quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
Heej Andy ben je er nog wel?
komtie weer:
[afbeelding]
Ik heb deze al pas gepost en zou bij god haar naam niet weten maar het truitje is lekker strak!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:00 schreef peaceman het volgende:
nou laat maar zien die dames in strakke truitjes
ik zou het niet weten.. let niet op de herenquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Die was toch al geraden? Dat was toch onze lijstjesman rechercheur DH?
Alex staat er ook op maar ik vind die dame in het strakke truitje veel interessanter.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:04 schreef pos het volgende:
Dat is Alex maar ik geloof niet dat het daar om gaat he?
Val jij op dwergen Mr_A?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb deze al pas gepost en zou bij god haar naam niet weten maar het truitje is lekker strak!
[afbeelding]
Dont think so.... maar ga gerust verder, ik ga even tv kijken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Die was toch al geraden? Dat was toch onze lijstjesman rechercheur DH?
Da's erg, inderdaad, maar wat te denken van een Edward van de Vendel-fan?quote:
Niet altijd maar zij is wel een leuk dwergje.quote:
Eagles, maar ook die hebben geen strakke truitjes aanquote:
Zow je bent er dus opgekomen? Heldere ingeving gehad? en wie zegt dat ik fan ben??quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:12 schreef pyl het volgende:
[..]
Da's erg, inderdaad, maar wat te denken van een Edward van de Vendel-fan?![]()
Drie minuten, pyl.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:12 schreef pyl het volgende:
Dat zijn The Eagles, lijkt me.
Na drie keer ben ik maar eens bij meneer Google mijn licht gaan opsteken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
Zow je bent er dus opgekomen? Heldere ingeving gehad?
Pyl en bovenstaande...quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heldere ingeving gehad? en wie zegt dat ik fan ben??
Ow ow ow Pyl.... dat mag niet!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:14 schreef pyl het volgende:
[..]
Na drie keer ben ik maar eens bij meneer Google mijn licht gaan opsteken.![]()
Groter kon ik ze niet vindenquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:18 schreef pyl het volgende:
Potverdorie Foto, is me dat schrikken..........![]()
Jij was er nog niet, hè, in de tijd van de cleavage-topics?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:18 schreef peaceman het volgende:
ik wil strakke truitjes
ik wil strakke truitjes
ik wil strakke truitjes
ik wil strakke truitjes
ik wil strakke truitjes
Angus Young, met z'n schooltasje op zijn rug.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:19 schreef pyl het volgende:
Tokay: Angus, de gitarist van AC/DC?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:18 schreef peaceman het volgende:
ik wil strakke truitjes
ik wil strakke truitjes
ik wil strakke truitjes
ik wil strakke truitjes
ik wil strakke truitjes
Morgen weer om 17:00 op ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
AC/DC Ben trouwens vroeg naar bed wens u gelijk weltrusten.
Aan Ano heb je tenminste watquote:
En hij woont in Aalten...quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:21 schreef Tokay het volgende:
Angus Young, met z'n schooltasje op zijn rug.![]()
Kan jij door het truitje heen zien of het neppers zijn?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:24 schreef pyl het volgende:
Ze lijkt wel wat op Scarlet Johansson, maar die heeft volgens mij geen neppers.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:26 schreef peaceman het volgende:
Kan jij door het truitje heen zien of het neppers zijn?![]()
Jij ziet dwars door heur truitje heen dat ze neppers heeft ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:24 schreef pyl het volgende:
Wehehe.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:20 schreef pyl het volgende:
Jij was er nog niet, hè, in de tijd van de cleavage-topics?
Over jezelf een imago aanmeten gesproken!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:24 schreef pyl het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:29 schreef peaceman het volgende:
Hey Pyl hoest met Tom? Je er al weer aan durven wagen?
Je moet woekeren met je talenten, staat in de Bijbel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:30 schreef Tokay het volgende:
Over jezelf een imago aanmeten gesproken!![]()
![]()
Scarlett is correct. Volgende chick met een strak truitje!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:24 schreef pyl het volgende:
Bloodless is prachtig, Karaoke Soul, For the restless, How the west was won, The boy with the bubblegun, Sao Paolo rain, You only disappear, etc.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:32 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Uhm ... nee, ik had me voorgenomen om jou eerst eens een goede tip te vragen. Wat moet ik volgens jou per se luisteren, bijvoorbeeld om overstag te gaan?![]()
Laat je me weten hoe je het vindt na een paar luisterbeurten?quote:
Ja maar hoe vaak heb je die geluisterd en met welke insteek. Heb je die beluisterd zoals ik omschreef?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:38 schreef pyl het volgende:
Okay Peaceman. Ik ga eraan werken.Hoewel 'Karaoke Soul' op voorhand al het ergste doet vrezen.........
![]()
Verdomme, ik kan dat nummer zó meezingen, maar hoe heetten ze nou ook alweer.......quote:
Nee, dat zijn mannen in truien met een stropdas. Ook leukquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Weezer! Dat zijn geen dames in strakke truitjes Wyccie!
Christy Turlington is goed.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:46 schreef wyccie het volgende:
Christie Turlington!
Nee!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat zijn mannen in truien met een stropdas. Ook leuk
quote:
Ik keek alleen naar de ehm mooie zee natuurlijkquote:
Wie niet. Prachtig die Malibucoastline! Van de verhalen moet je me niks vragen die waren zo oninteressant als maar zijn kan.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik keek alleen naar de ehm mooie zee natuurlijk
Yeah right...quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:59 schreef pyl het volgende:
Is dat John Watts van Fischer Z?
Pyl heeft nooit één minuut Baywatch gekeken.Maar dat terzijde.
Zonde het uitzicht was bijzonder prettig.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:59 schreef pyl het volgende:
Pyl heeft nooit één minuut Baywatch gekeken.Maar dat terzijde.
Volgens mij waren het vooral brave burgermannetjes die naar Baywatch keken....quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:03 schreef peaceman het volgende:
Yeah right...![]()
Meneer gaat hier de brave burgerman spelen![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:03 schreef NiTiN het volgende:
wyccie: das die kok van een van die kookprogramma's ergens rond 1600 op RTL4. naam ben ik ff kwijt maar hij doet vaak wel leuke gerechten maken.
TH is weer ingeruild!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag inderdaad aan het kijken.
Werd helemaal verliefd op die man. Hij vertelde zo lief over de gerechten, zo rustig.
Heel wat anders dan die enge driftkikker Gordon Ramsay.
Gary Rhodesquote:
ja, gave vent. Ging ook een keer een hele kalkoen onder handen nemen, knap eindresultaat was het geworden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag inderdaad aan het kijken.
Werd helemaal verliefd op die man. Hij vertelde zo lief over de gerechten, zo rustig.
Heel wat anders dan die enge driftkikker Gordon Ramsay.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:13 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Gary Rhodes
Welterusten allemaal en tot morgen![]()
Heet jij Peace of Mr A?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:23 schreef wyccie het volgende:
Jessica Alba
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:23 schreef wyccie het volgende:
Jessica Alba
Das gek want ik heb haar al zo'n zes keer gepost in de afgelopen 4 maanden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:24 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Ik had nog nooit van 'r gehoord.........![]()
Selectief geheugen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Das gek want ik heb haar al zo'n zes keer gepost in de afgelopen 4 maanden.
Jessica is toch meerquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:28 schreef peaceman het volgende:
mooie foto vind ik dit....
Tja ik vind Julia gewoon leuk, al heel lang.. 1 van de weinig actrices waarvan ik zeg: Ja die heeft gewoon iets wat mij aanspreekt.quote:
Neppers ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:34 schreef peaceman het volgende:
Tja ik vind Julia gewoon leuk, al heel lang.. 1 van de weinig actrices waarvan ik zeg: Ja die heeft gewoon iets wat mij aanspreekt.
Ga je mond spoelen, wyccie!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:35 schreef wyccie het volgende:
Kut... nog steeds niet Twin Peaks gezien
Shame on you!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:35 schreef wyccie het volgende:
Kut... nog steeds niet Twin Peaks gezien
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:36 schreef pyl het volgende:
Handen bij de knoppen! Pardon.![]()
[afbeelding]
Ik heb, werkelijk waar, nog nooit van die Julia Stiles gehoord.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:36 schreef peaceman het volgende:
En ik ben ook de enige die Julia leuk vind![]()
Posje!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:37 schreef pos het volgende:
Shannen Doherty
Acteren. Ze zat o.a. in Devil's own, Save the last dance, O, ten things I hate about you en nog meer teenagerotzooi.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik heb, werkelijk waar, nog nooit van die Julia Stiles gehoord.
Wat doet ze dan, behalve zich nat laten regenen?
Acteren...quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik heb, werkelijk waar, nog nooit van die Julia Stiles gehoord.
Wat doet ze dan, behalve zich nat laten regenen?
Ach, vandaar.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Acteren. Ze zat o.a. in Devil's own, Save the last dance, O, ten things I hate about you en nog meer teenagerotzooi.
Save the last dance is een mooie film en zo heeft ze wel in meer mooie films gespeeld, maar ja het is duidelijk dat jij haar niks vindquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Acteren. Ze zat o.a. in Devil's own, Save the last dance, O, ten things I hate about you en nog meer teenagerotzooi.
Rare foto....quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:44 schreef pino.in.disguise het volgende:
Ook 1 van mijn favorieten dan.......al heel lang. Ook inclusief naam, hehe.......maar moeilijk was het toch niet.
[afbeelding]
Vind haar niet bijzonder, maar jij vind Virginie, Natalie, Alicia en Christina niks. Dus zullen we nooit ruzie krijgen om dames.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Save the last dance is een mooie film en zo heeft ze wel in meer mooie films gespeeld, maar ja het is duidelijk dat jij haar niks vind![]()
Raarquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Rare foto....
Ik dacht trouwens dat het Rachel Bilson was.
Ben het met wyccie eens.quote:
Aguilera of Milian?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vind haar niet bijzonder, maar jij vind Virginie, Natalie, Alicia en Christina niks. Dus zullen we nooit ruzie krijgen om dames.
Ik weet dat je N. Portman bedoeld, die vind ik idd niet echt wat, Alicia Silverstone vind ik wel leuk hoor, maar niet zo leuk als Juliaquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vind haar niet bijzonder, maar jij vind Virginie, Natalie, Alicia en Christina niks. Dus zullen we nooit ruzie krijgen om dames.
Ricci!quote:
Ik zag hierboven nog 2 andere dingen onder de douche, maar een onderbroek is raarquote:
Alicia Keys! Christina Ricci en Virginie Ledoyen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik weet dat je N. Portman bedoeld, die vind ik idd niet echt wat, Alicia Silverstone vind ik wel leuk hoor, maar niet zo leuk als Julia![]()
Christina wie?
Virginie wie?
Kate vind ik trouwens ook leuk![]()
Alicia kan wel zingen, maar ze is mijn type niet..anyway ik ga pittenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alicia Keys! Christina Ricci en Virginie Ledoyen.
Truste Peacequote:Op maandag 10 oktober 2005 23:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Alicia kan wel zingen, maar ze is mijn type niet..anyway ik ga pitten
Ja, dat zijn andere soort foto's. En dat zijn we wel gewend. Maar die van Neve is het gewoon net niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:51 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Ik zag hierboven nog 2 andere dingen onder de douche, maar een onderbroek is raar![]()
Maar goed, ik houd wel van dit soort foto's.
Euuuuhhh....vind jij.....ik houd niet van die andere soort foto's. Ik zou maar niet teveel modeblaadjes bekijken als ik jou wasquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat zijn andere soort foto's. En dat zijn we wel gewend. Maar die van Neve is het gewoon net niet.
Welterusten peace
Dat doe ik helemaal nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:02 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Euuuuhhh....vind jij.....ik houd niet van die andere soort foto's. Ik zou maar niet teveel modeblaadjes bekijken als ik jou was
Inderdaad Wyccie draagt nooit kleding!quote:
Truste Tokayquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:05 schreef Tokay het volgende:
Ik ga slapen.Welterusten iedereen!
[afbeelding]
Jij vraagt gewoon om klappen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad Wyccie draagt nooit kleding!
Jij dus ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:09 schreef wyccie het volgende:
Welterusten Tokay![]()
[..]
Jij vraagt gewoon om klappen!![]()
quote:Vandaag was de bakwedstrijd. De hoofdprijs waren bioscoopkaartjes. De jury bestond uit rechercheur Peaceman, rechercheur DH en burgermeester BwennieBren. Andy, Berk en Tokay werkte samen. Dat hield dus in dat Andy het recept voor las en Tokay en Berk de rest deden. TH en Wyccie werkte samen. Maar TH snapte niet erg dat koken en bakken erg nauw luisterde. Hij wou de grootste cake van allemaal maken. Hij mikte de hele zak bloem in de kom en gooide er vervolgens alle eieren en melk bij. Hij mikte er ook nog een zak gist bij en begon als een wilde te roeren. Wyccie zat helemaal onder het beslag. TH ook maar die trok er zich niks van aan. Wyccie ging zich maar even schoonmaken. Tokay deed alles heel zorgvuldig. Zij wou de mooiste cake maken. Berk kreeg steeds op zijn kop als hij iets verkeerds deed. De cakes moesten de oven in. TH en Wyccie’s cake ontplofte. Wyccie moest heel hard huilen. Juffrouw Diaan kwam er bij. En troostte Wyccie. TH keek beteuterd naar zijn ontplofte cake. Hij had het toch echt volgens recept gedaan dacht hij. De cakes waren nu klaar. Nu moesten ze nog versierd worden met slagroom enzo. Juffrouw Diaan riep Andy bij zich. Hij moest bij haar blijven omdat ze hem niet vertrouwde in de buurt van de andere cakes. Andy bleef rustig op zijn stoel zitten. De cakes waren klaar. De jury ging proeven. Iedereen vond Tokay’s cake het lekkerst. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH bleven maar doorproeven. Tokay, Berk en Andy wonnen de bioscoop kaartjes. Tokay wou nog een stuk cake mee naar huis nemen voor haar moeder, maar toen ze bij de tafel aan kwam zag ze alleen nog een schaal met kruimels. En twee rechercheurs met ronde buiken.
Omdat jij onze huillie bent. Logisch toch.quote:
Ik ben best stoer hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat jij onze huillie bent. Logisch toch.
Dat weet ik niet want ik heb je nooit ontmoet. Maar je post altijd huilsmilies.quote:
Omdat iedereen mij altijd pestquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat weet ik niet want ik heb je nooit ontmoet. Maar je post altijd huilsmilies.
quote:
quote:
Ik blijf je plagen. Maar ik vind je nog steeds lief hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:45 schreef wyccie het volgende:
Je blijft me uitlachen hè?![]()
Trouwens, ik gebruik vaak de verdrietige smilies als mensen me uitlachen, omdat ik niet de boze smilies wil gebruiken, dat komt vaak zo onaardig en driftig over.
Maar nu ga ik slapen![]()
Hoi Pylquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:02 schreef pyl het volgende:
Hoi pos.![]()
Spannend dagje vandaag? Succes, hè!![]()
Kop op Peaceman, het leven duurt langer dan een dinsdagochtend.quote:
Hebben zij misschien een nummer dat gaat over strakke truitjes? Anders begrijp ik er niets meer van.quote:
Ik moest toch een keurig plaatje doen? dus geen strak truitje...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:25 schreef pyl het volgende:
Hebben zij misschien een nummer dat gaat over strakke truitjes? Anders begrijp ik er niets meer van.![]()
Ja. Ik doelde op een foto van een, overigens keurige, mejuffrouw die aansluiting had bij het thema: in een strak truitje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:29 schreef peaceman het volgende:
Ik moest toch een keurig plaatje doen? dus geen strak truitje...
Of heb ik het nu verkeerd begrepen?![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:32 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja. Ik doelde op een foto van een, overigens keurige, mejuffrouw die aansluiting had bij het thema: in een strak truitje.
Dus geen halfnaakte dellen die net onder een waterval vandaan komen - zoiets.![]()
Kijk hij weet het tenminste WELquote:
Ik wil niets verdoezelen. Ik weet het gewoon niet. Punt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:34 schreef peaceman het volgende:
Maar ik neem aan dat dit een poging is om je onkunde bij mijn foto te verdoezelen?![]()
Nee joh, die heeft een (letterlijk en figuurlijk) veel grotere mond...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:41 schreef Bolkonsky het volgende:
Angelina Jolie?
is voor het eerst dan en buiten de 1e plaatjes in dit topic dan zeker?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:50 schreef Z het volgende:
Als het om dames met strakke truitjes gaat houden we ons strak aan het thema pace-man!
Ik wel...vind haar 1 van de mooiste vrouwen...kan alleen niet op haar naam komenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Overigens heb ik geen idee wie de dame is...
Dank je, ik ben zeer vereerd. Maar het moet me toch van het hart dat de eerste afbeelding stukken ...... uhm .........nou ja: fraaier is.quote:
Volgende topic, speciaal voor de RJPvD-vrouwen: "leuke, slimme en mooie mannen!".quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
Jullie mijmeren maar een eind wegik ga... tot later
Ik vind het een geweldig idee Tokay... ik zal vast wat namen gaan bedenken en plaatjes bijzoeken..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
Volgende topic, speciaal voor de RJPvD-vrouwen: "leuke, slimme en mooie mannen!".
Goed idee, Diaan?![]()
Alles tegelijk? Hmmmmm..........dunne spoeling hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:04 schreef Tokay het volgende:
Volgende topic, speciaal voor de RJPvD-vrouwen: "leuke, slimme en mooie mannen!".
Die zijn er heus we!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:05 schreef pyl het volgende:
Alles tegelijk? Hmmmmm..........dunne spoeling hoor.
Dát is ook een schatje, maar ze is het niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:11 schreef pyl het volgende:
Ik waag een gokje op Marisa Tomei.
Mmmmmm........leuk zinnetje, op zichzelf.
Een Amerikaanse actrice.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:31 schreef Z het volgende:
Ik ken mevrouw overigens alleen van gezicht, geen flauw idee wie het is ...
Há! Die komt niet eens in de buurt van mijn mevrouw.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:35 schreef dartfanaat het volgende:
Alyssa Milano???
Was ff in bespreking....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het een geweldig idee Tokay... ik zal vast wat namen gaan bedenken en plaatjes bijzoeken..![]()
Ik ga met een gerust gevoel weg nu Pyl heeft toegezegd om op Peaceman te letten..![]()
Pyl toch! Laat je de stof wel op de boeken liggen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:11 schreef pyl het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maarruhhh........ mogen we nóg een plaatje van mejuffrouw?![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:11 schreef pyl het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maarruhhh........ mogen we nóg een plaatje van mejuffrouw?![]()
Ik herken haar bijna..........dus nog net niet..........quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:12 schreef Tokay het volgende:
Waarom?
Graag gedaan, hoor pyl.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:33 schreef pyl het volgende:
Da's .. eh .. mooi werk, Tokay, dank...![]()
Vooral die laatste foto, tja........![]()
Het blijft leerzaam, dit topic.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:36 schreef Tokay het volgende:
En als ik een man was, zou ik zo verliefd op haar worden.![]()
Tsssssk.quote:
Hoi Scrut.quote:
Het is dan ook wel een leukerdje, die dame op jouw plaatjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:49 schreef Tokay het volgende:
Je moet pyl maar niet storen, die zit te zwijmelen.![]()
Zo zo, ook Scrut heeft smaak.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is dan ook wel een leukerdje, die dame op jouw plaatjes![]()
Pla-gen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat verbaast je?
En ik een handtasje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Pas maar op! Ik heb een magneet-pasje![]()
Fijn dat je het niet aan mij vraagt!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:11 schreef peaceman het volgende:
Vindt iemand van de dames ook nog dat ik smaak heb
Diaan waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:11 schreef peaceman het volgende:
Vindt iemand van de dames ook nog dat ik smaak heb
Jij mag ook antwoorden hoor, maar pas op...quote:
Ik kan me volledig vinden in Scrut's woorden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:29 schreef peaceman het volgende:
Jij mag ook antwoorden hoor, maar pas op...![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:04 schreef Tokay het volgende:
Goed idee, Diaan?![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:55 schreef Natalie het volgende:
Zangeresje, recent, popmuziek.
Vind jij ja... iedereen vind die van Tokay leuk. Massa-smaakquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:57 schreef pyl het volgende:
Het spijt me zeer, Peaceman, maar die kan niet eens in de schaduw staan van de mejuffrouw van Tokay.![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Eliza Dushku.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:58 schreef Natalie het volgende:
Die van Tokay is Ashley Judd, geloof ik.
'Faith' uit Buffy? Serieus? Ik mijn herinnering zag die er anders uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Eliza Dushku.
Klopt!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:58 schreef Natalie het volgende:
Dit zal Diaan leuk vindenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:00 schreef peaceman het volgende:
Laat mij maar lekker op dames vallen die anderen niet leuk vinden![]()
pseudoniem voor: Vlees noch vis.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:58 schreef Natalie het volgende:
Ben jij een kloon van Peaceman ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:55 schreef Natalie het volgende:
Zangeresje, recent, popmuziek.
Hoezo? Het belangrijkste is toch dat IK haar leuk vind?quote:
Misschien ken je haar beter zo:quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:01 schreef Natalie het volgende:
[..]
'Faith' uit Buffy? Serieus? Ik mijn herinnering zag die er anders uit
We'll see, we'll seequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoezo? Het belangrijkste is toch dat IK haar leuk vind?
Of heb ik een verkeerd beeld van de liefde????
Altijd weer die vrouwen die de pret bederven hè Pyl.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:58 schreef Natalie het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:10 schreef Z het volgende:
Altijd weer die vrouwen die de pret bederven hè Pyl.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:15 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben jullie Peaceman goed in de gaten gehouden?
Jij hebt zeker niet het restant van gisteravond teruggelezen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:15 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben jullie Peaceman goed in de gaten gehouden? Ik ben weer terug
Ja hoor, hij heeft zich keurig gedragen. Je hoeft niet naar boven te scrollen of terug te lezenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:15 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben jullie Peaceman goed in de gaten gehouden? Ik ben weer terug
Welke? nee dus..... moet ik het nog gaan teruglezen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was ff in bespreking....
Denk dat Diaan de opmerking van Pyl gisteravond niet meer gelezen heeft
hmmm ik vind die Eliza ook niets en wat dat betreft is Peaceman een beetje van zn weg af volgens mij.quote:
En onder zijn hoede liet je me hier achter.....quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:21 schreef pyl het volgende:
Voor Peaceman (Diaan is toch al weg) en mr_a:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
hmmm ik vind die Eliza ook niets en wat dat betreft is Peaceman een beetje van zn weg af volgens mij.
Uncut.at?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Doet mijn plaatje het niet?
Mag dus weer niet hotlinken. Heb hem al via photobucket geupload.quote:
Pffffff...........da's een wijd verbreide mening die voor mij niet per se opgaat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:26 schreef peaceman het volgende:
Pyl nogmaals: Beter een vreemde smaak dan massa-smaak!
Dat is geen strak truitje, dat is een zeem die toevalligerwijs tegen haar bovenlichaam aangewaaid is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mag dus weer niet hotlinken. Heb hem al via photobucket geupload.
M.a.w. hij bedoelt het goed maar het komt af en toe wat beroerd z'n strot/toetsenbord uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik weet wel wat Peace bedoelt hoor....
Ze is behoorlijk bekend hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is geen strak truitje, dat is een zeem die toevalligerwijs tegen haar bovenlichaam aangewaaid is.
on-topic: geen van beide dames ken ik
Soms kunnen dingen geschreven/getypt ook heel anders overkomen dan dat zo bedoeld is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
M.a.w. hij bedoelt het goed maar het komt af en toe wat beroerd z'n strot/toetsenbord uit.
Ongetwijfeld, maar ik val vooral op onbekende vrouwenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze is behoorlijk bekend hoor.
Klopt. Sms-en spant wat dat betreft de kroon. Sms-en maakt meer kapot dan drank goedmaken kan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Soms kunnen dingen geschreven/getypt ook heel anders overkomen dan dat zo bedoeld is.
Moeder van Bill?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:52 schreef pyl het volgende:
Ik zat bij die van Foto ook aan Jane Wyman te denken.
Salma Hayek idd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:52 schreef pyl het volgende:
Ik zat bij die van Foto ook aan Jane Wyman te denken.
En die in zeemlederen top verpakte mevrouw zou weleens Selma Hayek kunnen zijn, maar ook hierbij twijfel ik.........
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Moeder van Bill?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |