Hoi Puckzzzquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:29 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zat met mijn vingers tussen de castagnetten...lallaaallaa
*polonaise verderloopt*
Volgens mij welquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:55 schreef pea4fun het volgende:
Hoi P, file goed binnen gekomen gister?
Mooi, dan heb ik dat netjes afgerondquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij welIk ga vanavond ff checken. Ik zag iig geen foutmeldingen in MSN staan.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik dat netjes afgerond
Gewoon geen tellertje eropquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:48 schreef Subhuman het volgende:
Even een nummertje erbij gezet anders zijn we straks weer de tel kwijt!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon geen tellertje eropIs VEEEEEEEEEEEEEL handiger
Dat nummertje is eigenlijk een "kijk-ons-eens-lekker-slowchatten"-pats-nummer
Goed zo jijquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:48 schreef Subhuman het volgende:
Even een nummertje erbij gezet anders zijn we straks weer de tel kwijt!
preciesquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon geen tellertje eropIs VEEEEEEEEEEEEEL handiger
Dat nummertje is eigenlijk een "kijk-ons-eens-lekker-slowchatten"-pats-nummer
En dat is dus complete onzin, want dat is een functionaliteit waar niemand ever ooit behoefte aan heeft. Eigenlijkquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:09 schreef Subhuman het volgende:
Het is ook handig om de topics uit elkaar te houden.
Boeiend, ik houd vanquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat is dus complete onzin, want dat is een functionaliteit waar niemand ever ooit behoefte aan heeft. Eigenlijk
Iddquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat is dus complete onzin, want dat is een functionaliteit waar niemand ever ooit behoefte aan heeft. Eigenlijk
Hou dit gevoel goed vastquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:18 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Boeiend, ik houd vannummertjes
. Dat is reden genoeg!
Dat was leuk ja!quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou dit gevoel goed vast
Loop je even mee naar de discussie over de moord op het palindroom postaantallen topic?
Gisteravond nog druk aan het hakketakken geweest
Rustig, rustig! Adem in... Adem uit... Tel rustig tot 10... 1... 2... 3... 4... 5... 6... 7... 8... 9... 10...quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ah, strakjes
*neuriet In the year 2525...
Klote upgrades ook altijd godverdomme. Dit is nou de twintigste in de laatste anderhalf jaar. En het lijkt wel geen KUT te helpen allemaal
Ach ik word er doodziek vanquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:52 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Rustig, rustig! Adem in... Adem uit... Tel rustig tot 10... 1... 2... 3... 4... 5... 6... 7... 8... 9... 10...
Kalm aam!
niemand dwingt je te posten. En anders zeg je ff tegen Danny dat jij het ff beter kan doen dan Breuls en Dell.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ah, strakjes
*neuriet In the year 2525...
Klote upgrades ook altijd godverdomme. Dit is nou de twintigste in de laatste anderhalf jaar. En het lijkt wel geen KUT te helpen allemaal
Hoiquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond
Allemaal aan de theeIkke niet
Ik ben aan de Spa Appel
quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond
Allemaal aan de theeIkke niet
Ik ben aan de Spa Appel
7 uuur! Hij zei 7 uurquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog gaat er weer vandoor
Morgen om uurtje of 7 in de autoIk heb om 09.00 uur afgesproken in Harderwijk
En dat op een vrije dag
Ik ben in 2 maanden bijna 2 kilo aangekomenquote:
Woeiii!!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:28 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik ben in 2 maanden bijna 2 kilo aangekomen!!
. Ik vind het zo stom dat ik daar zooo blij mee ben, maar ik ben het wel
.
-lamaquote:
Ik ben drie keer terug gegaan naar de weegschaalquote:
Kan het me voorstellen!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:33 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik ben drie keer terug gegaan naar de weegschaal![]()
![]()
, was zo trots
.
Je bent toch niet zwanger?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:33 schreef Auticia het volgende:
Ik ben drie keer terug gegaan naar de weegschaal![]()
![]()
, was zo trots
.
Goed zeg!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:28 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik ben in 2 maanden bijna 2 kilo aangekomen!!
. Ik vind het zo stom dat ik daar zooo blij mee ben, maar ik ben het wel
.
Je neemt wel een camera mee?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:02 schreef mother-mother het volgende:
evening!![]()
zo lekker verhaal , helemaal leuk reisje geboekt naar fortaleza brazil![]()
lees ik ff dit topic door
10 things you must have done in Fortaleza
![]()
Leuk!!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:02 schreef mother-mother het volgende:
evening!![]()
zo lekker verhaal , helemaal leuk reisje geboekt naar fortaleza brazil![]()
lees ik ff dit topic door
10 things you must have done in Fortaleza
![]()
Zeg ik, camera mee!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:11 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik heb nog geen camera , maar heb je gezien wat daar allemaal te doen is?(linkje)
![]()
![]()
en hoeveel weegt dat gevaarte?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:32 schreef supah het volgende:
[afbeelding]
Shoppen met supah! Er een avondje mee rond sjouwen is wel een hele workout :|
nee ik ga maar camera kopen , zal tijd worden ookquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:58 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee ik ga maar camera kopen , zal tijd worden ook
met mobieltje kan ik niet meer naar pc want programma is er af en kids hebben cdtje gebruikt als frisbeedus kan er ook niet meer opzetten
![]()
ik moet dat proggie wel ergens hebben, en anders ronald wel....ff kijkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:58 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee ik ga maar camera kopen , zal tijd worden ook
met mobieltje kan ik niet meer naar pc want programma is er af en kids hebben cdtje gebruikt als frisbeedus kan er ook niet meer opzetten
![]()
Voor een Nökia?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ik moet dat proggie wel ergens hebben, en anders ronald wel....ff kijken
hey dat is super!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ik moet dat proggie wel ergens hebben, en anders ronald wel....ff kijken
MSN bittequote:
ik ben trots op mijquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:10 schreef pea4fun het volgende:
ik was nog aan het zoekensnelle jongen die ronald
whehehe...quote:
Je fanclub zag je?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:15 schreef mother-mother het volgende:
[..]
thx joh , ja msn moest ff uit maar dan bedank ik je hier maar ff
Knippenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:20 schreef Re het volgende:
hoe krijg je verf uit je haar zonder terpentine als shampoo te gebruiken?, ben geloof ik weer eens ergens tegenaan gaan staan zie ik
nog korter??:oquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:24 schreef Re het volgende:
[..], ja nog een stuk eraf... hmmmmm [afbeelding]
Alternatief zou je de tondeuse kunnen overwegen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:24 schreef Re het volgende:
[..], ja nog een stuk eraf... hmmmmm [afbeelding]
he-he doe net alsof dan johquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:26 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nog korter??:o
ik doe t niet hoorzonde harstikke
nu
enne probeer ff alleen met conditioner je haar te wassen misschien dat t er zo uit kan glijden ofzo?
ik heb dat nooit dus weet t eigenlijk niet
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Alternatief zou je de tondeuse kunnen overwegen.
Morgen toch es een blockheadje van je soepenquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Morgen toch es een blockheadje van je soepen![]()
ja ik zeg al ik weet t niet maar anders kan je ook afwasmiddel gebruiken of gewoon je haar vervenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:29 schreef Re het volgende:
[..]
he-he doe net alsof dan joh... en ahh conditioner, jah dat heb ik nog wel uit die goeie ouwe tijd
, thanks
![]()
aubergine kleurtje bestellen? , anders ruik ik weer de hele dag naar dreft citroentjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:41 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja ik zeg al ik weet t niet maar anders kan je ook afwasmiddel gebruiken of gewoon je haar verven![]()
die heb ik nog welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:44 schreef Re het volgende:
[..]
aubergine kleurtje bestellen? , anders ruik ik weer de hele dag naar dreft citroentjes![]()
woei lijkt me top planquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:55 schreef mother-mother het volgende:
[..]
die heb ik nog wel
gaan we weer meeten dan?gezellie ,ik ga niet beloven dat je je haar mooi gaat vinden hoor met auberine
kijk dan ik vind allemaal oude fotootjes op telefoon thx to ronald![]()
he-he lessen kunnen verzorgd worden hoorquote:[afbeelding]
ze hadden n druk dagje gehad![]()
fields of rock!
[afbeelding]
ozzy![]()
maar ik kan nog wel wat lesjes gebruiken geloof ik in fotografie![]()
dan ga ik eerst maar ff een fatsoenlijke camera regelen want met een telefooncamera op les komen is ook zo zieligquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:58 schreef Re het volgende:
[..]
woei lijkt me top plan
[..]
he-he lessen kunnen verzorgd worden hoor
Ik zie t zo maar voor me!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:01 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dan ga ik eerst maar ff een fatsoenlijke camera regelen want met een telefooncamera op les komen is ook zo zielig![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zie t zo maar voor me!
En dan verbaasd "wat nou?!?"roepen...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Kortom: Ik blijf nog maar even lekker hier![]()
en in welke volgorde was je dat van plan?quote:
Linkje?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was eigenlijk wat meer afstand van Fok aan het nemen, maar ik ben nu wel zwaar teleurgesteld in de "crew" van DPZ. Een topic sluiten terwijl het nog in volle gang is, en nuttig en nodig, gewoon omdat iemand vindt dat er wel erg veel in gepost wordtHersenloze randdebielen daar
En ja, ik weet dat hier niet besproken wordt wat er op andere fora gebeurt, maar ik moest dit wel ff kwijt. Kortom: Ik blijf nog maar even lekker hier![]()
wel een beetje streng he?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?p=475374#475374
hoi hoi![]()
Nee, dat is een merk. Een Chinees of Russisch merk, maar ze komen uit Wit-Rusland en ze worden geleverd via een handelsonderneming in Canadaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wel een beetje streng he?
maar nu weet ik eindelijk wat 'ze' bedoelen met Peleng
is dat het merk, of gewoon een andere naam voor fish-eye lens?
wel geinig effect met die lensjes trouwens
Waarom ben jij afhankelijk van DPZ voor die lens?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat is een merk. Een Chinees of Russisch merk, maar ze komen uit Wit-Rusland en ze worden geleverd via een handelsonderneming in Canada
En mijn idee is een beetje "als je niet wil dat er in je topics gepost wordt, begin dan gewoon geen forum"
Ze snappen er maar weinig van daarzo. "Alleen KWALITATIEF goede fisheye foto's", naaah die worden dan wel gedoogd in ShowcaseMaar daar kan je ook terecht met suffe kiekjes van een bierzuipwedstrijd. Of zou dat een vriendje van crew zijn?
Wie zal het zeggen
Schiet maar gauw op met die lens, dan kan ik daar weg
omdat ik meedoe met die inkoopactie en ik dus al 159 euro betaald hebquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waarom ben jij afhankelijk van DPZ voor die lens?
owwwwwquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
omdat ik meedoe met die inkoopactie en ik dus al 159 euro betaald heb
Nee dat vond die apekop van dat slotje ook teveel moeitequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
owwwww
ik wist niet dat het om een inkoop actie ging. Ik lees niet 22 pagina's na
maar sommige hebben dus al hun lens en anderen nog niet?
die apekop was de moderator..ikke lekker nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat vond die apekop van dat slotje ook teveel moeite
ongeveer een kwart van de lenzen zijn inmiddels uitgeleverd. Maar goed, we hebben het er niet meer over
Nee preciesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die apekop was de moderator..ikke lekker niet
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:19 schreef -Marjo- het volgende:
WoeiiiiMijn gratis CF card is binnen!!!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Kortom: Ik blijf nog maar even lekker hier![]()
Hmm 64 is wel erg mager met 8,2 MP jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:24 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Yep!!
Beter dan de 64 MB die ik had...
Mja, ik kon maar 18 foto's maken. Dan was de kaart volquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm 64 is wel erg mager met 8,2 MP ja
Groente is zo overratedquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ikik heb net zelf eten gekookt, en het was nog lekker ook
er zat alleen geen groente bij
Hoeveel terabyte dit keerquote:En ik heb mezelf getrakteerd op wat opslagruimtemaar dat was gisteren al
Lekkerquote:
Ja dit is ook een externequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik heb zo'n mooie externe schijf tegenwoordig. Erg handig
quote:
De kaartjes staan niet, ze liggen. De white balance staat prima, het is gewoon een beetje schemerig hier. En de foto is niet van de 300D, maar van de S1 IS.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:45 schreef Shark.Bait het volgende:
je kaartjes staan scheef, je white balance staat niet goed. Of je 300D is stuk, of jij hebt wat foto lessen nodig.
Dat ook ja...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
maar nog steeds geen digitankdat is gewoon zo ja
Dat verklaart ook de tonvorming van je foto !quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
De kaartjes staan niet, ze liggen. De white balance staat prima, het is gewoon een beetje schemerig hier. En de foto is niet van de 300D, maar van de S1 IS.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:45 schreef Shark.Bait het volgende:
je kaartjes staan scheef, je white balance staat niet goed. Of je 300D is stuk, of jij hebt wat foto lessen nodig.
dat is geen tonvorming, dat heet perspectief. Ik ben er niet precies midden boven gaan hangenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat verklaart ook de tonvorming van je foto !
Kom DAT maar eens even op MSN uit de doeken doen danquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:53 schreef Re het volgende:
[..]
ja en in kader van thema deze maand ook nog bevlekt
Heeee...ik stuur je morgen een smsje als ik vertrek hier, dan weet je ongeveer hoe laat ik aankomquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:41 schreef _evenstar_ het volgende:
Rehoe durf je zulke praat uit te slaan ga je mond met zeep spoelen per direct
![]()
mag ik mijn haar daar ook mee doen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:41 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
Ja ehhh dat JIJ nou nog maagd bent...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:41 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
Ja geen dikke wallen onder je ogen hoor, dan moet ik aan het soepenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:51 schreef _evenstar_ het volgende:
is goedga ik zo mijn schoonheids slaapje houden..
![]()
Ik hoop dat het goed luktquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan jullie Pimp My Belly doen morgen?![]()
anders wil ik nog wel een keertje tegen PdH pimpen, om het goed te makenquote:
Behaarde buiken toont toch anders hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
anders wil ik nog wel een keertje tegen PdH pimpen, om het goed te maken
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Behaarde buiken toont toch anders hoor
Meisje van 16, ow nee, op de foto was ik AL 17quote:
dat lijkt helemaal niet op jouquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Meisje van 16, ow nee, op de foto was ik AL 17
Bollere toet he? Kom maar eens al mijn albums doorkijken, ik was ook ooit best stevigquote:
Dat wil ik zienquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Bollere toet he? Kom maar eens al mijn albums doorkijken, ik was ook ooit best stevig
Was maar even hoor, met oorzaak, maar toch... En het misstond me niet vind ik. Nu kan ik me gek vreten en kom ik niet meer aanquote:
Mijn buik wordt niet gepimpedquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
anders wil ik nog wel een keertje tegen PdH pimpen, om het goed te maken
* pea4fun nog eens over die buik aaitquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...pea....er zijn plannen om eind oktober weer naar de vlindertuin te gaanYou wanna join us
![]()
de rest mag eventueel ook mee hoor
Hier kwam er van de week ook 1 binnen. Mijn man al hard lachen dat ik gepakt was....was ie voor hem!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:28 schreef Subhuman het volgende:
Grr ik hoopte al bijna dat de parkeerwachter m'n parkeerboete vergeten zou zijn, want het is nu al een aantal weken geleden... Maar nee hoor, vandaag lag toch de beroemde acceptgiro in de bus.![]()
![]()
Volgens mij (maar ik kan er naast zitten) moeten ze 5 minuten wachten met schrijven, want je zou wel eens aan het geldwisselen kunnen zijn. Maar daar kan Pea vast meer over vertellen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:30 schreef Subhuman het volgende:
¤ 47,70
Voor vijf minuutjes, omdat het druk was bij de kassa van het restaurant.
Hij staat geplanned voor de 29e (zaterdag dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
* pea4fun nog eens over die buik aait
Het ligt aan de datum, als ik niks heb wil ik wel mee
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:30 schreef Subhuman het volgende:
¤ 47,70
Voor vijf minuutjes, omdat het druk was bij de kassa van het restaurant.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hier kwam er van de week ook 1 binnen. Mijn man al hard lachen dat ik gepakt was....was ie voor hem!![]()
quote:
Tien minuten kan ook... Het waren er in elk geval niet veel...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Volgens mij (maar ik kan er naast zitten) moeten ze 5 minuten wachten met schrijven, want je zou wel eens aan het geldwisselen kunnen zijn. Maar daar kan Pea vast meer over vertellen.
Of jouw "5 minuutjes" waren ietsie langer natuurlijk
Ik kreeg vanavond ook al van een collega naar m'n hoofd geslingerd dat ik niet zo moest zeuren.quote:
En terechtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:50 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik kreeg vanavond ook al van een collega naar m'n hoofd geslingerd dat ik niet zo moest zeuren.
huismanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:34 schreef Re het volgende:
zow, 4 wassen op een avond duurt toch best lang zo
iemand nog inpak papier liggen?
jaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:22 schreef mother-mother het volgende:
[..]
huisman
ga je kadootjes inpakken ofzo?![]()
aha ja dat scheeld wel idd, nou heb je geen oude kranten ofzo dan voor je breekbare spullen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:27 schreef Re het volgende:
[..]
ja(valt best mee als je wasmachine het doet).... allemaal kadootjes voor mijn nieuwe huissie, borden, kleren boeken enz
oww kranten.... die goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:29 schreef mother-mother het volgende:
[..]
aha ja dat scheeld wel idd, nou heb je geen oude kranten ofzo dan voor je breekbare spullen?![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:31 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja joh dan pak je ze toch lekker in met je uitgeprinte versie van de telegraaf ofzo
![]()
trustequote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:37 schreef Re het volgende:
ik heb me bed trouwens nog niet in gepakt, ga ik denk ik maar ff doen![]()
Das vlak bij mij in de buurt, toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...pea....er zijn plannen om eind oktober weer naar de vlindertuin te gaanYou wanna join us
![]()
de rest mag eventueel ook mee hoor
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:41 schreef Auticia het volgende:
[..]
Das vlak bij mij in de buurt, toch?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen allemaalIk ga ff koffie halen
Hety is vandaag zulk schitterend weer dat ik de korte broek maar weer aangetrokken heb
Vanochtend maar weer eens op de motor gestapt ben.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Hety is vandaag zulk schitterend weer dat ik de korte broek maar weer aangetrokken heb
Hee johquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
![]()
* Puckzzz kijkt onder het buro van Fles.... verdomd het is nog waar ook!!![]()
uhm....dat ik mijn pen kwijt ben?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee johwat moeten de mensen wel denken??
Zoek nog maar even anders hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
uhm....dat ik mijn pen kwijt ben?
* Puckzzz kruipt gauw weer terug naar haar burootje
nutella is lekkerder om uit te lepelenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:34 schreef mother-mother het volgende:
ik heb een chocoladetic![]()
heb net samen met mn kids uit de duo penottipot zitten lepelen
3x woordwaardequote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:34 schreef mother-mother het volgende:
penottipot
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:36 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nutella is lekkerder om uit te lepelen![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:04 schreef Subhuman het volgende:
Oei! Ik vind hier ineens een kortingsbon voor de bioscoop, inwisselbaar t/m 12 oktober!
* Sub gaat eens op zoek naar een slachtoffer om mee te nemen naar de bios.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]slechte versiertruuk dit
"Kijk mij! Ik MOET vanavond een vrouw hebben!"
Oja, ik heb ook nog bioscoopbonnen ergens...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:04 schreef Subhuman het volgende:
Oei! Ik vind hier ineens een kortingsbon voor de bioscoop, inwisselbaar t/m 12 oktober!
* Sub gaat eens op zoek naar een slachtoffer om mee te nemen naar de bios.
Pen?...euh... oww is dat wat ik aan het doen ben hier onder het buro!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
zal ik jullie twee maar ff alleen laten dan?
Puckzzz heb je die pen al terug?
Nou nou, je hebt je niet verveeld andersquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Pen?...euh... oww is dat wat ik aan het doen ben hier onder het buro!!!![]()
Hebbes!!
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En Penoti is lekker om uit te lepelen en daarna wegspoelen met een groot glas koude melk![]()
tik die ik overgehouden heb aan mijn zwangerschappen, soms ga ik zelfs 's nachts uit bed voor een lepeltje Penotti![]()
lijkt me geen prettige bevalling flesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet ook maar eens zwanger worden![]()
Keertje gek moet kunnenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:59 schreef PoseidonVS het volgende:
God wat pedagogisgchl;d() verantwoord, Nutella uit de pot lepelen.
Probeer ze morgen maar weer uit te leggen dat ze niet zo dik beleg op hun brood moeten doen.
![]()
Maar lekker is het zeker.
hoeft niet ik smeer hun broodquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:59 schreef PoseidonVS het volgende:
God wat pedagogisgchl;d() verantwoord, Nutella uit de pot lepelen.
Probeer ze morgen maar weer uit te leggen dat ze niet zo dik beleg op hun brood moeten doen.
![]()
Maar lekker is het zeker.
ok bij deze : volgende meet dat we elkaar treffen heb ik een pot duo penotti bij me speciaal voor jouquote:
Je moet ook leker helemaal zelf weten wat jij je kinderen wel en niet leert, daar ga ik me niet in mengen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:03 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hoeft niet ik smeer hun brood
en er is wel meer niet pedagogisch verantwoord maarre regels zijn er om af en toe overschreden te worden hoor en het was penotti![]()
Superman-pakje aan?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:25 schreef Vliegvrager het volgende:
Ook thuis, motorpakje uit, zo de kleine ophalen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Superman-pakje aan?
[afbeelding]
To The Rescue!!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Superman-pakje aan?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:02 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
Feli PoseidonHave fun with it
Welke 28mm heb je? 2.8 of 3.5 en vooral...wat heb je ervoor betaald
![]()
Het is een Sigma 28mm 1:2.8 mini-wide II om precies te zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:18 schreef PoseidonVS het volgende:
Nee, het is geen Zuiko, het is een Sigma. Maar dan nog ben ik er blij mee
Iddquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
nou nou, ziet er uit als een goeie deal Poseidon
Benieuwd wat er eerst stondquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:55 schreef Re het volgende:
zo elektriciteit is ook weer aangesloten, leuk zo midden in je verhuizing
~edit~ dat was wel erg oude spelling
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Benieuwd wat er eerst stond
"Zoo, den duivelschen bliksem-kracht is wederom in werckingh ghesteld, vermaeckelyck, zoo temidden van eene wijzigingh van woonstede"
[..]
"Zoo, den duivelschen bliksem-kracht is wederom in werckingh ghesteld, vermaeckelyck, zoo temidden van eene wijzigingh van woonstede"
[..]
Ik wil het woord zeggen!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:52 schreef Re het volgende:
ja ik ook wel ergens hier...
ooit wel eens een meter papierwerk doorgespit? ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |