Ik heb de aflevering net ff bekeken, en ze keek idd erg zuur. Die opmerking was echter wel briljantquote:
Matige gasten.quote:Aan tafel bij Sophie: Lange Frans, VJ Miljuschka Witzenhausen (TMF) en Leon Verdonschot (verslaggever Nieuwe Revu). Verder gaat Filemon aan de GHB, zie je een reportage over seks in videoclips, Ties duikt het Gooise matras op met een hele dikke dame en the YFR stellen de vraag "voor hoeveel geld ga jij bloot?"
Iddquote:
Als hij maar niet onderop hoeft.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zit me wel steeds af te vragen hoe het met Ties is.![]()
Ja idd daar irriteer ik me mateloos aan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ze doet wel enorm wijs en ervaren..
Dan weet je ook meteen in wat voor omgeving ze zich bevindt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:36 schreef Woessssj het volgende:
Zij heeft wel héél veel meegemaakt........ in haar omgeving
Iddquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:48 schreef 2DStylish het volgende:
Verschrikkelijke rap van Lange Frans![]()
Je kunt niet zien als iemand drugs heeft gebruikt, kijk maar naar de volgende nieuwslezer...quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Kut, nieuwslezergrap gemist![]()
Iemand?
Iets met dat je in de ogen de nieuwslezer kan zien of 'ie drugs heeft gebruikt. Matige grap deze keer.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Kut, nieuwslezergrap gemist![]()
Iemand?
Ik vond hem wel aardig.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:48 schreef 2DStylish het volgende:
Verschrikkelijke rap van Lange Frans![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |