En is daar dan per definitie iets mis mee..?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:35 schreef zhe-devilll het volgende:
Ach die lui beginnen smorgens al te blowen, neem het ze niet kwalijk
TS heeft een probleemquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:37 schreef Fool het volgende:
[..]
En is daar dan per definitie iets mis mee..?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:11 schreef hanskepanske het volgende:
Ik vind dat geschater van de ochtendknullen van 538 GE WEL DIG! Ben meteen vrolijk!
Daar is al niet te veel voor nodigmaar toch...
Doe ik 's morgens NA het douchen.. als ik droge voeten heb.. ervaring enzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Begin de dag met een dansje....
Nééééééquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:10 schreef stijgende_ster het volgende:
Het gelach is inderdaad nogal eens zwaar overdreven ja. Zou dat nep zijn?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Begin de dag met een dansje....
opaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:36 schreef sirrom het volgende:
die irritante lachzakken kom je bijna overal tegen met de bedoeling 'instant gezelligheid' te creeren.
Was -vroeger- ooit leuk bij Curry & van Inkel. Maar das ancient History.
Alleen Giel 3FM begint daar gelukkig niet aan. Maar die lacht om zijn nepopa en wannabee kutkalenderkimmetjes. En das ook niet alles....
Get ready for the lunchquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:08 schreef Netflier het volgende:
Jááááááááren terug (voor de milleniumwisseling) werkte ik in een soort loods en daar moest ik spekjes aan een stok rijgen. Ik en mijn collega's mochten niet met elkaar praten, want daar zou de productie onder lijden. Behoorlijk afstompend dus, en na 2 maanden kapte ik ermee, ondanks dat ik erg om geld verlegen zat. Maar dat 538 op de radio aanstond was het allerergste. Om het uur werden dezelfde platen gedraaid, en dat was alleen maar R&B en die kutplaat van DJ Jean. En er tussendoor kreeg je discussies te horen die je normaal leest in de Hitkrant, zoals "ik wil graag neuken maar ik durf geen condooms te kopen".![]()
![]()
![]()
Viel me laatst ook op idd. Nog erger is dat je tijdens een reclameblok zoiets hoort als:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:24 schreef Dr_Crouton het volgende:
....wat je verder op die zender hoort is 538 dit, 538 dat om die domme luisteraars aan te herinneren dat ze echt, ècht afgestemd zijn op 538. Op ELKE gelegenheid, zelfs als je toch al weet door dat domme gebulder dat het een kutzender is, "Dus, radio 538, met nog vele prijzen en als je dit op 538 hoort is het 538 ..." alwéér!
Zoals je hier en daar leest worden sommige mensen haast gedwongen naar die kutzender te luisteren omdat het op het werk gedraaid wordt waar men niet zomaar van zender mag veranderen. Dat kan zijn omdat: het de enige zender is wat de meerderheid van je collega's leuk vind (dus twijfel ik ook aan hun intelligentie, vaak ook schreeuwlelijkerds), het aan het winkelend publiek wordt gedraaid als zijnde bedrijfspolicy (dat is erg dom en faillisement gegarandeerd) of dat de radio-ontvanger met die kutzender achter slot en grendel zit, dus de bazen zijn aandeelhouders van vijfdrieacht.quote:
READ THE FUCKING THREADquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:29 schreef Bjoro het volgende:
Ik heb een radio met een paar knopjes erop:
-met 1 van die knopjes kan mijn radio uit !
-met weer een ander knopje kan mijn radio op een andere zender
misschien als jij zoekt zitten er bij jouw radio ook van die knopjes op
en als je er echt aan irriteert kun je toch met collega's afspreken dat minimaal 1x in de week een andere zender op mag, of alleen 's morgens !
Overigens irriteer ik mij er niet aan en vind Evers wel een leuk programma !
om een lang verhaal kort te maken ....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
READ THE FUCKING THREAD
[offtopic]quote:
Deze keer voor de verandering eerst de OP gelezen voor ik reageerde.....normaal behoor ik wel tot de door jouw beschreven doelgroepquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:51 schreef sirrom het volgende:
[offtopic]
Idd, lkkr fakking IRRI die gasten die midden in een thread spontaan beginnen te reageren, zonder het voorafgaande zorgvuldig te bestuderen...![]()
[/offtopic]
Gawd... Ik wist wel dat de verfente luisteraars ervan best wel last hadden van gebrek aan intelligentie, maar van inzicht is ook gebleken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
om een lang verhaal kort te maken ....
je hebt gewoon geen moer te vertellen op je werk en gaat hier een beetje lopen zeiken dat het aan de radio ligt![]()
hoop niet dat je deze stelling hieronder probeert duidelijk te maken, want dat slaat namelijk als een tang op een varkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:56 schreef Dr_Crouton het volgende:
Gawd... Ik wist wel dat de verfente luisteraars ervan best wel last hadden van gebrek aan intelligentie, maar van inzicht is ook gebleken.
Dat klopt !quote:Ten eerste maakt het geen moer uit dat men niks te vertellen heeft op het werk, dat KAN nu eenmaal.
Het lijkt mij niet meer dan normaal dat, als er tenminste sprake is van een gezonde werksfeer, indien 1 van de werknemers zich mateloos irriteert aan een bepaalde radiozender (en dat doet TS blijkbaar) er zo nu en dan ook met deze werknemer rekening gehouden wordt.quote:Je kan gaan roepen dat je vijfdrieacht een kutzender vindt met domme kutgrappen, maar dan hoeft niks te veranderen omdat de rest niet wilt luisteren. Dat heb je hier dus ook, mensen lezen gewoon over de posts heen.
Waaruit concludeer jij nou weer dat ik daar overheen leesquote:Ten tweede kan de radio achter slot en grendel staan, vooral bij grote bedrijven waar men afgesproken heeft geen losse radio-toestellen van huis mee te nemen ivm diefstal en schade en daarvoor 1 radio gebruikt dat aangesloten is op speakers in alle afdelingen, met als gevolg dat je gedwongen wordt naar 1 zender te luisteren.
Maar dat tweede punt had ik al geschreven, maar jij leest er rustig overheen.![]()
last van gebrek aan intelligentie?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:56 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Gawd... Ik wist wel dat de verfente luisteraars ervan best wel last hadden van gebrek aan intelligentie, maar van inzicht is ook gebleken.
oke, maar de muziek zuigt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Alle andere zenders zijn nog kutter!
Hilversum 3, arbeidsvitamine met een bedrijf die wasknijpers maakt en daarvan moeten we hun favoriete platen en hun bedrijfsgrappen horen en daarna de altijd slaapverwekkende Henk Westbroek.
Verder Syk Redio met 100.000 keer per uur "Syk-re-di-ooooooo honderdpuntzeven efffff emmmmmm"
538 is geweldig, Edwin Evers, op vrijdag de column van Peter Heerschop en zaterdag Rick van Velthuizen met razende reporter Teun. 's Middags Ruud de Wild, de enige die zegt wat heel Nederland denkt.
Bij ons staat de radio al 5 jaar op 538, dus het kan zijn dat ik iets gemist hebquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:16 schreef Droopie het volgende:
Ruuddewild.nl is een leuk programma maar die Ruud de Wild is gewoon een grote mongool.
Wat het programma alleen ten goede komt, maar die zegt echt niet wat heel Nederland denkt.
Verder vind ik middenindenachtrick erg leuke radio.
En Babewatcher, Henkie Westbroek zit al lang niet meer op Hilversum3, wat trouwens egenwoordig 3FM heet
Ruud de Wild, denkt dat hij grappig is maar is dat totaal nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:16 schreef Droopie het volgende:
Ruuddewild.nl is een leuk programma maar die Ruud de Wild is gewoon een grote mongool.
Wat het programma alleen ten goede komt, maar die zegt echt niet wat heel Nederland denkt.
Verder vind ik middenindenachtrick erg leuke radio.
En Babewatcher, Henkie Westbroek zit al lang niet meer op Hilversum3, wat trouwens egenwoordig 3FM heet
3FM is niet commercieel (tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:00 schreef sirrom het volgende:
Mmm... veel van het zelfde...
De commerciele belangen dwingen DJ's grappig te zijn. Of ze het nu willen of niet.
En DJ's die op zo'n manier spontaan zijn zijn het dus NIET. En dat voel je als luisteraar!
Ik wil niet zeuren over vroeger maar ik denk dat commerciele radio's het onmogelijk maakt om DJ's weer spontaan zichzelf te laten zijn.
Maar hij heeft wel gelijk hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:25 schreef sirrom het volgende:
[..]
Leuk dat je 'mee doet' aan de discussie...
![]()
Yorin is al helemaal het drama van de radiozendersquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:55 schreef SlaadjeBla het volgende:
Jensen op Yorin in de middag
Hij probeert zo huiselijk te doen met die Jan dat je er misselijk van wordt.
Hoor toch een hoop positieve geluiden over Stenders !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Yorin is al helemaal het drama van de radiozenders!
Ja ok Stenders is het enige goeie aan Yorin, en Mark in the Dark was dat ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hoor toch een hoop positieve geluiden over Stenders !
Stenders is ook best okee. De DJ die volgt slaat soms de plank mis, maar kan er best mee door. Henk Westbroek vind ik zo'n vervelende ouwe zeur die zo'n pseudo-intellectueel imago heeft. Het staat hem best, maar het is gewoon niet leuk om naar te luisteren. Jensen spant de kroon. Zo gezellig intiem met Jan andere mensen voor schut zetten. Hoewel hij soms best originele dingen bedenkt, vind ik het zelden grappig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hoor toch een hoop positieve geluiden over Stenders !
wat vond je van mark in the dark of heb je hem nooit gehoortquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:07 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Stenders is ook best okee. De DJ die volgt slaat soms de plank mis, maar kan er best mee door. Henk Westbroek vind ik zo'n vervelende ouwe zeur die zo'n pseudo-intellectueel imago heeft. Het staat hem best, maar het is gewoon niet leuk om naar te luisteren. Jensen spant de kroon. Zo gezellig intiem met Jan andere mensen voor schut zetten. Hoewel hij soms best originele dingen bedenkt, vind ik het zelden grappig.
Die heb ik nooit gehoord.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wat vond je van mark in the dark of heb je hem nooit gehoort
is dat die met die mega-irritante kut-stem ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wat vond je van mark in the dark of heb je hem nooit gehoort
Ja hij heeft een hele rare stem, maar verder is die ok en die stem wen je wel aanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is dat die met die mega-irritante kut-stem ?
weet inhoudelijk niets van dat programma (als het het is natuurlijk) want luisterde dat nooit omdat ik me zo aan die stem irriteerde !
en giel is dan weer saaiquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:22 schreef Renesite het volgende:
NET iets te veel.
Vooral evers
Daarom geswitched naar giel!
giel is wel okay maar nu al een paar jaar precies hetzelfde .. hij bedenkt echt niks nieuws .. telkens de haan telkens begin de dag met een dansje telkens kalender kim telkens lange frans ... alleen opa is leukquote:
Tis idd de laatste tijd té standaard.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
giel is wel okay maar nu al een paar jaar precies hetzelfde .. hij bedenkt echt niks nieuws .. telkens de haan telkens begin de dag met een dansje telkens kalender kim telkens lange frans ... alleen opa is leuk
tja, en dat was de reden voor mij om het nooit lang vol te houden, dus misschien is hij enorm goed maar heeft hij voor mij niet de radiostem om mij aan zijn programma te binden !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja hij heeft een hele rare stem, maar verder is die ok en die stem wen je wel aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |