Nee, dat is volwassen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:09 schreef SamStar het volgende:
TYFUSS KINDEREN KRIJG SNEL DE GRAFKANKER EN STIK IN JE BIG-MAC!!!!!![]()
![]()
je bedoelt met hun aprillia scootertjes...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:12 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Was wel vet geweest als die pauper vriendjes zon zeikerd als jij met hun honda crx omver hadden gereden
nee maar het lucht wel opquote:
lees "ze is niet dik" ook niet eens vatzig of gezet!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:13 schreef Trey het volgende:
Haha zie die vette vriendin van jou zo amper in de stoel passen zo zitten janken en die breezah's zo van whehehehehee. en ik zo van hahahaha. en jij zo van.
ik bestelde dat, ik gebruiker er altijd 3...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:16 schreef Trey het volgende:
Waarom besteld je vriendin dan 4 bakjes saus... wat een biggetje!
4 bakjes saus is niks.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:16 schreef Trey het volgende:
Waarom besteld je vriendin dan 4 bakjes saus... wat een biggetje!
Dus jij bent de vatsige kut. Inplaats van je vriendin het gevoel geven dat ze dik is ben jij diegene die er een zwak hart voor heeft als mensen er een opmerking overmakenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:16 schreef SamStar het volgende:
[..]
ik bestelde dat, ik gebruiker er altijd 3...
Dikke!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:16 schreef SamStar het volgende:
[..]
ik bestelde dat, ik gebruiker er altijd 3...
Zou je dan niet iets voedzamers eten dan de McDonalds..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:21 schreef SamStar het volgende:
ik en dikik ben fucking mager
net een uitgemergelde nigeriaan
voor de duidelijkheid dat ligt bij álle vrouwen gevoeligquote:en mn vriendin is dus alles behalve dik, maar het ligt haar wel gevoelig"
er stond nog iemand voor ons, we hadden onze beslissing al lang gemaakt voro diegene klaar was voor ons.. dus houd je pauper reacties voor jequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:00 schreef Camplo het volgende:
Ja gelijk hebben ze kutkneus. Zo'n hekel aan van die infantielen 1920 nerds die de Mac inlopen en dan pauper gaan zitten kijken wat ze gaan bestellen. Dat bedenk je maar van tevoren kutkneus. Hun waren overduidelijk sneller met denken dan jij en je vriendin...
Ga lekker naar een duur restaurant next time. Kaart erbij, en daar pauper lopen bestellen, kan je denken tot je een ons weegt...
Hun konden tenminste ergens in stikkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:09 schreef SamStar het volgende:
TYFUSS KINDEREN KRIJG SNEL DE GRAFKANKER EN STIK IN JE BIG-MAC!!!!!![]()
![]()
Vertel dat er dan bij...... verzwijgen van informatie komt voor eigen rekening.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:01 schreef SamStar het volgende:
[..]
er stond nog iemand voor ons, we hadden onze beslissing al lang gemaakt voro diegene klaar was voor ons.. dus houd je pauper reacties voor je![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:55 schreef maniack28 het volgende:
Breezah-sletjes met bontlaarsjes moet je gewoon 1 voor 1 keihard anaal nemen, kansloze meisjes zijn dat.... je moet ze misbruiken, daar zijn ze voor!!
Echt ik heb precies hetzelfde als jou, wat een kansloze hoeren zijn het.... peutertjes van 14 met bontlaarzen en een sigaret in hun bek
Dit is trouwens wel een echte dijenkletser hoor...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:09 schreef SamStar het volgende:
en mn vriendin zei zo "jah dames gaan voor"
en ik reageerde zo: "ja dames wel, meisjes niet "
Dus als je volgens de normen en waarden handelt ben je een zeikerd?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:12 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Was wel vet geweest als die pauper vriendjes zon zeikerd als jij met hun honda crx omver hadden gereden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |