Oh ja hihih Roel kan nu tot en met donderdagavond zijn 10.000 pegels niet verplaatsen. Slim van BB...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:49 schreef milagro het volgende:
Als Roel nu eens zou gaan slapen, en Dido dan alleen daar zit met CHantal op de stip en dan uit verveling die doppen van de bloempotten eraf zou gaan schroeven....
NEEEEEEEEEEEE, het gaat me ook helemaal niet om de geluiden, is logisch met die microfoons. Maar ik prop mijn mond niet vol, nee en ik praat niet met een volle mond. Het komt heel gulzig op me over.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:47 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Doe ff normaal of eet jij soms met je pink omhoog ?
yo dat zou ik best willen zienquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:49 schreef milagro het volgende:
Als Roel nu eens zou gaan slapen, en Dido dan alleen daar zit met CHantal op de stip en dan uit verveling die doppen van de bloempotten eraf zou gaan schroeven....
AF!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:53 schreef Rica het volgende:
OP!
wat een actie weerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:52 schreef _Vampierheks_ het volgende:
[..]
Oh ja hihih Roel kan nu tot en met donderdagavond zijn 10.000 pegels niet verplaatsen. Slim van BB...
1 Tanja geen cent om aan dr reet te krabben.quote:
gulzig is geilquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:53 schreef Day het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEE, het gaat me ook helemaal niet om de geluiden, is logisch met die microfoons. Maar ik prop mijn mond niet vol, nee en ik praat niet met een volle mond. Het komt heel gulzig op me over.
En val me niet zo aan. Had al een tijd niet gepost, dus ik dacht: kom ik doe weer effe wat
quote:
Pijp zequote:
Helemaal niet aan gedachtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:52 schreef _Vampierheks_ het volgende:
[..]
Oh ja hihih Roel kan nu tot en met donderdagavond zijn 10.000 pegels niet verplaatsen. Slim van BB...
quote:
Het geld is van hem, als hij het voor zijn medebewoners kan verstoppen tot het einde van zijn BB-tijd. Als het gevonden wordt, is ie het kwijt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:54 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
wat een actie weer
wanneer is dat geld eindelijk van hem dan?
Chantal vreet goor. Vind ik ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:53 schreef Day het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEE, het gaat me ook helemaal niet om de geluiden, is logisch met die microfoons. Maar ik prop mijn mond niet vol, nee en ik praat niet met een volle mond. Het komt heel gulzig op me over.
En val me niet zo aan. Had al een tijd niet gepost, dus ik dacht: kom ik doe weer effe wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |