waarom niet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik had 10 oktober gestemd bij bevallen. Dat gaat dus niet meer door.
Omdat ik niet denk dat ze een geheime opdracht heeft gekregen en gisteren al is bevallen, maar dat ze dat stil moet houdenquote:
Beter!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:55 schreef wickie het volgende:
Trouwens wat een slechte kwaliteit van die camera van de babykamer
Echo kwaliteitquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:55 schreef wickie het volgende:
Trouwens wat een slechte kwaliteit van die camera van de babykamer
Volgens Ingrid dus welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet ze eerst in een hoekje kruipen dan of zo?
Nou, gewoon op de wc doen ofzo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet ze eerst in een hoekje kruipen dan of zo?
Het is idd dodelijk saaiquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:56 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga half 2 niet eens halen, jezus wat slaapverwekkend vandaag.
Of BB begint m'n neus uit te komen, dat kan ook.
Lekker suggestief, hè?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:57 schreef -Delta- het volgende:
Zit Tanja zichzelf nou te vingeren ofzo?
Zie de hele tijd dat dekbed in het midden bewegen?
Waarschijnlijk van het gehakt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:52 schreef arneaux het volgende:
Iedereen is ziek zwak en misselijk nu. Slecht eten lijkt me.
De baby probeert eruit te komen, ramt de buik aan alle kantenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lekker suggestief, hè?
Ik dacht ook: wíe liggen daar wát te doen??
Baby heeft trek in een ploffiequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
De baby probeert eruit te komen, ramt de buik aan alle kanten![]()
That's our Naat, zo vrij als een vogeltje.quote:
Anders doen we even net alsof het belangrijk isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:44 schreef APK het volgende:
Dat vind ik echt eng.![]()
Het zou toch andersom moeten zijn: Wij met de bewoners tegen BB.
Best geinig nog dat dan. Zou die live-uitzending nog ergens te vinden zijn?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:58 schreef Snaptnix het volgende:
@KRIBBET
Het verhaal van Ed.
Hoe lang in BB?
"Twee weken. Ik werd genomineerd en moest er dus uit. Maar dat vond ik op dat moment onrechtvaardig, omdat de andere bewoners de afspraak hadden gemaakt dat de eerste bewoner die er nieuw in zou komen, er ook meteen weer uit zou gaan. Dat vond ik onrechtvaardig, dus ik ben niet gegaan. Dat gebeurde tijdens de live-uitzending, die toen verlengd werd. Ze hebben toen op alle mogelijke manieren geprobeerd me er uit te krijgen, met zowel fysieke als mentale druk. Maar dat lukte dus niet. Toen ben ik dus nog twee dagen gebleven. Iedereen was hoogst nerveus. Er werden allerlei ultimatums gesteld, waar ik het niet mee eens was. Uiteindelijk gingen ze overstag en vroegen ze wat ik dan wel wilde. ‘Een statement maken op tv over onrechtvaardigheid in de wereld. Werd lacherig over gedaan: Ed, je kunt hier niet de maatschappij gaan veranderen. Maar er zaten wel 1 miljoen mensen te kijken, dus de maatschappij. Ik heb gezegd dat als je onrechtvaardig behandeld wordt, je daar op tijd tegen in opstand moet komen, en het niet moet accepteren, zoals veel mensen wel doen. Ik wist dat er veel jongeren keken, en voor hun was dit eigenlijk bedoeld.
Ja hè. Sommige mensen raken zóó gefixeerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Anders doen we even net alsof het belangrijk isHet is tv, geen WOIII.
En het aller, allerlaatste wat ik wil is met dat stelletje imbecielen van een bewoners sámen wat doen. Als ik er met één mailtje voor zou kunnen zorgen dat 1 van die kanslozen ¤50.000 minder verdient met niks doen zou ik het zeker niet laten.
foei regenworm:(quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:59 schreef regenworm het volgende:
Waarschijnlijk van het gehakt.
Nath heeft het klaar gemaakt en heeft in de badkamer een tampon verwisseld.
En is gelijk met het gehakt aan de gang gegaan
Like as if die iets gaan doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik probeer nog wakker te blijven bij Linda en Roel.
Dat vroeg ik me dus ook al af. FF googlen dus maar weerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Best geinig nog dat dan. Zou die live-uitzending nog ergens te vinden zijn?
Heeft Orwell toch gelijk gekregen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:00 schreef Pinball het volgende:
Als ik er met één mailtje voor zou kunnen zorgen dat 1 van die kanslozen ¤50.000 minder verdient met niks doen zou ik het zeker niet laten.
Hartelijk dank, was zelf ook even aan het zoeken geslagen maar kwam niet verder dan zijn jazzclub en een foto van hemquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:58 schreef Snaptnix het volgende:
@KRIBBET
Het verhaal van Ed.
Hoe lang in BB?
"Twee weken. Ik werd genomineerd en moest er dus uit. Maar dat vond ik op dat moment onrechtvaardig, omdat de andere bewoners de afspraak hadden gemaakt dat de eerste bewoner die er nieuw in zou komen, er ook meteen weer uit zou gaan. Dat vond ik onrechtvaardig, dus ik ben niet gegaan. Dat gebeurde tijdens de live-uitzending, die toen verlengd werd. Ze hebben toen op alle mogelijke manieren geprobeerd me er uit te krijgen, met zowel fysieke als mentale druk. Maar dat lukte dus niet. Toen ben ik dus nog twee dagen gebleven. Iedereen was hoogst nerveus. Er werden allerlei ultimatums gesteld, waar ik het niet mee eens was. Uiteindelijk gingen ze overstag en vroegen ze wat ik dan wel wilde. ‘Een statement maken op tv over onrechtvaardigheid in de wereld. Werd lacherig over gedaan: Ed, je kunt hier niet de maatschappij gaan veranderen. Maar er zaten wel 1 miljoen mensen te kijken, dus de maatschappij. Ik heb gezegd dat als je onrechtvaardig behandeld wordt, je daar op tijd tegen in opstand moet komen, en het niet moet accepteren, zoals veel mensen wel doen. Ik wist dat er veel jongeren keken, en voor hun was dit eigenlijk bedoeld.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:02 schreef Coos het volgende:
Ja hè. Sommige mensen raken zóó gefixeerd.![]()
Nachtlampjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is er een soort blauwe gloed te zien in de babykamer? (het is vlakbij het hoofdkussen van Tanja)
Henk Jan Smits imitatiequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Ja Menno.. die beatbox is geweldig, maar nu mag je wel stoppen
Hahahahahaquote:
dan komt zo haar beroemde uitspraak weer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:07 schreef wickie het volgende:
Tanja wordt weggezapt door de regie, Koningin Dido regeert en overwint de stream.
Klopt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:08 schreef KRIBBET het volgende:
En daar hebben we Dido weer![]()
Over 1 minuut begint ze weer over Roel![]()
Wat wil je nou eigenlijk? Weer een week kijken naar mensen die omdat ze slecht freten geen fut hebben, niks kunnen doen en dan maar suf gaan zitten kletsen? En dan dat een week lang? En dat dan iedereen om 12 uur op bed ligt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:09 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
let op de wissel want ze gaat weer fout
nee, hoor, 2 benen op de stip is genoeg, van wie ieder been dan is doet er niet toequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:09 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
let op de wissel want ze gaat weer fout
Volgens mij duurt het niet meer zo lang iddquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:13 schreef LoveProfusion het volgende:
volgens mij is de bb baby op komst..
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:11 schreef arneaux het volgende:
Wat wil je nou eigenlijk? Weer een week kijken naar mensen die omdat ze slecht freten geen fut hebben, niks kunnen doen en dan maar suf gaan zitten kletsen? En dan dat een week lang? En dat dan iedereen om 12 uur op bed ligt?
Boejuh.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:14 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga maar eens een lekker slaapje doen
Dat dacht ik eerder al, maar volgens de deskundigen heeft ze een pre-nataal verkoudheidje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgens mij huilt ze:(...weeen klinken heel anders:D
volgens mij maakt het weinig uit ze zijn altijd suf liggen lang op bed en kletsen over niks.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk? Weer een week kijken naar mensen die omdat ze slecht freten geen fut hebben, niks kunnen doen en dan maar suf gaan zitten kletsen? En dan dat een week lang? En dat dan iedereen om 12 uur op bed ligt?
Daar begint het niet mee dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgens mij huilt ze:(...weeen klinken heel anders:D
APKquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Er zitten irritante mensen in het huis en hier heb je irritante posters.
En toch wil je ze geen van beide missenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:14 schreef APK het volgende:
Er zitten irritante mensen in het huis en hier heb je irritante posters.
BBstream2005quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat is ook alweer de site waar je alle 4 de cams tegelijkertijd kan zien?
Of Tanja is verkouden..of ze huilt.
Zeikert, ze heeft toch gezelschap van een stuk of 20 fok! streamersquote:
Zielig hè, zo zonder flesquote:
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat is ook alweer de site waar je alle 4 de cams tegelijkertijd kan zien?
Of Tanja is verkouden..of ze huilt.
Hij moet eens naar de keuringquote:
merciquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/bb/
Ik vind de afwisseling wel leuk. De irritatie als ze te weinig of geen eten en sigaretten hebben, en dan het compleet doorslaan als ze weer volop kunnen bestellen. Voortdurend een zatte Roel en Linda lijkt me even saai als voortdurend rantsoen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:11 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij wilde ze Rob erbij hebben maar dat weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben benieuwd welke bewoner bij de bevalling mag zijn...Ingrid of Chantal wordt het dan. Kan me niet voorstellen dat iedereen in een kringetje gaat staan kijken:D misschien via de tv in de huiskamer. Linda lekker dronken...dat word een leuke bevalling
Ingrid zat er tochquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:20 schreef arneaux het volgende:
Ik dacht dat het beeld stilstond.
Maar nee, het is echt zo, Linda staat echt moederziel alleen om half 2 snachts kou te lijen in de BB tuin.
Eigenlijk zouden we net zoals vroeger bij de middelbare school een soort van belboom/sneeuwbal op fok moeten maken, zodat als Tanja bevalt we elkaar automatisch gaan bellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:23 schreef wickie het volgende:
Als je bij knaagdieren naar het verloop van de bevalling kijkt, begint dat met nestelen en daar gaan zitten en afzonderen van de anderen, tijdje daarna begint de bevalling.
Dus dat zou betekenen dat onze Tanja binnen nu en een paar dagen gaat bevallen.
Nou ik kan met vrij grote zekerheid zeggen dattet niet Rob is die mag komen kijken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Volgens mij wilde ze Rob erbij hebben maar dat weet ik niet zeker![]()
De vader van de baby komt nog wel even op kraamvisite![]()
15 is dat niet wat veel?? het meeste wat ik met konijnen heb gehad is 9.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daar begint het niet mee dan?
Ik heb er gelukkig weinig verstand van, verder dan zwangere knaagdieren ben ik nooit gekomen en die poepen er rustig 15 stuks of meer uit![]()
Want Tanja is een ratquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:23 schreef wickie het volgende:
Als je bij knaagdieren naar het verloop van de bevalling kijkt, begint dat met nestelen en daar gaan zitten en afzonderen van de anderen, tijdje daarna begint de bevalling.
O ja oeps. Ondertussen luister ik Kanye_West-Late_Registration, vandaar.quote:
Dido heeft een kraamaantekening las ik, maar Ingrid heeft via haar werk op Tenerife meer ervaring met babiesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben benieuwd welke bewoner bij de bevalling mag zijn...Ingrid of Chantal wordt het dan. Kan me niet voorstellen dat iedereen in een kringetje gaat staan kijken:D misschien via de tv in de huiskamer. Linda lekker dronken...dat word een leuke bevalling
Wederom een welgemeend: Boejuh!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:25 schreef arneaux het volgende:
O ja oeps. Ondertussen luister ik Kanye_West-Late_Registration, vandaar.
Ik dacht dat ze eenpaar weken geleden zei,: "die hoef ik dus nooit meer te zien"quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Volgens mij wilde ze Rob erbij hebben maar dat weet ik niet zeker![]()
De vader van de baby komt nog wel even op kraamvisite![]()
Gaas dood godverdomme. En kom niet met een zielig verhaaltje over een jong meisje wat doodgegaan is aan leukemiequote:
ze zou een beetje moet gaan huilen, kan Tanja vast wennenquote:
Zolang er maar minstens 2 voeten op de stip staan zie ik geen probleemquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Neuken op de stip..mag dat?
Zolang degene die op de stip staat, maar met beide voeten op de stip blijft. Kan makkelijk volgens mij, maar om het nou ook meteen te doen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Neuken op de stip..mag dat?
Ja precies. Mooi tochquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:27 schreef area51 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze eenpaar weken geleden zei,: "die hoef ik dus nooit meer te zien"
Het lijkt mij dat er genoeg kraamhulp aanwezig zal zijn en zij het liefst een persoon waar ze een goede band mee heeft naast haar bed wil hebben....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:25 schreef area51 het volgende:
Dido heeft een kraamaantekening las ik, maar Ingrid heeft via haar werk op Tenerife meer ervaring met babies
Tanja wil er beslist geen camera's bij, dus dat zal geheel aan ons voorbij gaan. (gelukkig)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze wil geen camera's op haar doos gericht, zei ze, de rest vond ze prima.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja wil er beslist geen camera's bij, dus dat zal geheel aan ons voorbij gaan. (gelukkig)
Volgens mij wil Tanja niemand van de bewoners bij de bevalling (dat zei ze iig een paar weken geleden) Misschien is dat inmiddels al veranderdquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat er genoeg kraamhulp aanwezig zal zijn en zij het liefst een persoon waar ze een goede band mee heeft naast haar bed wil hebben....
Inderdaad is een soort bevoegdheid, mijn zus heeft dat ook bij haar verpleegstersdiploma, maar ook kraamverzorgersters die geen allround verpleegkundigen zijn hebben dat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat is een kraamaantekening? een soort bevoegdheid? Als het goed is krijgt Tanja in het huis kraamhulp van iemand van buitenaf.
Hahaha net zo mooie uitspraak als dat ze live te zien zouden zijn bij 'in de huid van'.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja wil er beslist geen camera's bij, dus dat zal geheel aan ons voorbij gaan. (gelukkig)
Ga zelf dood.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Gaas dood godverdomme. En kom niet met een zielig verhaaltje over een jong meisje wat doodgegaan is aan leukemie![]()
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja precies. Mooi toch![]()
Komt op visite na 8 dagen (max zendtijd zit er dan toch al op voor Talpa) neemt kleine mee en Tanja rent erachteraan.
En het geslacht van de baby mocht ook bekend gemaakt worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:30 schreef milagro het volgende:
Ze wil geen camera's op haar doos gericht, zei ze, de rest vond ze prima.
Tanja: Kom hier met die baby... mongool..... sukkel!!!quote:
Eh. JA! Vind ik wel idd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ga zelf dood.![]()
Al die fucking huiswijfen die hier komen melden dat ze gaan slapen of gaan eten.![]()
Zo grappigquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha net zo mooie uitspraak als dat ze live te zien zouden zijn bij 'in de huid van'.
Tanja: Nee, doe ik niet aan mee. Ik wil niet op tv
Lijkt mij wel... Je hebt het huis verlaten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou Tanja krijgt de baby..huilt een paar keer..en wint Big Brother..maakt mij niet wijs dat velen (waaronder ik) erg zullen meeleven met de bevalling...maar ik vraag me af..stel ze moet naar het ziekenhuis..is het dan meteen einde big brother voor Tanja?
Ja dan moet ze kiezen, of blijven met alle complicaties van dien, of naar het ziekenhuisgaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou Tanja krijgt de baby..huilt een paar keer..en wint Big Brother..maakt mij niet wijs dat velen (waaronder ik) erg zullen meeleven met de bevalling...maar ik vraag me af..stel ze moet naar het ziekenhuis..is het dan meteen einde big brother voor Tanja?
ze heeft echter liever geen negertquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
En het geslacht van de baby mocht ook bekend gemaakt worden.![]()
ah zie je dat er nog wel een verrassing is......quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:36 schreef milagro het volgende:
ze heeft echter liever geen negert![]()
daar heeft ze slechte ervaringen mee
kan lastig worden
Niet aan haarquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
En het geslacht van de baby mocht ook bekend gemaakt worden.![]()
Chantalquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:38 schreef arneaux het volgende:
Wie moet er na Roel?
Chantal (die moet haar beurt inhalen) en daarna Dido.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:38 schreef arneaux het volgende:
Wie moet er na Roel?
Chantal geloof ik. Er is echter een redelijke kans dat het huidige duo de boel verprutst.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:38 schreef arneaux het volgende:
Wie moet er na Roel?
Ze is bang dan eindelijk herkend te worden op TV?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:30 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze wil geen camera's op haar doos gericht, zei ze, de rest vond ze prima.
Nou ik ken een paar Indo's die makkelijk een kratje op kunnen, met een tempo van 2 flesjes per uur.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:40 schreef APK het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat Indo's slecht tegen drank kunnen, zou dat het probleem van Roel zijn?
Hoewel, hij is al sinds 16.00u aan de zuip, toch
Heeft wel weken geduurdquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:42 schreef BBscanner het volgende:
Roel; Volgens mij kunnen we beter wat van elkaar afblijven, Dido vindt het niet zo leuk.![]()
Roel heeft het door.![]()
Ook belangrijk is dat je bijna op de dag kunt vertellen wanneer de muis gaat werpenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:23 schreef wickie het volgende:
Nou, dat denk ik niet... ze was vanmiddag al bezig met het opmaken van het bed in de babykamer... toen wist ze de weekopdracht nog niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook belangrijk is dat je bijna op de dag kunt vertellen wanneer de muis gaat werpen![]()
Denk dat ze in die kamer ligt om niet wakker gemaakt te worden door de staanders in de tuin die midden in de nacht wakker gemaakt moeten worden![]()
Alleen de mensen bellen die het willen weten dan hequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we net zoals vroeger bij de middelbare school een soort van belboom/sneeuwbal op fok moeten maken, zodat als Tanja bevalt we elkaar automatisch gaan bellen
Niet melden want dan wordt APK weer boosquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:42 schreef LoveProfusion het volgende:
ik ga slapen..doegdoeg
Maar de vader van de baby mag wel even langskomenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou ik kan met vrij grote zekerheid zeggen dattet niet Rob is die mag komen kijken.
Misschien niet direct, maar ze vertelde haar in de DBK dat ze het misschien beter van haar moeder kon horen, omdat het misschien anders 'over het hek geschreewd werd'.quote:
Bij Tanja komt er 1 (gelukkig) moet er toch ook niet aandenken dat een vrouw 15 kinderen in 1x zou kunnen krijgenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:24 schreef area51 het volgende:
[..]
15 is dat niet wat veel?? het meeste wat ik met konijnen heb gehad is 9.
quote:
Nou, valt ook wel weer mee, hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:48 schreef mijn23 het volgende:
linda is wel eerlijk,lief,ze geeft roel gewoon weg terwijl ze hem stiekem ook wel leuk vind
Daarom juistquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:27 schreef area51 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze eenpaar weken geleden zei,: "die hoef ik dus nooit meer te zien"
Ja vermakelijk hequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:49 schreef milagro het volgende:
Roel heeft totaal geen inlevingsvermogen, hè
Zelf zo jaloers als de pest, maar herkent dat gedrag bij Dido niet.
Alsof je altijd gaat toegeven dat je degene die je gekwetst heeft nog leuik vindt.
Is toch niet zo raar, dat je dat soms juist heftig ontkent?
Hij zeurt net zo goed , en lult net zo dubbel als zij doet
Wie kwam er gisterochten nu bedelen bij Dido "ik wil zo graag dat je me weer leuk gaat vinden, boehoe" en dan nu zo'n grote bek weer.
Eikeltje, met petje en parkaatje aan
Ze mocht ook met haar moeder een nachtje doorbrengen dus ook dit zal wel weer mogen van Hummiequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Was jij van die proef/voeder dieren? Of ben ik in de war met iemand anders?quote:
omgquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:55 schreef Foreverblue het volgende:
Roel heeft weer een biertje... als die maar niet die peuk aansteekt en daarna van de stip rolt.... 2 opdrachten in 1x verneukt dan
Hij ziet er nu ook echt als een stakker uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:55 schreef milagro het volgende:
Hij heeft 's ochtends een knuffel nodig, en als Dido die niet geeft, dan haalt ie hem bij Linda.
Ach gut, de stakker.
Als ik klasgenoot was van roel had ik een mooie eindscriptie geschreven met als onderwerp: Waarom Roel niet zou mogen afstuderen. Een psychologisch onderzoek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja vermakelijk he
En dat voor een bijna afgestudeerde psychologie student
Maar ineens kan hij er een stuk beter tegen lijkt het wel. Gisteren ook al, hij was natuurlijk wel zat, maar hij ging niet out zoals bij die feestjes. Raar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:54 schreef milagro het volgende:
Jezus, wat zuipt dat joch achterlijk veel
Dat had ik niet gezien, dan zou het heel goed kunnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik niet... ze was vanmiddag al bezig met het opmaken van het bed in de babykamer... toen wist ze de weekopdracht nog niet.
Nee, hij houd het nu alleen bij bier... wijn of rose hakt er gelijk veel meer in bij hem.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar ineens kan hij er een stuk beter tegen lijkt het wel. Gisteren ook al, hij was natuurlijk wel zat, maar hij ging niet out zoals bij die feestjes. Raar.
Komt doordat ie bier drinkt en geen rose, de voorgaande keren dat het fout ging had hij ook veel rose op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar ineens kan hij er een stuk beter tegen lijkt het wel. Gisteren ook al, hij was natuurlijk wel zat, maar hij ging niet out zoals bij die feestjes. Raar.
Hij zei al eerder dat hij beter tegen bier kan en dat blijkt. Nu is hij irritant in plaats van compleet hersenloos.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Meer gegeten, hè.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij is de enige die momenteel zonder nicotinehulp niet rookt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:54 schreef milagro het volgende:
Jezus, wat zuipt dat joch achterlijk veel
Voederdieren die geproeft worden door reptielenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Was jij van die proef/voeder dieren? Of ben ik in de war met iemand anders?
Van zijn kwaliteiten als wetenschapper komen we op deze manier natuurlijk erg weinig te weten. Een psycholoog is nog geen psychotherapeut.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:58 schreef wickie het volgende:
[..]
Als ik klasgenoot was van roel had ik een mooie eindscriptie geschreven met als onderwerp: Waarom Roel niet zou mogen afstuderen. Een psychologisch onderzoek.
Ben benieuwd of hij nu werkelijk die sigaret heeft gerookt die hij mee nam naar buiten of alleen de regie aan het fucken wasquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:55 schreef Foreverblue het volgende:
Roel heeft weer een biertje... als die maar niet die peuk aansteekt en daarna van de stip rolt.... 2 opdrachten in 1x verneukt dan
oh, maar dat hij het zo goed volhoudt, komt omdat hij stoer is, hoor, en relaxed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is de enige die momenteel zonder nicotinehulp niet rookt.
Ik zou mij ook de tering vervelen, dan maar zuipen.
Hoewel ik je vorige oogjes avater ook leuk vond... ben ik blij dat je nu een rustiger versie hebtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voederdieren die geproeft worden door reptielenDus nee, je bent niet in de war
![]()
Vond hem compleet hersenloos leuker als nu, volgieten met rose/wijn dus die handelquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:59 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Hij zei al eerder dat hij beter tegen bier kan en dat blijkt. Nu is hij irritant in plaats van compleet hersenloos.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:01 schreef arneaux het volgende:
He APK, ik ga maffen, doei!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:59 schreef milagro het volgende:
God wat is hij stoer, hè, die Roel.
Zo'n stoere jas, en stoere pet.
En dan strak staan op die stip, biertje, peuk.
Ja, ik vind hem echt stoer.
Doooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:01 schreef arneaux het volgende:
He APK, ik ga maffen, doei!
Kan zijn dat hij nu veel beter heeft gegetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb er wel bewondering voor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:02 schreef milagro het volgende:
oh, maar dat hij het zo goed volhoudt, komt omdat hij stoer is, hoor, en relaxed.
niet omdat hij gewoon de ene verslaving met de andere vervangt
Valt het opquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gut... je valt niet op die 5 cm boy?![]()
Het was weer tijd om te veranderen, heb er nog zoveel klaar staan en anders red ik het niet om ze allemaal te laten zien voor half decemberquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoewel ik je vorige oogjes avater ook leuk vond... ben ik blij dat je nu een rustiger versie hebt
die broodnodige 20 cmquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:07 schreef wickie het volgende:
Wat heeft Roeltje nou gevonden in zn jas?
Het is de rosé waar hij niet tegen kan.......quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij zegt toch net tegen Linda dat ze een beetje afstand moeten nemenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:07 schreef riri het volgende:
Let maar eens goed op Roel hoeveel zijn uitspraken waarde hebben....aan Dido heeft die vandaag gezegd dat hij rekening met haar zou houden en het niet meer zou doen nu hij weet dat ze zich gekwetst voelt als hij zo met Linda doet
aan dat soort beloftes die hij doet heb je niets,dat is wat dido ook zo kwetst denk ik dat hij dingen zegt maar er niet naar handelt,ik vind nog dat dido aardig is,bij mij moest die uit de buurt blijven
je kunt het ook overdrijven, 18 cm lijkt me genoegquote:
prachtig,echt die twee liggen bij het eerstvolgende feest weer bij elkaar in bedquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:13 schreef Foreverblue het volgende:
Linda: dingen die niet mogen zijn nog leuker... maar doe ik niet hoor... ik ben een net meisje
Die viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:13 schreef Foreverblue het volgende:
Linda: dingen die niet mogen zijn nog leuker... maar doe ik niet hoor... ik ben een net meisje
Met dat lijf, en die stem, moet je het vooral van je lul hebben, denk ik zo, vandaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:10 schreef golfer het volgende:
[..]
je kunt het ook overdrijven, 18 cm lijkt me genoeg![]()
Maar dan wel geschoren met die tondeuze.
Maar Roel blijft koel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:16 schreef Foreverblue het volgende:
Linda zit roel echt uit te dagen nu
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Met dat lijf, en die stem, moet je het vooral van je lul hebben, denk ik zo, vandaar.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:17 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nog eens neuken?
ze is wel liefquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:19 schreef APK het volgende:
Linda: Als ik het huis uitkom en Bart heeft seks gehad, dan vind ik dat niet erg.
Lekker toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:23 schreef riri het volgende:
linda is alleen maar gebleven omdat roel op de stip staat,ze bied zichzelf voortdurend aan,wat een sloerie
Ik hoop dat Roel straight met Linda het bed in duikt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:23 schreef gnuif het volgende:
dido is wel erg blij dat ze naar roel mag!
* KonnieKipke fap fap fap fap fap fap fap fap fapquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:20 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
en haal dat kuiken maar weg
dass war einmal, lange her, herr Dokter
Die willen niet drinken, zijn veel te bang dat ze dronken op TV komen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:26 schreef Peter6000 het volgende:
Dat is dus niet sociaal gedrag t.o.v. zijn medebewoners
so what ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil niet moralistisch zijn: maar Roel zuipt de hele biervoorraad op, op deze manier
Dat is dus niet sociaal gedrag t.o.v. zijn medebewoners
omdat ze LUI is!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:24 schreef Day het volgende:
Hey, hoezo gaat Chantal niet op die stip staan?
so whatquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:29 schreef BorTheWolf het volgende:
wie is die eskimo ? een nieuwe bewoner ?
Dank uquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil niet moralistisch zijn: maar <knip>
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop dat Roel straight met Linda het bed in duikt.![]()
Linda wordt gebruiktquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:28 schreef riri het volgende:
zeker niet door dat Linda degene is die voortdurend gebruikt wordt en jullie vinden dat prettig om te zien
sneu voor linda,en dat alles omdat mensen die blijkbaar zelf een tekort aan sex hebben sex in het bb huis willen zien
wat intens triest...
Ga slapen, dan krijg je een kusje van mij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:28 schreef riri het volgende:
zeker niet door dat Linda degene is die voortdurend gebruikt wordt en jullie vinden dat prettig om te zien
sneu voor linda,en dat alles omdat mensen die blijkbaar zelf een tekort aan sex hebben sex in het bb huis willen zien
wat intens triest...
Linda is gaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:33 schreef Wup het volgende:
ik zie helemaal geen Linda?
Na al die tijd BB nog steeds geloven dat eventuele sex op de "ongecensureerde" streams te zien zal zijn, dat is nog veel triesterquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:28 schreef riri het volgende:
<..>,en dat alles omdat mensen die blijkbaar zelf een tekort aan sex hebben sex in het bb huis willen zien
wat intens triest...
ja hij moet ook nog 5 minutenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:35 schreef APK het volgende:
Roel blijft gewoon op de stip staan?
Bikkel!
Chantal ziet er best leuk uit zoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:36 schreef _Vampierheks_ het volgende:
WHAHAH!!
Dat komt omdat die muts eroverheen is getrokkenquote:
Bart en Sabine, remember?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:35 schreef Pinball het volgende:
Na al die tijd BB nog steeds geloven dat eventuele sex op de "ongecensureerde" streams te zien zal zijn, dat is nog veel triester
Roel is de grootste geldwolf daar [ of misschien menno]quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:38 schreef Peter6000 het volgende:
Roel met een sigaret in zijn hand, en enigszins aangeschoten
Maar hij beheerst zich (helaas) wel
Onderbouw dat eens aub.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:39 schreef Wup het volgende:
[..]
Roel is de grootste geldwolf daar [ of misschien menno]
ik heb nog steeds Joost op nr. 1 staanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:39 schreef Day het volgende:
Ik heb nog nooit iemand zo aso zien en horen eten als Chantal.
Met Dido en Nathallie of de 2e en 3e plaats.
wat is er aso aan danquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:39 schreef Day het volgende:
Ik heb nog nooit iemand zo aso zien en horen eten als Chantal.
Met Dido en Nathallie of de 2e en 3e plaats.
ow, ik dacht onsmakelijk gezicht & geluiden....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:41 schreef milagro het volgende:
wat is er aso aan dan
dat ze grote happen nemen?
Jaquote:
even schakelen naar Linda in dr nachtgoed, moet ook gebeuren natuurlijk, hebben we nog nooit gezien:)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:42 schreef APK het volgende:
Huh, wordt er over kutmarokkanen gepraat ofzo?
Waar is het geluid
ze hebben een microfoontje om, hèquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:42 schreef Wup het volgende:
[..]
ow, ik dacht onsmakelijk gezicht & geluiden....
Joost... brrrrquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:41 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb nog steeds Joost op nr. 1 staan
Ik vond Frank en Diane toch leukerquote:
da's waar, en dan die tafelcameraquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:43 schreef milagro het volgende:
ze hebben een microfoontje om, hè
moet je ook eens doen als je kauwt
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:41 schreef Wup het volgende:
gesprek met Rob over waarom ze aan BB zijn gaan meedoen
Nog steedsquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:39 schreef Wup het volgende:
Roel is de grootste geldwolf daar [ of misschien menno]
ze hadden het over die koekjes van Lu, Pim's , tja en toen..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:42 schreef APK het volgende:
Huh, wordt er over kutmarokkanen gepraat ofzo?
Waar is het geluid
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:43 schreef Wup het volgende:
even schakelen naar Linda in dr nachtgoed, moet ook gebeuren natuurlijk, hebben we nog nooit gezien:)
Dat ja, ze propt d'r mond echt helemaal vol, alsof ze bang is dat iemand eten van d'r bord af pakt. Dat ze met volle mond praat vind ik ook wagelijk. Als ik Chantal zie eten denk ik aan een koe.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:41 schreef milagro het volgende:
[..]
wat is er aso aan dan
dat ze grote happen nemen?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:39 schreef Wup het volgende:
[..]
Roel is de grootste geldwolf daar [ of misschien menno] [of Tanja]
pijp jij soms met een slabbertje om?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:46 schreef Day het volgende:
[..]
Dat ja, ze propt d'r mond echt helemaal vol, alsof ze bang is dat iemand eten van d'r bord af pakt. Dat ze met volle mond praat vind ik ook wagelijk. Als ik Chantal zie eten denk ik aan een koe.
Ik zou niet graag naast d'r willen zitten als ze eet, mijn eetlust zou dan totaal weg zijn.
Doe ff normaal of eet jij soms met je pink omhoog ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:46 schreef Day het volgende:
[..]
Dat ja, ze propt d'r mond echt helemaal vol, alsof ze bang is dat iemand eten van d'r bord af pakt. Dat ze met volle mond praat vind ik ook wagelijk. Als ik Chantal zie eten denk ik aan een koe.
Ik zou niet graag naast d'r willen zitten als ze eet, mijn eetlust zou dan totaal weg zijn.
Menno heb ik er nooit zo over gehoord dus dat is meer gokje, ik kan me geen reden bedenken waarom menno in BB zou willen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:45 schreef APK het volgende:
Nog steeds
En Menno heb je later toegevoegd.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:47 schreef milagro het volgende:
[..]
pijp jij soms met een slabbertje om?![]()
Wie zegt dat ik pijp?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:47 schreef milagro het volgende:
[..]
pijp jij soms met een slabbertje om?![]()
Het LPF gedachtengoed verspreidenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:47 schreef Wup het volgende:
ik kan me geen reden bedenken waarom menno in BB zou willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |