kinderen horen sowieso niet op daken van andere mensen te klimmenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:56 schreef Fliepke het volgende:
Beetje dom om gewoon 220v te gebruiken, maar ik vind niet dat hij gestraft moet worden dat ettertje van 8 had maar op moeten letten.
Dat ook, hij had er dus op moeten letten dat hij niet op zijn eigen dak aan het klimmen was, maar op dat van iemand andersquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:58 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
kinderen horen sowieso niet op daken van andere mensen te klimmen
Auwquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:15 schreef Posdnous het volgende:
Ik ben als kind ook wel eens op zo'n schuurtje geklommen om m'n bal er af te halen. Bleken er glasscherven op de rand te zijn gemonteerd...vor als er iemand z'n bal van het dak kwam halen..
.
Je kunt ook gewoon aanbellen bij de eigenaar van dat schuurtje en vragen of je je bal terug mag. Je hoeft niet andersmans eigendommen te vernielen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:15 schreef Posdnous het volgende:
Ik ben als kind ook wel eens op zo'n schuurtje geklommen om m'n bal er af te halen. Bleken er glasscherven op de rand te zijn gemonteerd...vor als er iemand z'n bal van het dak kwam halen..
.
Ik dacht ook al.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:58 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
kinderen horen sowieso niet op daken van andere mensen te klimmen
Eén groot complot! Ik zou geen gemeentewerker meer vertrouwen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:13 schreef beestjuh het volgende:
tactisch geplaatste lantaarnpalen
Oh die denken gewoon niet na.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:40 schreef Fool het volgende:
[..]
Eén groot complot! Ik zou geen gemeentewerker meer vertrouwen...
Eigendommen vernielenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:32 schreef wonko het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon aanbellen bij de eigenaar van dat schuurtje en vragen of je je bal terug mag. Je hoeft niet andersmans eigendommen te vernielen.
precies. Kan me voorstellen dat het irritant is als er ettertjes continue op je dak klimmen, maar dit is natuurlijk een belachelijke actie van die vent. Ben benieuwd wat de reacties waren geweest als het bewuste jongetje het niet had overleefd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:01 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En buiten dat, ook al is het niet goed dat kinderen op je dak klimmen, dan ga je er toch nog geen glascherven op monteren laat staan 220 volt.
Wat een enorme idioot ben je dan.
Nogal!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:46 schreef Overlast het volgende:
Wat een verzuurde mensen hier.
ja zolang je 12 bent vind je dit soort dingen vet supergaaf, maar als je opgroeit komt (ook bij jouw hopelijk) het verstand erbij kijkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:50 schreef JohnDope het volgende:
Tja wat zal ik zeggen, die 30jarige denkt niet ver na....... op een dag is die jongen die onder stroom stond een jaar of 25 en die man dan een jaar of 47, kijken wie er dan wint![]()
Als je klein bent moet je wegrennen en als je wat groter bent dan blijf je staan. Het blijft in ieder geval leuk als je klein bent om juist dit soort mensen te sarren. Het is nog goed ook voor de jeugd want ze krijgen een topconditie van al dat wegrennen integenstelling tot al dat generd op die computers van tegenwoordig.
's toch lastig; zo zonder dooie...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:46 schreef Overlast het volgende:
Wat een verzuurde mensen hier. Het is en blijft doodslag, en overlast als motief voor doodslag zal je niet veel helpen bij de rechter.
Dat vind je wel lekker he, beetje mierenneuken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
's toch lastig; zo zonder dooie...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |