ook om 3 uur 's nachts?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:40 schreef dvdk het volgende:
Openbaar vervoer kan de BOB zijn voor mensen die willen gaan zuipen toch?
beetje stereotiep beeld heb je er dan over. maarja jij zit natuurlijk met dat "biker-idee" in je hoofd en niet van normale mensen die zich scheren elke morge die ook een motor hebben..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:38 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Nix fantasie. Bittere ernst.
Kijk maar eens goed. Wie gaat er anders gekleed in strak zwart leer de straat op????
Ik zeg motorrijders van de openbare weg af!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:40 schreef dvdk het volgende:
Openbaar vervoer kan de BOB zijn voor mensen die willen gaan zuipen toch?
Maar toch in leer gehuld de weg op gaan. Of je moet een doodswens hebben, om zonder beschermende kleding dagelijks op je motor te stappen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:42 schreef Stievus het volgende:
[..]
beetje stereotiep beeld heb je er dan over. maarja jij zit natuurlijk met dat "biker-idee" in je hoofd en niet van normale mensen die zich scheren elke morge die ook een motor hebben..
De gemiddelde leuke disco was vanaf het huis van mijn ouders ongeveer 30 a 40 km ver weg, dacht jij dat mijn ouders mij dat lieten fietsen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:41 schreef dvdk het volgende:
[..]
De fiets, is nog gezond ook. Overheid wil de bevolking toch tot bewegen stimuleren?
zo dus:quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:43 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Ik zeg motorrijders van de openbare weg af!
Scheelt een hoop irritatie in de file, een hoop schrikreacties in de file en dus MINDER file!
Vertel mij een hoe ik 2 ski's en 2 snowboards meeneem op 1 motor, terwijl ik nog iemand achterop heb zitten. Daarbij 1 paar ski schoenen en 2 paar (1paar hard, 1 paar soft) snowboardschoenen, 2 paar ski kledij en nog wat normale kleding....
En eeeeeeenorm kwats idee dus!
afgezien van het feit dat zo'n aanhanger (net zoals een zijspan) dus alle voordelen van klein en wendbaar volledig teniet doet....quote:
dan huur je ze toch op dat ski-oord, krentquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:51 schreef DoctorB het volgende:
[..]
afgezien van het feit dat zo'n aanhanger (net zoals een zijspan) dus alle voordelen van klein en wendbaar volledig teniet doet....
.......passen in die takke aanhanger nog steeds geen 2 ski's en 2 snowboards.
eigen ski's en boards koop je niet omdat je een krent bent, maar omdat je KWALITEIT wil in plaats van door JAN LUL afgeragde troep.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:53 schreef dvdk het volgende:
[..]
dan huur je ze toch op dat ski-oord, krent![]()
Ik denk wederom dat ze van alles gaan huren.......quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:58 schreef DoctorB het volgende:
[..]
eigen ski's en boards koop je niet omdat je een krent bent, maar omdat je KWALITEIT wil in plaats van door JAN LUL afgeragde troep.
Bovendien kun je vrijwel NERGENS een raceboard huren. Dus dat MOET je zelf kopen.
Geef nou maar toe, je bent flink onnozel geweest toen je dat verhaal inklopte.
We verlaten de wintersport,
HOE gaan mensen in jouw gare wereldbeeld verhuizen?
Met de bakfiets? (of bakmotor)
Hou toch op.
Jaaaa niemand meer eigen spullen, alles gemeubileerd huren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik denk wederom dat ze van alles gaan huren.......
*proest*quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:02 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Jaaaa niemand meer eigen spullen, alles gemeubileerd huren.
Iedereen hetzelfde ikea huis!!!!!
![]()
Aha, een leren motorpak staat gelijk aan gay in jouw ogen. Geef je ff een gil als je uit de kast komt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:38 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Nix fantasie. Bittere ernst.
Kijk maar eens goed. Wie gaat er anders gekleed in strak zwart leer de straat op????
Bij jou niet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:05 schreef Sickie het volgende:
[..]
Aha, een man in een leren pak staat gelijk aan gay in jouw ogen.
Ja want files bestaan omdat mensen schrikken van motorrijders.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:43 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Ik zeg motorrijders van de openbare weg af!
Scheelt een hoop irritatie in de file, een hoop schrikreacties in de file en dus MINDER file!
Ja, het begint te dagen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:07 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Bij jou niet?
Dat geeft te denken....
Meneer is humorist!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:12 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ja, het begint te dagen?Heb je meteen antwoord op de vraag waarom je altijd zo'n gespannen gevoel in de broek krijgt als je weer eens een motorrijder voorbij ziet komen in zijn zwarte leren pak.
![]()
ik weet het antwoord al van TS.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:18 schreef Klonk het volgende:
kan iemand me vertellen hoe ik m'n caravan van bijna 1400 kilo mee kan nemen
Meneer is een beetje uitgeluld en probeert de bal op een wel erg standaardwijze terug te kaatsen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:16 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Meneer is humorist!
Meneer projecteert zijn latente homoerotische gevoelens op alles en iedereen.
Straks ga je nog zeggen dat ik uit de kast moet komen omdat ik wel eens naar een ballet voorstelling ga kijken...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |