"Kan me niet schelen!"quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:57 schreef cuall het volgende:
...en Lies huppelt weg, zonder krukken
Behoorlijk dom die opmerking van je.. als je op krukken loopt is het heel normaal dat je op een gegeven moment last van je 'goede' knie gaat krijgen omdat je die zwaarder belast dan normaal.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:52 schreef cuall het volgende:
Het is ook niet eerlijk dat Lieske wordt gestraft met helse pijnen in haar ene knie die maar zo overspringen naar haar andere knie en nog even wachten dan zit het in haar ellebogen![]()
dus ik vind ook dat we iets meer medelijden met dit ondragelijke lijden van Lieske moeten hebben
RolLieske (rollator)quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:58 schreef Jumparound het volgende:
* Jumparound zoekt een mes... hier met die knie! We maken een robien van je!
Wat versta jij onder "echt iets hebben" dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:01 schreef cuall het volgende:
Wat ik me net zat af te vragen; hoe zou Lieske zijn als ze ECHT iets heeft?
denk dat ik het toch NIET wil weten
Beter om die op onbewoond eiland te dumpen alsecht iets heeft denk ik. Wel zo prettig vor haar omgeving.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:01 schreef cuall het volgende:
Wat ik me net zat af te vragen; hoe zou Lieske zijn als ze ECHT iets heeft?
denk dat ik het toch NIET wil weten
Had Adam ook maar nee gezegd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:02 schreef AnTjUh het volgende:
Linda heeft nou al 10x gevraagd of Lieske een appeltje wil
Ze mag die van mij wel even lenen, zal zelfs het mandje er weer even aanhangen zodat ze haar zender en speen kan meenemenquote:
Ja, Linda is een lieve meid.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:01 schreef scanman01 het volgende:
Pluspuntje voor Linda
Ze is duidelijk de persoon die haar het mnste mag, maar ze doet nu toch wel aardig.
Ach ja liever piepen dan z'n wijf als jij dat met iedereen meelult.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Beter om die op onbewoond eiland te dumpen alsecht iets heeft denk ik. Wel zo prettig vor haar omgeving.
Stel je voor dat Lieske ipv Tanja daar had moeten bevallen. Hadden ze haar waarschijnlijk tot in Maastricht horen piepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |