quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
Heej Andy ben je er nog wel?
komtie weer:
[afbeelding]
Ik heb deze al pas gepost en zou bij god haar naam niet weten maar het truitje is lekker strak!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:00 schreef peaceman het volgende:
nou laat maar zien die dames in strakke truitjes
ik zou het niet weten.. let niet op de herenquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Die was toch al geraden? Dat was toch onze lijstjesman rechercheur DH?
Alex staat er ook op maar ik vind die dame in het strakke truitje veel interessanter.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:04 schreef pos het volgende:
Dat is Alex maar ik geloof niet dat het daar om gaat he?
Val jij op dwergen Mr_A?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb deze al pas gepost en zou bij god haar naam niet weten maar het truitje is lekker strak!
[afbeelding]
Dont think so.... maar ga gerust verder, ik ga even tv kijken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Die was toch al geraden? Dat was toch onze lijstjesman rechercheur DH?
Da's erg, inderdaad, maar wat te denken van een Edward van de Vendel-fan?quote:
Niet altijd maar zij is wel een leuk dwergje.quote:
Eagles, maar ook die hebben geen strakke truitjes aanquote:
Zow je bent er dus opgekomen? Heldere ingeving gehad? en wie zegt dat ik fan ben??quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:12 schreef pyl het volgende:
[..]
Da's erg, inderdaad, maar wat te denken van een Edward van de Vendel-fan?![]()
Drie minuten, pyl.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:12 schreef pyl het volgende:
Dat zijn The Eagles, lijkt me.
Na drie keer ben ik maar eens bij meneer Google mijn licht gaan opsteken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
Zow je bent er dus opgekomen? Heldere ingeving gehad?
Pyl en bovenstaande...quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heldere ingeving gehad? en wie zegt dat ik fan ben??
Ow ow ow Pyl.... dat mag niet!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:14 schreef pyl het volgende:
[..]
Na drie keer ben ik maar eens bij meneer Google mijn licht gaan opsteken.![]()
Groter kon ik ze niet vindenquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:18 schreef pyl het volgende:
Potverdorie Foto, is me dat schrikken..........![]()
Jij was er nog niet, hè, in de tijd van de cleavage-topics?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:18 schreef peaceman het volgende:
ik wil strakke truitjes
ik wil strakke truitjes
ik wil strakke truitjes
ik wil strakke truitjes
ik wil strakke truitjes
Angus Young, met z'n schooltasje op zijn rug.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:19 schreef pyl het volgende:
Tokay: Angus, de gitarist van AC/DC?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:18 schreef peaceman het volgende:
ik wil strakke truitjes
ik wil strakke truitjes
ik wil strakke truitjes
ik wil strakke truitjes
ik wil strakke truitjes
Morgen weer om 17:00 op ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
AC/DC Ben trouwens vroeg naar bed wens u gelijk weltrusten.
Aan Ano heb je tenminste watquote:
En hij woont in Aalten...quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:21 schreef Tokay het volgende:
Angus Young, met z'n schooltasje op zijn rug.![]()
Kan jij door het truitje heen zien of het neppers zijn?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:24 schreef pyl het volgende:
Ze lijkt wel wat op Scarlet Johansson, maar die heeft volgens mij geen neppers.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:26 schreef peaceman het volgende:
Kan jij door het truitje heen zien of het neppers zijn?![]()
Jij ziet dwars door heur truitje heen dat ze neppers heeft ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:24 schreef pyl het volgende:
Wehehe.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:20 schreef pyl het volgende:
Jij was er nog niet, hè, in de tijd van de cleavage-topics?
Over jezelf een imago aanmeten gesproken!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:24 schreef pyl het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:29 schreef peaceman het volgende:
Hey Pyl hoest met Tom? Je er al weer aan durven wagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |