O, okay. Maar ze is dus niet van Nilsson. Ze is Amerikaans.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:06 schreef peaceman het volgende:
dat was een (goede) Nederlandse band...
Ja, ze zingt. En mooi hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:08 schreef pyl het volgende:
Ik heb geen idee, en toch komt ze me ergens bekend voor............![]()
Zangeresje?
neequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:18 schreef pyl het volgende:
Vraag me niet waarom ik het vraag, maar is het misschien Aimee Mann?
Goede gok hoor pyl, maar helaas...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:18 schreef pyl het volgende:
Vraag me niet waarom ik het vraag, maar is het misschien Aimee Mann?
O ja, dat nummer heb ik ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:24 schreef Tokay het volgende:
hint:
If God had a name, what would it be
And would you call it to his face
If you were faced with him in all his glory
What would you ask if you had just one question...
Hopelijk Pyl nu ookquote:
Zet dat dan maar uit je hoofd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:53 schreef pyl het volgende:
Ik moet aan Randy VanWarmer denken...........![]()
Da's een fijn plan, Diaan! Ik denk dat ik het navolg........quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga mn bedje opzoeken. Slaap lekker voor straks en tot morgen
Soms heb ik ook goede ideeën!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Da's een fijn plan, Diaan! Ik denk dat ik het navolg........![]()
![]()
welterusten Diaan en tot morgenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga mn bedje opzoeken. Slaap lekker voor straks en tot morgen
Koffie!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:25 schreef pyl het volgende:
Dag Tokay!
Ha, die wyccie is écht grappig. Na de suggestie van Z ben ik eens gaan zoeken naar The Strokes..........en weet je hoe die jongen op de foto heet? Albert Hammond jr......................![]()
![]()
Verdorie, ja!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:45 schreef pyl het volgende:
Ik heb precies het juiste plaatje voor een select gezelschap als dit klaar staan, alleen Photobucket weigert dienst (groot onderhoud)......
Zal ik toch hints geven?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:52 schreef Z het volgende:
Wat nu?
Ik heb het gelezen.... is wel een uitdaging.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:04 schreef Tokay het volgende:
Dag Diaan, wij spelen RJPvD voor blinden en slechtzienden.
Nee, meneer was jonger en engelachtiger..... Wel iemand uit de Lage Landen - goed gezien!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:12 schreef Tokay het volgende:
Ik gok op Rutger Hauer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |