Oh ja hihih Roel kan nu tot en met donderdagavond zijn 10.000 pegels niet verplaatsen. Slim van BB...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:49 schreef milagro het volgende:
Als Roel nu eens zou gaan slapen, en Dido dan alleen daar zit met CHantal op de stip en dan uit verveling die doppen van de bloempotten eraf zou gaan schroeven....
NEEEEEEEEEEEE, het gaat me ook helemaal niet om de geluiden, is logisch met die microfoons. Maar ik prop mijn mond niet vol, nee en ik praat niet met een volle mond. Het komt heel gulzig op me over.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:47 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Doe ff normaal of eet jij soms met je pink omhoog ?
yo dat zou ik best willen zienquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:49 schreef milagro het volgende:
Als Roel nu eens zou gaan slapen, en Dido dan alleen daar zit met CHantal op de stip en dan uit verveling die doppen van de bloempotten eraf zou gaan schroeven....
AF!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:53 schreef Rica het volgende:
OP!
wat een actie weerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:52 schreef _Vampierheks_ het volgende:
[..]
Oh ja hihih Roel kan nu tot en met donderdagavond zijn 10.000 pegels niet verplaatsen. Slim van BB...
1 Tanja geen cent om aan dr reet te krabben.quote:
gulzig is geilquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:53 schreef Day het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEE, het gaat me ook helemaal niet om de geluiden, is logisch met die microfoons. Maar ik prop mijn mond niet vol, nee en ik praat niet met een volle mond. Het komt heel gulzig op me over.
En val me niet zo aan. Had al een tijd niet gepost, dus ik dacht: kom ik doe weer effe wat
quote:
Pijp zequote:
Helemaal niet aan gedachtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:52 schreef _Vampierheks_ het volgende:
[..]
Oh ja hihih Roel kan nu tot en met donderdagavond zijn 10.000 pegels niet verplaatsen. Slim van BB...
quote:
Het geld is van hem, als hij het voor zijn medebewoners kan verstoppen tot het einde van zijn BB-tijd. Als het gevonden wordt, is ie het kwijt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:54 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
wat een actie weer
wanneer is dat geld eindelijk van hem dan?
Chantal vreet goor. Vind ik ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:53 schreef Day het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEE, het gaat me ook helemaal niet om de geluiden, is logisch met die microfoons. Maar ik prop mijn mond niet vol, nee en ik praat niet met een volle mond. Het komt heel gulzig op me over.
En val me niet zo aan. Had al een tijd niet gepost, dus ik dacht: kom ik doe weer effe wat
dat is superlompquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:57 schreef _Vampierheks_ het volgende:
[..]
Het geld is van hem, als hij het voor zijn medebewoners kan verstoppen tot het einde van zijn BB-tijd. Als het gevonden wordt, is ie het kwijt.
Je hebt gelijk. Vooral vanaf die tafelcam, maar ook met de andere cams ziet het er heel smerig uit als je mensen volgt tijdens het eten. Kijk 'beschaafde' Dido maar proppen hierquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:53 schreef Day het volgende:
NEEEEEEEEEEEE, het gaat me ook helemaal niet om de geluiden, is logisch met die microfoons. Maar ik prop mijn mond niet vol, nee en ik praat niet met een volle mond. Het komt heel gulzig op me over.[/sub]
Dus volgens jou is de definitie van geldwolf, iemand die geen geld heeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:55 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
1 Tanja geen cent om aan dr reet te krabben.
2 Endemol zocht zwangere vrouwen die in geld problemen zitten
3 Dat ze geen geld heeft om nike's voor dr (liever een jongetje) dochtertje te kopen.
4 Dat ze meerdere malen is overgehaald (met geld uiteraard) dat ze moet bljiven in BB
5 DAT ZE ZO WEER OP DR RUG ZOU GAAN LIGGEN ALS ZE NIET MEER ROND ZOU KUNNEN KOMMEN VAN DE SOCIAALE DIENST.
BorTheWOlf zegt Tanja GeldWolf
Wie ik? Nee hoor, ben een net meisjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:57 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
hehehe daar zat je op te loeren he !
mmmmmmmmmmmm shoarma....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Vooral vanaf die tafelcam, maar ook met de andere cams ziet het er heel smerig uit als je mensen volgt tijdens het eten. Kijk 'beschaafde' Dido maar proppen hier
Zou mij ook kunnen overkomen overigens![]()
[afbeelding]
Nee, iemand die heel veel over heeft voor een beetje poen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus volgens jou is de definitie van geldwolf, iemand die geen geld heeft
Dat is wat me dus verbaasd. Je zou bj haar toch denken dat ze tafelmanieren geleerd heeft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 03:04 schreef pu55y_camper het volgende:
Ik benhet een smetje hoor day
Dido schranst als een food-junkie met geluiden die rechtstreekst uit de grotten van han lijken te komen het is toch vreemd die tegenstellingen in haar.
Dat ze zo vreet terwijl ze heel elegant en elitair voordoeten dat ze de hele tijd de verlichte geest is in al haar gedachten en gevoelens terwijl ze als een ketter rookt. ze was echt de ergste
Aaah dat vind jij geen gewoon werk, de belastingdienst wel hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 03:02 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Nee, iemand die heel veel over heeft voor een beetje poen.
zie vooral punt 5
Ga gewoon werken !
Ach als jij het eervol zou vinden dat je moeder/vader partner dit beroep zou uitoevenen, moet je het vooral in je paspoort laten zetten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aaah dat vind jij geen gewoon werk, de belastingdienst wel hoor.
Maar dat was haar noodplan als ze echt helemaal aan de grond zou zitten....
Ze heeft ook vaak verteld dat ze wel 'gewoon' werk zou willen gaan doen.
Heeft ze toen ook gedaan toen ze al als hoer op 'solicitatie' was geweest.
Wat doe jij trouwens nog op op dit uur?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 03:10 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ach als jij het eervol zou vinden dat je moeder/vader partner dit beroep zou uitoevenen, moet je het vooral in je paspoort laten zetten.
Als daar tegenover staat dat je vader/partner er voor zorgt dat dit beroep nog steeds bestaat, ben ik er voor!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 03:10 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ach als jij het eervol zou vinden dat je moeder/vader partner dit beroep zou uitoevenen, moet je het vooral in je paspoort laten zetten.
haar moeder was gewoon een leipe hippie die toevallig in een bak met geld is gevallen door de artestieke dingen die ze doet en de woorkshops die ze daar over geeft.(wat eigenlijk?)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 03:06 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is wat me dus verbaasd. Je zou bj haar toch denken dat ze tafelmanieren geleerd heeft.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 03:12 schreef Day het volgende:
[..]
Als daar tegenover staat dat je vader/partner er voor zorgt dat dit beroep nog steeds bestaat, ben ik er voor!
Haar moeder komt helemaal niet zo bekakt over, vind het wel een leuke vrouw. Is haar vader wel eens bij de liveshow geweest?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 03:13 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
haar moeder was gewoon een leipe hippie die toevallig in een bak met geld is gevallen door de artestieke dingen die ze doet en de woorkshops die ze daar over geeft.(wat eigenlijk?)
misschien is haar moeder helmaal niet zo bekakt maar heet dido het zelf aangeleerd bij haar rijke vriendinnetjes. Ik ben het overigens wel practisch altijd eens met didels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |