ik heb je msn nietquote:op zondag 20 november 2005 17:02 schreef tristessa het volgende:
[..]
annie?????? vertel eens wat meer!.
ik ben ook nog steeds verliefd! hij is zo überlieb, dat is gewoon wunderbar.
waarover heb je het?quote:
hoiquote:op zondag 20 november 2005 22:08 schreef woutey het volgende:
ze sms'te me hoe graag ze bij me wilde zijn
die roze bril gaat niet meer af
symptomen?quote:op dinsdag 22 november 2005 10:35 schreef synchrosteve het volgende:
ik twijfel nog hoe ik het moet noemen. zou verliefdheid kunnen zijn.
er zij situaties waar het er niet makkelijker op wordt denkbaar hoor.quote:op dinsdag 22 november 2005 20:27 schreef joeyt het volgende:
appeltje eitje dat verliefd zijn...
quote:op dinsdag 22 november 2005 23:13 schreef audreyhepburn het volgende:. ah, dat joch van me.
.
and it feels great..
q. is echt de man van je leven.quote:op woensdag 23 november 2005 00:27 schreef clumsy_clown het volgende:
verliefdheid is echt overrated. geef mijn portie maar aan fikkie.
hier precies hetzelfde. alleen ben ik nu vier maanden met mijn lief samenquote:op dinsdag 22 november 2005 23:13 schreef audreyhepburn het volgende:. ah, dat joch van me.
.
het voelt zo goed om al 5 maanden samen te zijn en zo verliefd te zijn. en het fijnste is wel, dat we de problemen die er soms waren, zo effectief aan kunnen pakken en op kunnen lossen, en er dan alleen maar beter uit komen. dat is een nieuw gevoel.
and it feels great..
same here.quote:
ow my god, en jij gelooft zo'n lulverhaal?quote:op donderdag 24 november 2005 21:44 schreef eer-ik het volgende:
ik spreek d'r vet vaak enzo, gaat allemaal wel prima, maar ze heeft een vriend, en ze wil het niet uitmaken met die gast, ook al vind ze het niet meer leuk met hem, want ze wil vrienden blijven met diegene, maar hij wil dat niet als het uitgaat. dan wil hij haar meteen niet meer zien. dus ik moet er eigenlijk voor zorgen dat ze het gewoon uitmaakt enzo, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan![]()
die planning kan me gestolen worden trouwensquote:op woensdag 9 november 2005 21:16 schreef blokhut het volgende:
*meldt. godverdomme, dit zat helemaal niet in de planning.
ben er wel erg blij mee![]()
ik ben anders nog steeds niet verliefd sinds ik dat uitsprak.quote:op maandag 28 november 2005 11:45 schreef outcast_within het volgende:
cliche mensen die zeggen dat ze niet willen en toch worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |