waarom niet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik had 10 oktober gestemd bij bevallen. Dat gaat dus niet meer door.
Omdat ik niet denk dat ze een geheime opdracht heeft gekregen en gisteren al is bevallen, maar dat ze dat stil moet houdenquote:
Beter!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:55 schreef wickie het volgende:
Trouwens wat een slechte kwaliteit van die camera van de babykamer
Echo kwaliteitquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:55 schreef wickie het volgende:
Trouwens wat een slechte kwaliteit van die camera van de babykamer
Volgens Ingrid dus welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet ze eerst in een hoekje kruipen dan of zo?
Nou, gewoon op de wc doen ofzo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet ze eerst in een hoekje kruipen dan of zo?
Het is idd dodelijk saaiquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:56 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga half 2 niet eens halen, jezus wat slaapverwekkend vandaag.
Of BB begint m'n neus uit te komen, dat kan ook.
Lekker suggestief, hè?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:57 schreef -Delta- het volgende:
Zit Tanja zichzelf nou te vingeren ofzo?
Zie de hele tijd dat dekbed in het midden bewegen?
Waarschijnlijk van het gehakt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:52 schreef arneaux het volgende:
Iedereen is ziek zwak en misselijk nu. Slecht eten lijkt me.
De baby probeert eruit te komen, ramt de buik aan alle kantenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lekker suggestief, hè?
Ik dacht ook: wíe liggen daar wát te doen??
Baby heeft trek in een ploffiequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
De baby probeert eruit te komen, ramt de buik aan alle kanten![]()
That's our Naat, zo vrij als een vogeltje.quote:
Anders doen we even net alsof het belangrijk isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:44 schreef APK het volgende:
Dat vind ik echt eng.![]()
Het zou toch andersom moeten zijn: Wij met de bewoners tegen BB.
Best geinig nog dat dan. Zou die live-uitzending nog ergens te vinden zijn?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:58 schreef Snaptnix het volgende:
@KRIBBET
Het verhaal van Ed.
Hoe lang in BB?
"Twee weken. Ik werd genomineerd en moest er dus uit. Maar dat vond ik op dat moment onrechtvaardig, omdat de andere bewoners de afspraak hadden gemaakt dat de eerste bewoner die er nieuw in zou komen, er ook meteen weer uit zou gaan. Dat vond ik onrechtvaardig, dus ik ben niet gegaan. Dat gebeurde tijdens de live-uitzending, die toen verlengd werd. Ze hebben toen op alle mogelijke manieren geprobeerd me er uit te krijgen, met zowel fysieke als mentale druk. Maar dat lukte dus niet. Toen ben ik dus nog twee dagen gebleven. Iedereen was hoogst nerveus. Er werden allerlei ultimatums gesteld, waar ik het niet mee eens was. Uiteindelijk gingen ze overstag en vroegen ze wat ik dan wel wilde. ‘Een statement maken op tv over onrechtvaardigheid in de wereld. Werd lacherig over gedaan: Ed, je kunt hier niet de maatschappij gaan veranderen. Maar er zaten wel 1 miljoen mensen te kijken, dus de maatschappij. Ik heb gezegd dat als je onrechtvaardig behandeld wordt, je daar op tijd tegen in opstand moet komen, en het niet moet accepteren, zoals veel mensen wel doen. Ik wist dat er veel jongeren keken, en voor hun was dit eigenlijk bedoeld.
Ja hè. Sommige mensen raken zóó gefixeerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Anders doen we even net alsof het belangrijk isHet is tv, geen WOIII.
En het aller, allerlaatste wat ik wil is met dat stelletje imbecielen van een bewoners sámen wat doen. Als ik er met één mailtje voor zou kunnen zorgen dat 1 van die kanslozen ¤50.000 minder verdient met niks doen zou ik het zeker niet laten.
foei regenworm:(quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:59 schreef regenworm het volgende:
Waarschijnlijk van het gehakt.
Nath heeft het klaar gemaakt en heeft in de badkamer een tampon verwisseld.
En is gelijk met het gehakt aan de gang gegaan
Like as if die iets gaan doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik probeer nog wakker te blijven bij Linda en Roel.
Dat vroeg ik me dus ook al af. FF googlen dus maar weerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Best geinig nog dat dan. Zou die live-uitzending nog ergens te vinden zijn?
Heeft Orwell toch gelijk gekregen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:00 schreef Pinball het volgende:
Als ik er met één mailtje voor zou kunnen zorgen dat 1 van die kanslozen ¤50.000 minder verdient met niks doen zou ik het zeker niet laten.
Hartelijk dank, was zelf ook even aan het zoeken geslagen maar kwam niet verder dan zijn jazzclub en een foto van hemquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:58 schreef Snaptnix het volgende:
@KRIBBET
Het verhaal van Ed.
Hoe lang in BB?
"Twee weken. Ik werd genomineerd en moest er dus uit. Maar dat vond ik op dat moment onrechtvaardig, omdat de andere bewoners de afspraak hadden gemaakt dat de eerste bewoner die er nieuw in zou komen, er ook meteen weer uit zou gaan. Dat vond ik onrechtvaardig, dus ik ben niet gegaan. Dat gebeurde tijdens de live-uitzending, die toen verlengd werd. Ze hebben toen op alle mogelijke manieren geprobeerd me er uit te krijgen, met zowel fysieke als mentale druk. Maar dat lukte dus niet. Toen ben ik dus nog twee dagen gebleven. Iedereen was hoogst nerveus. Er werden allerlei ultimatums gesteld, waar ik het niet mee eens was. Uiteindelijk gingen ze overstag en vroegen ze wat ik dan wel wilde. ‘Een statement maken op tv over onrechtvaardigheid in de wereld. Werd lacherig over gedaan: Ed, je kunt hier niet de maatschappij gaan veranderen. Maar er zaten wel 1 miljoen mensen te kijken, dus de maatschappij. Ik heb gezegd dat als je onrechtvaardig behandeld wordt, je daar op tijd tegen in opstand moet komen, en het niet moet accepteren, zoals veel mensen wel doen. Ik wist dat er veel jongeren keken, en voor hun was dit eigenlijk bedoeld.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:02 schreef Coos het volgende:
Ja hè. Sommige mensen raken zóó gefixeerd.![]()
Nachtlampjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is er een soort blauwe gloed te zien in de babykamer? (het is vlakbij het hoofdkussen van Tanja)
Henk Jan Smits imitatiequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Ja Menno.. die beatbox is geweldig, maar nu mag je wel stoppen
Hahahahahaquote:
dan komt zo haar beroemde uitspraak weer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:07 schreef wickie het volgende:
Tanja wordt weggezapt door de regie, Koningin Dido regeert en overwint de stream.
Klopt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:08 schreef KRIBBET het volgende:
En daar hebben we Dido weer![]()
Over 1 minuut begint ze weer over Roel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |