what happened yesterdayquote:op donderdag 10 november 2005 17:01 schreef roellio het volgende:
mijn liefde is volgens mij 'op'.
ik stort me veel teveel in kortstondige romances die grotendeels gebaseerd zijn op lichamelijke aantrekkingskracht. waarom ben ik nou zo lastig te matchen in vrouwenland!?
oh, niets hoor.quote:
ik ken dat. het blijft een kwestie van geduld, dat moment komt vanzelf weer.quote:op donderdag 10 november 2005 17:01 schreef roellio het volgende:
mijn liefde is volgens mij 'op'.
ik stort me veel teveel in kortstondige romances die grotendeels gebaseerd zijn op lichamelijke aantrekkingskracht. waarom ben ik nou zo lastig te matchen in vrouwenland!?
ik hoopte dat ik haar op de terugreis misschien tegenkwam en dan had ik dat echt willen doen.quote:op donderdag 10 november 2005 15:07 schreef woutey het volgende:
jongeee vraag haar nummerzooo duidelijk en zo zonde
dat ga ik ook zeker doen.quote:op donderdag 10 november 2005 16:42 schreef audreyhepburn het volgende:
[..]
vraag anders of ze zin heeft om een keertje samen koffie te gaan drinken op een ander moment als jullie wel allebei tijd hebben en niet op weg zijn naar school/werk.
quote:op maandag 10 oktober 2005 16:52 schreef poekiemonster het volgende:
daar ben ik weer!
en toen naar de dierentuin in den bosch...
je bent verliefd of niet...quote:op donderdag 10 november 2005 17:30 schreef sharkdoggie het volgende:
half. telt dat hier ook?
die van mij is gek en dat ook nog op mij.quote:op zondag 13 november 2005 17:15 schreef classpc het volgende:
ze maakt me gek
ook congrats enzo!!quote:op maandag 14 november 2005 07:17 schreef xilantof het volgende:
hehe![]()
ja ikke ook nog steeds.
ze is ook erg mooi als ze slaapt
quote:op maandag 14 november 2005 07:17 schreef xilantof het volgende:
hehe![]()
ja ikke ook nog steeds.
ze is ook erg mooi als ze slaapt
heb ik bij mn vriend ook. heb meer foto's op mn telefoon van dat ie aan het slapen is dan gewoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |