang .

Mazzeltje is dat ik makkelijk afval.. moet ik het alleen wel volhouden .
pi_32172114
Wij hadden gisteren ook al geen zin om te koken en hebben shoarma besteld. Past op zich prima binnen mijn dieet, gewoon geen broodje erbij eten, maar wat sla.
pi_32172635
ook dat ene schepje suiker laten , Kleintje, scheelt echt
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:13:17 #92
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_32173568
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:33 schreef milagro het volgende:
ook dat ene schepje suiker laten , Kleintje, scheelt echt
Dat vind ik dus echt het moeilijkst, geen suiker in m'n koffie...
pi_32173701
Het went heel snel, na een tijdje ga je het zelfs smerig vinden.
Vroeger had ik 3 scheppen suiker in mijn thee, moet er echt niet meer aan denken...
pi_32174142
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:13 schreef Qarinx het volgende:

[..]

in het ziekenhuis afgeleerd
1 week smaakt dan je thee naar heet water enkel, de 2e week proef je iets, de 3e week ben je gewoon thee, zoals thee bedoeld is aan het drinken , met smaak en zonder de suiker dus

gewoon effe doorbijten.
als je dat niet kan, is de rest ook hopeloos

kan me nu niet meer voorstellen dat ik suiker erin ooit lekker gevonden heb, 43 lang (nu ja -5 dan)

en hoe minder suiker je eet hoe minder de behoefte eraan wordt, in welke vorm dan ook.

[ Bericht 4% gewijzigd door milagro op 11-11-2005 11:40:33 ]
pi_32174479
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_32174921
Ik blijf ook gewoon lekker thee met suiker drinken Als ik voor de rest "lijn" val ik echt wel af en ik merk idd dat ik minder honger de rest van de dag heb na een kopje thee met suiker!

Ik slik tegenwoordig (dus) chroomtabletten, 's morgens op een nuchtere maag en dit werkt echt het hongegevoel wat te onderdrukken! Veel minder zin in zoetigheid enzo, of ik afval weet ik niet, ik ben er niet heel krampachtig mee bezig maar ik voel me goed
pi_32174942
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:13 schreef Qarinx het volgende:

[..]

en dus ook voor je koffie
  maandag 14 november 2005 @ 11:43:32 #98
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_32254199
Ik ben vandaag weer begonnen met goed opletten... Slechte week achter de rug!
Een vriendin zat niet lekker in haar vel, dus hebben we leuke avondjes gehouden... met bijvoorbeeld New York Pizza. En dan lopen we in de supermarkt, vindt zij kaneelroomijs ontzettend lekker.. maar krijgt ze zelf geen hap door haar keel en zit ik het gezellig op te eten. Heel fout dus!
pi_32254490
Heel fout, maar wel lekker Als je het dan toch doet kun je maar beter zorgen dat je er van geniet toch?

Gisteren uit eten geweest, was ook niet helemaal volgens de regels, maar wel superlekker! Thais eten is toch wel errug aan te raden
pi_32254536
Zo, morgen 1 week bezig, maar vanmorgen vast op de weegschaal gestaan.
Die stond keurig op 63 terwijl ik gisteren en vanmorgen nog geen 'grote boodschap' kwijt ben geraakt.
Maar goed, als ik morgen nog op 63 zit dan ben ik toch een kilo kwijt in 1 week.
En ik ben weer beter, dus minder keelsnoepjes en weer meer sporten... dus ik hoop dat het er gewoon afvliegt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')