quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:50 schreef Tha_T het volgende:
Zeg er dan wat van ipv gewoon door te eten en naar huis gaanFlyga
wahquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:13 schreef Trey het volgende:
Haha zie die vette vriendin van jou zo amper in de stoel passen zo zitten janken en die breezah's zo van whehehehehee. en ik zo van hahahaha. en jij zo van.
kan dat misschien komen omdat ik lichtelijk dyslectisch ben, en verder taal niet mijn sterkste kant is (qua schrijven!)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:50 schreef Eland het volgende:
Aan het taalgebruik in de openingspost te zien, verschilt de TS niet zo heel erg veel met B®e3ZaHz, vooral qua schrijfstijl. Voordat dat woordje "zo" mag je wel wat minder gebruiken. Zolang je zelf enige overeenkomst vertoont met een B®e3ZaH-slet mag je d'r ook niet over klagen.![]()
Iedereen die tegenwoordig niet kan spellen is dyslectisch, dus dat is echt een non-argument. Als ik eens een foutje maak ben ik ook ligtelek dislekties zekerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:18 schreef SamStar het volgende:
[..]
kan dat misschien komen omdat ik lichtelijk dyslectisch ben, en verder taal niet mijn sterkste kant is (qua schrijven!)
het verhaal is toch duidelijk..
ik heb er een dure test voor laten doen, bij zo'n gast die er verstand van heeft! dus shut up bitte than you so muchquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:34 schreef Eland het volgende:
[..]
Iedereen die tegenwoordig niet kan spellen is dyslectisch, dus dat is echt een non-argument. Als ik eens een foutje maak ben ik ook ligtelek dislekties zeker![]()
Goeie actiequote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:19 schreef Sessy het volgende:
Volgens mij kwam ik laatst die wijven tegen in de trein, of in elk geval soortgelijke. "HOU JE KOP BREEZERSLETTEN" heeft toen geholpen om ze naar een ander treinwagon weg te jagen.
Wie???quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:06 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hun konden tenminste ergens in stikken![]()
Feauteauquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:59 schreef Sas22 het volgende:
Het zusje van mijn vriend is ook zo`n verwende Breezer.
Vaderlief is schatrijk, weet van gekkigheid niet wat ie met ze duiten aan moet en geeft daarom het Breezertje maar alles waar ze om zeurt.
Had ze een pet op met "Fuck me I`m rich". Toen ik voorstelde omdaar "Fuck me my father is rich" van te maken viel dat toch niet zo goed geloof ik![]()
![]()
Allemaal de schuld van de [insert willekeurig object] !quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:11 schreef zhe-devilll het volgende:
Tjah onopgevoede girlies en er komen er nog veel meer.....
Liefde maakt blindquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:14 schreef SamStar het volgende:
[..]
lees "ze is niet dik" ook niet eens vatzig of gezet!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |