whaha, geweldigquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
50% heeft een dildo op het nachtkastje staan. Ik heb er geen, dus de volgende persoon die je in beeld ziet wel.
hij bleef vrij beleefd hoorquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:57 schreef Pracissor het volgende:
Die filemon is trouwens wel droog, eigenlijk een sukkel maar dan met een grote bek. Mijn held.
Hehe, ja maar ook van zijn interviews vroeger enzo., met welk programma was dat ook alweer, hij stelde moeilijk bijdehande vragen aan BNN'rs.quote:
Zo te zien ergens in Utrecht. Zag ee uit als een werfkelder aan de Oude Gracht daar.quote:
Ach, het heeft weinig om het lijf, maar ja, rond zo'n tijdstip vind ik het al snel best, dus ik heb me deze week toch wel weer vermaakt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:26 schreef golfer het volgende:
Ik ga verder niet meer kijken naar dit puberprogramma.
Kut, gemist!quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
50% heeft een dildo op het nachtkastje staan. Ik heb er geen, dus de volgende persoon die je in beeld ziet wel.
En die gozer na een iets verbaasde blik, serieus het nieuws aankondigen!quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het grootste risico is niet oververhitting, maar uitdroging. En die uitdroging kan weer oververhitting veroorzaken. Maar aangezien Filemon voldoende water dronk (wat je ook in het filmpje zag) was het risico daarop zeer klein.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:48 schreef Leep het volgende:
Ik vind het zo vreemd dat die gast XTC pillen slikt (grootste risico oververhitting) en dan gaat dansen in zo'n disco
En dattie daar dan staat in z'n trui?????
ja maar ik bedoelde het meer van hij heeft het al warm door die pil, in zo'n disco loopt de themperatuur ook al aardig op en door het dansen al helemaal en dan staatie daar 3 uur lang met een trui aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:44 schreef TheGame het volgende:
[..]
Het grootste risico is niet oververhitting, maar uitdroging. En die uitdroging kan weer oververhitting veroorzaken. Maar aangezien Filemon voldoende water dronk (wat je ook in het filmpje zag) was het risico daarop zeer klein.
"Gast... sommige mensen hebben nu eenmaal zo'n gezicht!"quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zoooo die dame kijkt lekker vrolijk!
Echt hèt antwoordquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:39 schreef UFOtje het volgende:
[..]
"Gast... sommige mensen hebben nu eenmaal zo'n gezicht!"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |