Ja ik denk dat ze ver gaat komen. Ik vind haar best wel leuk. Ze heeft lef.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ondanks Dido's 'ego' koninginnestatus die zelf heus wel leuk vindt, is zij voor mij een finalist.
Heb je de BB-uitzending gezien vandaag? Voice-over/regie nam 'Roddel Tante Chantalleke' flink in de zeik. Tegen Rob ja dit blijft tussen ons. Daarna in het bubbelbad over Rob dat ie nooit een relatie wilde met een invalidequote:Op maandag 10 oktober 2005 23:25 schreef flugeltje het volgende:
Hé wat een onverwachte plotwending... Chantal is aan het roddelen....
't is alweer voorbij, Joost verloor in 0.2 squote:Op maandag 10 oktober 2005 23:27 schreef Spewey het volgende:
Joost en Roel gaan armpje drukken...
lef?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze ver gaat komen. Ik vind haar best wel leuk. Ze heeft lef.
Idd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
Chantal![]()
![]()
![]()
![]()
Dido![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn maag is inmiddels leeg maar ik heb nog steeds braakneigingen![]()
![]()
![]()
Wat een schijnheiligen
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:28 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb je de BB-uitzending gezien vandaag? Voice-over/regie nam 'Roddel Tante Chantalleke' flink in de zeik. Tegen Rob ja dit blijft tussen ons. Daarna in het bubbelbad over Rob dat ie nooit een relatie wilde met een invalide![]()
Ik vind haar een muur hebben waar de oude Chinezen nog best trots op zouden kunnen zijnquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze ver gaat komen. Ik vind haar best wel leuk. Ze heeft lef.
Welkom terugquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:29 schreef BlaBlub het volgende:
Zo ik ben dr ook weer
Moet echt lachen om Nathalie met dr kinderstemmetje "goed zo, vriendjes, vrede op aarde"
Het uitschelden wat ze daarvoor deden was wel grappigquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:27 schreef Spewey het volgende:
Joost en Roel gaan armpje drukken...
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind haar een muur hebben waar de oude Chinezen nog best trots op zouden kunnen zijn
Ik ook, maar wel pas als ik minstens 3 maanden in coma lig.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ik bedacht me net dat ik Naat wel eens een orgasme wil horen hebben![]()
Het gezeik van Dido is ergerlijker hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:30 schreef versabommie het volgende:
och jezus weer een joost-monoloog
Jekyll & Hyde?quote:
Wordt om 23:30 herhaald nu dus op Talpa na Barend & vdDorpquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Geweldig zeg.... Helaas gemist.
Mjah, zat al te wachten tot Roel Joost zou tackelenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het uitschelden wat ze daarvoor deden was wel grappig![]()
Barend & van Dorp... Leven die nog dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:31 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wordt om 23:30 herhaald nu dus op Talpa na Barend & vdDorp![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind haar een muur hebben waar de oude Chinezen nog best trots op zouden kunnen zijn
Daar heeft ze er volgens haarzelf al meerderen van gehad in het huis, maar de cameraman/regie heeft het niet in de gaten gehad. Of juist wel natuurlijkquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ik bedacht me net dat ik Naat wel eens een orgasme wil horen hebben
nauwelijks. tis ook hun afscheidsjaar ...en daarna rotten ze voorgoed op...quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Barend & van Dorp... Leven die nog dan?
Was jij die ene die daar om moest lachen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:29 schreef BlaBlub het volgende:
Zo ik ben dr ook weer
Moet echt lachen om Nathalie met dr kinderstemmetje "goed zo, vriendjes, vrede op aarde"
daar zak idd ook aan te denken...hij kan dido echt he-le-maal gestoord maken vannacht :-0quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:35 schreef Maurisico het volgende:
[dirtymindmode] Of als ik Roel was straks lekker dicht achter Dido gaan staan als ze op de stip staat, beetje vieze woordjes in haar oor fluisteren [/dirtymindmode]... Ze kan de stip toch niet af....
had ze dat maar gedaan want roel vroeg er wel omquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:34 schreef Arcee het volgende:
Dido had zin om iemand neer te beuken.
En ze had zin om Roel een knal te geven.
Ik weet niet helemaal waar je op doelt, maar ik moest nu 1x om Nathalie lachenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was jij die ene die daar om moest lachen?
Ik viel er in toen ze al bezig waren en dacht even dat Joost een knal zou krijgenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:32 schreef Spewey het volgende:
[..]
Mjah, zat al te wachten tot Roel Joost zou tackelen![]()
Voor de hoeveelste keer is Dido er nu klaar mee?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Dido is er weeeeeeeer klaar mee op stream 1 en 2
Vandaar dat ze het er weer over heeft
Wat wat wat???quote:
Zul je net zien dat ze op stream 3 en 4 verder gaatquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Dido is er weeeeeeeer klaar mee op stream 1 en 2
Zie foto's in de streamverslagen van vandaagquote:
Ik bewonderde haar geduld tijdens dat gesprek met Roel. Ik denk dat ik hem een lul had genoemd en weg was gelopen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:34 schreef Arcee het volgende:
Dido had zin om iemand neer te beuken.
En ze had zin om Roel een knal te geven.
O dát... Ik dacht al dat er vanavond nog iets gebeurd was....quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zie foto's in de streamverslagen van vandaag
Leuk grapjequote:Op maandag 10 oktober 2005 23:40 schreef Nostalgist het volgende:
Joost en Nathalie nu ... Die jongen kan zo het podium op !!!
![]()
![]()
Ik vonnet top van roel, elke keer delfde hij het onderspit en ging op zijn rug liggen en nu niet, nu lulde hij haar helemaal klem !quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik bewonderde haar geduld tijdens dat gesprek met Roel. Ik denk dat ik hem een lul had genoemd en weg was gelopen.
Kan nog, ze moeten alletwee nog op de stip staan vannacht. Huppelen en bewegen mocht, neuken vast ook.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O dát... Ik dacht al dat er vanavond nog iets gebeurd was....
Ban.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:36 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal waar je op doelt, maar ik moest nu 1x om Nathalie lachen
Nu lach ik trouwens om Joost, malloot
Dat was geen geduld, ze is er namelijk nog helemaal niet klaar mee. Dat constant lopen zeggen dat ze er klaar mee is, is zelfbescherming omdat ze niet wil inzien dat zij veel meer gevoelens had voor Roel dan vice versaquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik bewonderde haar geduld tijdens dat gesprek met Roel. Ik denk dat ik hem een lul had genoemd en weg was gelopen.
Ah joh, sterf ofzoquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:41 schreef Lamon het volgende:
Niemand had het me vertelt, maar die Joost is fantastisch man!
Geduldquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:39 schreef cuall het volgende:
[..]
vergeleken bij Joost is nathalie nu verdragelijkquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:40 schreef Sonique het volgende:
OMG Nathalie die een verhaal aan het vertellen is als een kind van 5... Nog net geen calimero stemmetje...
Nathalie én Joost aanhoren is wat mij betreft nóg erger op dit moment. Joost moet bij die meiden weg worden gehoudenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:42 schreef Falco het volgende:
Didos gezeik of Nattelies smurfenstemmetje aanhoren. Wat is het minst erge?
Zeg dat wel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:43 schreef Wup het volgende:
[..]
vergeleken bij Joost is nathalie nu verdragelijk
Toen de nieuwe weekopdracht bekend was stortte het helemaal in.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Braafquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga m'n mandje opzoeken... truste.
truste flugeltjequote:Op maandag 10 oktober 2005 23:44 schreef flugeltje het volgende:
BB herhaling begint nu op de TVquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:44 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:44 schreef flugeltje het volgende:
Neu, ik ben ff alles aan het nalezenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Want ze is tenslotte wél 50.000 euro aan het verdienen....quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Chantal zou het niet eerlijk vinden als ze door haar buien deze week op de bank zou komen.
Gaan ze donderdag dan weer direct over op nominatiesquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Chantal zou het niet eerlijk vinden als ze door haar buien deze week op de bank zou komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |