Da's een fijn plan, Diaan! Ik denk dat ik het navolg........quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga mn bedje opzoeken. Slaap lekker voor straks en tot morgen
Soms heb ik ook goede ideeën!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Da's een fijn plan, Diaan! Ik denk dat ik het navolg........![]()
![]()
welterusten Diaan en tot morgenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga mn bedje opzoeken. Slaap lekker voor straks en tot morgen
Koffie!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:25 schreef pyl het volgende:
Dag Tokay!
Ha, die wyccie is écht grappig. Na de suggestie van Z ben ik eens gaan zoeken naar The Strokes..........en weet je hoe die jongen op de foto heet? Albert Hammond jr......................![]()
![]()
Verdorie, ja!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:45 schreef pyl het volgende:
Ik heb precies het juiste plaatje voor een select gezelschap als dit klaar staan, alleen Photobucket weigert dienst (groot onderhoud)......
Zal ik toch hints geven?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:52 schreef Z het volgende:
Wat nu?
Ik heb het gelezen.... is wel een uitdaging.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:04 schreef Tokay het volgende:
Dag Diaan, wij spelen RJPvD voor blinden en slechtzienden.
Nee, meneer was jonger en engelachtiger..... Wel iemand uit de Lage Landen - goed gezien!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:12 schreef Tokay het volgende:
Ik gok op Rutger Hauer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |