Ik geef je gelijk. Niks mis met een normale corrigerende tik. Soms wordt van ouders echt verwacht dat ze perfect zijn en vooral hun lieve engeltje alles moeten laten uithalen. Kinders kunnen het bloed van onder je nagels vandaan halen en hondsbrutaal zijn. Dan vind ik het niet gek als een vader of moeder uithaalt. Je moet zo'n kind niet finaal in elkaar rammen, das logisch. Maar een pets? Niks mis mee. Dan leren ze dat brutale gedrag wel af, lijkt me.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:28 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waarom zijn die kutkoters de laatste jaren dan steeds brutaler geworden dan?
Allemaal door de softies 'waar jij klaarblijkelijk ook onder valt' die tegen de corrigerende tik zijn. Het punt is dat ze niet alleen tegen de ouders steeds brutaler worden maar ook tegen vreemde mensen. En dat is iets wat ik kwalijker vind dan dat mijn kinderen tegen mijn brutaal zouden zijn.
Mijn kinderen mogen best wel schelden, maar niet met ziektes.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:08 schreef invisable het volgende:
ik weet nu al dat als later mijn kinderen ooit zoiets zegge zoude ze zoiets daarna nooit meer een scheldwoord durve te gebruike in mijn bijzijn XD
Nee, het merendeel van onze bevolking heeft geen kaas gegeten van een goede opvoeding.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:22 schreef Chriz2k het volgende:
''Mama, mag ik dit?''
''Nee''
''Kankerhoer.''
Kom op zeg, krijgt niemand dan meer een opvoeding vandaag de dag?.
Ik weet nu al dat als mijn kinderen later ooit zo zouden schrijven ze zoiets daarna nooit meer zouden durven in mijn bijzijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:08 schreef invisable het volgende:
ik weet nu al dat als later mijn kinderen ooit zoiets zegge zoude ze zoiets daarna nooit meer een scheldwoord durve te gebruike in mijn bijzijn XD
jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:34 schreef babba het volgende:
Jeugd van tegenwoordigIk zeg soms weleens "wat een rotmoeder heb ik toch" maar daar laat ik het ook bij...
langzame marteldood.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welke straf zou jij gepast vinden bij zoiets?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:34 schreef NiTiN het volgende:
[..]
GVD man, ben het meer dan eens met je! Hier was is het nog steeds zo, hoewel ik allang niet meer zo fel op mn moeder zou reageren. Zij is namelijk de liefste mama van de hele wereld, en ook al heeft ze soms dr buien, het blijft dat kleine lieve vrouwtje wat vroeger je reet afveegde, of een tik erop gaf als je dat verdiende. En je trooste als je verdrietig was. enzo.
Gast?? Hebben we er zelf voor gekozen op de wereld gezet te worden?? Dacht het niet!! Als ze dat niet gedaan had hadden al deze pubers nooit gezeik gehad!! En schoppen en slaan heeft helemaal geen zin.. Op een begeven moment kunnen ze het niet meer winnen dat merk ik nu al.. En dan gaan ze dreigen.. Ooooeeeee.. Iets waar je bijna bang van zou worden. Het grootste probleem van ouders is dat ze hun ongelijk nooit toegeven en als ze in de gaten hebben dat je weet dat ze geen gelijk hebben en dat tot uiting brengt gaan ze over de rooie omdat ze geen gelijk kunnen krijgen van hun puber.. Dus als ze eerst is naar hun eigen gebreken gaan kijken voordat ze het af gaan reageren op hun kinderen.... Gek hè?? Al die zelfmoordpogingen (sarcasme)
cya!
Mamaje bent de lievste van de heeeeele wereld!
verder moeten etterbakkies die hun mama zo toespreken echt opdonderen. Beetje respect. Ze heeft je godverdomme op de wereld gezet klootzak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |